Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BH 66 ZZZ / 5-BH-9757
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Incearca sa schimbi capacul de delco a....si am uitat sa mentionez ca am schimbat paleta(elicea) de la motor.
dar...surpriza...desi e pentru oltcit...aceasta nu incapea in locasul sau.
am fost nevoit sa demontez acea parte metalica prinsa cu 4suruburi de jur imprejurul elicei, acea parte care face legatura cu masca fata.
banuiesc ca imi va creste temperatura motorului cu cateva grade...dar asta e.
in legatura cu delcoul...am dat jos capacul...si am observat ca luleaua a lasat o dunga neagra la cele 2parti care sunt mai in interior(bujia 3 si 4).
de la ce sa fie asta...?sa atinga cumva acele parti?daca dau cu smirghel pe lulea...sa o fac mai mica...adica sa nu atinga?sau numa o stric? E posibil sa nu fi montat tu capacul de delco corect ?? Adica sa nu "calce" calumea capacul pe delcou ?
valib a scris:a....si am uitat sa mentionez ca am schimbat paleta(elicea) de la motor.
dar...surpriza...desi e pentru oltcit...aceasta nu incapea in locasul sau.
am fost nevoit sa demontez acea parte metalica prinsa cu 4suruburi de jur imprejurul elicei, acea parte care face legatura cu masca fata.
banuiesc ca imi va creste temperatura motorului cu cateva grade...dar asta e.

