Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B-25-SFW
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=245409&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245409Trimis: 22 Aug 2009, 13:29    Subiect: B-25-SFW Răspunde cu citat (quote)

Cel mai tanar Oltcit!!! A luat nastere in luna mai a anului 1995 , la Craiova. Este un Oltcit Axel 12 TRS de 1299 cmc, cutie 5+1, aprox. 77000km stock, bleu-agadir, nici o modificare. Urmeaza o reconditionare totala. In curand: set motor nou de 1.3, esapament nou, hayon nou, aripa stanga spate noua.
Pentru la anul care vine, ma gandeam sa montez 2 turbosuflante, deoarece am observat ce performante scot olticurile lui pupa, lui bogdan, lui titus cu turbo; insa toate au un deficit; la presiune mare 0.8-1 atm. face implozie motorul. De aceea ma gandii ca 2 turbine, pentru fiecare parte a motorului + 2 carburi de alfa 33 ar fi mult mai performante si ar scoate o putere mai mare decat 100-120 cp, cat poate un motor 1300 + turbosuflanta, la presiune mai mica, decat cea devenita obisnuita de 0.6-0.7 atm. . Astept sugestii!!! As dori sa stiu daca este realist asa ceva pentru Oltcit.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Black project
tribun II (9)
tribun II (9)


Înscris: 02/Feb/2009
Mesaje: 381
Locație: Dej.Jud Cluj

Mesaj: viewtopic.php?p=245424&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245424Trimis: 22 Aug 2009, 15:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Oltcit Axel 12TRs nu exista !
eventual oltcit club 12 Trs sau citroen alex 12trs!
Asteptam sa adaugi pozele sa vedem si noi
Bun venit pe forum
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=245429&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245429Trimis: 22 Aug 2009, 15:35    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Sa vedem Hai cu noi ca asa e bine
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
pupa
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 01/Dec/2004
Mesaje: 2915
Locație: Bucuresti, Dr. Taberei

Mesaj: viewtopic.php?p=245430&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245430Trimis: 22 Aug 2009, 15:57    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Salutare si bine ai venit.
Asteptam si versiunea ta de turbo, chiar daca nu ai citit foarte atent topicurile de pe aici. Masina mea merge cu 1.5 bar presiune si nu face motorul nicio "implozie".
Interesante ideile tale, dar... intai apuca-te de treaba si abia cand vei atinge performantele Oltciturilor turbo de pe forum poti spune ca ele au anumite deficite sau nu.
Aro 10.4 4x4
MG ZR 2.0 iDT 2004
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=245522&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245522Trimis: 23 Aug 2009, 10:36    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Salut!

In primul rand doresc sa va multumesc pentru primire .

Ai dreptate Black Project, Oltcit Axel 12 TRS nu exista, l-am rebotezat eu , m-am grabit la scris, am vrut sa scriu denumirea frantuzeasca si a iesit asta; in fine. Pozele le aveam deja, dar nu stiam sa le postez , dar...http://img228.imageshack.us/gal.php?g=imag556.jpg.

Proiectul Bi-turbo pe Oltcit este de abia la inceput, daca va avea finalitate - nu se stie ; insa doresc sa aflu parerile veteranilor , cei care au incercat si au reusit sau nu turbo pe Oltcit, daca cred ca este posibil sau nu asa ceva.

Recunosc ca nu am cercetat domeniul turbo foarte profund , insa sunt dornic sa invat cat mai mai multe.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
George Hermenean
pretor II (18)
pretor II (18)


Înscris: 04/Ian/2009
Mesaje: 1475
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=245525&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245525Trimis: 23 Aug 2009, 11:35    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Bine ai venit!
Arata bine Olteanu.
http://img228.imageshack.us/gal.php?g=imag556.jpg
Oltcitist pana la moarte!
GTF-ul,Oltcitu' care nu moare niciodata.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=245833&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#245833Trimis: 25 Aug 2009, 14:52    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Mici reparatii : schimbat releul de semnalizare si farul stanga schimbat, multumita lui dan alexandru, deoarece cel vechi se topise de la un halogen de 100W[/img]http://img141.imageshack.us/img141/8581/imag680.jpg
Uitasem, am schimbat si sistemul de inchidere de la usa stanga.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=246930&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#246930Trimis: 03 Sep 2009, 17:26    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Am facut rost de carb' de 1.3, pe care urmeaza, cat de curand, sa il montez pe masina.

