Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

BH 66 ZZZ / 5-BH-9757
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
acum arata ceva de genul:



Atentie! pozele fac ca masina/jantele sa arate muuult mai bine decat in realitate Jante asemanatoare am si eu la Seat, dar ale tale par mai mari. Sunt tot pe 14'' sau pe 15''? Arata bine oricum, o strica "negul" ala de pe aripa. RH 15", 4x100, 7j....195/45/16... Bleah...ce najpa...

Marfa masinuta Vali! Sa ai grija de ea!!! Eu am 14'', 5x100. Ii sta bine cu talonul mic la cauciuc, eu nu le suport pe ale mele cu ditamai gogosile, da` trage mai bine asa gresit,trage mai bine cu cauciuc cu talon mic,pentru ca iese diametrul rotii mai mic decat cel original de oltcit,urca in ture mai repede,trage mai bine,dar pierzi la viteza maxima
mie nu-mi place masina lu valib,serios vorbind,a kilarit-o si n-a mai reparat-o o sa fie reparata....dar n-are rost sa bag bani daca nu ma tine caroseria.
In ideea ca....degeaba vopseam aripile sa zicem, ca oricum vin de fibra in curand... Greseala mea, m`am exprimat gresit. Trage mai bine cu jantele astea pe 14 si 185 latime, decat daca i`as pune pe 15 si 195 depinde ce talon are cauciucul ala pe 185,cat si ala pe 195
daca ai 195/30 atunci s-ar putea sa traga mai bine cu alea pe 15 195/55/r15 vs 185/60/r14 Mai conteaza si latimea, aka rezistenta la inaintare cred ca sunt la fel ca diametru,mi-e lene sa calculez acum
rezistenta la inaintare prin frecarea cu aerul?sau cu asfaltul? Diametru 23.4in cu jante de 15 fata de 22.7 cu jantele pe 14.
In principal ma refer la frecarea cu asflaltul, apoi la cea cu aerul. bai baiati de ce nu folositi voi:
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

si faceti voi comparatie ci cauciucul original de 145/75 r13! m-am apucat de tinichigerie....sa o aduc la realitate
am schimbat contra-aripa dreapta (acum sunt in dilema...cu care acte sa raman? )

ce am remarcat...ale naibii aripi fata...NU POTRIVESC LA LINIE!!!
nu e limitata de contra-aripa, ci de stalpul pe care sunt prinse balamalele usii originale. Pur si simplu a trebuit sa tai din interiorul aripii ca sa potriveasca, iar jos...nu stiu ce naiba o sa ii fac cu coltul aripii. Nu mai are unghiul de 90grade. Daca ii las unghiul de 90grade, imi sta aripa in afara cu 5mm



- schimbat aripi fata
- schimbat capota

++++ Parasolar CUSTOM...m-a convins dorudoru sa ne facem parasolare (el pe crem + scris negru mat)


urmeaza rama parbriz, hayon, turnat aripile fata din fibra



Nu-i cam maricel scrisul ala? Nu stiu, intreb si eu Frate, faza cu oltcit.ro e pur si simplu GENIALA! Felicitari pentru pasiune si efort. Masina e super draguta, si plina de personalitate! Coool! e mare...si nu prea... masina e o super cazanita,cu destui negi pe nas,eu asa o vad si vali stie foarte bine asta,dar daca o termina in curand, o sa fie si draguta Azi dimineata am gasit stergatorul rupt, cuiva nu i-a placut ca statea frumos pe mijloc...


pregatiri pentru Arad...Best exhaust&woofer...
- pe fata am revenit la super low low...5,5cm de asfalt
- pe spate inca astept sacul de cartofi...adica lada pentru si cu subwoofer...


undercover:



cu ceva mai curata...












E superb !
Cand are loc concursul? Felicitari Valib! Ai o masina pe care ai facut-o tu, din pasiune si propriile puteri. O masina de care sigur esti mandru. Multa sanatate in continuare si mult succes la concurs!
Acum o intrebare, cum te descurci cu garda mica la sol? Poti sa iei gropi normale sau trebuie sa te feresti de orice groapa? Misto bre vali Ii stau bine aripile alea asa bej Arata interesant. Felicitari!

Despre ce concurs tot vorbiti bre?

