Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcitul meu - IL 01 YNV
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Da Iulicuta , stiu asta , dar eu ma refeream la pornirea cu instalatia masinii , de fabrica ... nu cu improvizatie .
La primavara sper sa o schimb . O sa ii zic si chestia asta cu bobina si demarorul , dar o sa refuze . Azi l-am pus pe nenea CD MP3 Player . Dupa cateva ore de munca cu niste difuzoare de 8 ohmi mi-a terminat bateria . Ea si asa era cam descarcata . Dar si-a facut treaba . Altceva ? Am supus-o multor teste de frana (impinsa de mine si de un prieten ) - cand mergea mai tare ma urcam si bagam pedala-n podea . Franele sunt exceptionale ( zic asta chiar daca nu am carnet si pic de cunostinte decat despre Dacia lu' tataitzu si fordul tatei din 86 , la care apasi ceva pe frana sa incetinesti) . Sunt incantat de ea . Azi am vazut si repartitorul de lichid de frana pe spate care la primul oltean nu mi-a sarit in ochi .
Culmea , pedala- REVINE SINGURA (cand am luat-o o ridicam 2-3 cm cu piciorul) , acum nu mai trebuie aerisite franele .
Lasand acest avantaj , vreau sa va zic ceva despre rahatul de cutie de viteze - E BLOCATA ! pur si simplu masina mergea , o bagam intr-a intaia si se OPREA brusc . Nici vorba sa se miste volanta mai mult de un CM , in momentul cuplarii . pur si simplu , se opreste brusc din mers . Banuiesc ca nu ati mai intalnit astfel de cazuri . Totusi , stiti de la ce ar putea fi ?
Maine cred ca pun gand rau la niste difuzoare de 10 cm , la 40 de lei .
Tot pentru maine am pregatit 4 bidoane de apa a cate 5 litrii . Mai iau si niste dero si curat urmele de degete,negre, dupa bijuterie-fac o spalare completa.
Sa mai continui putin cu ziua de azi - am facut curat - am aruncat o sacosa maaare , niste sticle goale si nu am terminat . Mai gasesc niste rahaturi sigur .
In plan mai am : achizitionarea unui furtun de benzina (un metru - un metru juma') , stabilirea rolurilor firelor de la motor (am aparat de masura si cabluuu cacalau) si niste benzina . Dabia astept sa ii vad fata tatei cand o sa porneasca .
Multumiri speciale : Eugen P.
IL 01 YNV - In curs de reincarnare . Inca. Motorul ce semne prezinta de nu porneste?
Fire neconecate.scoase sau?
Daca pot sa intreb ce probleme ai cu acest Eugen P (e mistocar sau?) 1)Motorul nu are benzina , furtune si baterie . Iar returul e infundat . Firele sunt prost legate . Ori nu au continuitate . Eugen e prietenu' meu , nu e mistocar , da asa ne mai batem noi , in gluma . E cam singurul care ma mai ajuta pe la masina , ca altcineva nu prea am . Imi pare rau ca ai inteles gresit .
2) Motorul nu l-am diagnosticat cu nici o problema pana acum , ca nu l-am auzit . De vina e CUTIA DE VITEZE care nu distribuie cuplul la roti , adica e BLOCATA . Dracu s-o cante ! Nu stiu ce are . Am zis ca atunci cand cuplez treapta 1 franeaza f brusc , ea nu invarte motoru' . Daca o mai frec de cateva ori isi da drumu' , zic eu . Nici in marsarier nu invarte volanta . O sa chem un popa , ca ceva nu e curat acolo . Azi am facut curatenie , l-am spalat cu dero si apa . A mai venit un prieten sa avem forta la impins . In zadar , am lasat urme de frana , dupa ce am cuplat din mers treapta a 2-a si a 1-a pe rand . Atunci cand imping masina , normal cutia ar trebui sa invarta arborele . Nu-mi invarte nimic . Cuplez si franeaza . ma nebunule,ia lasa tu masina aia in pace pana ii faci electrica sa pornesti motorul
motorul se invarte la coarba usor?