Urmeaza faruri tot-argintii.

http://img142.imageshack.us/gal.php?g=imag706.jpg
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=249924&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#249924Trimis: 01 Oct 2009, 19:47    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

In sfarsit, reusii sa produc schimbarea anuntata dupa atata amar de vreme. Au fost diverse cauze potrivnice despre care nu doresc sa vorbesc nefiind in interesul nimanui.

In fine, ca sa nu fie doar vorbe, sa postam si niste imagini cu noul aspect al masinii. http://img57.imageshack.us/i/imag783.jpg/
http://img225.imageshack.us/gal.php?g=imag789.jpg


Au aparut intre timp mai multe probleme, unele s-au rezolvat, altele sunt in curs de rezolvare. Am sa le enumar pe scurt.

Cele care s-au rezolvat sunt: pompa de benzina (probabil membrana gaurita, nu am desfacut-o sa vaz care este buba) s-a inlocuit cu cea de pe 25 SFW(1986 - 11RL = sora mai mare a lui 25 SFW); furtun ce pleaca din filtrul de aer spre reniflard - inlocuit ( am mers o buna perioada fara furtun => pare mai silentioasa); bujii( a mers cativa mii km cu sinterom si brisk(stiu, nu sunt bujii ), le-am inlocuit cu bujii NGK BP 7 ES;

Cele care nu s-au rezolvat: macaraua dinspre partea soferului s-a defectat(de coborat coboara din manivela, de urcat geamul - neah nu vrea , conductele de aer de la motor la aeroventilator trebuiesc inlocuite ( sunt cele clasice din aluminiu, ma gandeam sa imi procur din acelea de saviem, parca; pentru ca o sa vina iarna si avem nevoie de caldura in habitaclu , conducta de aer de la filtrul de aer in spre motor, jos.

Am ajuns la concluzia ca biturbo pe oltean este doar o utopie. Greu de realizat cu foarte multe modificari, mult spend money foarte probabil inutil si nefunctional. Cea mai buna metoda ramane cea testata deja.

Deh, mai imbatrani si mai imi venii si mintea la cap. Dupa rk la motor, ramane varianta cu o singura turbina, si aceea la anul, dupa ce scap de bac si de celelalte probleme ce tin de formarea mea profesionala.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=268980&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#268980Trimis: 18 Apr 2010, 15:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

25 SFW revine in actualitate. In timpul vacantei de Pasti, albinuta albastra a trecut printr-o RG (reparatie generala); astfel s-a umblat la motor, esapament, instalatia de franare, suspensii pentru a fi remediate problemele tehnice si, totodata, pentru a fi aduse unele imbunatatiri.
Sa incepem cu motorul: s-a inlocuit galeria de admisie, unsa articulatia cardanica de la coloana de directie si carter cu seringa plina cu ulei , curatat cam totul pe acolo, si inlocuita aeroterma cu o alta frantuzeasca din '86.
Continuam cu instalatia de franare: s-au inlocuit toate placutele de frana, mai putin cele de la frana de securitate, reglata aceasta din urma, sa tina , am cam avut probleme cu un etrier spate gripat (s-a rezolvat prin demontarea lui, spalat cu alcool sanitar , si apoi impinse la loc pistonasele prin lovire, folosind o bucata de lemn intre piston si ciocan).
La esapament, nimic mai simplu, inlocuite tobele vechi, gaurite cu altele bune, donate de fratiorul mai mare.
La suspensii nu prea am avut ce face din lipsa pieselor
, insa am inlocuit bucsele de la bratul superior ce se prind de caroserie prin doua piulite ce se strang cu cheia de 22.
Am facut si unele imbunatatiri: am inlocuit manerele originale negre cu unele nichelate, inlocuite triplele vechi, cu unele mai noi, am inlocuit difuzorul original de la pasager cu unul de la un subwoofer care mi s-a ars(acum cu vol. la jumatate vibreaza masina )
Uita-i. Am conectat conductorul de masa de la intrerupatorul de mers inapoi, si in sfarsit am lumini.

