Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BH 66 ZZZ / 5-BH-9757
Pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
So...aici voi vorbi numai despre masinuta mea, si va voi descrie ce voi face pe la ea. Peste 1 saptamana ma apuc serios de ea, in o luna vreau sa fie vopsita.

Data nasterii: 1992(de ce credeam eu ca e din `87???)
Model: 11R
Culoare: bej
Km in bord: 16.392
Numere actuale: 5-BH-9757
Stare: motor buuuun(de cand e refacut o mers 3km, 5ani o stat pe tusa), caroserie merge, putina rugina la partea din fata dreapta(o stat intre 2 case, si toata apa curgea pe fata masinii), interior usi putin gaurite, usoare urme de rugina la ramele geamurilor, si la coltul dreapta jos de la numaru` de inmatriculare
Proprietar: io...., o fost a lu ceva colonel/general/politist(din oradea) ...sau ce stiu eu, ceva prin politie-armata, avea masina de servici. E a noastra din 97, o functionat numa` 1 an, dupa aia o venit 'the bad event', si marea pauza.

Ce vreau sa ii fac: sa fac motoru` sa mearga ceas, antifonat+vopsit, facut sa mearga super bine masina, dus la inmatriculat, dupa aia ceva spoilere, muzica, interior nou, etc.


Deocamdata vreau sa aleg alta culoare, m-am gandit la rosu(cel mai batator la ochi), sau la galben canal(aproape ca si tico'urile taxi)

Sper ca sapt viitoare sa primesc piesele necesare, sa pot sa ma apuc de treaba.

valib a scris:

Data nasterii: 1992(de ce credeam eu ca e din `87???)
Culoare: bej
Km in bord: 16.392

si amea or fi fost gemene
nr de km la amea aprox=16000x10 spor la treaba si ... mecanici, tinichigii, electricieni, tunari buni...
bafta si sa ne arati si noua olteanu cand o fi gata
thx..
o sa fac poze sapt viitoare...si in timpul lucrului:)....
:0
tuning dupa ce o inmatriculez.....ca n'am pila la RAR...si is cam nesuferiti astia, daca vad ca ti-ai facut un look mai aparte, iti cere sa fie si mai buna ca iesita din fabrica:)

roket....maybe:))
apropo...era a lu` unu Zot Valcan Vasile parca....poate stii ceva de el:)ca tre' sa'l caut peste 1 luna:) Spor la treaba Vali si sa te vedem cat mai repede pe soselele patriei cu el.Si cat mai multe poze,ca stiu ca te pricepi la tinichigerie&stuff. Succes la atzi intineri si mai mult "tinerica" si sa-tzi curga banii garla ca s-o potzi termina cat mai repede.
P.S. Cu cea mai mare placere te indrum pe partea de muzica. mersi mersi:))
ma...ce culoare sa o fac???rosu...sau galben???
tare-as vrea sa vad un oltic galben tunat... n-am avut inca ocazia...
spor la treaba!!! te-ai gandit sa le combini?
O culoare marfa, care mie imi place, ar fi cum sunt unele renault megane, primul model, cu o culoare Gri Hologram(variaza de la verde inchis la mov)
Dar e vreo 40 euro litru, din cate tin minte
Spor sa ai.
Cu tot respectul. sincer m'am gandit io si la combinatii de culori, si la multe altele...dar luand in considerare ca astia la RAR is gunoaie...si ca am numere vechi inca... nu le pot aplica......

