Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

"Decesul" rablelor-Prima de casare de 2.700 de eur
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Depinde.
Pai si de ce vrei sa pastrezi restul daca tot zici ca e cheala? Masina in cauza este un Volvo din 84, eu circul cu una din 87 - acelasi model si de aceea am pastrat tot. Cine stie cand mai pica una alta, si asa am o gramada de piese.
Nenea Plumber, zici ca asa se procedeaza sau trebuie uns sistemul?
Mersi frumos pentru raspuns.
alf 08 a scris:Am si eu o intrebare: am in curte o caroserie goala (fara usi, capote, suruburi) si as vrea sa radiez masina de la fisc. Vreau sa tai cu flexul bucata unde este stantata seria de caroserie- de fapt o bucata mai mare, care sa cuprinda si oala de amortizor si sa ma duc asa la remat. Imi dau aia bon de predare masina? Nu se pune problema sa imi dea voucher de rabla, vreau doar un act de predare.
Se poate?

Se poate . Mergi si intereseaza-te sa fi mai sigur . Or sa iti ceara toata caroseria.Chiar taiata bucati mari.Altfel nu iti dau hirtie cum ca a fost predata caroseria. Cu pile, se poate. Asa este.Se poate si fara masina....
Numai actele sa le ai!
Ce nu se poate la noi?
srazvi a scris:Faza e ca pe langa cei 150-200 lei pe o rabla primesti si un tichet de ala

Unde se intimpla? Ca in Sibiu iti da numai tichetul.
grx a scris:
srazvi a scris:Faza e ca pe langa cei 150-200 lei pe o rabla primesti si un tichet de ala

Unde se intimpla? Ca in Sibiu iti da numai tichetul.


trebuie sa-ti dea si banii... Fiecare firmă colectoare își face propria politică de achiziții.
Noi dăm 0,05 lei/kg de rablă, asta înseamnă 40-50 de lei pe rablă.
Într-adevăr unii nu dau nimic. Dar tichetele au reaparut? Ca cica pe 17 ar fi eliberat alte 50.000. Pe 26 suntem programați și noi să luăm.
Uite aici:
http://www.afm.ro/main/info_stuf/parc_auto/2010/programare_colectori_judete_et_3.pdf
Oricum unii piloși au avut în permanență. Pana la urma am vorbit cu un nene, a venit cu o platforma, a luat masina si i-am dat 100 lei. Oricum a ramas socat: "Mai dar nu ai lasat nici un surub pe ea!"
Tac-pac, mi-a dat foaia de distrugere si asta a fost tot. Cu amaraciune constat ca au disparut peste 95% din oltcit-urile de pe la Tg jiu.
Saptamana trecuta am facut un traseu mare:Tg jiu-Cluj-Tg Mures-Oradea-Tg jiu ,ruland pe principalele drumuri europene din zona si cele nationale.Am intalnit in trafic doar un oltcit in Aiud.Am constatat ca si prin partile respective oltcit-urile sunt extrem de rare
Programul rabla si-a spus cuvantul! Nu numai programul rabla, ci si lipsa unor piese de schimb.Aceleasi motive m-au facut si pe mine sa renunt la el.In plus nu mai exista nici un magazin de unde sa procur piese de schimb. Valeu, grea palitura a sortii ! ! ! Fara DanH, Oltcit-ul nu mai e Oltcit, viata nu mai are sens pentru ca nu mai are cine sa ne dea seu pentru volan ! Curand nu va mai scrie pe aici, ci pe forumul de BMW ! Dar in ala, dragul meu prieten (de cand am pus "seodirectia" de la tine mi-e dag sa merg cu Olticul !), nu vei mai putea umbla ca in Oltcit ! Stiu, nici nu trebuie ! Asa se duce gloria lumii ! Soarta ... Un pic de valoare mai ramane doar la masinile care vor arata impecabil ... Neco,nu am trecut la bmw ca nu am o parere prea buna despre msinile germane.Sunt tot in familie.Peugeot 206.
Si in ce priveste seul sa stii ca macar 500 grame tot mai am. Imi cer scuze pentru mesajul off-topic pe care il voi edita. Va rog frumos sa ma iertati pentru faptul ca incalc regulamentul.
DanH, uleiul de motor nears nu este la fel de bun ca seul pentru coloana de directie?