cand mai faci ghidusii dinastea,scoate-i macar bujiile sa nu aibe compresie...si incearca si tu cu o treapta mai mare de viteza(3-4) nu cu a 1-a... Da Iulicuta , se invarte usor motorul la coarba . Ii scot bujiile dar de cand am vrut sa le schimb una nu am putut s-o desfac . Dar am incercat si cu a doua . Cu a 3-a , a 4-a nu am incercat . Sa vedem azi . Parca vad ca o sa am masina cu toate rezolvate cu motorul care nu porneste si cu cutia care nu merge . Poate merge cand o sa pornesc motorul , pana atunci va ramane o dilema , ca nu ma lamureste nimeni ! Azi luat difuzoare , montat , se aud bine chiar si acolo jos , langa usa . N-am apucat sa le ascult mult ca a "cazut" curentul . Nu stiu ce firma sunt , nu scria pe cutie . Culmea e ca au membrana de plastic rosie , usor transparente , merge sa pun leduri albe sub ele si sa lumineze noaptea . Au 10 centimetri , nu am adus nici o modificare suporturilor de boxe , am pus "sitele" deasupra si boxele sub . Am niste poze doar cu ele nemontate .

Si ca sa nu mai fiu tras de urechi ca imi iau boxe in loc sa pornesc masina ........... vreau sa va anunt ca :
Azi 9 septembrie 2009 , am auzit prima oara sunetul motorului boxer al acestui OLTCIT . Cu chiu cu vai , cu flacari pe carburator , tata a reusit sa dea o tura cu el . Cutia merge bine . Revin cu noutati :
-am cumparat o instalatie electrica . Intr-un final.
-am facut curat in ea .
-weekendul trecut - incarcat bateria . (uzzy , caddy si tatae au reusit azi sa o epuizeze.)
-alimentat 6 litri de benzina . (fara plumb , evident , nici nu se mai gaseste cu plumb )
-montat 2 teewtere pe stalpi . Pe la volumul 70/100 te irita la timpan .
....cam ce am facut pe la ea ..
Altceva ? ..... prag dreapta prost , am ditamai gaura langa balamaua de jos a usii . Undeva intre cheder si balama . Acum trebuie sa o ridic ca sa o inchid , se lasa cam 3-4 cm .
La scaunu' de la pasager i s-a stricat piedica de la sina. Acum se culiseaza intr-o veselie .
Roata dreapta fata scapa aer intre janta si cauciuc.
Sincer... e deja din ce in ce mai stresanta . Cand zic ca merge , mai cade ceva din ea ...
In curand trebuie sa schimb bujiile . Cam ce recomandati ? Pe masina am BRISK-uri . Bujiile de Nova merg la Oltcit ? Un mosulet care era vanzator la un magazin de piese auto mi-a zis ca cele de Nova sunt ca cele de dacie . (filet scurt) . Azi cam ploua afara si nu e vreme de umblat la masina ... Acum am si cric .. (mi-am luat hidraulic , de 2 t) si aspirator. Cred ca urmeaza o curatenie ... maine - poimaine . Daca e aspirator de ala de merge la 12 volti, nu faci nimica cu el. Stiu sigur ca am avut si eu. D-ala e .L-am luat din Kaufland,nu l-am probat inca . Masina este toata inghetata ; dabia am reusit sa bag cheia in yala si sa deschid usa la pasager ; de curatat geamurile nu mai zic . Salutare tuturor , dupa o lunga absentare m-am intors cu o multime de peripetii petrecute atat sub capota YNV-ului cat si in el . Chestia e ca ... s-au intimplat asa multe la masinuta asta incat nu stiu cu care sa incep ...
Pentru inceput , sa va zic modificarile pe care le-a suferit , apoi .. restu' .
Am pus alarma si inchidere de pe o masina care ajunge la remat, numai pentru a invata cum se monteaza ... Evident , este un lucru in plus, care nu ajuta la nimic.
Intr-un final cam adaptat si o oglinda de dacie retrovizoare dreapta.
Am montat si un actuator la portbagaj , ca tot ma tineam sa-l pun ...
Acul ala de la turometru .. cat timp a stat el la 500 rpm .... l-am adus la 0 .
Motor : tocmai ce ma plimbam weekendurile trecute prin curte : garniturile carburatorului sunt .... muci ... curg benzina , intrucat am luat altele , si o electrovalva . Ca nici aia nu muncea . A curs benzina si pe la pompa de benzina , nu-i nimic , m-am pus intr-o sambata cu surubelnita pe ea , tzaca paca , rezolvat . Fum ? cacalau , iese de prin motor , intr-o veselie . Din ala , de la esapament .. A avut si toba probleme , gauri micute , vro 2-3 . Dar scoteau un sunet de turbina ,asa ca le-am astupat cu putin silicon termorezistent . Temporar , ca o sa fac rost de o cutie de piese pt motor , printre care o toba .
