Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

colantare oltcit sau vopsire?
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare,

va propun sa facem o comparatie intre colantare auto si vopsire. Avantaje / dezavantaje - eu chiar vreau sa imi colantez masina la toamna.

Ma gandesc sa acopar cu un tratament gen grund orice picatura de rugina sau zgarietura si sa incerc colantarea.

Avantaje:
- culoare impecabila,
- pot sa imi colantez integral masina inclusiv praguri, bari, oglinzi;
- pret mai mic ca la vopsire (cam 4-8 milioane)
- usurinta in aplicare - nu trebuie demontat nimic, se face rapid, curat.

Dezavantaje:
- rezistanta mai mica in timp
- daca vrei o culoare metalica interesanta, nu prea ai optiuni
- mai spuneti si voi, a incercat cineva sau se pricepe cineva sa o faca? http://4.bp.blogspot.com/_qM_Ps9J9x0A/Sj0WJa7__2I/AAAAAAAABwQ/gbGS8KmNWkA/s1600-h/Thomas+Abraham-Rares+Silasi_3691.jpg

Masina de fapt este albastra. Faza este ca nu poti sa o colezi decat la exterior, pe la interior sunt parti unde nu prea poti cola.
P.S: forma corecta a verbului este "a cola;", "a colanta" nu exista in limba romana. Daca reusesti sa o faci asa cu banii aia tot respectul si sa ma anunti si pe mine ca o fac si eu
http://forum.4tuning.ro/123-masina-mea-bmw/125946-e46-mission-carbon/page-7.html
ENJOY Pana acum am primit 3 preturi pentru colantare oltcit full (incusiv bari, praguri, oglinzi)

7 mil de la o firma in berceni
10 mil de la un anunt pe forum
350 euro (14 mil) de pe okazii

Sfatul celor care "cunosc domeniul" este sa ii aleg pe cei mai scumpi ca ar face si cea mai buna treaba... Phoai. de banii ăștia îmi trag o vopsea... și în două nuanțe, și metalizată și cu auto-lac și perlată și.... la cuptor ( )
Zephirus a scris:Phoai. de banii ăștia îmi trag o vopsea... și în două nuanțe, și metalizată și cu auto-lac și perlată și.... la cuptor ( )

La banii astia nici jumate din materiale+ vopseaua perlata nu poti lua.Iar de manopera la "cuptor" sa nu mai vorbim .Nici jumate din manopera nu poti achita.
2 cutii de lac=2x80 lei+2 de intaritor=2x 26,5=53....total 213 lei-numa lacu'.(am cumparat eu ieri-cel mai ieftin- lac klar )
Acum depinde si de vopsea.Kober nemetalizata=72 lei cutia+intaritor +materiale =undeva la 500 lei.Daca o vopsesti singur iesi in avantaj ,daca o duci la vopsitor(fara mari pretentii) te mai arzi de min.5-8mil. la 14 milioane vopsesti masina
a mea a costat 11
3 litri de lac
2 cutii de vopsea(cred ca de 800ml cutia)
intaritor(nu stiu cat)
filler(nu mai stiu cat)
smirlgher de diferite granulatii
o cutie mare de chit de finisaj
in total 600 de lei,de la policolor,dar lacul a fost Clar,parca
si 5 bulioane manopera
eu zic ca se poate,evident daca nu esti pretentios
in plus
colantarea pe o suprafata ondulata va avea ca rezultat tot o suprafata ondulata,iar ca sa pregatesti masina pentru colantare(chituire,indreptare,dat cu filler etc) mai costa vreo 3-400 de lei nu?
sunt curios cat de bine or sa iasa colantate oglinzile,spoilerele si alte elemente "pretentioase".. robertino, nu degeaba e cunoscută Craiova ca Hollywood-ul României...