pai nu sunt hotarat asupra culorii...
dar unchiu'meu a vopsit acum 1 luna o dacie...in galben canal(ceva mai inchis decat galbenul de la matiz, bate mai tare la ochi)
ceva asemanator cu cea de la carcasa acestui telefon:
http://img206.echo.cx/my.php?image=carcasaeri768galben6pp.jpg

dar si rosu e bestial...
asa ca nu stiu inca...:)poate o fac galbena...si daca nu'mi place o fac rosie:))
valib a scris:poate o fac galbena...si daca nu'mi place o fac rosie:))

decat sa dai banii sa o vopsesti de 2 ori, mai bine iti iei ceva sistem audio si nu ma refer la ceva cu N w sau cine stie ce chestii. O vopsire e cam de la 7 milioane in sus si la banii astia, iti iei un mp3 player marfa si niste boxe bune, nu pt a asculta si cei de pe strada, ci pt placerea ta.
incearca sa te uiti prin oras dupa diverse culori la masini... si sa vezi care iti place cel mai mult. Rosii sunt destule Olticuri, dar galben nu am vazut pana acum. Culoarea e marfa (si Ferrarri e vopsit cu galben , dar eu as opta spre una puuutin mai inchisa sau poate cu o tenta sangerie(asta daca s-ar putea). Oricum, fiecare cu gusturile lui. A mea imi place asa cum e, doar ca si-a cam pierdut metalizatul din gri
Sa urci si niste poze cu ea, cand termini.
Cu tot respectul. da, materialele is cam pe la 7mil...pentru materiale medii(ca si pret/calitate)

restu se rezolva:)ca io o fac:)
mie nu'mi place bej asta...(adica e crem)....
va urma si sound ceva......dupa rodaj:) salut
masini galbene sunt f multe (taxiuri) si galbenul trage pe undeva in spre crem
ce ai zice de un caramiziu sau un bordo(stiu ca nu asa se scrie)metalizat.
eu cred ca ar iesii super merita sa te gandesti bine inainte ca faci!!!
P.S.yo nush unde ati vazut voi atatea olticuri rosii....... da, taxi'urile sunt galbene
da oltcit galben io n'am vazut.
galben...ceva mai inchis decat taxi'urile alea matiz...de is galbene din fabrica

oltcituri rosii...chiar sunt o gramada, care mai de care.... Valib ce vopsea neagra metalizata imi recomanzi ca vad ca esti in domeniu,a-si dori sa o vopsesc negru metalizat.
pai depinde de buget....
dar nicidecum sa nu fie romaneasca vopseaua....daca tot vrei metalizat...alege ceva mai de calitate...de la duralchid in sus, ceva strain.
Nu stiu exact sa iti recomand firma, ca lumea de pe aici nu prea mai vrea metalizat...pentru ca te costa la buget....muuult.(nu am mai vopsit metalizat de cand o lovit frate'meu masina noastra, e gri metalizat, 1,5mil numa vopseaua+lac pentru juma` de capota) Cele de la policolor cum sunt? Eu am un Oltcit gri metal vopseaua e ok. dar lacul romanesc e groaznic,m-am gandit si la standox dar cred ca foarte scump nu stiu inca preturile.Cea de la policolor nu au fost asa de scumpe nu stiu cum ii gama asta noua de vopsele metalizate KLAR,poate tu ai lucrat deja cu ele. nu prea am lucrat in ultima vreme cu ele...lumea nu prea mai vrea metalizat, multi au trecut de la metalizat la culoare normala(din cauza bugetului)
da uite ce am facut eu: am experimentat cu vopsea universala primele straturi, dupa aia vopsea normala de masina...si o iesit destul de bine, s-a uscat mai greu(3-4zile), si inca tine(e vopsita de 2ani, masina lu` unchiu'meu, toata ziua ii pe camp cu ea), si in loc de 7mil aprox...am iesit la 3,4mil...costul vopselei+restu`

pai la pretul vopselei...gama policolor e acceptabila(toate tipurile de vopsea), dar exceptand lacul
masina noastra, dacia e gri metalizat, retusata de 3ani cu vopsea metalizata de la policolor...si a iesit bine, nu se vad diferente.