Usile ? Oha , le deschid cat mai rar , balamalele sunt .. praf si ele . cade usa vro 5-6 cm . Le repar curand ,am cu ce . In stil Home Made .
Motor , pornire , aprindere : pai .. daca carburatie oha , bujii bune , oha , baterie oha .. te plimbi mai rar Gigele .Mai ales cand bujiile sunt ude , iti iei lista cu injuraturi , bei o gura de apa ca sa nu ragusesti, si incepi nenica .....
Frane ? Scartaie . Toate . Dar bune , cat sa-ti numeri dintii pe volan .
Electrica ? lucrez la instalatia lui de fabrica , am scos firele unor accesorii de tip : indicator lichid de frana , etc.
Transmisie ? Chiar azi ... m-am plimbat cu el si cu niste prieteni , sa vada cum trage oltcitul .. Tin sa mentionez ca nu am zmucit masina , merg ca un batranel cu ea , grijuliu . Dau o cheie , merg 5 metri , raman fara benzina in CNC , si mai avea pana tragea din rezervor . Cobor , ma uit aiurea la motor si ce vad ?



Surub retezat la planetara . Baga-mi-as .. Si acum ce fac ? Planetara deplasata 1 cm fata de discul de frana ....scoate surub , punele unele oarecare metrice de 13 , le-am strans , am pus vro 3 suruburi cu cel inlocuit . 2 lipseau . Urca , da-i cheie ,a 1-a ... cuplu ... ma simteam ca un copil de Craciun . Nu mai zmucea planetara stana .. nu mai exista acel joc , de 3-4 cm pe circumferinta ... Intradevar , eu necunoscand in amanunt masina , am zis ca jocul demarajului e provocat de vechimea masinii , nicidecum de surubul slabit si cel retezat. Urmeaza achizitionarea unor suruburi de firma ,de calitate .. nu dau banii pe panarame .
L-am parcat frumusel la locul lui , am tras frana de mana si am plecat acasa .
Cam atat pana acuma . Va tin la curent cu tot ce e nou si stricat . Sanatate ! Lasa ca-l faci tu de nu se mai strica .
Spor la munca! Da George , asa sper si eu . Mersi . Ieri m-a vizitat un prieten cu o cutie de piese , trebuie sa-l cinstesc :
- Cap de planetara nou nout
- Pivoti noi-nouti si unii folositi, fara joc
- Rulmenti spate NOI , se vede luciul pe ei , au stat intr-o punga , unsi cu vaselina .
- Niste rulmenti a caror origine nu le stiu (noi)
- Bucsi noi fata -spate si unele uzate
- Triple cu geamul decolorat , dar au oglinzile exceptional de bune . ( le pun geamurile unor triple cu oglinda proasta ..)
- Placa de presiune Dacia 1300 . Nu pot sa ma dau cu parerea la piesa aia , ca nu ma pricep . Are discul de 7-8 mm bate spre 1 cm . Iar niturile sunt bune .
-Maruntisuri [ buson gura de umplere a uleiului , bujii sinterom , vro 6 , pe care o sa le arunc sau poate le tin , sa le am in roata de rezerva (bujii albe si curate pt zile negre ) si multe altele ]
Caut sa cumpar un carburator de la Dan Alexandru (multumesc pentru garnituri si electrovala , sunt faine ) , daca nu , pun carburator de nova . Am unu pe aici prin casa .
Toate cele bune ! Caut sa cumpar un carburator de la Dan Alexandru (multumesc pentru garnituri si electrovala , sunt faine ) , daca nu , pun carburator de nova . Am unu pe aici prin casa .

Toate cele bune ![/quote]
Tzeapa??
Black project a scris:Caut sa cumpar un carburator de la Dan Alexandru (multumesc pentru garnituri si electrovala , sunt faine ) , daca nu , pun carburator de nova . Am unu pe aici prin casa .

Toate cele bune !

Tzeapa??[/quote]
inca nu a cumparar baiatul carburator de la mine, intentioneaza sa faca asta insa tu esti obsedat de cuvantul tzeapa Eu asta am inteles din ce a scris el.
