Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu - IL 01 YNV
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare . Aceasta este a doua achizitie . Din pacate masina nu este intr-o stare impecabila , dar tata va rezolva tot , cu mine .
Acum cativa ani , masina a fost reconditionata la motor , planetarele au fost schimbate , dar a rulat cativa zeci de km dupa care a luat foc . A fost tinuta intr-un garaj (nu in oras , intr-un sat apropriat) apoi a fost readus in oras . Cat timp a fost in garaj , se pare ca nu a fost incuiat deoarece : Nu are aeroterma , tapiterie usa sofer , tripla spate stanga bulita , oglinzi rupte , carburatorul demontat si pus bine mersi pe podea in fata scaunului de la pasager , 2 fise de la delco lipsesc , mai anume alea cele mai lungi , volanul nu este pus la locul lui , doar legat cu sarma . Mai sunt si alte dezavantaje cum ar fi : tapiterie plafon lasata , picior capac torpedo rupt , etc .
Avantaje : Caroseria este de nota 10 in afara de capota - are urmele de rigoare .. , daca este ruginita , in nici un caz nu are gaura in locul acela , doar s-a crapat vopseaua si e putina rugina la suprafata .
Mai sus am zis ca rezolv tot cu tata , si ca este a doua achizitie - celalalt Oltcit ramane de piese . S-a intamplat , multumesc Lui Dumnezeu , caci ce are primul Oltcit , sa nu aibe al doilea , iar ce are al doilea sa nu aibe primul . Astfel pot face YNV-ul masina.
P.S.- Bancheta este modificata- are si tetiere .
Eu sunt super incantat de ea , pentru ca imi place sa mesteresc la OLTCIT .

http://img188.imageshack.us/gal.php?g=imag162b.jpg - Galeria cu poze . Bun venit:).
Ceva planuri pe viitor?
Piese ai cele necesare??! tetierele in bancheta din spate sunt montate de tine ? Daca da, cum le-ai pus, ca sa stea fixe ?

Spor cu "resuscitarea" Luat pt piese ? Bine ai venit !
Spor la treaba ! Multumesc pentru urari .
Black project

Bun venit:).
Ceva planuri pe viitor?
Piese ai cele necesare??!

Da , am piesele necesare, incat YNV-ul sa poata fi readus la viata . Va fii masina de strada si primult Oltcit prezentat pe acest forum ,din Ialomita
symplu
tetierele in bancheta din spate sunt montate de tine ? Daca da, cum le-ai pus, ca sa stea fixe ?

Nu , asa am luat masina Cand voi da husa jos , o sa fac poze , ca sa vedeti .
Cristip1970

Luat pt piese ?

Nu , pentru a-l face masina de strada . Celalalt va fii de piese
O sa am ceva de munca la el in vacanta ...cat a mai ramas dar o sa ma straduiesc ca pana la sfarsitul acestei vacante macar sa porneasca

Planuri de viitor :
- schimbat pompa de benzina
- schimbat ulei
- montat carburator
- mutat cablurile electrice motor pe YNV
- cumparat coliere (daca nu am) pentru furtune benzina
- montat tur si retur carburator
- montat aeroterma
- grunduit si vopsit compartiment motor(presupun ca peste grund se da cu texturat)
- schimbat alternator
- refacuta instalatia electrica in tot compartimentul motor
- schimbat capota , sau va ramane asta si va fi foarte bine slefuita si apoi vopsita
- schimbat parbriz
- montat interior de la celalalt oltcit , inainte va vi vopsit in maro brun-roscat sau cognac
- monat mp3 auto , si niste difuzoare foarte promitatoare le am deja
- montat nuca schimbator
- aranjat putin bordul inferior
- volanul pus in palier (sau in suportul lui care nu stiu exact cum se numeste)
- o mochetuta in portbagaj
- triple spate de la celalalt oltcit ( nelovite , necrapate , nedecolorate)
- schimbat filtru de ulei
- schimbat bujii
- pus faruri fara geam portocaliu la senalizare (le am deja)
- o bara de TRS daca voi gasi la dezmembrari la un pret rezonabil
- plafonului ii voi scoate imitatia de piele si o voi pune la loc cu prenandez sau Moment
- plafoniera va primi capac de plastic , si bec
- verificat intrerupatoarele plafonierei de la usi
- bord retapitat prin crapaturi o sa pun silicon , apoi piele tot pe un maro brun-roscat
- difuzoare pe 10-13 cm pe fata (nu stiu care e marimea maxima a difuzoarelor care incap inauntru
- montat manivele la macaralele geamurilor (din alea de dacie , ca merg la fix si sunt si ieftine, si bune)
- retapitat bancheta si scaune , daca bancheta nu are pe sub husa acelasi material ca si scaunele .
Cam asta ar fi . Daca am omis ceva , o sa modific . Azi ii mai fac o vizita . O sa mai fac niste poze ! Azi am demontat de pe Oltcitul vechi :
- pompa de benzina
- filtru de aer
- furtune benzina
- fisele de la baterie
- instalatie electrica motor
- capac ulei motor
- nuca schimbator C.V.
- burduf cauciuc schimbator C.V.
- alternator
- triple spate
- fise bujii
- bujii
- capac delco
- lulea delco