LE: sunt chior "pregatiri pentru Arad...Best exhaust&woofer..." Poi... multa bafta vere!!! a fost o tentativa de tuning show la arad...adica best subwoofer, best exhaust, concurs de indemanare, concurs de burnout, concurs de drift

poze pe aici, momentan....dar fara oltcituri
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=122833

Am participat impreuna cu dorudoru...la best exhaust...si desi lumea se uita efectiv ca la urs, si toti au ramas cu gura cascata....n-am castigat decat experienta

o sa pun poze cu gramezile...doar sa le primesc...
Nucleu cica are filmare cu tentativa mea de 'best exhaust'....astept sa o puna si el pe net



later edit:
- a aparut la protv reportaj despre show...dar vad ca nu le-a placut masina mea (eram a 2a masina, cu usile in sus, in dreapta ladei roz careia i-au luat reportaj)
- reportajul poate fi vazut aici: http://stirileprotv.ro/show-buzz/entertainment/o-dacie-din-1984-care-ajunge-la-240-km-h-a-facut-senzatie-la-un-show.html



Later later edit:
- trebuie sa evit ORICE denivelare, gropitza, etc. Iti dai seama...la 5cm de asfalt, chiar si o piatra mai maricica imi poate cauza probleme, nu mai vorbesc de denivelarile din asfalt
- m-am obisnuit cu lowridin`....ocolesc orice gropitza/denivelare cu orice masina as fi, din instinct Divizia Oltcit....


Am vizionat reportajul protv de mai multe ori, si am constatat ca am aparut la TV....undeva in partea din spate a cadrului, se vede un spate de oltcit rosu, cu usile in aer...
Un articol despre show... http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/tuning-show-la-armonia-center/cn/news-20090511-07445160

poze gasite pana acum pe net...











urmeaza sa pun filmarea de la best exhaust cu cele 2 oltcituri....si pozele facute de grupul de prieteni cu care am mers la arad... Vali acel oltcit crem este cumva RM?
Daca si el a aparut cu un parasolar ca al tau poate apar si eu cu unu gri cu negru.
Fond gri si litere negre. da...e RM....e a lui dorudoru de pe forum
o sa masor exact dimensiunile parasolarului daca doresti....(undeva la 19-20cm inaltime, si literele de vreo 15cm inaltime) Mersi Vali.
La vara o sa intre si masina la vopsit si vreau ca fondu sal fac in culoarea masini si cu litere negre, cam astea ar fi cele mai esentiale poze....
am uitat sa mentionez ca am avut onoarea sa stam langa un Subaru cu motor Boxer Diesel....(care apropo, scotea un usor fum albastru, tipic boxer)

























el a fost...tentativa mea de 'hostess'...aka cel care facea reclama la masina.... '3 la 10mii', 'chiloti de dama la super oferta', ' 2 oltcituri la 3lei', 'suspensii pe baza de arc de pix', si alte asemenea laude au rasunat din gura hostess-ului meu
Se uita lumea urat, nedumerita....dar nah













bravo baieti!

ma bucur sa vad ca totusi ai revenit la sentimente mai bune (stii tu despre ce e vorba) si nu ai renuntat la topic...

Da, asa cum a zis iulicuta, masina are cateva mici/mari defecte, se vad mai bine in pozele pe rezolutie mai mare. Banuiesc ca o sa o faci asa cum merita. Putin fond de ten, niste ruj, o bara pe spate neaparat .... Deci roata fata care intra asa gentil sub aripa pur si simplu ma omoara. Arata bestial, criminal! Aspect asa, mai retro insa foarte dur. Mama ce imi place! Daca tot mi-am scurtat amortizoarele o sa o las si mai mult, sa vad ce se intampla cu suspensia. Abia astept.
Spor la munca si la bani, sa iti duci proiecul spre final, daca exista final in astfel de pasiuni. Noroc si sanatate! cum ai scurtat amortizoarele?
iulicuta2000 a scris:cum ai scurtat amortizoarele?


Taiat din capatul superior si taiat din tampoanele de cauciuc. Acum am cursa mai lunga, amortizoare mai scurte, posibilitatea sa o las foarte mult (2-5 cm garda la sol ). Cand gasesc timp pun poze cu amortizoarele si cu noua garda la sol. Momentan sunt intr-un stres teribil cu bacul. Sper sa pun pozele saptamana asta. Daca nu pot acum, voi pune dupa bac. nu au cum sa iasa mai scurte decat alea de spate(care merg la fix pe fata...) asa ca garda aia de 2cm la sol s-ar putea sa fie fara cursa la amortizor... NU vad de ce ti`ai dori o garda la sol atat de mica...In nici un caz nu poti sa mergi cu masina, si arata....pot sa spun Ridicol. Practic masina o sa stea pe burta..
iulicuta2000 a scris:nu au cum sa iasa mai scurte decat alea de spate(care merg la fix pe fata...) asa ca garda aia de 2cm la sol s-ar putea sa fie fara cursa la amortizor...