NU sunt obsedat de cuvantul tzeapa si totusi daca asa ar fi este problema mea! Scuze pt ca m-am exprimat gresit , intr-adevar , intentionez sa iau pentru ca am incredere , iar cel pe care il am , azi am vazut ca iar a curs benzina pe langa el , pe langa tija de la acceleratie . Nu ma bag sa-l repar , nici sa-l reglez , ca sa porneasca la prima . Am scos si bujia aia nenorocita care nu iesea . Am un set de brisk-uri . Merg si astea , dar trebuie sa le curat mereu ... Eu ma chinui sa scriu in romana ,asa ca chinuitiva si scrieti si voi cat mai clar.
Restul e can -can.. Tinere hai sa cetim si ceva reusit mai mult la masina ta caci dupa cum am cetit te cam chinuie . Cred ca ai sa inveti meserie Ma scuzati domnu' Cristip ... Cu cine vorbiti ? Cu mine sau cu Alex ? Imi cer scuze daca team suparat,dar asta am inteles din ce ai zis.
Si ca sa ma revansez iti dau si cateva sfaturi care tiar fi de ajutor:
A grija la amestec poate fi si acesta un motiv ca sunt pline bujiile cu benzina.
verifica ganiturile sub carburator.
incearca sa schimbi si sa etansezi cat mai bine evacuarea de la motor cel putin pana la Y-grec.
Astfel motorul nu va mai scoate un sunet infernal si nu se va mai scutura asa tare.
Pune benzina intr-un bidon de 5litri si leaga furtunele acolo ca sa iti mearga benzina mai usor.
Incearca sa cureti si pompa de benzina. Stai ma linistit , nu m-am suparat . A fost si vina mea . Faza cu bidonu' ... sper ca glumesti , prefer varianta celor de la Citroen . Sa nu mai faci ghidusii dastea , ca stiu ca tu aveai asa . Garniturile de sub carburator- am altele , apropape noi de la Domnul Dan Alexandru , pe care le voi pune cand imi va trimite carburatorul . am silicon , de toate . La ygrec , ma uit peste cateva saptamani cand dau motorul jos sa vopsesc compartimentul motor ..
Azi am observat niste bubuituri ciudate la evacuare , se aude de parca nu am galerii .
Azi am schimbat partea superioara a pompei , cu una noua . Sper sa ma tina si asta , vro 2-3 ani .
Bujiile le schimb o data cu carburatorul , vreau sa-mi plece la cheie .

Meserie te halesc . imi iau si niste materiale sa fac interiorul .
denis94 a scris:Ma scuzati domnu' Cristip ... Cu cine vorbiti ? Cu mine sau cu Alex ?
Niste vorbe la sto' si nimic mai mult in mesajul anterior . Caterinca si atat .
Un sfat ceva era bine venit , imi era de folos . Pentru romanii astia care sunt buni la aruncatu' cu privirea si saritu' cu gura , mai am niste idei de spus , in privinta masinii.

Din partea mea sa intelegi ca inveti meserie cu cat te chinui mai mult sa-ti iasa treaba . Nu e mai bine sa mai si glumesti chiar de esti suparat din cauza masinii ?
Imi merge greu incarcarea paginii aici si nu-mi dau seama de ce .
Denis mai pune niste poze cu ce te chinui si vei primi explicatie .
Renunta la Briskuri pt totdeauna la acest tip de motor . Eu asa as face ( de fapt am facut ) . Pana si sinterom sunt mai bune .
Si inca ceva . De la Dan Alexandru o sa cumperi carburator care sa fie pregatit , curatat si reglat ? Nu prea cred . Asta tre s-o faci tu sigur . de ce nu? daca domnu dan alexandru are carburatoare scoase de pe masini care au mers, se pot pune direct pe masina, dupa o curatare usoara. cand am dus oltcitul vechi la remat am pus un carburator facut la misto, neetansat, cu reglajele praf (facute de mine ) ) si totusi pana la remat am avut turatie de relanti, nu mi-a mers in suturi, toate astea cu un carb care a stat prin curte bucati. Nu e mai bine sa te apuci putin de carb daca tot este demontat de pe motor ? Nu m-am referit ca nu e bun carbul cumparat de pe alt motor , indiferent de la cine e cumparat . Si la mine se incarca acum cateva zile pagina mai greu . In fine , carburatoarele mele "plang" pe la tija clapetei a doua , in partea stanga cum te uiti din fata masinii . Curge calumea , cand e oprit motoru' . + ca nu prea stiu sa reglez carburatorul , din punctul meu de vedere este destul de greu sa obtii un reglaj economic , la carburatorul de oltcit si in acelsi timp sa fie un amestec potrivit . Brisk-urile de ce nu sunt bune ? Eu mizez mai repede pe asa ceva decat pe Sinterom , care sunt niste panarame , chibrituri ordinare , merg de cateva ori si le cureti .
