Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu - IL 01 YNV
Pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu are rost sa-l reglezi daca oscileaza turatia, verifica toata admisia, poate trage aer fals prin multe parti, la mine am patit chiar la intrarea in chiulasa sa traga aer fals. dupa ce il etansezi bine, daca l-ai curatat corect, eu ii dau la talpa 2,5 ture, la aer 4 ture si la prog 5,5, nu mai tin mite de unde le stiu asa dar tot de pe forum, si mereu dupa 2-3 min (vara) am relantiu cu setarile astea daca nu chiar mai repede, si cand se incalzeste il reglezi ca pe site. Este etansat bine , electrovalva tzacane , reusisem sa ii fac un reglaj de 1500 de ture , dar tot murea brusc . Si benzina vine bine , am verificat .
@mariankzd : motorul este de 1300 sau 1100 cu doar 1 - 1,5 ture la aer ???
Din multele topice pe care le-am citit sunt recomandate mai multe ture , surubul desfacandu-se cam pana la jumatatea lungimii lui .
Sper sa nu am probleme cu reglajul macrometric al clapei I , si sa traga pe acolo ..
Ce inseamna cand bujiile sunt negre sau albe ? e vorba de amestec , prea bogat / sarac , dar in care caz se intalneste fiecare ?
Daca zic bine , albe erau pt amestec prea sarac .
Initial plecasem de la 6 ture prog , 2,5 - 3 la talpa si la aer vreo 5 cred . Varful surubului de aer se afla chiar in mijlocul orificiului prin care se poate observa ( spun asta pentru ca nu stiu cu exactitate care ture i-am dat ) . Mi s-a mai spus sa iau din aer , dasta am cerut ajutor si aici , eu avand cam turele alea la aer la carburatoarele care le-am avut pe masina .
Sambata sunt programate aripile , in functie de conditiile meteo . Am pus gand rau la o suma de bani , sa fac pasajele la rotile fata ( antifon + grund ) . Daca e loc duminica in program , poate -poate fac si plafonul cu stalpii fata si grila de langa parbriz , dar nu e nimic cert . Sa vad cum au timp cei care m-au ajutat si pana acum .
denis94 a scris:reusisem sa ii fac un reglaj de 1500 de ture , dar tot murea brusc .

Talpa carburatorului este deplanata si nu etanseaza orice i-ai face. Da-l jos, ia o pila lata si planeaza-l cu grija. Am facut si chestia aia cu pila . Ma gandesc ca i-am dat avansul cam mare la delco . Ar avea vreo influenta ? Nu mai radeti de mine , ca pana nu le invat nu o sa le stiu , toate teoriile astea . Am pus bateria la incarcat , mai tarziu o pun pe masina .
Returul daca nu are benzina pe conduca pot sufla pe el , relativ usor , dupa ce pornesc motorisca , incepe sa mearga mai greu . Am patit-o si pasta cu returu' care nu prea functiona , dar atunci imi murea motorul , din cauza ca se inneca . Stiti vro solutie ( lichid ) care sa-l bag pe retur si sa il desfunde ?? Tinand cont ca acea solutie va ajunge in rezervor . Aer din pompa sau compresor(de-ala mare nu de-ala de-l pui la priza de bricheta 12v), eventual scos returul de la carburator si suflat dinspre rezervor inspre motor (acces la conducta sub gatul de umplere al rezervorului).
De 1100 sau 1300 nu conteaza, ca nu pleci cu el asa la drum,nici relantiul nu sta cu reglajul asta, doar cat sa pornesti motorul si sa functioneze cu socul pana se incalzeste motorul.
La delco, daca e cu platini, reglezi cu becul, daca e electronic cam dupa ureche daca nu ai lampa stroboscopica, dupa ce mergi putin iti dai seama daca e prea mare cand tacane, sau daca e prea mic cand is afumate bujiile (depuneri de calamina).
Sau orice solutie ai in minte si crezi ca te ajuta, numai ca poti scoate furtunasul ce merge imediat in rezervor(de la y-ul gatului de umplere);daca te uiti, chiar si fara rampa sau roata scoasa vezi care sunt furtunele.
Intr-un final, vezi sa nu fie crapat furtunul inainte de pompa de benzina, sa nu traga aer pe-acolo, benzina ajunge, dar nu suficient. Revenim cu noutati despre masina : mi-am reglat culbutorii , nu stiu cum era posibil sa am 0,6 mm , 0.7 mm , la unele supape .. le-am adus pe toate la 0,25 mm . Frecus mare la desfacut capace , la pus inapoi ... nici macar nu am o garnitura la unul dintre capace ..
Maine incerc sa-i dau o cheie , nu mai am baterie ..
Caroserie : am curatat , grunduit , vopsit , la hayon , partea de langa cheder , de la balamale pana jos , la bara .
Apropo de culbutori , la ce surprize sa ma astept dupa reglaj ?
Figuri mari la carburator , nu vrea el sa mearga ...m-am tot jucat cu el , din toate incheieturile , deloc nu tine ralantiul .... poate dupa ce am reglat culbutorii , o sa mearga mai bine ..
Bafta ! Problema de la carburator nu este din cauza culbutorilor.
Este din alta cauza. nici eu nu ii am reglati si tacane , dar de la ei nu ai cine stie ce probleme decat ca iti da rateuri pe evacuare (daca erau slabi si aia) , sa iti consume mai mult umpic , flucueaza la relanti usor cate 50 rpm , si nu trage in ture

simptomele astea le are al meu ca nu are culbutori reglati , tre sa ii fac dar sunt cu bacu > O, awm-ule iti doresc succes la bac.
Eu mai am trei ani pana la bac.
Si la mine se manifesta tot la fel.
Eu am culbutorii si axele facute praf.
Cand il pornesti bate ca dracu. multumesc Cu placere
Cristii a scris:Problema de la carburator nu este din cauza culbutorilor.
Este din alta cauza.


Nu ti se pare logic ? Asta e o cugetare .. de 5 stele ..
Aici sau pe 4 tuning am precizat : masina statea la ralantiu inainte sa il curat , dupa a mers naspa ... , iar atunci nu avea nimir relgat ..
Oricum , s-ar putea sa plece pentru unul mai .. intreg .... , la toata masina ma refer .
Pe de alta parte :am avut un oltcitist azi la concursul auto , (parcare kaufland , sl ) . BC 05 WNN , stiu doar un scor la decibeli : 134,6 . In rest am o poza , si cam atat . Este prezent si aici pe forum cu userul Razvanolt.
Daca ai sansa sa te scapi de o rabla si sa iei alta mai buna nu o rata. Ba da, mi se pare logic.
Mai bine schimba carburatorul si nu mai ai nici o treaba.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community