Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Modina

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Vreau sa imi fac o modina si vreau sa stiu daca o sa influenteze cu ceva sistemul de ungere, si daca da randament.

Modina va fi fara termostat si va arata in genul:

Click pentru a vedea imaginea 

In principiu ia ulei de sub filtru de ulei, uleiul ce trece prin radiator si apoi il trece prin al doilea radiator... Uleiul va trece apoi prin filtru si isi va continua drumu.

Acu intrebari:

1. Radiatorul normal de oltcit va tine?

2. Asa are circuitul uleiul sau indrug eu baliverne ?

3. Astept pareri/ opinii pro si contra... eu cred ca :

    nu rezista radiatorul de oltcit
    o sa se incalzeasca greu motorul
    trebuie furtune serioase sa tina presiunea de ulei


eu unu as da banii pe una bucata modina cu termostat pe dansa,ca furtune si radiatoare se mai gasesc Pai in principiu vroiam invers sa fac. Sa imi fac modina si apoi sa cumpar radiator si furtune care tin calumea la presiune si temperatura ridicata... Pentru cine vrea radiatoare de ulei care tin la presiune mare, la un pret mai bun decat cele mocal. Am primit un raspuns de la cei de la RAAL:



"Stimate domn,

Va multumim pentru cererea de oferta transmisa.

Va comunicam urmatoarele oferte de pret pentru cele doua racitoare de ulei pe tuburi:


TRU 20697-0, cu dimensiunile:200 X 100 X 24.8 mm are urmatoarea oferta de pret pentru o bucata: 36 EUR/buc., fara TVA.

TRU 20698-0, cu dimensiunile:200 X 80 X 24.8 mm are urmatoarea oferta de pret pentru o bucata:32 EUR/buc., fara TVA.

Pentru detalii referitoare la modalitati de plata si termene de livrare va rugam sa-l contactati pe D-l FURDUI LAURENTIU la telefon 0788513384-Birou Desfacere.

Speram ca am venit in intampinarea cerintelor DVS" mi se pare decent pretul Radiatoare se mai gasesc si la cei de la S.C Conrad Termic S.R.L. dar ei au o oarecare legatura cu RAAL Preturile la ei sunt foarte apropiate cu cele de la mocal.

Un alt producator ar mai fi cei de la romradiatoare, ei fac si din cupru cu randament mai bun, dar nu mi-au raspuns inca la cererea de oferta. Electroventilator cu termocupla. Simplu, elegant si randament maxim. ca si nota informativa , cat a ajuns modina aia ?
NeaGeorgel a scris:Vreau sa imi fac o modina si vreau sa stiu daca o sa influenteze cu ceva sistemul de ungere, si daca da randament.

Modina va fi fara termostat si va arata in genul:

Click pentru a vedea imaginea 

In principiu ia ulei de sub filtru de ulei, uleiul ce trece prin radiator si apoi il trece prin al doilea radiator... Uleiul va trece apoi prin filtru si isi va continua drumu.

Acu intrebari:

1. Radiatorul normal de oltcit va tine?

2. Asa are circuitul uleiul sau indrug eu baliverne ?

3. Astept pareri/ opinii pro si contra...

In radiatorul de oltcit avem aceeasi presiune care este sub filtru de ulei. nu vad de ce ar trebui un radiator care sa reziste la o presiune mai mare. In ambele radiatoare o sa ai aceeasi presiune reglata de supapa de descarcare. Pai oloiu vine asa (cred).... e urcat in instalatie de pompa de ulei > trece prin radiator si curge in locasul unde este filtrul de ulei. De acolo o parte se duce spre sonda presiune si apoi spre chiuloase, iar alta parte prin filtru de ulei si habar n-am unde se duce. Schema si explicatiile circuitului de ungere (cu tot cu presiuni) gasiti pe www.oltcit.ro > descriere > circuitul de ungere. Ok, pe site scrie clar pe circuitul "a" unde este montat radiatorul de ulei, presiunea este facuta de supapa de descarcare si redusa de supapa by-pass, tocmai pentru a proteja radiatorul.

Pe acelasi circuit "a" se va monta si radiatorul suplimentar(tot de oltcit), respectiv uleiul provenit de sub filtrul de ulei va trece prin radiator apoi prin filtrul de ulei si isi va continua drumul.

Am procurat azi din brico 2m de furtun rezistent la 20 bar, rezistent si la ulei si la benzina. Modina va primi gauri luni si reductiile aferente pentru montarea furtunului. Deci nu ne trebuie un super radiator care sa reziste la super presiune. Problema este ca la intrare si iesire sa avem mare grija cum mufam furtunele sa nu scape si sa dam de altele. Succes! 2 coliere sanatoase, chiar mai late o sa faca treaba cum trebuie... daca te hotarasti sa pui inca un radiator...nu ar trebui sa bagi in motor mai mult ulei decat la un scimb obisnuit,...ar trebui sa compensezi si volumul prin furtune si radiator ca sa nu scada nivelul uleiului din baie...! nu? Da, in momentul in care pui circuit suplimentar de ulei, trebuie sa maresti cantitatea de ulei. Dar de obicei, la kit-urile astea, iti spune volumul radiatorului si al furtunelor. Numai ca la mine nu e kit din comert ci e kit facut .

In principiu as mai adauga 250 ml este suficient. tot n-ai spus cat a ajuns distractia asta ? Furtunu este 15 lei metru x2 metri

Modina a fost 30lei (pt mine), dar in principiu ar fi costat pe undeva pe la 80-100 lei.

Radiatorul este cel de oltcit.

Coliere 4-6 bucati. (3 lei bucata unele mai sanatoase)

2 bucati suruburi (mai lungi) pentru prinderea radiatorului in picioare in bara din fata. 5lei
____________________________________________________________

~ 137 lei. Asta daca ai radiator.

~ 77 lei daca ai strungar si radiator fa o poza...sa vedem cum ti-a iesit:) Maine pun poze cu toata treaba asta. Nu e inca gata.
NeaGeorgel a scris:Maine pun poze cu toata treaba asta. Nu e inca gata.

hai bre este gata treaba sau ai uitat sa pui poze dracia este la mine,si o sa-i fac eu poze mai incolo
momentan fac schite,planuri(sa bombardez americanii) dupa care sper sa fie buna de mers la frezor
iulicuta2000 a scris:
momentan fac schite,planuri(sa bombardez americanii) dupa care sper sa fie buna de mers la frezor


deja jumate din pentagon citesc forumul oltcit si l-au luat in vizor pe iulica
scuze de offtopic Hai bre ca se dusese bateria la camera si nu mergeau scoase pozele, plus ca am uitat...




Voila!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community