eu o sa bag duralchid pe masina....si am hotarat...ROSIE o fac! da rosu aprins sa fiie!!!! BUUUNA alegere Dupa o ora de chinuri...am reusit sa dezmembrez etrierii din fata
Probleme am intampinat la scoaterea suruburilor cu care sunt prinse acestea, si la clema(sau ce o fi) cu care sunt prinsi etrierii unu de celalalt pe la spate
M-a surprins faptul ca am desfacut foarte usor suruburile de la instalatia de franare, doar unul nu merge nicicum, dar nu ma deranjeaza, e cel din partea stanga, ala de face legatura dintre cei doi etrieri.
Am placute de frana aproape noi, grosimea acestora fiind cam 1,2cm aprox. De abia le'am desprins de pe etrieri, am fost nevoit sa bag o dalta intre placuta si etrier, sa bat dalta intre ele, sa apas cu piciorul pe etrier, si sa fortez sa iasa. La 2 am fost nevoit sa bag pe langa dalta un fel de ic mic, sa il bat intre ele...parca erau lipite placutele.


Intrebari:
1. ce sunt cercurile alea 2 in etrieri(acolo in capat, daca tragi de frana de mana axul ala cred ca ar trebui sa le preseze in interior)?placute de frana de mana? Trebuie sa fie mobile?Ce grosime trebuie sa aiba?
2. cu se solutie sa curat etrierii?
3. la montare, trebuie sa fac legatura dintre cei 2 etrieri cu acea clema/siguranta inainte de a ii monta pe masina?frana de mana se poate pune la loc dupa ce am montat etrierii complet la loc, sau sa o pun inainte de a prinde etrierii la loc?
valib a scris:Intrebari:
1. ce sunt cercurile alea 2 in etrieri(acolo in capat, daca tragi de frana de mana axul ala cred ca ar trebui sa le preseze in interior)?placute de frana de mana? Trebuie sa fie mobile?Ce grosime trebuie sa aiba?
2. cu se solutie sa curat etrierii?
3. la montare, trebuie sa fac legatura dintre cei 2 etrieri cu acea clema/siguranta inainte de a ii monta pe masina?frana de mana se poate pune la loc dupa ce am montat etrierii complet la loc, sau sa o pun inainte de a prinde etrierii la loc?

Absolut toate intrebarile tale isi gasesc raspuns in cartea lui T. Canta incepind de la pag. 284 si pina la pag. 290. Citeste cu atentie fiecare rind si cu piesele in fata, e imposibil sa nu te descurci. Multumes frumos Laurentiu!


am dat jos azi carburatorul.....carb de dacie
si am constatat urmatoarele:
clapeta de acceleratie nu inchide total. E normal sa fie asa?Adica exista o mica fanta...
si dupa ce l-am intors cu fundu'n sus...am masurat distanta de la marginea cercului, pana la clapeta de acceleratie in momentul cand este deschisa. Constatare: putin de tot distanta din stanga e mai mica.
si aveam vreo 6garnituri pe acolo...1 groasa, vreo 4 de culoare gri, si una de carton.
cate trebuie sa fie?
valib a scris:1. clapeta de acceleratie nu inchide total.
2. aveam vreo 6garnituri pe acolo...1 groasa, vreo 4 de culoare gri, si una de carton.

1. La carburatorul de dacie, clapeta nu trebuie sa stea perfect inchisa. Din aceasta deschidere se regleaza relantiul.
2. O singura garnitura este de ajuns. Marind numarul de garnituri, capacul se salta fata de corp iar nivelul de benzina din CNC va creste facind ca motorul sa se inece. deci de aia mi se inneaca mie....
atunci...
cumpar garnitura noua...
sa pun pe langa garnitura aia subtire de culoare gri...si pe aia groasa...sau nu?
valib a scris:sa pun pe langa garnitura aia subtire de culoare gri...si pe aia groasa...sau nu?

2. O singura garnitura este de ajuns.


Dupa montarea garniturii, faci reglajul nivelului de benzina in CNC. yes sir!
deocamdata e la curatat...adica sta la moiat:) fal ca si des culoare e tare oare o fii ca si pe matizuri?
blue a scris: tare-as vrea sa vad un oltic galben tunat... n-am avut inca ocazia...

