Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Team 460 - Etapa a VIII-a - Muscel Racing Contest 02. 8.09
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Pai comanda bendixului e separat, pe buton, pe firul ala pe care scrie "demarreur", la alimentarea demarorului pleaca firul ala pe care scrie "alimentation generale".

Pentru restul lumii (care inca nu stie ), duminica 2 august avem in plan sa facem debutul Oltcitului rosu la coasta. La etapa de la Campulung. Va fi o etapa de teste, asa ca nu ne asteptam la cine stie ce rezultate. gata cu omologarea? Este coasta, merge si neinmatriculata (desi ea e inmatriculata, dar nu are itp si asigurare), o sa ducem masina pe platforma. Cu omologarea speram saptamana viitoare, dupa ce vin actele necesare din Ungaria, prin intermediul unui prieten caruia daca e sa ii multumim cat ne-a sprijinit pana acum, ar trebui sa ii scriem numele pe masina vreo 100 de ani de acum inainte. Deocamdata ii uram bafta la Mecsek rally, daca aveti ocazia si posibilitatea, dati ocazia weekendul asta, sunt probe super tehnice. Si participa si doua echipaje din Romania: Szabo Csongor /Angela Stanescu (Peugeot 206 XS) si Claudiu David / Mihaela Beldie (Mitsubishi Lancer Evo IX). Bafta! gata cu stickeritul...ce ne asteptam sa dureze putin,a luat destul timp si aseara doar asta am facut
multumiri lui john care a "pus prima piatra"



in acest moment cristi baga de zor la masina,ca aseara nu a vrut sa traga bine,intrerupea rau de tot,si incepuse sa dea si rateuri
sa vedem ce facem cu franele ca nu prea tin
iar eu am sssburat intr-acolo sa terminam cu toate azi... Superbe imaginile, superba masina. Speechless......
Felicitari inca o data si mult, mult noroc! Bueeeei ce frumos arata!!! bravo baieti!

Dece nu sunteti mai aproape de mine?

Copilotu' nu se scrie nicaieri pe masina? pentru ca momentan masina merge doar la coasta,ramane talas trecut acolo,de la anu daca intra in "wrc" se vor da jos stikerele de pe aripi si o sa fie trecuti ambii membri ai echipajului Superb ! Abia astept s-o vad pe traseu. Cristiiii, fa-o sa mearga perfect !!!! Multa bafta, Bogdan ! Cristi nu se descurca singur
7thRaven a scris:Cristi nu se descurca singur

iulicuta2000 a scris:...in acest moment cristi baga de zor la masina,ca aseara nu a vrut sa traga bine,intrerupea rau de tot,si incepuse sa dea si rateuri ...


Referitor la ce zisese Iulicuta, postasem eu ...

Bogdan, iata ce te asteapta la Campulung-Muscel :
ultimele vesti inainte de plecare...
masina e imbarcata in duba care o transporta,cu chiu cu vai a intrat,am indoit putin un lonjeron,s-a zgariat antifonul pe ea,dar e sus priponita...sa speram ca gasim in Campulung una bucata trotuar cu bordura de minim 25cm ca altfel pe platforma o sa faca verificarea tehnica inainte de cursa

am rezolvat azi cu franele,se pare ca pompa era de vina,si reglajul cursei pedalei de frana...
in schimb carburatorul i-a dat lui cristi niste batai de cap,si multi draci...iar daca maine nu merge,punem unu de oltcit,il reglam pe loc cat sa poata bogdan sa termine cursa,si pentru urmatoarea ne pregatim mai din timp Astazi a fost o zi cam tensionata. Multi nervi cu carburatorul ala, multe poante si mici belele. Cateva poze:
Iwa a reusit sa faca buba mare:
Si are datorie la Iulica, un cric:
Asta este special pentru Hofy, nu stiu daca se intelege mare lucru, dar Cristi facea o mica tiganie la fise:
Iar asta este admisia improvizata, care dupa cateva rateuri in sarcina, a plesnit

Baieti, drum bun maine, ne auzim la un telefon cand m-oi trezi, sa vedem daca va mai aducem una alta [sa speram ca nu e nevoie] si ne vedem duminica la 8, in parcul de service cricul meu ,mare noroc a avut iwa,ca a picat de pe cric la scurt timp dupa ce a pus a 4-a roata N-ai plecat ma la Buftea? Vezi ca s-ar putea sa fie nevoie sa iei si tu rabloanta ta plec de aici,daca ma trezesc a naibi cola,nu ma mai ia somnu acu Nasoala faza cu carburatorul adevarul e ca Oltcitul sub stresul cursei, devine alergic la carburi. De 2 ori, in 2 curse diferite cu 2 Oltcituri diferite ni s-au infundat carburatoarele cu care nu am avut probleme ani de zile Prima data, chiar cu vre-o 10minute de prima proba