Cateva intrebari:
Filtrul acela este filtrul de ulei original, din fabrica?
Am observat caci colierul acela de la levierul de comanda al cutiei este sarit, si garnitura de cauciuc de asemenea. Pe langa asta vad ca pierde ulei pe acolo. Ce este de facut?
Ce este teava, conducta aceea de langa volant?
















Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
rabbitdani
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 27/Sep/2006
Mesaje: 450
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=268986&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#268986Trimis: 18 Apr 2010, 16:40    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

felicitari pentru oltcit, nu arata deloc rau dar am remarcat 2 lucruri: placutele care tin triplele in ce scop sunt puse? antifurt sau s-au rupt clemele originale? in orice caz incearca sa scapi de ele, nu arata deloc bine (daca nu ai clemele originale, ti le dau eu moca) al doilea lucru am remarcat faptul ca ai filtru de benzina dupa pompa de benzina, un lucru foarte nerecomandat, datorita presiunii si debitului mare de pe acea portiune, pe deasupra mai este si filtru de 5 lei, e un pericol de incendiu ce poate fi evitat foarte simplu.
1989 Oltcit turbo
1980 Vw Golf mk1 1.6d
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
MadWolf
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 21/Apr/2005
Mesaje: 1814
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=268995&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#268995Trimis: 18 Apr 2010, 19:20    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:am cam avut probleme cu un etrier spate gripat (s-a rezolvat prin demontarea lui, spalat cu alcool sanitar , si apoi impinse la loc pistonasele prin lovire, folosind o bucata de lemn intre piston si ciocan).


Bah... cum pana mea sa bagi la loc pistonasele prin lovire?!? Chiar si cu un lemn intre ciocan si pistonas? Nu te-ai gandit ca ceva e in neregula? Cand alea trebuie sa intre frumos cu mana? Faptul ca au intrat prin lovire spune ca sub garnituri oxizii sunt gramezi si iti imping garnitura in sus. In stilul asta o sa ti se blocheze iar in scurt timp. Si daca pistonasele sunt de-alea teflonate in mod sigur dupa faza asta s-a luat si mama teflonului de pe ele. Trebuia sa dai jos garniturile (stiu, daca au oxid sub ele ies greu al dracului, oxidul ala zici ca-i superglue), sa cureti oxidul format dedesub cu o sarma moale sau cu o bucatica de lemn de esenta tare si eventual daca mai aveai garnituri, sa le inlocuiesti - sau daca nu, sa refolosesti ce aveai.
Doar dupa ce ultimul copac va fi taiat, doar dupa ce ultimul rau va fi otravit, doar dupa ce ultimul peste va fi prins, doar atunci va veti da seama ca banii nu pot fi mancati...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269020&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269020Trimis: 19 Apr 2010, 10:34    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

In afara de ce zice LupuNebun, mai e si chestia asta:
gyorgyoda a scris:"am inlocuit bucsele de la bratul superior ce se prind de caroserie prin doua piulite ce se strang cu cheia de 22."

Explica mai bine, ca eu am inteles ca in loc de bucsi ai bagat 2 piulite...
Si de care teava de langa volanta zici? De joja de ulei sau de bucata aia de teava care zace in pamanto-uleiul ala??
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=269021&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269021Trimis: 19 Apr 2010, 10:40    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Intr-adevar rabbitdani, placutele acelea au rol antifurt; oricum ma gandeam sa le arunc , filtrul acela de benzina de 5 lei rezista foarte bine la presiunea pompei (mai demult, am mers cu unul gatuit, si ma intrebam de ce nu trage motorul ), furtunasele ar trebui inlocuite, mai degraba.

Mad Wolf nu te mai necaji! Aceasta este, oricum, o solutie temporara. Urmeaza sa il inlocuiesc.

As dori sa raspundeti la urmatoarele intrebari:

Filtrul acela este filtrul de ulei original, din fabrica?
Am observat caci colierul acela de la levierul de comanda al cutiei este sarit, si garnitura de cauciuc de asemenea. Pe langa asta vad ca pierde ulei pe acolo. Ce este de facut?
Ce este teava, conducta aceea de langa volant?
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269024&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269024Trimis: 19 Apr 2010, 10:55    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

7thRaven a scris:In afara de ce zice LupuNebun, mai e si chestia asta:
gyorgyoda a scris:"am inlocuit bucsele de la bratul superior ce se prind de caroserie prin doua piulite ce se strang cu cheia de 22."