Acum as vrea sa stiu :
- daca pompa de benzina se poate spala , daca se izoleaza pe undeva , adica sa nu intre solutii in ea
- cu ce se spala cutia filtrului de aer ( e jeg si pamant + benzina )
- daca alternatorul poate fi curatat .
Maine pe zi ma apuc de lucru , azi a fost duminica , si cum nu e bine sa lucrezi duminica , eu zic ca e destul ce am facut .
P.S. : Inainte de vopsirea tapiteriei - imitatia de piele si plasticaraie - cu ce e bine sa dau ca sa nu se crape vopseaua in timp ?
P.S. 2 : Capota se observa ca este neagra pe interior . Cu ce pot curata acolo , aveti vreo idee ? Inca nu am pus mana acolo . La exterior va fi slefuita , grunduita si vopsita .
Multumesc anticipat . capota cel mai bine o dai jos din balamale(4 suruburi de 6) si o pui pe o masa ceva
de spalat o speli cu apa si detergent
la fel si carcasa filtrului de aer
pompa de benzina se poate desface in doua,si e recomandat sa faci asta,ca sa vezi in ce stare se prezinta membrana ei,si cele doua supape de cauciuc din interior
de spalat o speli cu benzina ca n-are gretzuri E
iulicuta2000 a scris:
capota cel mai bine o dai jos din balamale(4 suruburi de 6) si o pui pe o masa ceva
de spalat o speli cu apa si detergent
la fel si carcasa filtrului de aer
pompa de benzina se poate desface in doua,si e recomandat sa faci asta,ca sa vezi in ce stare se prezinta membrana ei,si cele doua supape de cauciuc din interior
de spalat o speli cu benzina ca n-are gretzuri

Multumesc pentru sfaturi , cam in 20 de minute ma apuc sa le spal, dar nu si capota .
zephirus a scris:
E Am terminat de curatat carcasa filtrului de aer. Tot a mai ramas ceva pe ea , chiar daca am dat cu detergent ( prin locurile mai greu accesibile , colturi , etc. ) Intre timp am fost si la piese auto sa vad daca au garnituri de pompa de benzina ,dar nu am gasit . Am facut una din carton de dosar . Zilele astea poate montez pompa de benzina , carburatorul , fisele la bujii , bujiile si instalatia motorului + cateva maruntisuri. Mai pe seara daca ii fac vreo vizita ii fac si poze . Nu prea e buna ideea cu cartonul de dosar.. Cel putin mie asa mi se pare. Eu am si la carburator , la Oltcitul vechi , si nu mi-a facut probleme . Poate intradevar , aveti dreptate , pompa de benzina este foarte aproape de pistoane, unde temperatura este mai mare si risc sa am artificii in fata parbrizului. Daca aveti si alte sfaturi si idei le primesc cu cea mai mare placere la etansarea pe axa cu came merg facute din carton cele doua garnituri si rezista cu brio DOUAA ??? Care sunt alea ??? Adica 2 garnituri sa fac din carton d'ala ? Aia originala e rupta la cercul mare la o margine . Si nu mai are nici o sansa .. una intre pompa si testolit ,iar a2a intre testolit si soclul de prindere. pai la pompa de benzina ai doua garnituri de carton,si o "garnitura" groasa de vreo 4-5mm din plastic sau textolit,pe post de distantier Gata , am priceput . Multumesc pentru ca mi-ati zis Acum plec ca sa pregatesc geanta cu scule , mai demontez cate ceva de pe celalalt Oltcit . Si anume :
- tapiterie usi
- bord inferior (azi am vazut ca cel de pe YNV este spart )
- demaror
Cam atat cred ..
Cand ma intorc revin cu poze de azi Am revenit . Am demontat :
- demarorul
- telescoape hayon
- faruri
- tapiterie usi cu tot cu manere si manivele
- bord inferior
- garnitura textolit pompa de frana(uitasem de ea)
Toate acestea sunt de la Oltcitul vechi . Am avut ceva dileme cu demarorul , dar pana la urma l-am scos.
Azi am mai aflat ca YNV-ul este frantuzesc , fabricat prin 82'. Are C.V. in 4 trepte , cu marsarier in dreapta sus, iar ceasurile sunt Veglia. Pacat ca turometrul sta la 500 de RPM. Radiatorul de ulei este nou, la fel si segmentii si placutele de frana .
Am o problema : pedala de frana se duce pana in capat de tot si revine cam pana la jumate ... de ce ? nu are lichid destul ? Nu m-am uitat in rezervor .
Poze mai tarziu ca nu prea merge cititorul de carduri .
denis94 a scris:... iar ceasurile sunt Veglia. Pacat ca turometrul sta la 500 de RPM.