Bre, voi inca nu stiti ca cricul se foloseste doar daca reusesti sa il fixezi de masina? Bine ca nu ati patit nimic... cricul se inlocuieste

Raven, merci de info Bueeei nenea injineru Cristi, asa exemple ne dai dupa ce ne tii morala cu unelte si metode? Lasand gluma la o parte, una e cum vrei si iti place sa lucrezi si alta e cum reusesti sub presiunea orelor numarate pana la "Start" La un moment dat, nu mai conteaza ca se tine in scoci sau sarma. Daca functioneaza, e perfect Asta am invatat-o cand la ora 4AM, jumate masina era rasfirata in curtea blocului, in timp ce la 9AM era Startul. (Prima data e mai greu )

Admisia aia improvizata nu e idee rea imi place. Dar bre, totusi nu tzeava e de vina ca a crapat... rateurile alea nu au ce cauta acolo dar daca merge, totul e nesemnificativ(chiar si rateurile)

Nu am reusit sa-i urez ieri toate cele bune lui Talash... am fost cam ocupati la servici (el cred ca cu masina). Va urez multa bafta, calm si putere de concentrare, atat lui Talash cat si celor care sunt alaturi de el! Sunt cu gandul la voi!(de la distanta asta, atata pot ) iwa donez eu un cric, ca la mine sta dejaba
baieti bafta multa la cursa . va tinem pumnii Va tin pumnii!! As face si prezenta ca sa va sustin, numai ca... problem. Multa BAFTA!!! Multumim de urari, masina e in parcul inchis, toate problemele rezolvate, speram sa fie bine. V-asteptam! Masina arata super
Multa bafta! Bine Talaaash !!! Ai fost pata de culoare de la Campulung.
La cat mai multe raliuri


Huz da men?
Super tare.. in special penultima urcare... m-a uns pe suflet din ultimul ac de par. A fost o zi frumoasa, numai buna de raliu.

Talash a fost o iesire din monotonia mitsubelor si a subarurilor.
Au mai fost si alte masinute "batrane" gen o dacie sport si vreo 2-3 golfuri 1, dar nici una nu avea motorul original [din cate stiu]
Pentru prima cursa din cariera, este foarte bine ca a terminat toate cele 5 urcari, fara probleme majore, cu un motor "ne-nou" , cu slickurile care nu le mai incercase pana acum si cu emotiile de inceput. Daca stam sa facem putin haz de necaz, a fost mai bun decat Titi, care a reusit sa caleze motorul la prima urcare.
Bogdane, felicitari pentru o cursa foarte frumoasa!!!
Timpii au fost:
1 - Recunoastere
2 - 2:21
3 - 2:16
4 - 2:14 Cel mai bun.
5 - 2:16

Asa cum ai spus si tu, poti mai mult, dar nu e graba, incet si sigur. Sunt convins ca pana la sfarsitul anului ajungi la timpii loganurilor.
Urmeaza in scurt timp un post cu filmulete si poze, dar momentan se uploadeaza.
L.E: Pozele sunt AICI

1. Deplasare start
2. Urcare de recunoastere
3. Prima urcare cronometrata
4. CEA MAI BUNA URCARE
5. Ultima urcare
Si un mic bonus. Haioasa masinuta, ARO-ul ala.
7thRaven a scris:a terminat toate cele 5 urcari, fara probleme majore


Eheee vesti bune Bravo breee FELICITARI!!! Din ce in ce mai bine . Ce bine ca este un Oltcit care mere in ciuda altora ce au masini bengoase si se impotmolesc
Felicitari !!! Felicitari inca o data!!! Bravo baieti! Felicitari Talash!!!!!!!!!!!! Ce sa spun... fara cuvinte... Felicitari!!!!!!!!!!! Brava! da sticker cu oltcit.ro n-are?

