Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

SPONSORIZARE - Oltcit Club Rally 12 TRS
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ca tot am deschis discutia despre sponsorizari. Cred ca primul pas il putem face noi: Iubiti atat de tare oltcitul incat sa vreiti sa-l vedeti la VTM-uri ?? Cat de tare ?

- Una din idei este sa scoatem niste brelocuri dar pe care sa le platiti dublu sa zicem: pe piata e 3 lei noi dam 6 lei pe el, diferenta urmand a ajunge la baieti ca sa-si poata acoperi anumite cheltuieli. Idei sunt multe..dar se baga cineva ??? Ideea e valabila si pentru autocolante, etc...

Pe motociclism.ro am vazut cateva idei de a strange banuti, le putem importa pe cela care ni se potrivesc..ce ziceti ? Ne bagam ???? Domnilor eu ma bag.. Ma gasiti si prin domnul Lascu.. ca nu prea intru pe forum.. dar ma bag la astfel de cumparaturi care sa-i ajute pe baieti.. Poate ma bag si la mai mult..

Pe ei!!! atunci,va anunt cu placere ca avem nevoie urgenta de:
fise bujii
bujii
bobina de inductie de competitie
alt filtru de aer
rezervor de competitie
sa continui?
geamuri de plexyglass
alte cauciucuri
motoare bune pentru schimb de organe
un frezor bun sa ne faca niste flanse pentru galeriile de admisie
benzina de competitie...
ar mai fi,dar astea ne-ar fi de ajuns cred ca batem pe cineva ,sa nu iesim ultimii Da un frezor bun pentru galeriile de admisie nu pui?
Mai pe scurt, cautam pe cineva sa faca niste admisii pentru Dellorto DRLA-uri. Si asta cat mai eftin, de preferat moca Nu de alta, dar ofertele de pana acum, sunt sf-uri.
Si inca ceva la lista. Circuit suplimentar de racire ulei.
Macar modina si furtunele Stati ma asa, nu speriati lumea, ce naiba. Pai nu-i speriem, ca asta e doar o parte din lista daca se comercializeaza brelocuri, cumpar si eu corbule ia citeste inca o data ce am scris eu in lista aia ?
nu vreau cristi sa sperii lumea,ca as cere si bani de un echipament omologat pentru tine sa ai la anu in CNR Lista cu cheltuieli sunt convins ca e lunga, dar incet incet poate reusim sa strangem ceva banuti, sa implicam mai multa lume, si tot asa. Asta poate fi inceputul, asa cum scriam in celalalt topic cele mai atractive sunt sponsorizarile dar pana acolo, e mare lucru daca reusim sa implicam cat mai multa lume. Nu e greu sa iti intrebi patronul daca e de acord cu o mica (sau mare) sponsorizare. Logic că mă bag.
Mă duc să ispitesc un nătărău de un Oltcit franța.... rulat cam 50 000. Interesant, nu? Dacă da, vă donez motorul, pe mine mă interesează doar coaja, să am ce duce la prima de casare.

În rest, scoateți marfă că achiziționăm. mai zeph,din multiplele experiente care le-am avut(2) la coasta,nu poti avea pretentii cand mergi cu un motor facut din bucati,basca din bucati sh
;o parte din ce am scris acolo sunt chestii care in momentul de fata ne lipsesc la masina(avem 10 fise de 10 feluri amestecate)
urmatorul pas ar fi pe langa fise bujii,carburatoarele alea de alfa...oricat ar trage bogdan de masina,mai mult nu ai de unde scoate
cred ca daca am colanta masina asa

Click pentru a vedea imaginea 

am avea vreo 6 cai frumosi in plus...altfel din pacate nu Daca scoatem un tricou ca asta:

Cumpara cineva? Ofer 20 lei pe unu!!!!
(pe vișiniu metalizat faceți ? ) doar cacaniu in dungi
si din pacate dinastea scumpe la 20 de lei nu mai sunt,dar se pot face mai ieftin la 40 de lei,ca sa iasa din 10 tricouri bani de doua bujii
iulicuta2000 a scris:
un frezor bun sa ne faca niste flanse pentru galeriile de admisie