Cât e pâinea pe la voi ? 1,3 lei painea alba
Graham-1,5 lei Eram sigur. În restul țării pânea la 330 grame = 1 leu. deceneu n-a zis ce cantitate.......

deja esti aiurea....ai niste teorii in tine..... Ce de-a bani dati la vopsire ... Se cunoaste ca vopsesc amatori exact cum sunt astia de zic ca zidesc si tencuiesc dupa cum scrie pe instructiunile de pe ambalaj
Adiemus a scris:Pana acum am primit 3 preturi pentru colantare oltcit full (incusiv bari, praguri, oglinzi)

7 mil de la o firma in berceni

Berceni din cate stiu eu nu`i in Craiova. Asa ca de ce vorbiti de preturile mari din craiova? pentru că
La banii astia nici jumate din materiale+ vopseaua perlata nu poti lua.Iar de manopera la "cuptor" sa nu mai vorbim .Nici jumate din manopera nu poti achita.
daca nu pui si o firma "taxi" pe ea ,degeaba tragi scoci pe masina.
adrian-ar a scris:daca nu pui si o firma "taxi" pe ea ,degeaba tragi scoci pe masina.

adrian-ar a scris:daca nu pui si o firma "taxi" pe ea ,degeaba tragi scoci pe masina.


in ultima vreme nu numai taxiurile se colanteaza ... oricum ca sa fiu on topic ca am fost si eu interesat ....sa va dau nishte preturi de craiova

colantare ... 650 lei
vopsire exterior vreo 450 manopera ... cu tot cu pregatire .... dar deh fara cuptor ... si cu vopseaua clientului

deci acum depinde de fiecare ...daca vopseua pe mashina e buna ...si masina nu trebuie indreptata chituita ...bla bla ... poate ar renta colantarea ... dar daca e nevoie si de mici retusuri ...atunci mai bine o vopseshti .... asta referitor la preturi ....

si chiar robertino ... ce are tg-jiul cu craiova ...) sau asta e geografia de o shtiu cate unii:)) nu e pasare ca porcu'!

daca tabla e buna pe masina nu are rost sa te "caci" pe tine cu banda adeziva. o vopsesti cu o vopsea buna (policolor,standox) si stii ca 5-6 ani nu mai ai treaba cu ea.

daca tabla e praf...aduni bani sa faci tabla si apoi o vopsesti.treaba asta cu banda adeziva mi se pare o tiganie.ori cit de profi ar lucra,la imbinarea capetelor tot va ramane o dunga ,care odata cu trecerea timpului se va face neagra ..de la mizerie,pe la colturi ,daca e prea intinsa se va coji.in final,cind vei da banda jos tre sa ii dai un polish..daca nu vine si vopseaua jos odata cu banda...
adrian-ar a scris:nu e pasare ca porcu'!...


sincer poate ai dreptate ..dar te si inseli ...
1. daca se lucreaza profi la o firma ..imbinarile nici nu o sa le vezi si nici nu or sa se cunoasca pt ca se fac in locurile acoperite de ornamente
2. garantia pt colantare am intzeles ca e vreo 4 ani ...
3. colantul nu se strica acolo unde e intins ... ci acolo unde a prins bule de aer ...

si la dezlipirea colantului daca se ia vopseaua inseamna ca nu a fost vopsita bine anterior ... aceiasi surpriza o potzi avea si cu vopseaua vopsea daca in prealabil nu a fost matuita bine ..

oricum am inteles ca oricum se pregateshte inainte de colantare ..se aplica nus ce solutie care curatza si face ca colantul sa adere bine la vopsea ... asta la firmele care lucreaza profesional

oricum daca vrei sa vezi ceva lucrari uita-te si tu pe craiova forum si gaseshti ...

cert e ca perioada cat tine colantul pe masina e influentata si de conditiile in care e tzinuta masina si aceleasi reguli se aplica si la vopsea ...deci acum depinde de fiecare ... si sincer am vazut masina colantata de nici nu zici ca nu e vopsita ...