Acum hai sa nu ne luam de domnul Dan A. Reglat , nereglat .. asta e , ce-mi trimite sa fie bun , sa nu am scurgeri , si sa porneasca mai la prima cheie .
De ceva timp , refuza sa mai porneasca in primele 10-15 sec , decat daca torn in cnc putina benzina . Ceva posibilitati , sa porneasca mai repede ? Nu de alta , dar raman fara baterie . Si alternatorul si asa nu prea baga curent ...
Sper ca dupa schimbarea bujiilor , fiselor , bobinei , carburatorului , sa nu mai am astfel de rpobleme .
Imi cer scuze de cacealmaua de mai sus . Stiu de gluma , dar mie mi s-a parut mai mult un fel de caterinca pe seama mea .
Mai sunt 9 saptamani de scoala , si vine sezonul de mestereala . Da , 9 mai am , ca la noi la economic se face si practica 3 saptamani . Tinere , fa-l bucati pe carbul ala ce ai pe masina daca zici ca o sa-ti vina altul pe care-l vei monta . Bijuteresti la el si cetesti pe aici ce este legat de acest carb . Si faci putina documentatie in acest timp . Este bine sa sti un pic de reglaj .
Daca te supara prea tare carbul poti face ce am facut eu . Am vrut sa vaddaca pluteste in Dunare . Si m-am convins ca nu pluteste . Am ras si eu singur ca era mai bine decat sa plang de ciuda .
Cristip1970 a scris:
denis94 a scris:Ma scuzati domnu' Cristip ... Cu cine vorbiti ? Cu mine sau cu Alex ?
Niste vorbe la sto' si nimic mai mult in mesajul anterior . Caterinca si atat .
Un sfat ceva era bine venit , imi era de folos . Pentru romanii astia care sunt buni la aruncatu' cu privirea si saritu' cu gura , mai am niste idei de spus , in privinta masinii.

Din partea mea sa intelegi ca inveti meserie cu cat te chinui mai mult sa-ti iasa treaba . Nu e mai bine sa mai si glumesti chiar de esti suparat din cauza masinii ?
Imi merge greu incarcarea paginii aici si nu-mi dau seama de ce .
Denis mai pune niste poze cu ce te chinui si vei primi explicatie .
Renunta la Briskuri pt totdeauna la acest tip de motor . Eu asa as face ( de fapt am facut ) . Pana si sinterom sunt mai bune .
Si inca ceva . De la Dan Alexandru o sa cumperi carburator care sa fie pregatit , curatat si reglat ? Nu prea cred . Asta tre s-o faci tu sigur .

am observat ca le stii pe toate dar nici chiar asa
vezi-ti de treaba ta prietene Chiar imi vad de treaba mea Dan Alexandru .
Ca esti vanzator de piese te stiu si atat . Eu am cumparat de la tine de 2 ori si te pun la rand cu tzeparii caci am cam luat-o dar stiu ca din cauza ca nu stiai practic ce sau cat de bun este piesa care o vindeai . Ca la talcioc am patit . Dar nu te scuz caci vina este totusi a mea .
Ce am scris eu pracic este invataminte pt un alt posibil client de al tau . Daca dadeam mesaj numai lui ca sa zic sa nu cumpere atunci eram numai bun sa ascult exact ultimile cuvinte din fraza dumitale . Si sa fac exact asa .
Gata cu off ca aici nu suntem la afaceri .
Baiatul care are masina aici in topic vrea sa tina cont sau nu vrea de forumistii care scriu aici .