Da-mi desenul in parametrii si vorbesc eu undeva... S-ar putea sa coste doar ceva trascau. Salutara ideea, multumiri pentru ajutor! Noi incercam sa carpim cat se poate, insa s-a dovedit in cele doua curse la care am participat ca nu prea merge cu carpeala, asa ca decizia de a face totul cat mai "profi" a fost deja luata. Insa profi inseamna bani multi in termen scurt, asa ca... Va pot spune ca discutiile cu cel care ne-a ajutat sa participam la Ranca au dat roade si se pare ca ne va sustine in continuare.

Foarte buna ideea cu tricouri si alte materiale promotionale ce pot fi comercializate, cu un profit minim, dar cu satisfactii de ambele parti. O sa incercam sa ne axam si pe partea de promovare, pentru ca este foarte importanta. Pana acum am reusit o colaborare cu situl www.expresuldebuftea.ro care ne ofera spatiu, la discretie, pot spune. Dar site-ul e de nișă, adresându-se locuitorilor orasului Buftea. E un inceput insa.

Ajutorul primit de la baietii de pe forum a fost extraordinar, foarta multa lume a pus umarul la aceasta masina,intr-un fel sau altul, (se stiu ei care, au toata stima noastra )! Sper ca pana acum sa nu-i fi dezamagit si ca in continuare sa progresam, sa poata sa spuna lumea cu mandrie "uite, la masina asta am ajutat si eu cu un surub si uite ce bine merge"!

Orice idee e binevenita, multumim! O sponsorizare serioasa se face in piese sau cash... nu cu tricoase, cheisoare sau mai stiu eu ce... Cat luati de pe un tricou? 3 lei? 3 x 100 sa zic, MAXIM, abia luati un ambreiaj, sau o jumatate Dumitru Cristian - perfect de acord cu tine... nu scoti o suma serioasa din tricouri, sepci and other crap, dar totusi e o suma pe care o iei nu o dai.... iar 100lei pot face diferenta dintre a participa la o etapa sau a sta pe margine, din lipsa de.... benzina (sa zicem). Asa ca orice ajutor e bine venit. Weekendul acesta am vazut si eu cam ce inseamna costuri de participare la o etapa.... si sunt oricum dar nu mici.... Pentru masina de curse,donez cateva piese(la cerere).
Poate o cv scurta..
Asta daca se pastreaza motorul de oltcit. Incercati sa mergeti pe la cateva firme mai mari cu oferta de reclama pe masina. Cititi legea sponsorizarii sa vedeti unde va incadrati, eventual mergeti cu legea printata la voi. Banii oferiti ca sponsorizare se scad din impozit, nu se plateste TVA sau alte prostii. Din pacate, romanii-s incuiati rau, nu vad decat ca trebuie sa dea, nu se gandesc si ca nu pierd absolut nimic... dar merita incercat. din pacate atat timp cat e mai simplu sa faci evaziune fiscala... vor fi enervant de putine sponsorizati... Asa.. cu fisele: incerc sa las un set la Bogdan Lascu.. dar nu promit ca sunt cele mai bune.. iar pentru bujii.. spune-ti de care bujii.. si vedem noi de unde facem rost de cateva seturi.. 2,3 adica.. valeriu,daca sunt noi si nu sunt de urziceni sau tesla atunci merg Deci nu stiu exact de caresunt.. ca nu le-am mai vazut de mult timp prin casa.. Eventual Vineri seara la Academie.. daca suneti prin Bucuresti..
Zii si de bujii ceva ca poate cumpar maine.. Este o idee buna, insa sponsorizarea ar trebui sa tina cont si de pilot.
Personal, as dori sa particip cu Oltcit-ul la VTM, insa momentan sint extrem de obosit dupa atatea drumuri spre litoralul nostru, concediul este destul de obositor. As vrea sa ma dedic doar pilotajului.
Momentan am nevoie de niste bani, am gasit un loc ieftin, undeva in Cuba, la Havana.
Click pentru a vedea imaginea .
E frumos, ieftin, curatel, are parcare, as putea promova marca Oltcit acolo, au sosele libere pe care poti sa tot alergi.
Un loc ideal de odihna.
O sa las IBAN-ul pentru cine doreste sa depuna bani. Ma grabesc, vreau sa discut posibilitatea reluarii productiei Oltcit-ului in Cuba cu Fidel Castro. Pare un tip deschis, in ciuda varstei inaintate.
Viva Cuba! Viva Fidel! EEk permitemi sa iti aduc aminte ca eu conduc masina de asistenta, asa ca va trebui sa ma sacrific si sa vin cu tine Hai ca am revenit din concediu si am si timp de postat pe forum.