oricum cert e ca scociul ala asha cum e cam protejeaza ceea ce e dedesubt ... oricum parerea mea e ca, colantarea e o chestie de damblale ...si daca ai o masina cu o tablarie si o vopsea beton pe ea ... si vrei doar sa ii schimbi culoarea ... atunci se merita ...altfel ... nu prea ...asta din punct de vedere al costurilor .... si oricum e bine folosita doar partial ...un plafon ..o capota ... mai fratilor...sa nu ma intelegeti gresit..nu sunt gica-contra...tot ceea ce am scris mai sus am vazut pe masinile de taxi (atai in arad cit si in timisoara si oradea,in general masini nu foarte vechi..4-5 ani) ,masini care sunt folosite zi-de-zi. de aceea am tras concluzia ca nu merita sa investesti in asta pe termen lung.
adrian-ar a scris:mai fratilor...sa nu ma intelegeti gresit..nu sunt gica-contra...tot ceea ce am scris mai sus am vazut pe masinile de taxi (atai in arad cit si in timisoara si oradea,in general masini nu foarte vechi..4-5 ani) ,masini care sunt folosite zi-de-zi. de aceea am tras concluzia ca nu merita sa investesti in asta pe termen lung.


pai de aia probabil nu ai vazut nici o colantare profesionala ...pt ca sunt putini taximetrishti care se duc la firma sa ishi faca masinile, sa ishi schimbe culoarea ...zic ca lasa ca merge asha ...ce pot sa faca aia si eu nu ...si se apuca ei sa ishi dea ei cu scoci...si de aia nici nu iese bine ...si nici nu tzine ...

si oricum dupa parerea mea fiecare ishi face mashina cum vrea ...sincer shi eu trebuie sa o fac pe a mea (noua achizitie)... si ii cam trebuie vopsea ...avand in vedere ca are vopseaua de fabrica ... si necesita si chit prin anumite portiuni .. La mine in oras sunt cateva masini colantate profesional, printre care un Mitsubishi Eclipse facut negru mat si un Bmw seria 5 e60 facut alb. Si arata foarte bine. vreau sa rectific micile zeci de zgarieturi cu grund si vopsea spray, daca nu imi place cum iese culoarea (clar nu va mai fi uniforma) inca ma gandesc ca as putea colanta masina ca sa aman vopsirea integrala cativa ani pentru ca inca nu este ruginita. A mea este programata vineri acuma la colat.
40 ron cupola - negru mat
30 capota - negru mat
110 usa stanga, dreapta, aripa spate, stanga si dreapta - culoarea masinii [gri]
..........

plata in rate. ca nu am banii acuma
Ce e nasol, la fel ca si la vopsit, trebuiesc date toate chederele jos nu e deloc nasol,nasol e cand nu le dai jos...si incepe sa umfle rugina pe llanga cheder De ce faci si hayonul si aripile din fata daca tot de apuci?
symplu a scris:Ce e nasol, la fel ca si la vopsit, trebuiesc date toate chederele jos


da dar macar se lucreaza curat si ... nu trebuie dezechipata ...)
Scroogie a scris:De ce faci si hayonul si aripile din fata daca tot de apuci?