Stai linistit ca acolo trebuie sa stea Pedala de frana se duce pana in capat si revine cam pana la jumatate pentru ca trebuie aerisite franele.
Iar acul de la turometru poti sa-l muti sa stea la zero. Ok , multumesc mult . Imaginile sunt uploadate. Salutare , ma intorc cu noutati . Azi la masina :
> am pus:
- demaror
- fise baterie
- bord inferior bun
- o yala la o usa
- tapiterie pe portiere
- bobina inductie
- 3 bujii ( avea 4 una nu s-a desfacut . Cand am vazut bujii sinterom , le-am aruncat intr-o directie oarecare )
- capac delco si lulea (luleaua veche avea un joc , iar capacul l-am schimbat ca sa am ce schimba , nu de alta )
- fise bujii
> mai am de montat :
- yala hayon (schimb butucul)
- yala portiera pasager (la fel , schimb butucul)
- triple spate
- faruri fara plastic portocaliu
- colt bara spate dreapta
- tija incuietoare interior usa pasager (a iesit din suport acel plastic )
Acum cateva intrebari :
1) Oltcitul meu este frantuzesc. Azi am vrut sa pun o instalatie de CLUB 11 R TA la motor si am observat ca alternatorul are doar un fir care se duce in nu stiu ce rahat de releu sau ce o fi , in poze se vede pe contra aripa dreapta a masinii langa far apoi are alt traseu , cred ca spre bobina . Alternatorul este pus cu fundul in sus . Maine il dau jos si il pun pe cel din care ies 2 fire , romanesc . Intrebarea este : are ceva daca pun instalatie romaneasca cu alternator romanesc ? A mai pus cineva ? Adica ma tem ca ala cu 2 fire sa nu aiba alte trasee si sa afum din nou Oltcitul. Voi ce ziceti ? il las asa , si ii arat electricianului atunci cand face instalatia pe fata ?
2) Electrovalva carburatorului , este oxidata ( adica capul ala din varful ei e coclit si n acelasi timp lipit de ea ) si nu imi prea place ideea , ca nu am alta buna . Cu ce dau pe ea sa isi dea drumu ? Merge lichid de frana si apoi curatata cu benzina ?
3) In cutia carburatorului , cea din care pleaca tevile de admisie sunt cacareze de sobolani . Cum scot "depunerile alea" , merge cu un aspirator ?
4) Macaraua geamului de la sofer coboara geamul astfel : aplecat de fata , iar coltul geamului , se apleaca spre centru 2-3-4 cm , pe toata cursa geamului. Pe rotitele suportului de geam e vaselina din belsug . Daca am nevoie de vaselina iau de acolo cu pensula si pun pe unde am nevoie .
5) O bujie sinterom e intepenita in blocul motor , nu o pot desfileta . Spray degripant , e bun ? Adica spray din ala de dai pe suruburi ruginite si apoi le poti desface . Ce ziceti ?
Cam atat pentru azi . Maine caut niste sprayuri pe cognac pentru interior . Va astept sfaturile . Felicitari pentru ceea ce faci, chiar daca o sa reusesti chiar daca nu. Nu te zgarci, pune piese de cea mai buna calitate pe care ti-o poti permite, n-o sa mearga daca folosesti porcarii. Succes in continuare! Multumesc mult , mai putin conteaza daca reusesc sau nu cand e vorba de Oltcit . Fac din pasiune iar ceea ce fac pe caldurile astea la ea fac pentru ca mi se par lucruri simple . la bujie incearca si cu degripant,desi nu stiu cat de bun o fi sa ajunga pe filet...dar tu da-i acolo,macar sa stii ca ai incercat si cu asa ceva
eventual foloseste o cheie cu prelungitor "mai prelungit" asa,ca sa ai forta la desfacut
cabrajul ala de pe motor,este identic la oltciturile RO cat si la cele Fr,iar firul gros ce pleaca de la alternator duce pe borna electromotorului pe care ajunge si firul gros de vine de la borna de + a bateriei