@EEK - nici nu stii cati "piloti" de pe la noi si-au facut case cu banii de la sponsori... la mine inca nu e cazul:D

Vreau sa facem o distinctie clara intre donatie si sponsorizare - sunt doua chestii total diferite. Dupa cum am constatat pe propria piele o etapa dubla de VTM costa in jur de 1000 de euro, asta cu cheltuieli reduse, fara cine stie ce extravagante, gen cauciucuri si benzina de curse. Ajutorul primit de la forumisti, constand in piese si munca este extraordinar, este binevenit insa acopera doar o parte infima din cheltuielile de etapa (multumesc iar tuturor care au sarit de fiecare data cand am avut nevoie de ceva).

Pana acum vis-a-vis de sponsorizari avem asa
- gutmann.ro - care ne ajuta cu piese si produse racing la preturi foarte bune si chiar gratis
- expresuldebuftea.ro - care ne mediatizeaza, macar in Buftea si tot e bine,
- un om de afaceri din Buftea, George Pistol, care ne-a ajutat cu bani pentru Ranca (o sa mai auziti de el)
- un prieten cu un teren de fotbal sintetic care mi-a dat masina pentru a transporta Oltcitul de curse.

Si bineinteles toata gasca care a lucrat cu noi si a trimis piese, dar nu as trece oltcit.ro la sponsori, ci la prieteni
Deci se poate spune ca n-am stat pe loc pana acum, insa e nevoie de mult mai mult pentru a putea merge la un nivel multumitor.
Cine e interesat sa-mi lase o adresa de mail si-i pot trimit prezentarea "pentru sponsor", asta daca o poate trimite unei firme, patron etc, etc. Orice idee e binevenita!

Legea sponsorizarii spune ca sunt deductibile sumele sponsorizate ce nu depasesc 3 la mie din cifra de afaceri a firmei, suma care insa sa nu depaseasca 40% din profit. Motane, no offence, eu nu am cerut nimic, talash nu a cerut nimic. End of story. Păi umorul lui Eek e ca întotdeauna, superficial + ieftin. Tembel chiar, în cazul de față.
Mă scuzați de arătură. Scuze de off-topic: Motane ... comentariul tau chiar nu isi avea rostul in situatia de fata! ... o percepem ca pe o refulare si speram sa ramana la stadiul asta ...
EEK! a scris:Este o idee buna, insa sponsorizarea ar trebui sa tina cont si de pilot.
Personal, as dori sa particip cu Oltcit-ul la VTM, insa momentan sint extrem de obosit dupa atatea drumuri spre litoralul nostru, concediul este destul de obositor. As vrea sa ma dedic doar pilotajului.
Momentan am nevoie de niste bani, am gasit un loc ieftin, undeva in Cuba, la Havana.
Click pentru a vedea imaginea .
E frumos, ieftin, curatel, are parcare, as putea promova marca Oltcit acolo, au sosele libere pe care poti sa tot alergi.
Un loc ideal de odihna.
O sa las IBAN-ul pentru cine doreste sa depuna bani. Ma grabesc, vreau sa discut posibilitatea reluarii productiei Oltcit-ului in Cuba cu Fidel Castro. Pare un tip deschis, in ciuda varstei inaintate.
Viva Cuba! Viva Fidel!