De aia este forum cu de toate nu sunt numai vanzator de piese, am Oltcit cu mult inaintea ta
ne-am intalnit personal, ce tepa ai luat tu de la mine ? Domnul Dan Alexandru are Oltcit luat de nou in anul 1986(parca), prin IDMS, (aceste informatii le-am aflat de la dansul, personal). Avand in vedere ca majoritatea pieselor nu sunt noi, este posibil ca piesele pe care sa ti le fi trimis sa nu fi fost intr-o stare exemplara. Desi nu cred ca domnul Dan s-ar tine de astfel de magarii. Pe de alta parte, nu este bine sa iei piese de la cineva care se straduieste sa faca rost de ele, ma refer aici la piese rare, si ci numai, decat sa alergi singur de nebun si sa nu gasesti...!? nu i-am trimis prin posta decat 2 furtune ptr frana
a venit personal ptr o coroana, a mai luat o planetara care i sa parut ok, probabil o fi nemultumit de aceasta din urma, cu toate ca am aflat cu totii faptul ca a reust sa rupa vreo 3 buc
a venit cineva si a ridicat 2 praguri ptr persoana sa, ulterior nu i-au placut , erau prea late insa nu este vina mea, le-am facut poze inainte, erau noi Deci, lucrurile cam degenereaza aiurea si nu e corect.
De fiecare data cand am fost dupa piese la Dan Alexandru, baiatu' a scos 15 piese / subansambluri si mi-a spus ALEGE! C-am cumparat odata o planetara praf pt cineva, a fost numai vina mea ca n-am verificat cum trebuie, nu a lui Dan! Si, cu toate astea, Dan a zis ca-mi schimba planetara IMEDIAT, fara discutii! Bine, cel pt care am cumparat-o s-a apucat s-o ciobaneasca si nu s-a mai schimbat, da' asta-i alta ciorba!
"Am cumparat 2 praguri noi, dar erau prea late si nu mi-au placut." Si e vina lu' Dan ?!??? Cand cineva iti da sa alegi si tu cumperi un kkt, e strict vina ta, nu a celui care vinde! Omu-ti da sa-ti alegi, iti tragi teapa singur daca n-alegi ce trebuie!
Respect maxim pentru Dan Alexandru!!!! L-am scos pe om din pat noaptea si m-a servit, intotdeauna politicos si amabil!!! Eu unul recomand pe Dan Alexandru oricui . Numai pt mine si cei la care stiu ca muncesc pe branci la masina am sa-i sfatuiesc sa caute alt furnizor de piese . N-am intrat in amanunte legat de planetara . Mecanicul Galatiului , unul de meserie veche a ras de numa numa cand a vazut ce planetara aveam de la Dan Alexandru ... Nu orice cioflingar a vazut . Apropo in 10 minute am ales piesele atunci caci pierdeam trenul . Vina mea ... Avantaj talcioc
N-am facut-o decat pt cei din jurul Galatiului .
Daca baiatul asta care are topicul pe care scriem acum vrea sa sa faca dupa ce indicatii primeste pe aici este treaba lui si nu cred ca l-am obligat . Se poate citi si trage concluzii .
Va salut ! ma opresc aici, scuze Denis
Cristip1970 a scris: Apropo in 10 minute am ales piesele atunci caci pierdeam trenul .
Cristi, hai sa facem o diferenta intre "TEPAR" si "graba in alegere". Ca te-ai pacalit singur, din graba, in alegerea unor piese nu este una si aceeasi cu tepuirea de catre cineva.
Este o mare diferenta intre cel ce te lasa sa alegi si cel ce-ti baga pe git stifturi cu buna stiinta doar pt a-si asigura un cistig din nimic.

P.S. Hai ca i-am facut baiatului topicul varza cu discutia asta. Se putea discutas si pe privat , dar asta e acum .
O sa fac poze instaltiei electrice achiziotionata de la Dan A. , care are un scrurt din pacate , pe alimentarea bordului . Am inghitit , am zis sio io ca m-a luat de fraier , asta e , m-a tratat ca pe un tzanc la faza asta , dar o sa o repar singur , am ceva cunostinte .
La faza cu garniturile si electrovalva , am ramas putin masca , par sa fie bune , mie garniturile imi trebuie . Sper sa fie bune .
Am incredere in continuare , voi decide daca iau sa nu .
Revin maine cu poze , o seara buna tuturor . Da , Laurentiu nu contrazic caci sunt constient ce s-a petrecut atunci din graba .
Daca tot ai instalatia jos o sa iti vina mai usor sa dibuiesti un eventual scurt decat daca o aveai deja pusa pe masina .
Cum ti-ai dat seama ca are scurt ? Se incalzeste firul gri la contact , nu stiu din ce cauza . Ala e cel care alimenteaza becurile din bord . Uita-te atent la mufa mare care alimenteaza bordul si starea foliei la bord in locul unde se baga mufa . am uitat sa precizez , dar nu stiu din ce cauza , se incalzea greu , dupa 2-3 minute frigea . Becurile se aprindeau in bord , inainte sa scot firul ala . Atunci cand am pus pe masina instalatia , nu mai stiu ce faceam , dadeam drumul la stergator , pozitii , ceva de genu , si se mai lua din intensitatea becurilor . Baterie incarcata , deci ... e clar ca e un scurt , mic , dar este .