posibil ca alternatorul tau sa fi suferit un transplant de releu de dacie ,il poti schimba cu totu' fara probleme,daca ai ai cablajul cu mufa cu 2 papuci ce intra in alternator
electrovalva mai bine o cumperi,sigur gasesti una buna la danalexandru(vezi la vanzari) ca sa fie mai ieftina,una noua e cam scumpa

legat de mizeria de sub carburator,incearca cu aspiratorul sa iei ce se poate,apoi cu o carpa imbibata in benzina sterge bine cat poti(ideal ar fi sa dai galeria de admisie jos,si sa o cureti bine cu un dinala de spalat sticle(sau wc-uri) ) Salutare . Se pare ca mereu am sa va intreb ceva .
Ce tip de ulei trebuie la un motor de OLTCIT ? Ce recomandati ? Azi am verificat joja si este peste nivel , chiar daca masina este inclinata in partea opusa NU vreau sa jignesc fostul propietar dar a fost intretinuta in batjocura ... OLTCITUL nu merita nici ulei peste nivel , nici chibrituri din alea de sinterom ... bine ca nu ma enervez repede si ca imi trece supararea repede ...
Cum scot uleiul vechi ? Dau jos scutul ? Cati litrii trebuie ?

VA ROG SI EU FRUMOS CEVA ... RASPUNDETI-MI LA INTREBARI PENTRU CA SUNT DISPERAT ...MACAR LA O PARTE DINTRE ELE ..DACA STITI !
Multumesc iulicuta2000 . Cheie la bujii am cu 2 coturi stil chestia aia in care intra capatul volanului . Am reusit sa-i indoi manerul cca 2mm (nu ca ar fii cheie proasta) , pe moment improvizasem acel prelungitor cu o cheie inelara mai lunga ..am bagat capatul de inelara pe un picior al T-ului de la cheie si am fortat putin . Am zis sa nu ii stric filetul , intai sa va intreb ce si cum
Iar alternatorul de pe YNV este cu releu de dacie , e o cutie neagra pe care scrie : NU SCOATETI BORNA (-) DE LA MASA iar sub MADE IN ROMANIA . Din releu se duce undeva spre firele din interiorul masinii ,si este racordata probabil la bobina , cum am mai zis .
Da , eu vreau sa pun cablaj RO , cu alternator RO care are 2 picioare la mufa de pe el ( pe 4 tuning mi-ati zis ca unul dintre fire duce la senzorul baterie slaba , iar pe celalalt vine curent de excitatie ) Ma intereseaza atunci cand ii pun mufa generala sa nu mearga prost nimic . M-au derutat si ceasurile Veglia care difera de cele romanesti . DECI , daca pun alternatorul RO cu 2 picioare NU risc nimic ??? In mod normal 15W40 - ce tip....sunt cateva discutii pe aici dar concluzia e una singura: iti cumperi uleiul cat mai bun pe care ti-l permiti.

Uite aici: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=11863
Pupa iti poate aduce chiar un 15W50 la un pret decent.