Asa e. Asa vreau. Nu imi place deloc cum sta in curbe cand am cursa lunga la amortizor. Este foarte instabila, se lasa mult intr-o parte, nu am precizie cand tintesc interiorul.

Giully tata, mai intai lasa garda la sol si apoi vezi cum arata. Eu am last-o in vara si arata bestial. Vrei sa spui ca a lui Valib arata ridicol? Cam asa o sa o las si eu. Am zis 2-5 cm, adica 5 cm garda la sol si 2 cm cand intru tare in curbe (limitarea amortizorului).
Giully4u a scris:NU vad de ce ti`ai dori o garda la sol atat de mica...In nici un caz nu poti sa mergi cu masina, si arata....pot sa spun Ridicol. Practic masina o sa stea pe burta..



a mea are 5,5cm de la asfalt pana la lonjeroane(traversa motor)
si arata bestial... My bad, am inteles 2.5cm adica 2cm jumate. Stiu ca lasata 2 dinti arata bestial...Anyway, in curbe mai mult ca sigur atingi cu burta daca intri cu viteza, pentru ca se mai lasa si cauciucurile...Acum nu stiu cum e... Nu avem drumuri pentru garda la sol foarte mica.
Giully4u a scris:My bad, am inteles 2.5cm adica 2cm jumate. Stiu ca lasata 2 dinti arata bestial...Anyway, in curbe mai mult ca sigur atingi cu burta daca intri cu viteza, pentru ca se mai lasa si cauciucurile...Acum nu stiu cum e... Nu avem drumuri pentru garda la sol foarte mica.


Inteleg. Bacul. iar o dai la intors
ai masurat lungimea amortizorului fata si a celui spate?(fara aparatoarea de protectie) sa vezi diferentele? Ba iulicuta, ai zis ca nu au cum sa fie mai scurte decat alea de spate, iar eu am spus ca asa e, pentru ca nu am scurtat mult din ele. Wtf? Dupaia ai zis ca la 2 cm garda la sol nu o sa am cursa. Asa e. O sa am cursa intre 5 cm si 2 cm. La 2 cm o sa se limiteze. Am testat. Asa e. Cum am testat nu spun ca mi-e rusine...

P.S. Ca sa nu mai poluam de aiurea topice, hai sa "ne auzim" pe privat. Fii barbat si zi acolo tot ce ai de zis. din pacate nu sunt suficient de barbat sa-ti scriu in privat
astept sa termin sa vad garda aia la sol intre 5 si 2cm Vali nu neai anuntam de filmuletu de pe youtube.
Pun eu un link: http://www.youtube.com/watch?v=A3pY2Wyn8yg ce locuri cunoscute mie.... sa scriu si pe aici, ca m-a intrebat multa lume de masina...

Merge/functioneaza/arata la fel...
Ah, am montat scoicile + 2 lame de flexiune + toba sport inox (face galagie mai mare putin), si am ramas cu masina goala 100% (2 scaune + volan + bord), sunt gata spoilerele unicat...si cam atat

Trag de timp...sa zic asa...pentru ca nu ma impac cu sudurile care trebuie facute la masina. Trebuie inlocuita rama parbrizului, si probabil reconstruit ce e sub rama. Da...imi intra apa in masina pe ambele parti, la orice ploaie. Si nu ma impac prea bine cu contra-aripa aia tziganita, nici cu seria aia de sasiu poansonata de RAR tziganeste, respectiv trebuie stalpi de la usa manufacturati de nou, sau schimbati....(partea din fata, cu balamalele, ca o sa am nevoie de ele in curand pentru noua versiune de lambo doors)

Meditez intre o alta caroserie (am gasit una almost like new shit la pret modic)...si un RK la o masina care m-a plimbat mult, a carat multe motoare...
Problema oricum e mai mult sufleteasca...de a renunta sau nu la masina copilariei, la masina la care am muncit atat, bla bla...devine plictisitor probabil.


Mai e si oltcitul tentativa de vtm...alta tziganie....alte investitii mari

Cred ca mai trag de timp pana la revelion...si vedem cu ce continuam.
Pana atunci masina va circula zilnic sute de km...

daaaa...imi place sado-maso....cu scoici, rigida, lasata.... Asteptam poze cu modificarile pe care le-ai facut. azi a primit asa ceva...
pana la urma am schimbat si plasticele alea decolorate / capete bara / bielete (initial nu le-am gasit pe nicaieri...)




Norocosule!!!

Carterul de directie nou nout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Felicitari!!! Vali!!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Următoare
Pagina 14 din 16
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community