Iar daca pun vaselina, nu e mai rau!? Pentru ca stiu ca vaselina atrage praful si mizeria.
gyorgyoda a scris:I...uleiul de motor nears nu este la fel de bun ca seul pentru coloana de directie?
Uleiul se va scurge mult mai repede lasind metalul in "frecare".
Pune vaselina pe crucile cardanice si totrul va fi bine. Seul de oaie se foloseste la ungerea celor 2 bucse prin care trece axul volanului.Posibil sa fie bun si la crucile cardanice ale coloanei de directie.Inainte trebuie curatata bine vaselina si praful care s-a depus in timp.Totusi ramin la parerea ca e mai buna vaselina la crucile cardanice. Multumesc mult pentru sfaturi. Asa am sa procedez.
DanH a scris:Neco,nu am trecut la bmw ca nu am o parere prea buna despre msinile germane.Sunt tot in familie.Peugeot 206.
Si in ce priveste seul sa stii ca macar 500 grame tot mai am.

Desi nu ma steptam la tine sa ne parasesti, trebuie sa acceptam viata cu toate ale ei, intr-adevar limuzinele noastre devin din ce in ce mai greu de intretinut, reparat si trecut de ITP. Pentru ca ai un loc aparte in inima mea te iert dar te contrazic: nemtii au suruburi in cap de la nastere, ei sunt tatici la masini. E drept ca si Andre Citroen al nostru le-a tras-o peste bot dar...
Sa te bucuri de noua achizitie, multi km. fara reparatie capitala ! Si sa ne scrii aici cum ai modificat cu ciocanul si cheia FRANCEZA, neaparat FRANCEZA, datele din computerul masinii noi ! Aaa, si sa nu uit, pune-i un pic de seu in rezervorul de lichid de servodirectie ! Pentru cine este interesat.
http://www.afm.ro/main/info_stuf/parc_auto/2010/program_ridicare_tichete_colectori.pdf Cu parere de rau constat ca nu numai marca Oltcit dispare. Dispare si Dacia 1300, 1310 inclusiv 1100 care desi a devenit de epoca rar mai vezi cate una pe drum. Aro nu am mai vazut decat la armata care probabil vor fi duse si alea la casare. Mai vezi cate un pasionat cu oltcit si dacia 1300 facute frumos, atent lucrate dar numai din pasiune mai functioneaza, altfel respectivii mai au si a2a masina. Skoda nu am mai vazut de vreo 3ani.
Incet incet dispar si marcile straine mai vechi de 15ani, opel vectra, golf2, audi 80, 100, fiat, ford scorpio, mondeo, orion, sierra, mercedes, volvo, renault care predominau in anii 90 au cam disparut. Pe de o parte e bine fiindca multe erau bombe pe roti.
Constat ca exista unele marci care rezista in ciuda faptului ca multe masini sunt aproape rable: Golf3 - a2a masina "nationala" dupa Logan , Bmw de orice fel. La fel raman si masinile care au fost "rachete" si inca mai sunt apreciate si acum chiar daca au 20-25 de ani : vw Gti, scirocco, corrado, peugeot Gti, M3 etc Pana la urma se pare ca performanta si calitatea isi spune cuvantul, daca si dacia si oltcit ar fi fost "tancuri" la tablarie si "rachete" la motor ar fi rezistat mai multe exemplare. astazi am facut un drum bucuresti- brasov si retur cu escale in predeal, busteni si sinaia, nu am intalnit vreun oltcit in trafic nici macar in brasov sau buc , au disparut aproape in totalitate, nu are rost sa mai discutam care sunt cauzele Eu am facut un drum centru - tei - dr taberei - vitan si am vazut 3 oltcituri, un trs albastru, un club bej si unu alb perlat cu jante de aluminiu, frumos facut, si... culmea, am intrat in targ sa cumpar unui prieten un set pt scuter, am parcat-o acolo nici nu am oprit bine motorul, si vine unu la mine: "baiatu baiatu nu vinzi oltcitul? vreau si eu unul, i-am zis ca nu il vand dar sunt destule de vanzare, am incercat sa-i zic de forum sau chiar internet in general dar nu le avea mai deloc cu calculatoarele, in fine, aparent mai exista fani ai marcii.