pentru ca nu sunt bani momentan. as vrea sa o fac toata. Eu mi-am luat alta masina de cateva luni. Am avut un accident cu caratul unui motor de Oltcit ( adica mi-am rupt un muschi la bratul stang ) si n-am reusit sa ma mai ocup de ea consistent , dar in cateva luni a facut mai multe puncte unde s-a umflat vopseaua. Intre timp au cacat-o si niste pasari si cand am spalat-o am descoperit lacul explodat pur si simplu... asa ca va trebui revopsita cap coada.
DAR am mai avut masina revopsita si nu mi-a placut cum a rezistat in timp si-n plus a luat la portiere de la toti cacatii peste tablele ei de-mi rupea sufletul cand o vedeam.
Concluzie => nu-i chiar cel mai rentabil s-o vopsesc , pt ca trebuie calitate care implica alta tara eventual ! In Bucuresti ca sa fii sigur ca-ti iese ceva omeneste va trebui s-o faci intr-un service , cu factura , cu garantie la lucrare si-n acelasi timp cu ochii pe ei la ce demonteaza si mai ales cum pun inapoi ! Iar asta inseamna cel putin 30 milioane. Si pentru ce ? Eu n-am garaj , deci tot in fata blocului o tin si tot mi-o caca pasarile si ocazional si cate-un pescarus ( prietenii stiu de ce-i mai rau un pescarus...... ) va incasa si inevitabilele portiere peste aripi si usi.... si va fi zgariata cand un maidanez va mai sari dupa cate-o pisica refugiata pe capota mea ... deci VOPSEAUA CADE !!!
Prefer sa curat toate locurile unde s-a umflat vopseaua veche , dau cu chit , fac totul lacrima ca suprafata , dau un spray gri peste petice si fuguta la colantat TOATA masina , fara bari si oglinzi ca pe alea ti le mai sterge cate unul in parcare.
Asa ca eu sunt printre primii care se vor bucura de avantajele "plasticului" pt ca tehnic vorbind ies cel mai bine ca raport pret / calitate. Adio probleme cu matuitul vopselei si rahatii de pasari : e plastic nu se ataca de la fosfati ! Adio problemele cu zgarieturile de pe portierele mele : ma duc si-mi mai fac odata usa ! Si-n plus nimeni nu-mi desface masina !
Daca am chef o colantez odata la 2-3 ani si-am scapat de orice griji. In plus culoarea mea este gri metalizat care este o culoare comuna si se gaseste ca folie fara probleme.
Deci eu cred ca in conditiile unui oras ca Bucurestiul si a unui an de criza + talentul tipic romanesc de-a face lucrurile prost si aici ma refer la vopsitori , cred ca cel mai rentabil este colantarea integrala in detrimentul revopsirii .
Poate in alte parti ale tarii , unde nu ti se pune praful de-un deget intr-o zi pe masina si unde oamenii au garaje si vopsitorii isi fac cinstit treaba socoteala suna altfel , dar vorba aceea : "cate bordeie , atatea obiceie ", eu raman pe colantare. zilele astea va arat si eu rezultatul. momentan nu am cu ce sa ii fac poze. Azi a fost la colat masina. Nu a iesit ca dupa o vopsea + lac, dar arata mult mai bine decat multe alte masini ce circula pe strazile dulcei Romanii. Nu uita sa pui pozele ca-s chiar foarte curios !
scorpion a scris:In Bucuresti ca sa fii sigur ca-ti iese ceva omeneste va trebui s-o faci intr-un service , cu factura , cu garantie la lucrare si-n acelasi timp cu ochii pe ei la ce demonteaza si mai ales cum pun inapoi ! Iar asta inseamna cel putin 30 milioane.
Vorbeste cu Lascu, am masina vopsita de 2 ani si unde tabla a fost buna nu am probleme. Cauta si topic-ul de la Masina mea sa vezi rezultatele. Si asta cu 1/3 din pretul spus de tine (manopera + materiale).
AdyAero a scris:unde tabla a fost buna nu am probleme


Adica acolo unde tabla nu a fost buna ai probleme? daca am pete mici de rugina sa ma astept ca dupa cativa ani de la vopsire sa infloreasca (sa afecteze stratul vopsit peste, indiferent cat de bine a fost tratat)?

Atunci prefer colantare, uitati un link gasit azi, preturi la o firma din Bucuresti:

http://www.colantari-auto.ro/colantari_auto.php

uite si preturi autocolant - pnetru cine se pricepe sau vrea sa invete sa isi monteze singur - la firma Algernon, tot in Bucuresti

http://www.folii-adezive.ro/oferta.php?cid=1

si cateva sfaturi montaj (daca gasesc material sigur o sa fac o proba)



1.Ce se intampla daca am lipit gresit folia?