Motane, m-a amuzat mesajul, de-asta l-am mai repus aici... Merita recitit, e tare simpatic.
De ce se incrunta lumea si nu mai stie de gluma?!?

In alta ordine de idei, ajutam cum putem, si dorim activitate. Si de comunicare, si de sponsorizare... si daca se contureaza ceva, venim in intampinare cu ce putem.
Deci bafta.. si succes!
Ne-ar interesa si actualizari cu rezultate sau alte povesti din culise. si nu era mai bine sa fi fost un topic stiky?ca de fapt si alte cateva topice de oaresce importanta...
Titus a scris:l-am mai repus aici


Pai povesti din culise si eforturile baietilor, se gasesc aici Ete cine-l ține în brațe.
Ce să mai zic.... Zeph, ia-o si tu mai usurel. Iti respect gusturile, dar respecta-ne si tu pe noi.
Am gasit mesajul nostim si mi-am exprimat parerea. Ce e asa de greu de inteles?
Uite asa generezi tu offtopic.


Revenind la subiect, in masura in care participarea se va permanentiza, vom da o mana de ajutor in masura posibilitatilor. Am discutat si se va discuta in privat despre asta.
Aici discutam modalitatile prin care putem sa-i sprijinim pe baieti in strangerea de fonduri si de diverse piese pentru masinuta. Nu e o chestie simpla, si fara bani nu se poate face mare lucru. Pasiunile astea sunt costisitoare
Totusi e vorba de o reprezentare a acestei marci, in acesti ani. Nu e putin lucru.
Nu stiu ce cheltuieli implica aceasta participare, cam care e "consumul" de piese, si in ce stare e masina. Poate ar fi indicat sa se prezinte aceste informatii, si asteptam idei si alte pareri despre cum am putea sa-i ajutam pe baieti. Pana acum, consumul de piese, a fost... 1 motor per cursa. Au fost 3 curse, 3 motoare. in afara de motoare pana acum masina n-a consumat nimic
tonim a scris:hello , hello .
daca veniti cu scule si ce mai e nevoie de dat jos motorul va fac cadou cutia de viteze de pe masina . e una de gsa adaptata pentru oltean cu o singura buba : agata a doua , dar atat timp cat dau la pachet si sincroanele nu deranjeaza , nu ?

si eu cu ce pot Pai daca venim ambalati sa dam jos motorul, ca sa luam cutia, s-ar putea sa plecam si cu motor Sa rezolvat din lista de piese?
7thRaven a scris:Pana acum, consumul de piese, a fost... 1 motor per cursa. Au fost 3 curse, 3 motoare.


De ce asa consum mare?
Ce se strica la ele? Ce le faceti de mor dupa cursa? mtorul e comprimat definitiv. e luat 0.8 din fata de asezare a blocului. deci orice set il vor pune pe el va fi gata comprimat domn titus n-ar fi mai bine sa cititi topicul aferent masinii de curse?nu de alta dar pana acum s-au pus intrebari la care raspunsurile sunt evidente acolo
tonime,motorul cu care s-a mers vineri la ranca a fost cel comprimat,cel facut pentru duminica este un motor simplu de trs,nu e compromis,dar scoate ceva fum
daaar toate astea nu au ce cauta aici momentan


fac iar o lista cu ce e nevoie pentru urmatoarea
cineva care sa ne faca galerii de admisie pentru carburile de alfa!
fise buna
bujii
capac delcou
bobina de inductie
bani pentru geamuri de plexyglass
o instalatie electrica buna(Nu neaparat noua!) pentru ca vrem sa o simplificam la maxim pe cea existenta
o baterie sanatoasa(eventual noua)
'
asta e lista
orice alta discutie de consumu de piese/cursa nu are ce cauta aici
nu e un consum ca cel de benzina
primul motor a fost facut bine,dar strans cu o cheie proasta->de aici buba lui
al doilea motor a fost facut bine,dar i-a cedat ambielajul->RIP
al treilea e o combinatie intre primul si un motor primit donatie de la pupa->inca merge,trage,doar ca scoate fum

hai cu sponsorizarea Suntem la capitolul sponsorizare.