Cat despre parerea generala ca in 10 ani nu vor mai exista piese pentru oltcit, eu zic ca si peste 20 de ani vor exista, pentru motor si transmisie, fiind comune oarecum cu citroenul gs si gsa, se vor gasi piese in continuare in alte tari, restul pieselor mecanice, gen bucsi si alte alea unele se potrivesc de la alte masini ... (de exemplu am realizat ca citroenul xm are aceeasi etrieri pe spate ca cei de oltcit). vom ramane fara piese ce tin mai mult de estetica, si parti ale caroseriei, dar vor exista intotdeauna sh. Daca vor incerca sa ne scoata de pe sosea cu taxe in plus si alte nebunii, multi vor renunta la oltcit la pret de nimic (ca deh cine sal cumpere) si cei care il vor pastra vor avea o gramada de masini pt dezmembrat (de piese). deci... life goes on as usual.
rabbitdani a scris:... vine unu la mine: "baiatu baiatu nu vinzi oltcitul? vreau si eu unul, i-am zis ca nu il vand dar sunt destule de vanzare...


am patit asta la tg jiu mai demult, eram in targ si erau niste tigani, cred ca aveau si ei un oltcit in apropiere, le-am zis ca nu il dau.

cand am ajuns acasa, am gasit butucul din dreapta dat peste cap, noroc ca nu mergea, cred ca a vrut sa fure din masina, desi era politia langa ei. halal politisti.

si aici iarasi au venit niste tigani, niste parliti, cu un cielo, ca cica daca il vand.

probabil ca il vor ori pt rabla, ori sa faca ceva tampenii cu el, ca ii chinuie talentul, si dupa aia sa il duca la fier vechi. sunt sigur ca nu ii intereseaza doar asa ca le place la nebunie marca A venit la rabla Oltcit Special serie caroserie 505. Pune niste poze.Mai e functional? Nu mai este functional. A fost adus tractat. Proprietartul mi-a spus ca avea probleme cu el cand a fost utilizat ultima oara. Oricum se cunoaste ca este nefolosit de multi, foarte multi ani. Se poate niste poze cu el? Aspectul exterior si interior este total compromis. Interiorul este putred si pe alocuri rupt, iar exteriorul este sifonat de stivuitor. Daca lipseste pragul dreapta de la masina pot sa o duc la Rabla?masina trebuie sa fie functionala sau o pot duce tractata sau cu platforma?
bibi a scris:masina trebuie sa fie functionala sau o pot duce tractata sau cu platforma?
Masina trebuie sa fie completa. Poate reusesti sa o dai la pace cu cel de la REMAT. atunci ams a ii peticesc pragul si gata.... vb aia .. la pragul ala poti sa ii pui si carton ..) lipit cu chit de fibra ..sa vada aia ca exista acolo ...si o smoala pe deasupra in lipsa de antifon ... sa vada aia ca e ceva acolo ... asta daca nu e deloc tot pragul ...daca are gauri sau sparturi mari de rugina ...nu conteaza poti sa o duci si asa asta e e masina veche doar nu de buna o duci la rabla saaau gasesti un prag fals si il lipesti cu niste nituri pac pac pentru pragul fals nu se merita investia ..) ca sa o dai la rabla .. e mai ieftina tabla ordinara .. si daca o prinzi ci nituri .. nici nu se cunoaste ce e Teoretic, ca asa zice legea, masina trebuie sa fie in stare de functionare si cu actele la zi (ITP, RCA, impozit platit). Ce nu corespunde cu legea se va rezolva cu spaga. Nu mai este asa din 2008. Acum e asa:
(4) Colectorul validat preia în custodie autovehiculul uzat, numai după verificarea și constatarea:
a) existenței cumulative a componentelor esențiale ale autovehiculului uzat: motorul, transmisia, trenul de rulare, caroseria, șasiul, precum și echipamentele electronice de gestionare a funcțiilor autovehiculului și dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricație;
b) îndeplinirii condiției de vechime, în baza anului de fabricație înscris în certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, sau în baza anului de fabricație înscris în actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor competent teritorial, coroborat cu caracterul alfanumeric corespunzător, conținut în numărul de identificare a autovehiculului uzat;
c) îndeplinirii condiției vizând prima înmatriculare în România, în baza mențiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, sau în baza mențiunilor din actul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor competent teritorial;
d) încadrării autovehiculului uzat în una dintre categoriile A, AU, ASU, potrivit mențiunilor cuprinse în certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului uzat, dacă aceasta există, sau în baza mențiunilor din documentul doveditor eliberat de către serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor competent teritorial;

Deci e vorba doar de existenta lor nu si de functionalitate.