Explica mai bine, ca eu am inteles ca in loc de bucsi ai bagat 2 piulite...
Si de care teava de langa volanta zici? De joja de ulei sau de bucata aia de teava care zace in pamanto-uleiul ala??
Honda Civic 1.8 Sport MT
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=269027&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269027Trimis: 19 Apr 2010, 11:14    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Corbule, am schimbat bucsile acelea doua ce stau langa urechea superioara a amortizorului si bratul superior.
Teava aceea care ma nedumireste se regaseste in a 10-a fotografie de sus in jos, sta chiar in spatele volantului, mai precis intre volant si motor, la stanga de joja.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269030&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269030Trimis: 19 Apr 2010, 11:51    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Deci zici de "bucata aia de teava care zace in pamanto-uleiul ala"?
Pai de ce n-ai pus mana sa vezi ce e?
Honda Civic 1.8 Sport MT
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Giully4u
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008
Mesaje: 1632
Locație: Slatina-Craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=269032&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269032Trimis: 19 Apr 2010, 12:26    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Nu ca as recomanda asta, da` oltcitul meu a mers 15 ani cu filtrul de benzina dupa pompa, si n`a sarit niciodata. Asa ca e dupa norocu` fiecaruia.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rabbitdani
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 27/Sep/2006
Mesaje: 450
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=269033&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269033Trimis: 19 Apr 2010, 12:39    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

da dar este un noroc de care nu trebuie sa depinzi, vorba aia, odata se intampla. Mai ziceam daca aducea vreun avantaj, dar asa mai bine il pui inainte si stii o treaba, dureaza 5 min.
1989 Oltcit turbo
1980 Vw Golf mk1 1.6d
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
MadWolf
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 21/Apr/2005
Mesaje: 1814
Locație: Bucuresti

Mesaj: viewtopic.php?p=269041&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269041Trimis: 19 Apr 2010, 14:58    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:Mad Wolf nu te mai necaji! Aceasta este, oricum, o solutie temporara. Urmeaza sa il inlocuiesc.


Bine, dom'le. Oricum fii atent ca daca-ti creste consumul si daca incepe sa zgaltaie ambreiajul la plecarea de pe loc asta-i cauza
Doar dupa ce ultimul copac va fi taiat, doar dupa ce ultimul rau va fi otravit, doar dupa ce ultimul peste va fi prins, doar atunci va veti da seama ca banii nu pot fi mancati...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=269136&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269136Trimis: 20 Apr 2010, 18:05    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Intr-adevar Corbule, chiar teava aceea. Ce afuresenie de rol are!?
Lupule, nu are cum sa imi creasca consumul, ca nu circul deocamdata cu ea. Nu am incredere in frane, trebuiesc aerisite, si schimbat etrierul acela.
Inca o intrebare. Cum se regleaza usa sa se inchida frumos? Mentionez ca am lovit cu ciocanul inspre afara si in sus stiftul acela din caroserie, si nimic.
Banuiesc ca e din usa problema.
Cum se scot ornamentele de la hayon si bandourile laterale?
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9800
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=269137&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269137Trimis: 20 Apr 2010, 18:11    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:Cum se regleaza usa sa se inchida frumos? Mentionez ca am lovit cu ciocanul inspre afara si in sus stiftul acela din caroserie, si nimic.


Da cu un ciocan mai mare daca ti-e lene sa dai cautare.
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=269140&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269140Trimis: 20 Apr 2010, 19:11    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Acolo unde ai dat cu ciocanul de fapt se poate regla cu cheie fixa . Bandourile daca le scoti s-ar putea sa ai surpriza de rugina pe acolo . Mai bine te pregatesti cu ceva unsoare inainte .
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269144&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269144Trimis: 20 Apr 2010, 19:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:Intr-adevar Corbule, chiar teava aceea. Ce afuresenie de rol are!?