Cum s-a inceput topicul, e o mare varza. Nu se intelege care e echipajul sponsorizat, cine ce atributii are, citind am impresia ca lucreaza la el 20 de pasionati.
Am intrat pe topicul principal deschis de cristi_s, si citind mesajele lui Cristi si ale lui talash, vezi atata bun simt si pasiune, incat te molipsesti imediat si cauti cumva sa iti aduci sprijinul. Dar cum se face aici cererea de catre Iulicuta, am impresia ca suntem la piata. Vrem aia, aia, bani, aia, aia... Putina psihologie nu strica.

Daca s-au primit donatii, ar fi indicat sa se multumeasca public. Daca nu sunt, sa stim.
Cine le primeste, unde se trimit?
Acest topic pentru donatii e foarte bun, dar ar trebui condus altfel. Nu atat sa ti se ceara sec o lista, cat citind in cateva cuvinte despre problemele si lipsurile intampinate sa vrei tu sa ajuti si sa faci donatii. Chiar daca practic e cam acelasi lucru, e o chestie de nuanta ce pune in alta lumina toata aceasta sponsorizare cu piese si bani. cum am mai zis donez o cutie de gsa cu sincronul de a doua busit , dar am toate sincroanele separate. atat ca inca e pe masina si trebuie dat jos motorul Titus, in primul rand, topicul de sponsorizare, nu a fost deschis de baieti, sa se adreseze intr-un mod oficial. Si Talash, de cate ori a postat, nu a vorbit ca mine sau ca Iulica.
La masina nu lucreaza 20 de pasionati, ci cred ca suntem vreo 6-7 maxim.
Iulica n-a facut chiar ca la piata, el a facut o mica lista cu ce ar fi nevoie, NU A CERUT la nimeni nimic.
Din moment ce topicul nu a fost facut de unul din noi, care lucram la masina, nu s-a scris la inceput, cine primeste, cine multumeste si toate cele.
Si ca sa fie mai ok, dau eu startul si dupa, o sa vina si baietii cu multumiri si alte cele sau sa-mi dea in cap pt ce postez acum

Pentru cei care doresc sa ajute echipa de raliu 460 Talaș:
1. Cu o suma de bani: le pun la dispozitie un cont in lei la ING:
IBAN: RO41.INGB.0000.9999.0096.6972 [fara puncte]
Titular: Coțac Cristian - Călin
2 Cu piese: daca vreti sa le donati, puteti sa vorbiti cu Talash, Cristi_s, Iulicuta, Eu si poate Iwa si Lascone. De preferat cat mai aproape de orasul care-l are fiecare afisat la profil, ca sa fie si realizabila donatia. Eu ma pot deplasa cam oriunde in Bucuresti, dupa ora 18.

Multumirile, vor veni, public.
In momentul de fata:
Nr. cont:999900966972
Monedă: RON
Disponibil Cont: 0.33
Ce sume vor aparea de acum in colo, voi posta aici.

Va multumim pentru orice ajutor,
Cu stima.
mda,se pare ca sunt un neavenit pe aici,care trage ponoasele de pe urma lui cristi si a lui talash Iulicuta, adu-mi sablon dupa talpile carburatoarelor, sa dau la facut flanse. Am inteles ca voi aveti Dellorto, eu am Webber si nu stiu daca sunt identice... dupa ce le iau de la cristi Buuun, hai s-o luam pas cu pas, sa incercam sa facem diferenta intre donatie si sponsorizare, sa va prezint o lista cu cheltuieli curente la o cursa, sa nu se inteleaga cumva ca vrem sa ne imbogatim sau sa plecam sa fumam havane pe cine stie ce continent.