PS. Inca o masura tampita:
"a) existenței cumulativea componentelor esențiale ale autovehiculului uzat................și dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricație;"
Pai si cum faci asta? Scrie undeva(talon sau CI) ca are catalizator sau nu? Trebuie sa ne angajam o persoana pregatita care sa stie care masina este dotata din fabricatie cu asa ceva si care nu? Dai fiecare masina cu rotile in sus la primire? pe mine ma intreaba de fiecare data cand sun sa cer informatii daca corespunde seria motorului cu cea din acte.....in rest numai chestii de birocratie de genu "sa corespunda adresa din buletin cu cea din cartea tehnica si talon, sa fie impozitul la zi, etc" ...pentru un prag nu cred ca o sa te ia prea mult la rost....eu duc o masina aproape cheala numa cartere si carcasa de cutie de viteze(restul de piese is in porbagaj sa corespunda la numar) ...daca o accepta pe aia trebuie sa accepte orice :)) tu crezi ca se apuca cineva sa verifice daca ai toate pinioanele in cutie sau daca ai pistoanele cu segmentii in motor??? se uita la suprafata ...

si apropo faza cu fuctionarea cum zice cineva nu mai e valabila din 2008 ... dar trebuie sa aiba toate componentele de fixatie ... motorul ..complet cu alternator, electromotor ..carburator si ce mai vine pe el ... interiorul complet, cutia ... ca sunt in stare avansata de degradare ...si ca masina nu intra cu motorul mergand .. nu mai conteaza intra pe rotile ei ... impinsa

cat despre catalizator ... toate masinile incepand cu euro 1 conform actelor ... au catalizator ... deci trebuie sa aiba catalizator .. ca, catalizatorul ala e euro 1 si masina e euro 3 in acte .. nu cred ca intereseaza pe nimeni ...doar sa mai fie o galma cu un fir pe sub ea ... pe langa galmele de la intermediara si finala ...si pentru asta nu cred ca trebuie angajat nu stiu ce specialist in euro ... deh doar sunt rable ...eu in locul lor .. le-as pune si pe cantar dupa verificarea starii de fixatie ...sa nu fie mai mica decat cea inscrisa in acte ... ca e mai mare nici o problema la cate straturi de antifon or avea peste rugina si cat pamant bagat te miri pe unde Programul rabla este valabil si pentru PFA? Urmeaza sa il dau pe Ghita I la Remat, necazul e ca actele sunt pe numele meu dar pe adresa veche.
Trebuie sa le schimb sau pot sa aduc o hartie de la Politie cum ca am locuit inainte la adresa respectiva? Da; se ia de la politie si se cheama "istoric de domiciliu". Da, multumesc mult, am scapat de alergatura si cheltuiala inutila pentru niste acte. sau poti merge la politie sa-ti treaca in certificat si carte noua adresa, cel putin eu asa am facut. Ieri am fost la politie sa termin cu circul, sa imi cea hartiuta cum ca s-a radiat.
Nu era bun certificatul de distrugere emis de Remat, nu avea seria de sasiu trecuta Am aflat asta dupa ce am stat 1 ora la coada, inmatriculeaza romanii in perioada asta masini intr-o veselie, sa nu plateasca taxa de poluare. In fine, mai dadusem banii si pe legalizat hartia respectiva.
De dimineata m-am dus la remat, mi-a fost eliberata din nou hartia cu seria de sasiu, de asta asta am verificat sa fie OK, a fost draguta domnisoara, mi-a eliberat 2 exemplare sa nu trebuiasca sa mai caut un notar cu program boieresc pana la ora 3. Deseara din nou la Politie si sper sa imi iau maine la prima ora tichetul. Mult timp am pierdut cu toate astea!

Mai ajunsese un Oltcit alb in stare bunicica cu tabla, nu avea numar, parea motor de 1,1. Insa m-a durut sufletul de altceva, in curte mai era si o Skoda 1100 fara rugina, nu era lovita, in interior arata bine, capacele de crom luceau... tare pacat de ea Cu cat se mai vine un tichet RABLA?Stie careva daca conteza daca masina e pe pfa sau pf? Un vecin a vandut un tichet cu 14 mil. in urma cu o saptamana .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community