Cea frantuzeasca la care lucrez acum , intentionez sa o fac cat mai sigura . Cum am mai spus , voi reduce si din consumatori de tip : martor lichid de frana , becuri spate de ceata , stergator spate sau pompa de apa pentru luneta ... alimentare ceas plafon , plafoniera , bricheta .. incat sa-mi ramana : vantilatorul , avarii , semnalizari , lumini , claxon , alimentare motor , martorii uzuali : baterie slaba , frana de mana , temperatura motorului .. si ce mai e prin bord .
E desfacuta de ceva timp prin balcon , lucrez la ea de mult , am prins ideea , fiecare fir ce stie sa faca ... Cu ocazia asta schimb si stratul izolator , prin care intra apa .

Stie cineva unde vine celalalt fir de la martorul de lichid de frana ? Am fir de intensitate pentru sonda , dar nu gasesc celalalt fir ..care vine la butonul din bord .
P.S. Am bani sa iau alta , pentru cine e prost de gura si zice ca sunt sarantoc si ca ma chinui sa repar un jeg de instalatie , dar nu iau alta ca cine stie ce problema mai are si aia ... La martorul pt lichid de frana ai un plus pt alimentarea becului iar minusul e cel care vine de la exterior de la pompa de frana unde ai 2 fire .
Black project a scris:Motorul ce semne prezinta de nu porneste?
Fire neconecate.scoase sau?
Daca pot sa intreb ce probleme ai cu acest Eugen P (e mistocar sau?)


Eugen P sunt eu si lam ajutat pe tot parcursul proiectului de resuscitare a YNV Prietene , nu mai posta , ca doar ai urcat topicul mai sus ... ti-au umplut oamenii astia frigideru ' . Sa caut niste poze si poate postez cateva mai recente ... Back to forum . Welcome to Cosmote . M-am reintors cu scopul de a mai posta poze cu starea actuala a harbului si mici detalii cotidiene din viata lui . Deocamdata are o noua locuinta , cam de pe data de 8 iulie . Shade in garaj , am o curte mica in care imi pot desfasura activitatile de duminica , precum spalat , facut curat si incalzit motorisca .
Album cu cateva poze :
http://img28.imageshack.us/g/imag120.jpg/
Duminica trecuta i-am tras o spalare , am facut curat nitel prin ea , si cam atat . Acum vro 2 saptamani mi-am facut avansul la delco dupa multe incercari de a pune aprindere electronica , ( ori nu stiu eu sa o reglez , ori are modulul ars ) i-am dat o cheie , si am constatat ca ... surprinzator , am ralantiu de 2000 pentru 3-4 sec , cateodata de 3000 , daca trag soclul , e teroare , iar dupa secundele respective , scade brusc din turatie si moare . Carburatorul bineinteles , e dereglat , nu este infundat , le are pe toate la loc , 2 saptamani am muncit la el in vacanta de vara . Pana la ultimul surub am pus la loc . Suflat , curatat cu diluant , inmuiat in diluant , curatat cu sarma prin canalele acelea .
Daca are cineva de dat vrun sfat cu privire la reglarea jegului , sa-l spuna . Sugestii : cam de cate ture se pleaca pentru fiecare surub ??? nu il pot face sa stea la o turatie constanta , cat sa il reglez conform recomandarilor de pe site . Ce factori ar putea influenta ?
P.S. : nu lipseste nimic de la motor ( furtune la carb , cabluri sau altceva , este complet ) . Acum astept parerile voastre .
Toate cele bune !! Reglajul doar la carbotest daca vrei ceva calumea.. daca nu www.oltcit.ro si gasesti pe acolo cum se face asa... cat de cat 1-verifica electrovalva(curent si daca tzacane)
2-verifica benzina, daca vine in camera de nivel constant.
In principiu, eu dupa ce spal carburatorul, fac ca setari de baza:
surub talpa 2 ture, surub capac 1 tura/1 tura jumate, nu sta relantiul bine dar intotdeauna a pornit usor, pana se incalzeste motorul sa ii pot face reglajele corect.
A, si talpa carburatorului e etansa pe cutia de amestec?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community