trimit eu cateva... vali daca trimiti un parasolar,simplu,ar fi perfect!
are ceva stikere cu oltcit.ro,o sa pun si eu poze cand o sa le descarc
ca un mare p.s. obiectivul nostru este un timp mai bun ca al unui logan macar acum ramane de vazut cat de bine o sa reusim
impresii sunt multe,mult prea multe chestii care sa le pot scrie in momentul de fata,cert e ca masina a impresionat chiar si cocalarii! si aia sunt pretentiosi chiar si cu "masinile de top!"
per total a fost o mare reusita,asa din prima
si ca sa nu fie mari indoieli,masina a urcat cu carburatorul lui cristi,reglat de consum mai mult,si cu motor cu cilidri scurtati putin si axe cu came de 1,1,si arcuri de supape intarite...adica sigur n-au fost 70 de cai,si totusi ca timp a iesit binisor...multumim tuturor celor care au fost pe margine si i-au facut galerie lui bogdan! Felicitari pentru cursa !Mi s-a facut pielea gaina cand am vazut videoclipurile . Ce-ar mai fi de zis ... Echipa merita tot respectul ! Sincere felicitari, Domnilor ! Sunt convins ca la urmatoarea participare Bogdan va reusi un rezultat peste asteptari (dar si mecanicii sa dea tot ce au ei mai bun ). Va voi tine pumnii permanent si va doresc sa aveti parte de tot ce va propuneti. Multa bafta.



Tot Respectu' Sustinatorilor. asta cu TRS E buna de slogan pe masina! Felicitari.De 3 ori felicitari.
Bogdan si Cristi,nu am uitat ce v-am promis la intilnire.Din pacate baiatul care are ceea ce v-am promis e deocamdata in c.o.Eu mai trec pe acolo.Cum pun mina pe respectivul divais va dau de veste. Ehee.... fratilor, ieri a fost o zi mare!
Voi posta si eu o foarte mica parte din poze (n-am timp ca tre' sa lucrez repede la masina) cu masina de raliu.


Felicitari baietilor.
Am inceput si eu sa sortez pozele mele si o sa le incarc pe undeva cat mai repede Felicitari pentru rezultate!!La mai mare......... Uitați-vă bine la fotografia asta și rețineți
O să valoreze foarte multe.... într-o zi.
Zephirus a scris:Uitați-vă bine la fotografia asta și rețineți
O să valoreze foarte multe.... într-o zi. Pentru ca nu se stie cand o sa il mai vedeti pe Cristi tuns


Asta vroiai sa spui, nu ? am facut ieri cam 1400 poze.... o sa mai dureze putin pana le sortez
iwa a scris:am facut ieri cam[size=18] 1400 poze[/size]....




Baaai, tu nu esti sanatos? Cu atatea poze facem mapa de prezentare pe 1000 de ani.
Ce aveti ma cu freza mea? 1400 in total nu doar voua Iwa: am facut 1420 poze....
EU: unde ma, la raliu?
EU: esti diliu?
Iwa: mda


Freza ta? N-au nimic cu ea, acum, ca e normala Baieti, felicitarile din partea mea - care nu sunt fan raliuri - cred ca inseamna ceva... voi si cu Pupa m-ati uns pe suflet! La mai mare! Felicitati baieti! Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa ajung! Multumim tuturor pentru sprijinul moral in primul rand, a fost mare lucru sa fiti alaturi de noi.

Pentru noi a fost un uichend de vis, cu foarte mult stres, cu multa munca (Iulica si Cristi, eu mai mult cu incurajarile). Masina a fost gata de verificarea tehnica cu doua ore inainte de expirarea termenului limita la care ne puteam inscrie in concurs. Detaliile tehnice o sa vi le dea "meseriasii' eu fiind mai putin avizat din acest punct de vedere .

Duminica dimineata - in parcul inchis, unde nu ai voie sa deschizi capota, masina a pornit perfect, fara nici un fel de probleme. Drumul pana in parcul de service iar fara probleme. Acolo nici nu apuc sa ma dezmeticesc bine, vine oficialul - " la 8 30 antrenamente, plecare din 30 in 30 de secunde, hai, pregatirea".

Prima urcare - emotii mari, desi stiam traseul perfect, parca brusc l-am uitat, imi tremura si piciorul pe acceleratie , n-am fost prea concentrat si am urmat sfatul Denissei (pretena) - "vezi sa termini macar prima urcare, a venit atata lume sa te vada, sa nu-i dezamagesti" - asa ca am mers incet, facand cu mana prietenilor de pe margine.