Faptul ca ai mai mult ulei in motor nu inculpa fostul proprietar neaparat. E posibil sa ai benzina in ulei. Scoate joja si miroase-o, daca simti iz de benzina fa schimbul complet. Benzina ajunge in ulei daca se merge prea mult cu socul tras sau ai amestecul mult prea bogat. Intr-un motor de 1,1 se pune 3,5l de ulei.Nu uita sa schimbi si filtru.
Macarau de la geam mai bine o schimbi daca ai alta. Ms George . Am gasit un ulei Mobil 1 High Mileage 10W40 la 210 ron, pe net . E singurul care l-am gasit cel mai apropiat de 15W40 .. si e si recomandat cu masini care au peste 100.000 de km la motor , deci cred ca ar merge chiar daca e segmentata ... voi ce ziceti , ar merge unul ? Sau stiti alte uleiuri mai bune ? Castol:)) Mai bine vezi cum merge motorul si dupa aceea sa bagi ulei scump in el Castrolul nu e stralucit. Mai bine incearca un Motul de la Pupa. http://www.uleidemotor.com/uleidemotor_produs.php?cat_id=22&prod_id=20 Care Castrol bai nene ? scrie clar : MOBIL 1 CLEAN HIGH MILEAGE Hai lasa , gasesc eu unul prin oras la un pret "decent" , 10W40 , 15W50 sau 15W40 .
La masina am mai pus :
- pompa de benzina
- carburator (Am reusit intr-un final sa-i stric un surub de prindere si un filet la cutia de care este prins + ca un surub al cutiei a cazut pe nu stiu unde . Suportul pentru cablul de acceleratie nu incape din cauza filtrului de ulei care e cam mare . Bai , ce noroc am . )
- butuc yala sofer , l-am schimbat ca nu avea nici un dinte , decat cel de siguranta .
- tripla spate care lipsea
- cleme de siguranta la stopuri schimbate ,astfel am scapat de suporturile de tabla ...
- placa portbagajului a fost pusa invers ca sa se indrepte , va fi intarita cu ceva stil cornier ..
- am schimbat alternatorul
- volan pus in palier
- nuca si burduf de cauciuc la schimbator de viteze
Mai ramane :
- de montat o yala la torpedo
- 2 difuzoare de 10 cm pe fata
- 2 boxe stil subwoofer in portbagaj (vezi galeria de poze)
- un mp3 Medion Microstar MD 4925
- instalatie electrica pe fata (schimbata toata)
- capete de bara spate prinse calumea
- schimbat butuci hayon si usa pasager
- schimbat faruri
- montat semnalizari pe aripa
- montat aeroterma
- ceva estetic la interior (asta presupune o vopsea pe cognac sau un maro brun-roscat ... prefer varianta a 2-a sau ceva material care nu se pateaza de la prenandez - astept sfaturi despre material )
- o vopsea alb boreal
- si bineinteles o tinichigerie pe ici - pe colo ..
- o bara de trs pe fata
- altfel de jante
P.S. ultimele 5 liniute vor ramane cel mai la urma .. Mda , azi am incercat sa fac yala de la usa pasagerului si ... surpriza .. tija broastei care se duce pana la yala lipseste ...iar cealalta tija , de la siguranta , nu impingea piciorusul , care era blocat (avea cursa 1 cm inainte inapoi ) . Oricum , a fost duminica ..
Alte patanii :
- am facut pana pe spate la bicicleta s-a spart roata pe fata ;
- am incercat sa strang ceva cu un cleste si picioarele clestelui mi-au prin buricul degetului , consecinte pe masura ;
- am o durere de splina cand incordez burta , cred ca de la bicicleta , ca ma ridic intr-o roata mai mereu ;
si mai sunt ...
Poate saptamana asta imi va aduce mai mult noroc . Bafta si lucrati cat mai putin duminica . Inca cateva zile de recuperare . Azi si maine , sau pana ma lasa splina in pace . Am mai cumparat un odorizant care tine vro 7 saptamani , cica. daca tine macar 2 saptamani , cat sa intre mirosul in tapiterie , sa miroasa mai frumos , e bine . Mirosea ingrozitor inainte , a vaselina parfumata , gretos .
symplu a scris:
tetierele in bancheta din spate sunt montate de tine ?