incearca sa tai un pic din marginile elicei astfel incat sa intre frumos si pastreaza si tabla aia din jurul ei. Cred ca e mai sanatos.
valib a scris:... am observat ca luleaua a lasat o dunga neagra la cele 2parti care sunt mai in interior(bujia 3 si 4).
Infinge bine luleaua pe axul delco. am infipt'o bine de tot...am apasat cat de tare am putut, pana o facut POC(adica o intrat la locul lui).
nu tai din elice...ca o descentrez si mai tare. mai bine fara tabla aia.
pai delcoul e la locului lui.... Vali, sufla un pic si in carburator, ca poate ai un gunoi "plimbaretz" saptamana trecuta am dat jos carbul...am scos toate matele din el...si l-am pus la 'macerat'...adica in carborol...sau cum se cheama.
l-am tinut 3zile...si dupa aia am suflat in toate gaurile vreo 40secunde...cu compresorul.
vedem maine ce are...ca tot ii dau de capat. Eu l-am schimbat complet vineri seara, cu spalat, suflat si tot tacamul si dupa 2 km s-a infundat jiclerul de la treapta1. Incearca sa il mai sufli o data, pe masina. Si cine te-a asistat ,bre ,Sorine? Atentie pentru cei carora li se infunda des carburatorul:odata cu operatiunea de curatare a carburatorului,curatati si sita de la reniflard.Spunea Gabii undeva pe un forum ca si el a avut aceasi problema ,cu infundatul des al carburatorului,si a rezolvat-o doar dupa ce a curatat sita aceea. azi am remediat scurgerea de ulei pe la capacul culbutorilor.....si am lasat la uscat zona respectiva.
invartindu-ma prin masina...am observat un fir verde...care mai apare la careva dintre noi(sorry, dar nu am retinut numele proprietarului pozei).
vreau sa va intreb...CE ESTE ACEL FIR?LA CE FOLOSESTE?ca doar atarna acolo...
http://img247.imageshack.us/img247/1370/firverde4wh.jpg Daca e un fir verde sub bord in partea stinga jos ala este si sper sa nu ma insel un plus prin contact pt cablul de soc cu bec. daca intradevar e firul din poza atunci e de la lampa de harta
poza e a lui kosson acel fir verde...la mine atarna in partea stanga jos...chiar sub volan. baieti....
daca stai cu fata la masina...si partea stanga a motorului e calda(tevi, capace culbutori)....si partea dreapta e semi-calduta, aproape rece(inclusiv capace culbutori)...
asta ce inseamna?
nu ar trebui sa fie toate la aceeasi temperatura?
nu imi functioneaza 2cilindri?
masina a functionat cam 5minute In 5 minute motorul nu ajunge la temperatura de regim.Pe o parte uleiul e mai cald pe cealalta mai rece.Dupa doar 5 minute nu cred ca-i o problema.Dupa 15 este. sper si eu sa nu fie problema.....
si inca ceva...la turatii mici...se aude un tzacanit...ca de masina de cusut...dar discret....dar care dispare(sau nu il mai aud) la turatii mari(2500+).
banuiesc ca sunt culbutorii...desi am incercat sa ii reglez.
sau sa fie altceva?
si...a pornit la a 2a cheie...
dar dupa ce am oprit motorul...a refuzat sa porneasca:(...si am tot dat la cheie...pana erau ude bujiile. Am lasat-o juma` de ora...am curatat bujiile...si a pornit la a2a cheie.(pornea si la prima....dar am lasat de cheie...credeam a luat'o)
sa fie din cauza ca nu a rulat mult...?are vreo 5km in el cu motorul nou.
distributia e reglata....avans reglat...scanteie este...benzina vine...evacuare gazelor exista.... A mea, cand am pus motorul nou ziceai ca-i revelion sub capota.Asta la prima pornire.Fa un drum mai lung dar sa nu fortezi motorul cu turatii inalte. Tacanitul e probabil de la culbutori.Eu abia la a 3 incercare am reusit sa-i reglez binisor. Mai uzeaza un pic motorul,Vali.E prea nou si de aia nu porneste. maine sper sa termin cu franele...si o scot la o plimbare pe camp(pe sosea n'am voie...si nici nu e inmatriculata)
dupa aia..vedem....daca se incalzeste tot motorul...sau nu....
si daca nu...atunci am pus'o
valib a scris:..vedem....daca se incalzeste tot motorul...sau nu....
si daca nu...atunci am pus'o
Nu cred ca ai pus-o. E posibil ca una din parti sa fie ceva mai "strinsa" decit cealalta parte si sa degaje mai repede si mai multa caldura. Important e sa ai ungerea buna. Motorul trebuie sa-si faca rodajul. Firul verde care atarna la mine era cel care alimenta cu plus becul din butonul de soc, am strans mufa mai bine si e ok ! eu n'am bec in butonul de soc...deci de aia atarna.
il voi lega undeva...sa stea mai sus...sa nu atarne. Verifica daca nu cumva este de la bricheta sau de la vreunul din contactele de la pedale, deasemeni verifica (asa cum ai mai fost sfatuit) lampa de la harta si masca de la comenzile aerotermei (cel putin la mine in acea masca intra un beculet).
Daca e verde sa stii ca e vreun plus. Ai mare, mare grija ce faci cu el !
Cel mai bine ar fi totusi sa identifici originea sa ! pai...lampa harta merge, aeroterma merge, bricheta merge, lumini merg toate, contact frana merge....deci a ramas doar ala cu socul.
oricum....il izolez...si il leg undeva sus, si daca nu merge ceva, stiu ca am un fir in plus:))
+cred ca demontez bordul pt vopsire curand Vopsire ? Hmmm...
Eu, l-am curatat cu multa, multa atentie iar siliconul a facut restul !
Nu cred ca merita sa te chinui vopsindu-l ! il vopsesc neaparat....nu-mi place ca e gri
vreau sa ii fac si interiorul ceva mai special...
dar toate astea...cand termin scoala de soferi+munca de vara baieti...cum as putea sa strang mai tare paleta aia?in sensul ca...nu am folosit motorul tare...dar s-a slabit paleta si acum se misca pe suport.
ma gandeam sa ii dau gauri(in gaurile existente, ca sa iasa surubul pana dincolo), sa pun suruburi mai lungi, si sa strang cu piulite in exterior.