Nici o problema! In timpul lucrului, folia d-c-fix poate fi foarte usor dezlipita si lipita la loc pe orice suprafata neteda si rigida (cu exceptia foliilor holografice si a foliei pentru tabla scolara). Initial aderenta de lipire este slaba, obtinandu-se aderenta maxima dupa cca 24-48 ore dupa aplicare.


2.Cum indepartez bulele de aer aparute dupa lipire?

Bulele de aer aparute la lipire se pot indeparta spargandu-le cu un ac subtire, apoi se netezeste folia in directia orificiului.


3.Cum se poate lipi folia pe muchiile rotunjite?

Se incalzeste folia cu un uscator de par, se aplica repede pe muchia dorita si se netezeste prin presare cu o carpa moale.


4.Cum se indeparteaza folia veche de pe o suprafata?

Foliile pot fi dezlipite usor de pe orice suprafata. Se foloseste un uscator de par, se incalzeste folia si se dezlipeste incepand dintr-o parte de pe intreaga suprafata. Urmele de adeziv se pot inlatura cu substante de curatat ce contin alcool sau benzina usoara. La nevoie se lasa sa se inmoaie si apoi se indeparteaza cu o spatula.


5.Ce pot sa fac daca folia nu se lipeste pe muchii?

Daca se doreste o aderenta mai mare pe muchii (ale meselor, de ex.), se va folosi un adeziv mai puternic, corespunzator, obtinut din comert, care se va aplica intre folie si suprafata dorita conform instructiunilor producatorului.
Adiemus a scris:
AdyAero a scris:unde tabla a fost buna nu am probleme


Adica acolo unde tabla nu a fost buna ai probleme? daca am pete mici de rugina sa ma astept ca dupa cativa ani de la vopsire sa infloreasca (sa afecteze stratul vopsit peste, indiferent cat de bine a fost tratat)?
Da. Daca nu tai bucata respectiva si pui petic sudat cum trebuie sau daca nu tratezi tabla corespunzator iti va iesi rugina. Eu am dus la vopsit si pregatit masina avand un buget destul de mic. Recomadat este sa bati centrelele de dezmembrari si sa iti gasesti tabla buna, neafectata de rugina pe care sa o pui pe masina si apoi sa vopsesti/colezi/colantezi. Cel putin asa intentionez eu sa fac la primavara Sa stiti ca si lavabila tine destul de bine...unde mai pui si aspectul mat care se poarta?
Din punctul meu de vedere,aceasta aberatie cu foliatul masinilor a fost inventata de taximetristi cu scopul de a declara in momentul vanzarii masinii,dupa ce-i rupe cocoasa,ca nu a fost taxi(in spiritul de"ei nu stie e prosti domle!)
In prima faza s-au gandit ca merg vreo 6 luni cu ea si apoi o vand si cum socoteala de acasa nu s-a potrivit cu trendul leasingului,au ramas in ele si cu ele....acum ma intreb:oare de ce le foliaza in continuare???
Cred ca nu este greu sa observam ca aceasta activitate a luat avant atunci cand acesti taximetristi au trecut de la catastrofele alea cu care umblau la masini noi!
Mai faci un tuning cu imitatie de carbon....dar atat! Eu vreau s-o foliez pt ca :