Topicul acesta este foarte bun pentru comunicare intre noi, pot aparea o multime de probleme si e bine sa le impartasim aici, pentru ca astfel s-ar putea gasi solutii mult mai rapide. O sa facem o lista cu piese necesare (cum a facut iulica), care va fi actualizata constant si astfel se va intalnini cererea cu oferta mult mai usor. Cine poate dona, e ok, cine vinde e tot la fel de bine, important e sa avem piesele in timp util. Asta e una.

Sponsorizare - inseamna ce face Gutmann.ro - adica ne ofera piese cu un discount serios sau gratis, sau ce a facut George Pistol, adica a oferit o suma de bani, sau prietenul meu care mi-a dat masina sa car "WRC"-ul. Toate astea au fost insa facute in schimbul unei incercari de promovare, sa-i spunem, in ziarul online expresuldebuftea.ro, pe forumuri si la fata locului. O sa mai incerc in sensul promovarii "imprastierea" unor fly-ere pe la curse in care sa apara cateva cuvinte despre fiecare sponsor, tricouri, sepci, breloace, pentru cursa de la Brasov, in prima faza. Asta ar fi a doua.

Cum ne mai puteti ajuta - daca aveti posibilitatea sa ne puneti in legatura cu persoane/firme etc care ar fi interesate in a-si face publicitate in cadrul curselor din campionatul national, ar fi o chestie de milioane. Deja avem o prezentare destul de interesanta, eu am deja o experienta in acest sens, reusita chiar, asa ca nu vad de ce nu am putea incerca.

O cursa costa minim 500 de euro - suma in care intra taxa de inscriere, cazare si drum, benzina si ceva mancare pentru echipa. Asta minim - la Ranca a costat aproape 1000 de euro, asta si din cauza problemelor aparute, dar au fost facute si ceva cumparaturi inainte - roti de ploaie, amortizoare, motor refacut. Sunt 8 curse pe an, asa ca pentru 2010 trebuie sa ne gandim la 8000 de euro... o suma mare in acest moment, dar care trebuie stransa intr-un fel. Atentie, asta daca participam doar in campionatul de coasta, nu si cel de raliu. Acolo se cam dubleaza sumele...

Sa stiti ca pana acum am primit ajutoare din foarte multe locuri - piese, munca, incurajari - toate conteaza enorm, e destul de greu sa faci curse de unul singur, sincer, fara ajutorul forumului nu am fi reusit niciodata. Ganditi-va ca am inceput aventura eu cu Cristi, apoi s-au alturat Iulica si Corbu si apoi Lascu si incet incet tot forumul si asta inseamna mult, practic pentru mine, ca pilot, e si o responsabilitate in plus - merg acolo pentru toata gasca de nebuni, nu doar pentru mine. Am fost foarte dezamagit cand a crapat motorul la Ranca, dar s-a transformat in bucurie cand am vazut cum a reactionat lumea - Pupa, Lascu, Iulica din Bucuresti si gasca care deja era la fata locului.

Dupa cum cred ca ati remarcat pana acum am vorbit nu doar in numele meu, ci al echipei - care e destul de numeroasa acum - eu, Cristi, Iulica, Corbu, Iwa, Lascone si tatal meu, toti au contribuit la masina.

Am multimit de fiecare data tuturor celor care ne-au ajutat si o sa continui sa o fac pentru ca fara ei nu am fi fost aici - sper sa fiti bucurosi de fiecare data cand terminam o cursa, sa simtiti ca ati participat cu ceva la cursa asta. Sa fie un succes comun.

Is deschis la orice propunere, idee, critica, ajutor etc. Nu ezitati sa dati cu pietre daca e cazul, dar constructiv Sper ca nu am plictisit pe nimeni si ca postul nu e prea lung !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community