Pai baga mana si trage de ea. Imi sustin parerea "bucata aia de teava care zace in pamanto-uleiul ala" ceea ce inseamna ca probabil e un rest cazut pe acolo.
Honda Civic 1.8 Sport MT
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=269165&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269165Trimis: 21 Apr 2010, 00:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

pe langa volant ar trebui sa fie returul uleiului de la separatorul de gaze carter(ala cu 3 craci din fata filtrului de aer),vine din separator si se duce la joja,recuperand uleiul din gazele de carter...trage cu nadejde ca nu are ce se intampla cel mai probabil s-au gandit francezii ca va ajuta in viitor la montarea triturbo
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9800
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=269169&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269169Trimis: 21 Apr 2010, 11:04    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Daca e motor de 1.3 si e pastrat circuitul original, returul de ulei se duce in capacul de culbutori superior dreapta, nu inspre joja. Se si vede in poza ca teaca jojei nu are stut pentru retur de ulei. Eu unul tot n-am inteles despre ce furtun e vorba.
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269171&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269171Trimis: 21 Apr 2010, 11:08    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

El zice de cac***l ala de bucatica de teava, care e picat pe acolo, incercuit cu rosu. E un rest de ceva. Baga mana acolo si scoate-l!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=269178&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269178Trimis: 21 Apr 2010, 11:37    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Multumesc pentru explicatii. Deci este doar un gunoi; credeam ca face parte din componenta motorului, desi mi se parea ciudat acest lucru.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
7thRaven
consul III (22)
consul III (22)


Înscris: 03/Mai/2005
Mesaje: 2280
Locație: Bucuresti - Drumul Taberei
Telefon: 0723.951.441

Mesaj: viewtopic.php?p=269181&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269181Trimis: 21 Apr 2010, 11:49    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Ti-a fost frica sa bagi mana sa vezi ce e, nu?
Honda Civic 1.8 Sport MT
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului Codul Yahoo Messenger
Black project
tribun II (9)
tribun II (9)


Înscris: 02/Feb/2009
Mesaje: 381
Locație: Dej.Jud Cluj

Mesaj: viewtopic.php?p=269190&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269190Trimis: 21 Apr 2010, 14:15    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=269204&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269204Trimis: 21 Apr 2010, 20:01    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

m-am luat dupa carburator...eu nu mai am nici gura de umplere ulei pe capacele chiulaselor
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=269417&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269417Trimis: 24 Apr 2010, 16:03    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cateva poze de la inceput...
...sau cum arata acum 2 ani.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=269429&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269429Trimis: 24 Apr 2010, 20:27    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

mariankzd a scris:m-am luat dupa carburator...eu nu mai am nici gura de umplere ulei pe capacele chiulaselor

Dar unde o ai ?
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Black project
tribun II (9)
tribun II (9)


Înscris: 02/Feb/2009
Mesaje: 381
Locație: Dej.Jud Cluj

Mesaj: viewtopic.php?p=269478&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269478Trimis: 25 Apr 2010, 13:21    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

[quote="Cristip1970"][quote="mariankzd"]m-am luat dupa carburator...eu nu mai am nici gura de umplere ulei pe capacele chiulaselor [/quote]
Dar unde o ai ?[/quote]
Undeva,undeva in balcani
***
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=269481&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269481Trimis: 25 Apr 2010, 13:26    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

daca ai ... valoare acolo in Balcani de sud .
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
AnduSan
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 21/Feb/2009
Mesaje: 147
Locație: Cluj
Telefon: 0745017765

Mesaj: viewtopic.php?p=269482&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269482Trimis: 25 Apr 2010, 13:32    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

a luat un capac de dreapta care nu are gaura de umplere si l-a pus in locul celui cu umplere...si uleiul il introduce prin joja
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Cristip1970
consul I (20)
consul I (20)


Înscris: 30/Ian/2007
Mesaje: 1852
Locație: Galati

Mesaj: viewtopic.php?p=269488&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#269488Trimis: 25 Apr 2010, 13:40    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

AnduSan a scris:a luat un capac de dreapta care nu are gaura de umplere si l-a pus in locul celui cu umplere...si uleiul il introduce prin joja

Chiar crezi ca nu stiam sau nu imi imaginam ceva prin care sa renunti la palnia de pe capac ???
Tre sa mai si glumim
Bogdaproste !
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=271787&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#271787Trimis: 29 Mai 2010, 22:06    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

http://en.wikipedia.org/wiki/CBU-97_Sensor_Fuzed_Weapon
http://www.youtube.com/watch?v=bDXaMeT14IQ