Era o husa pentru banchete cu tetiera . Vechiul propietar , a pus niste bucati de burete ca sa semene a tetiere .
S-a intamplat sa am niste huse de bancheta la celalalt Oltic , din material la fel ca cel de la scaune . Deja le-am pus "gand rau" .
Dupa-amiaza imi iau niste detergenti , o perie , cateva carpe si solutie de geamuri probabil si pompa pentru o roata , si sa mai bag niste aer in celelalte , ca s-au cam lasat , si mi-e teama ca se crapa .
Daca o sa fac ceva azi , va zic . Numai bine ! Hai ca azi am gasit alt miros in masina , si am spalat plafonul si majoritatea locurilor unde era funingine , sau ce era , negru asa .. Este cam zoita , dar e facuta pentru drumul la nenea electrician . Urmeaza sa ii fac un transplant de 2 roate , una pentru rezerva si alta pentru dreapta fata . Cea de rezerva va fii cea de Citroen Visa , cu gauri in ea , vopsita in negru , ca la masinile de ultima generatie, sa se cunoasca ca e roata de rezerva . De asemena nu o sa uit de farurile fara geam portocaliu , semnalizari de Oltcit si o grila cu plasa de tantari . Mai e nevoie de un contact de Dacie , la cel de pe masina nu i-a mai gasit propietarul cheia .O sa am de lucru cu bormasina putin ...daca nu iau o surubelnita sanatoasa , si ii frec cateva ciocane .. e musai sa stric siguranta aia ...alta medota nu am . La hayon nu am rezolvat inchiderea .. nici la usa pasagerului . La hayon voi pune actuator - un sistem de inchidere centralizata (motoras dinacela) prin un mic starter , sa scap de bataile de cap . Daca motorul stergatorului de pe luneta are si el un joc , si nu isi face treaba , s-a zis cu el si cu sistemul de stropit luneta . Si daca tot am ajuns "prin spatele masini" , vor fi prinse si rahaturile alea de flapsuri .
Bara spate va fii facuta ca la YNT-ul d-lui Vali B. , cred. (sper sa nu se supere pe mine ) . Planurile cam astea ar fi , ramane sa am chef si timp , bineinteles si bani . Si aparat foto sa ne faci poze Ok , maine ma fac fotograf . Azi numai aveam baterie la telefon . Maine ma duc cu aparatul . Contactul de dacie se potriveste doar la partea mecanica ni si la electrica Ma gandeam sa ii pun papuci cum are mufa contactului . Se gasesc de cumparat ? Iei contactul de dacie si i schimbi partea electrica ca se poate. Can o sa-l am o sa incerc . Am mai avut unul si am incercat sa ii schimb partea electrica ,dar renuntasem ca nu functiona ... Ideea este sa nu fac prea multe taieturi si izolatii .. taiam mufa firelor , le puneam papuci , le potriveam in suportul mufei de la contactul original si gata treaba . Poze : http://profile.imageshack.us/user/denisjvt Salutare , noutati nu prea mai sunt , maine m-am decis sa fac o curatenie prin masina , sa ii pun eventual si actuatorul la hayon , sa ii fac usa pasagerului , iar poimaine daca e frumos afara schimb cutia carburatorului si ii pun niste muzica si yala de la torpedo . Va salut din nou . Ieri am fost pe la masina si am descoperit ca am o cutie de viteze care cupleaza astfel :
1 3 5 R
| | | |

| |
2 4

E posibil ? Sau mi s-a parut ? La toate cutiile cu 5 trepte care pot exista pe Oltcit, marsarierul e langa a 4a, nu langa a 5a. Inclusiv la cele de GSA. Grila aia pe care ai desenat-o acolo nu exista, cel putin nu pe Oltcit. Azi si ieri :
-rezolvat problema inchiderii la portiera (basca mecanicu' care a trecut pe acolo a legat piciorul broastei cu sarma si aceasta nu mai avea cursa) , mai trebuie pusa tija yalei ;
-dat bord jos , cu ocazia asta tata nu a pus bine mufa cu 10 pini la ceasuri acolo si a parlit un circuit ;
Rahaturi peste rahaturi , rezolvate , dar problemele parca nu se mai termina . Deja mi-am pierdut orice speranta ca masina asta va mai porni , cu meseriasul meu electronist (tata) . Sincer cred ca daca nu ii aud motorul in urmatoarele 2 saptamani scot ce am pus pe ea si sa o ia dracii de rugnitura .....mai sunt atatea de facut la ea . La cealalta am avut mai putine probleme in 2 ani jumatate decat cu asta de cateva saptamani de cand o am . Nu stiu ce sa mai zic . e foarte simplu sa o pornesti
tragi un fir de la borna + a bateriei pe borna plus a bobinei de inductie
si cu un al doilea fir,tot de la borna + pus pe papucul de pe corpul electromotorului ca sa iti invarta motorul,niste benzina in carburator si aia e
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community