1- bugetul s-a redus dramatic la sectiunea "rabla mea cea de toate zilele = Oltcit "
2- parcat sub pomi atat la job cat si-n fata blocului => rahatei cu fosfati !!! => lac belit destul de repede
3- portiere infipte-n masina mea pe toate partile => multe urme ranjind la soare intr-un singur an , dupa revopsire decenta
4- deja mi s-a umflat lacul si-a crapat in multe locuri unde a stat cate un rahatoi de pescarus peste weekend = deci masina mea nu are dat pe ea lac de Kawasaki , de unde rezulta ca in curand , daca nu iau masuri va arata fix ca dracu
5- e mai ieftin si la 700 lei imi permit una pe an !
ronin a scris:Din punctul meu de vedere,aceasta aberatie cu foliatul masinilor a fost inventata de taximetristi cu scopul de a declara in momentul vanzarii masinii,dupa ce-i rupe cocoasa,ca nu a fost taxi(in spiritul de"ei nu stie e prosti domle!)
Partial adevarat. Prin lege masinile de taxi trebuie sa fie galbene in nu stiu ce procent, iar prin colantare se asigura acest lucru foarte usor. Multe companii producatoare nu o asigura decat la comanda ceea ce ridica pretul. De exemplu Mercedesurile de la FlyTaxi, in schimb Dacia Logan se gaseste ep galben dar apoi apar probleme la o eventuala revanzare (am vazut masini galbene de vanzare la care scria clar, pe geam, cu litere mai mari decat pretul, NU A FOST TAXI!!). De fapt, legea nu stipuleaza nimic legat de culoare, e decizia consiliilor locale. De exemplu, masinile de taxi din Brasov trebuie sa fie albe, nu galbene. Ziceam de Bucuresti, mea culpa. V-as putea spune povestea unui prieten care a cumparat un Renault clio berlina 1,5 dci alb din Alba(in Sibiu,taxiurile sunt galbene)...la ora asta motorul nu mai porneste si daca ar porni te-ai speria...spera sa mai ia 2000euro pe ea...din 2004....amatori?
Mi-am raspuns acum la intrebare...DE AIA LE MAI FOLIAZA!!! Operatia facuta de "profesionisti" mai jos:
http://www.autoaccesorii.ro/sticker_products.php?id=1811 Pana la urma sunt pe undeva pozele cu un oltcit facut cu autocolant? ca am cautat si nimic. nu stiu de ce vrei neaparat cu oltcit...
ce...difera fata de alte masini?

e si oltcitu masina ca restul masinilor Cred ca m-am exprimat gresit, as vrea sa vad cum a iesit o lucrare. Pentru ca de obicei ce e pe site e de prezentare si de multe ori lucrarea reala e muuuult sub aceasta imagine. Din cauza asta intrebam de oltcit colantat. Azi am lasat masina la retusat : adica "lucrate" toate punctele de rugina si chituite , belita toata vopseaua care s-a umflat si crapat aiurea , apoi data cu spritz-chit si lacuita peste pt colantarea ulterioara. Culoarea masinii este gri albastrui ( foarte particular ca nuanta si de toata jena ca rezistenta in timp... ) si va fii colantata peste o saptamana la DCM Design din Bucuresti cu folie gri metalizat , asa cum apare in talon. Ca pret va fi mai scump decat o vopsire dar eu am fost mai ghinionist. Pun poze cum e gata cu ea inainte si dupa. Daca ati sti cat de usor este de colatat o masina... trebuie doar un pic de indemanare... masina prelucrata/curatata impecabil (intrucat colantul scoate in evidenta atat erorile de lipire dar si de prelucrare a caroseriei)... un uscator industrial (d'ala folosit la punerea cantului la mobila)... 2 oameni si... colantul (de mai multe calitati).
Avantaj colatare: ai gresit... dezlipesti (logicca ai si pierdut materialul)... si te reapuci. Azi am luat masina de la vopsitor si desi inca nu-i gata 100% ( deh , a mai lasat omul cate ceva de facut... ) am fost cu ea la DCM Design in Bucuresti pt evaluare ( zona Aparatorii Patriei , pt localnici ).
Unul de acolo care se ocupa de luat comenzile , a venit , a adus o bucata de folie cu el si-a incercat cateva locuri atat din zona cu vopsea originala ( atat cat a mai ramas ) cat si din zona prospat data cu spritchit si lac. Omul a fost multumit si mi-a spus ca va prinde OK pe ambele suprafete.
Mi-a atras atentia ca nu va arata ca dupa o vopsire proaspata . I-am spus ca nu-mi pasa : eu vreau sa arate decent si cu folie cred ca va fii perfecta pt nevoile mele , pt ca n-am garaj si nu pot sa stau s-o curat de gainati de pasare imediat ce-i "atinsa" !
Mi-a facut programare pt joia viitoare si gata . Ca pret se invarte in jur de 550lei + probabil o "mica atentie" baietilor care lipesc folia.
Revin cu poze cu ea inainte si dupa colantare dar de vineri incolo. nu e chiar asa de mult...macaronarii de vopsitori mi-au cerut (informativ,desigur) ptr un exterior la leguma ...de la 35 la 40 milioane vechi...oricum..sa fie vopsitul-vopsitului...mai mult de 12-15 milioane nu dau....