Intre timp, am scos afurisenia aceea, s-a dovedit ca era o garnitura de la alternator uitata de cineva acolo, inlocuite ornamentele de la hayon cu unele nichelate, si am modificat putin body-look-ul masinii.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
cristi_s
proconsul III (25)
proconsul III (25)


Înscris: 22/Iul/2005
Mesaje: 9800
Locație: Brasov

Mesaj: viewtopic.php?p=271880&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#271880Trimis: 30 Mai 2010, 19:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Ce e aia body look?
Citroen XM 2.0i 1990 - barca rutiera
Opel Corsa A GSi hillclimb
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un Citroen XM ca sa fie functional 100%
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email
Giully4u
pretor III (19)
pretor III (19)


Înscris: 13/Iun/2008
Mesaje: 1632
Locație: Slatina-Craiova

Mesaj: viewtopic.php?p=271916&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#271916Trimis: 31 Mai 2010, 02:56    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Probabil se refera la "aspect exterior". Probabil.
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mariankzd
tribun III (10)
tribun III (10)


Înscris: 05/Oct/2008
Mesaje: 445
Locație: clujo,Romanistan
Telefon: 0743465715

Mesaj: viewtopic.php?p=271919&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#271919Trimis: 31 Mai 2010, 03:05    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

si am modificat putin body-look-ul masinii

ai dat sau ai luat asigurarea?
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=271924&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#271924Trimis: 31 Mai 2010, 08:04    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Cred ca nu m-am exprimat bine, m-am referit la faptul ca am schimbat infatisarea masinii intrucatva.





Si de la motor...


Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=319411&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319411Trimis: 16 Mar 2013, 15:00    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Desi se implineste secolul de cand n-am mai scris nimic aici, masina exista inca ( spre deosebire de multe altele care de mult sunt oale si ulcele) in ciuda faptului ca dpdv legal nu sta tocmai pe roze (insa timpul si banii vor rezolva si aceasta chestiune), masina functioneaza ireprosabil desi sunt anumite probleme de ordin tehnic si estetic (rugina, bucse amortizoare distruse, evacuare neetansa, fise ca vai de ele). Mai nou i-am reglat culbii (culbutorii), i-am facut din multele carburatoare pe care le am unul bun cu reglaje dupa ureche (CO - 2.5 ture si Progresiune - 6.5 ture) cu benzina din bidon a pornit la a 5-a sau a 6-a coarba dupa un an de zile de stat nepornita. Relanti-ul il tine incredibil de bine.
Saptamana viitoare il voi duce la tara, unde voi incepe reconstructia sa.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Cristii
general II (15)
general II (15)


Înscris: 06/Mai/2011
Mesaje: 990
Locație: America

Mesaj: viewtopic.php?p=319417&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319417Trimis: 16 Mar 2013, 16:22    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

ma bucur ca te-ai razgandit si vrei sa il faci
ultima oara cand am vorbit cu tine ai zis ca vrei sa il dezmembrezi
s-au rarit oltcit-urile, mai sunt putine in tara, e pacat ca si acestea sa fie dezmembrate, si asa piese sunt destule, s-au dezmembrat cu miile
NUMAI DUPA INVIDIA ALTORA ITI DAI SEAMA DE PROPRIA VALOARE!!!
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul membrului
Acc3l3ratoR
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 04/Aug/2005
Mesaje: 1266
Locație: Bacau
Telefon: 0740668722

Mesaj: viewtopic.php?p=319421&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319421Trimis: 16 Mar 2013, 19:28    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:Desi se implineste secolul de cand n-am mai scris nimic aici, masina exista inca ( spre deosebire de multe altele care de mult sunt oale si ulcele) in ciuda faptului ca dpdv legal nu sta tocmai pe roze (insa timpul si banii vor rezolva si aceasta chestiune), masina functioneaza ireprosabil desi sunt anumite probleme de ordin tehnic si estetic (rugina, bucse amortizoare distruse, evacuare neetansa, fise ca vai de ele). Mai nou i-am reglat culbii (culbutorii), i-am facut din multele carburatoare pe care le am unul bun cu reglaje dupa ureche (CO - 2.5 ture si Progresiune - 6.5 ture) cu benzina din bidon a pornit la a 5-a sau a 6-a coarba dupa un an de zile de stat nepornita. Relanti-ul il tine incredibil de bine.
Saptamana viitoare il voi duce la tara, unde voi incepe reconstructia sa.