@blue: click pe imagine.

Click pentru a vedea imaginea 

@Vali: spor la treaba
Gabi a scris:
@blue: click pe imagine.



Cool!! http://img89.echo.cx/img89/2094/mvc002f4zt6gq.jpg E frumos Olticu asta, putin prea tunat (in opinia mea) , dar e putin cam ciudat. Si dc zic asta?: Culoarea este faina, Spoiler fata marfa, jenti la fel, praguri (poate putin cam mari) , geamuri fumurii, suspensia lasata pe spate si... ATAT , parca se "termina" prea brusc, nici un spoiler spate, de eleron nu zic nik, ca sunt destule care nu-s tocmai estetice, dar prea brusc se "termina" cu bara standard si nici macar un tampon lateral (sau cum s-o numi).
In afara de asta, e super tare!
Cum de descurci cu politia cu geamurile fumurii?
Cu tot respectul. mersi gabi!(tot vroiam io sa vb cu tine...da n-aveam cu cine)
hmm...ii chiar super in galben....so...maybe i'll do it yelow...
off...ce greu e sa alegi culoarea:)
oricum...pana atunci mai e cale lunga...
De ce nu are site la spoiler fata? baieti..
electromotorul meu scartzaie...la propriu
si invarte putin cam greu....pare'se ca a obosit
deci are nevoie de niste bucsi...si daca tot il demontez...ii schimb si periile...sa nu il mai desfac peste 3 luni.

intrebarea mea e unde gasesc perii+bucsi?de la ce masina se mai potrivesc?
la dacie sunt mai mari...asta am constatat din ochi:)
valib a scris:la dacie sunt mai mari...asta am constatat din ochi:)
La mine au mers cele de dacie. Electromotoarele sint identice. hmmm...mie asa ochiometric mi s'a parut ca'i mai mic
daca la tine merge...sigur e asa:)
baieti...problema mare....
azi nu a mai vrut sa porneasca masina....
am demontat capacul chiuloaselor de sus....si surpriza...
cum stai cu fata la masina...la chiuloasa din stanga sus....axul unui culbutor era rupt...
adica s-a rupt partea care trebuia sa atinga pe axul cu came
intrebarea mea este...cum pot sa schimb acel ax, fara sa dau jos toata chiuloasa si sa o schimb.
nu as vrea sa demontez chiuloasa...daca nu e necesar.
va rog sa explicati pas cu pas...ca la tampiti.
am citit in manualul de uzina...cum se demonteaza...dar nu am priceput, era foarte vag.


help me!!! Din cate imi aduc aminte se procedeaza cam asa:
se slabesc suruburile de reglare a culbutorilor astfel incat acesti sa ramana liberi.
se desfac suruburile de obturare din capetele axului culbutorilor(sunt in afara chiulasei)
se desurubeaza surubul de blocare al axului - este undeva in mijlocul chiulasei pe lagarul central
se scoate axul culbutorilor spre spatele masinii

PS:rog sa ma corecteze cineva daca gresesc Bagi un surub in partea din fata si cioc,cioc ,usor cu un ciocan!Daca nu iese (si probabil ca nu o sa iasa prea usor) il mai atingi si u ...
mariuss a scris:Bagi un surub in partea din fata si cioc,cioc ,usor cu un ciocan!Daca nu iese (si probabil ca nu o sa iasa prea usor) il mai atingi si u ...


hehe:)
sper sa iasa....
o sa dau si cu spray pt rugina...da daca ajuta ceva(ca e si lubrifiant)
daca mai au altii alte idei...sau completari..va rog sa le faceti...ca nu vreau sa imi distrug masina maine:)