..asteptam actiunea + rezultatul in poze... Daca e sa imi spun parerea, la noi in Arad tramvaiele nu se mai vopsesc de multi ani ci se pun autocolante. Din pacate la folosire zilnica si lasate afara dupa mai putin de un an se vad urme de dezlipire, arse de soare, coapte de la inghet/dezghet si toate arata ca porcu', ca sa nu mai vorbim de pasari sau de spalat cu ceva abraziv undeva pe principiul "nu stiam ca-i autocolat"
Din pacate am si eu probleme cu masina de cand am adus-o(era a unei femei ce e pe undeva la fel de grijulie ca un taximetrist doar ca nu stie nici sa si conduca) adica mici pete de rugina in mai toate partile si cum o peticire nu e estetica as prefera vopsirea, doar ca sunt falit Colantat azi, rezultat OK , se putea mult mai bine cu o pregatire superioara a suprafetei de acoperit. A iesit cam ca o vopsea care a prins particule de praf in textura ei in decursul uscarii . Adica arata asa pentru ca vopsitoro-tinichigiul meu si-a facut treaba romaneste si eu n-am mai pus mana sa fac in urma lui , pe de alta parte si vopseaua veche avea la greu puncte in relief de lac !
Asta e , e buna colantata deja , dar atrag atentia viitorilor doritori de colantare ca trebuie pregatita FOARTE BINE suprafata de colantat.
Cei care au zis ca nu prinde autocolantul direct peste chit , mananca C*C*T , pt ca am vazut azi cum s-a pus folie ce imita fibra de carbon peste o capota de Polo cu peste 15% din suprafata cu petece de chit si-a iesit de nota 200.

In consecinta rezumatul pentru cei interesati :
1 - suprafata se pregateste cu smirghel fin si apoi foarte fin pana ajunge oglinda
2 - se chituiesc cu finete toate imperfectiunile din planul caroseriei pt ca autocolantul vi le va scoate in relief de n-o sa credeti ( daca folositi o culoare deschisa... )
3 - se repeta pasii 1 si 2 pana nu-mi mai au rostul
4 - gasiti o firma buna si-o sa fiti impresionati de rezultate

Cost estimat + ce mai apare pe parcurs daca vreti sa iasa bine si n-ati facut voi de la inceput ar fi cam de 650 lei la momentul actual in Bucuresti.
Evident in tara este mai ieftin pt ca doar bucurestenilor le cresc ieuroi in ### , de simt toate firmele nevoia sa-i adune !

Pe ansamblu recomand calduros cu conditia sa se respecte recomandarile de la pct 1->4
Efecte pozitive imediate : m-a prins o rapaiala de ploaie in parcare , ei bine sa vedeti de frumos stateau aliniate brobonele de apa pe tavanul masinii acum astept primi rahati de pescarus ca sa am o parere clara asupra plasticului !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community