cum iti dai seama ca sunt duse bucsele de la amortizoare???
Ei rad de noi ca suntem Altfel. Noi radem de ei ca sunt La fel !!!
Oltcit Turbo ... Subaru Style (cica)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=319422&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319422Trimis: 16 Mar 2013, 20:16    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

M-am referit la bucsele de la bratul superior (asa numitele ,,bucse de bascula"). Uzura aparuta la bucse, in general, se manifesta prin separarea craparea cauciucului de partea metalica ce il cuprinde sau/si craparea acestuia - a cauciucului.

Asa e Cristii. M-am gandit sa il dezmembrez, insa era intr-un anumit context: acela de a fi pus mana pe un Oltcit original cu caroseria si celelalte lucruri intr-o stare buna/acceptabila, de preferat un Oltcit Club frantuzesc iar pe Eva sa o fi transformat intr-un TRS.
Cu alte cuvinte, nu as fi renuntat in veci la Oltcit numai ca doresc inca sa am un TRS si un Club.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
jimmy92
legatus I (11)
legatus I (11)


Înscris: 17/Ian/2009
Mesaje: 508
Locație: Ploiesti

Mesaj: viewtopic.php?p=319424&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319424Trimis: 16 Mar 2013, 20:43    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Acc3l3ratoR a scris:
cum iti dai seama ca sunt duse bucsele de la amortizoare???



la orice mica imperfectiune /denivelare a drumului, se aude dinspre roata o bataie gen "toc-toc-toc". Cel putin asa s-a manifestat la mine. Nu stiu insa cum suna cand sunt duse bucsele de la bascula, pt ca nu m-am lovit de problema asta...
Oltcit Club '83
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
gyorgyoda
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 03/Aug/2009
Mesaje: 1361
Locație: Bucuresti
Telefon: 0728574000

Mesaj: viewtopic.php?p=319425&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319425Trimis: 16 Mar 2013, 20:50    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Jimmy, el a pus intrebarea nu ca n-ar sti raspunsul ci ca sa ma incerce sa vada cat si ce stiu din mecanica auto. Poate raspunsul meu nu o fi cel corect, insa din mica experienta pe care o am si comparand piesele noi cu cele folosite mi-am facut o anumita parere privind uzura lor.
Oltcit Club 11RL, 57Hp, 75Nm, 1996.
Ford Sierra Ghia 1.8l, 90Hp, 150Nm, cutie automata, 3 usi, 1986
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite email Codul Yahoo Messenger
Acc3l3ratoR
pretor I (17)
pretor I (17)


Înscris: 04/Aug/2005
Mesaje: 1266
Locație: Bacau
Telefon: 0740668722

Mesaj: viewtopic.php?p=319435&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319435Trimis: 16 Mar 2013, 23:14    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

gyorgyoda a scris:Jimmy, el a pus intrebarea nu ca n-ar sti raspunsul ci ca sa ma incerce sa vada cat si ce stiu din mecanica auto. Poate raspunsul meu nu o fi cel corect, insa din mica experienta pe care o am si comparand piesele noi cu cele folosite mi-am facut o anumita parere privind uzura lor.

chiar nu stiam raspunsul... is curios cum se manifesta la tine...
ma supraestimezi cand vine vorba de meganica ...
Ei rad de noi ca suntem Altfel. Noi radem de ei ca sunt La fel !!!
Oltcit Turbo ... Subaru Style (cica)
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dj53zfb
centurion II (6)
centurion II (6)


Înscris: 20/Mar/2012
Mesaje: 163


Mesaj: viewtopic.php?p=319438&sid=173bf6318ca5d75974d584f0c4aadda5#319438Trimis: 17 Mar 2013, 01:45    Subiect: Răspunde cu citat (quote)

Acc3l3ratoR a scris:
cum iti dai seama ca sunt duse bucsele de la amortizoare???


Dai roata jos, pui cheia de 17 pe bucsa superioara si tragi stanga-dreapta. Daca se plimba, adio. Asta la bucsa de sus. Jos nu e necesar sa tragi de bucsa, se vede clar...
Top of Page Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community