P.s:
- dar...daca lovesc din partea din fata...in surubu` pe care l'am bagat in locul surubului original...nu distrug filetul?
- axele astea...sunt toate identice?(nu de alta...dar am vreo 8chiuloase pe aici...si nu stiu de pe care reusesc sa dau jos) Ba da ,risti sa-l distrugi daca bati tare!Poti folosi o cala de lemn.Axele de admisie stanga si de evacuare dreapta sunt identice,fara reper.Axele de admisie dreapta si de evacuare stanga sunt identice si sunt reperate cu un orificiu infundat pe mijlocul axei.Vezi cartea lui nea Traian la pagina 118. Ai acolo toate detaliile. mersi!
o sa vad ce pot face...
experimentez metoda de extragere pe o chiuloasa demontata:)
apropo...ce probleme pot sa am din cauza culbutorului rupt?
ce imi poate distruge?sau poate mi'a distrus.
bucata era aproape cazuta in partea de jos a chiuloasei...noroc ca n'a incaput. salut
bucata rupta poate sa iti distruga scaunele de la supape,supapele si in cel mai rau caz supapa nu mai este actionata normal si se loveste de piston
Mare atentie!!!!
valib a scris:ce imi poate distruge?sau poate mi'a distrus.
bucata era aproape cazuta in partea de jos a chiuloasei...
Daca nu s-a interpus intre chiulasa si cama(e), nu cred ca s-a intimplat nimic. Supapa nu atinge in piston din cauza arcului ce o tine lipita in scaunul sau din chiulasa. baieti...
din piesa de schimb am reusit sa scot ceea ce aveam nevoie...cu lovituri de ciocan cu toata puterea....de vreo 10ori repetate--->>gaura surubului a devenit mai mica cu 1numar:)

dar la motor....nu ajung...nu pot
deci n'as vrea sa demontez toata partea din fata a masinii...ca mi-e groaza de ea...toate's ruginite rau pe acolo...
am incercat sa lovesc capatul axulul care tine culbutorii usor cu ciocan mai mic, cu ciocan mai mare, cu teava indoita+ciocan,etc....dar nu se misca.
cum as putea sa'l operez afara de acolo?
si daca demontez fata masinii...sa pot lovi direct pe ax...ii distrug filetul cel putin.

idei?ceva smecherii?

cat costa un ax din asta nou? Poti sa construiesti o presa de extractie adica : o placa metalica solida cam 10mm cu trei gauri in ea.Cea din mijloc fara filet in care introduci un surub si-l infiletezi in axa.Celelalte filetate(cred ca sunt suficient de puternice cele M8 ) prin care treci suruburile de M8 astfel incatvarfurile sa inpinga in chiulasa(pui in capete cate o piesa metalica sa nu lasi urme pe chiulasa).
Sper sa fi inteles ce am vrut sa spun
Bafta. Vali eu zic sa dai tu frumusel motorul jos.E un pic de lucru dar daca l-ai dat jos poti lucra bine la el.Te mai uiti pe la ambreiaj,vezi daca nu ai scapari de ulei,etc.Mai bine te uiti acuma decat sa ai probleme mai tarziu. @Marian> am inteles ce vroiai sa zici Marian...da asta dureaza...si n'am unde s'o fac...

@raduku> n'am scurgeri...ambreiaju` e nou...si nu prea as da jos motoru...daca nu'i 100% musai...ca o sa ma chinuesc 2zile sa'i demontez fata...
daca as demonta fata...as putea sa scot afara axul...dar 100%distrug filetul acestuia...deci necesita altul nou. oare nu a mai folosit cineva o presa de acest gen?cam pe unde sa caut?
ca pana o fabric io cumva...dureaza... Vali din cite am inteles eu ai un culbutor rupt.Pt a putea scoate axul culbutorilor e musai necesar sa dai jos motorul pt ca altfel nu se poate.Si ca sa il scoti mai repede si fara sa il strici fa-ti rost da un dorn de bronzz in cel mai bun cazz sau de o bucata de bara de aluminiu de grosimea axului si intre ciocan si ax interpune acel dorn innainte de a lovi cu ciocanul ca altfel te va costa mai mult.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Următoare
Pagina 1 din 16
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community