si....cat costa un rac+piulita aferenta?
am demontat azi racul....si nu prea imi place filetul acestuia, iar piulita e lovita rau, chiar taiata putin.
curelele de distributie....ce cod au?la ce pret?
ale mele sunt noi....adica in sensul ca sunt nerulate, dar au 5ani....nu vreau sa am surprize....
valib a scris:baieti...cum as putea sa strang mai tare paleta aia? se misca pe suport.
ma gandeam sa ii dau gauri(in gaurile existente, ca sa iasa surubul pana dincolo), sa pun suruburi mai lungi, si sa strang cu piulite in exterior
Stringi suruburile (holsuruburi - 6 bucati) bine fara a farima filetul din plasticul turbinei. Daca strapungi gaura in plastic si faci prinderea cu surub si piulita, e posibil sa trebuiasca echilibrata turbina. de strans le-am strans eu....dar s-a slabit.
o sa bag silicon....sau ceva adeziv....
sau sa pun suruburi noi?
valib a scris:de strans le-am strans eu....dar s-a slabit.
Sa nu fi stricat filetul din plasticul turbinei.
valib a scris:de strans le-am strans eu....dar s-a slabit.
o sa bag silicon....sau ceva adeziv....
sau sa pun suruburi noi?


vali vezi ca poate nu ai pus unde trebuie suruburile in gaurile care trebuie ... normal nu ar trebui sa se slabeasca mai ales daca elicea e noua. suruburi subtiri...in gaurile mici...
suruburile mari...in gaurile mari...
filetul nu e stricat...pentru ca am strans cu bun simti....nu pana s-a dus filetul.
o sa bag ceva silicon....sau nu stiu...
dar dupa ce cumpar rac+piulita+curele
valib a scris:suruburi subtiri...in gaurile mici...
suruburile mari...in gaurile mari...
Sint suruburi cu pas normal sau holdshuruburi (pas mare ca cele pt lemn)
Laurentiu a scris:
valib a scris:suruburi subtiri...in gaurile mici...
suruburile mari...in gaurile mari...
Sint suruburi cu pas normal sau holdshuruburi (pas mare ca cele pt lemn)


-nu cred ca siliconul va ajuta la ceva

alea mari tre sa fie holdsuruburi si alea mici cu filet normal de 5 parca daca bine imi aduc aminte.Apropo de rac+piulita ai grija cand le cumperi sa fie bun filetu la ele ca eu am luat un set si nu am putut face nimic cu ele nu se infileta racu la loculu lui da nici piulita pe el.Eventual cumpara doar piulita si pastreaza rac-ul vechi suruburile mari...holz....
cele mici...normale
o sa bag holz in loc de cele mici
daca nu ajuta siliconul....atunci caltii(aia de se folosesc la instalatiile sanitare?)
? Valib, incearca mai bine cu Loctite, exista o pasta special conceputa pentru fixarea suruburilor. Vezi ca e de mai multe feluri, poate fi pentru fixare cu posibilitate de demontare ulterioara (adica iti fixeaza surubul dar nu definitiv, la urmatoarea demonare se va desface mai greu) sau poate fi pentru fixare definitiva (adica odata montat, aleluia, data urmatoare flexul). Legat de piulita + rac de acord cu AdyF, inceaca sa schimbi doar piulita de la rac. vreau sa schimb si racul....pentru ca incepe sa se duca filetul.
nu stiu cum sa explic mai bine... Daca e bulit filetul, s-ar putea sa fie bulit si filetul din arborele cotit si aia e destul de nasol, degeaba il schimbi ca nu faci mare lucru, asta nou nu se va infileta sau isi va distruge la randul lui filetul. si uite asa....azi am luat examenul pt permisul de conducere:)
maine platesc chitanta pt permis...si in 3zile am plasticul:) Felicitari si bine ai venit in randurile posesorilor de permis de conducere! Multa bafta la condus si sa ai parte de drumuri fara evenimente nedorite (Si sa mearga masina asa cum iti doresti intotdeauna!)
valib a scris:...azi am luat examenul pt permisul de conducere:)
Felicitari si cit mai mult timp sa-l tii in buzunar

A inceput sa creasca numarul bobocilor printre oltcitisti si inca n-a venit toamna . Felicitari valib !!! Bravo mestere.. sa-l stapanesti sanatos Bravo, sa-l stapanesti sanatos cand l-oi avea in mana si sa nu fie nevoie sa-l arati ,decat poate sa te lauzi cu poza
Eu acum, pe 9 sper sa ma laud si eu cu "cartonu"
Cu tot respectul. Felicitari,Felicitari,Felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!

Felicitari, si fara evenimente rutiere nedorite Felicitari pentru realizare si sa ai drum liber mereu, si cat mai multa benzina! Felicit
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 3 din 16
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community