Urcarea doi - aici m-am hotarat sa gasesc punctele de franare si treapta de viteza ideala pentru fiecare viraj - asa ca si aici am mers relativ incet, fara sa fortez nicaieri. Mansa asta a fost prima cronometrata - 2.21 - departe de ce ne propusesem, dar nu timpul conta.

Mansa a treia - am reusit sa stabilesc oarecum o idee despre cum trebe parcurs traseul, am gresit mult, urmau cele doua manse de concurs, in care hotarasem sa merg putim mai tare. 1.16

Mansa a patra (prima de concurs) - pornesc din service, catre start - in timp ce asteptam la coada se opreste motorul. Dau sa-l repornesc nimic. Pun mana pe telefon, hai baietii ca s-a oprit masina. Poneste impinsa si hai la start - stresat si deconcentrat. 30 de secunde - 15 - 5, 4, 3, 2, 1 start - plec prea turat, patineaza rotile, pierd timp - primul viraj franez bine, trec tare, in al doilea reduc, desi mergea plin, urmeaza un viraj luuuuung, in care iar pierd iar mult timp, pentru ca am iesit prost din cel dinainte. Dupa care merg binisor, pe trasa, dar nu destul de tare, franez mai devreme, pentru siguranta. In penultimul viraj masina gliseaza, pierd timp iar. In ultimul viraj n-am "oo" si iau piciorul din gaz, iar pierd timp. Ajung sus 1.14 foarte bine, date fiind grselile pe care le-am facut. Sus primesc incurajarile celor cu masini de epoca, care m-au inconjurat cu mare bucurie, pentru ei orice masina facuta din pasiune e bijuterie, indiferent ca e Porsche sau Trabant.

Jos in service, strangem toate suruburile de la suspensie, pentru ca am auzit ceva zgomote suspecte. Intradevar cateva se slabisera. Pornesc din nou catre start, in ultima mansa, hotarat sa nu mai gresesc. Pornesc, start OK, dupa sfaturile lui Iulica, merg bine, doar ca la un moment dat simt miros de ulei ars. Hotarasc sa merg mai departe, mai ales ca nu se simtea o pierdere de putere semnificativa si becul era stins. Termin, dar cand ma opresc sa iau timpul motorul moare. Porneste greu, parchez, las motorul pornit, si sub masina apare o balta de ulei. Sun la "asistenta" , Cristi imi spune sa vin cu ea pe roti, merg, se simte o oarecare lipsa de putere si parca nu mai urca in ture cum urca, dar sunt fericit - am terminat toate urcarile, masina a mers, eu am fost cizma (emotiile de debut, sper ). Din punctul meu de vedere am condus bine in ultima mansa, n-am mai gresit semnificativ si am reusit sa ma concentrez.



Per total un uichend perfect, abia acum am inceput sa ma relaxez si sa-mi dau seama ca am reusit o chestie frumoasa. Timpii nu sunt importanti, simplul fapt ca am ajuns acolo e mare lucru, speram sa putem continua.

Faptul ca masina a mers se datoreaza lui Iulica si Cristi, eu mai mult cu "hai baietii" .

Vreau sa multumesc (ce formal suna ) din suflet tuturor celor care au venit sa ne vada, tatalui meu care ne-a incurajat si fara de care nu am fi fost pe campuri. Sper din toata inima sa facem rost de bani si sa mergem mergem mai departe. Trebuie sa multumesc si prietenilor mei, care au venit in numar mare pe camp, sa ma incurajeze si prietenului Gica, cel de la care am luat camionul sa aducem masina la Campulung. A, cu urcatul masinii in camion e alta poveste , asta altadata.... Si tre' sa facem cheta sa-i cumparam lui Cristi o pereche de adidasi - si aici alta poveste, tot altadata !

O chestie de care sunt mandru: http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm/subpage/rezultate_view/calendar_result/4500/rezultate.html

Un articol in ziarul online din Buftea: http://expresuldebuftea.ro/index.php/noutati-buftea/35-noutati/712-un-buftean-la-campionatul-national-de-viteza.html

Multumim![/b] Nu si-a gasit adidasii?
Pe cand urmatoarea? Ranca, Voineasa sau Rasnov? http://www.rallyphoto.ro/index.php?mutato_id=117

http://picasaweb.google.com/vtm.campulungmuscel/VTMCampulungMuscel# si ca sa fie treaba treaba,jur ca nu l-am vazut pe cristi asa de nervos ca zilele astea
sa va spun eu povestea cu adidasii?
vineri am ajuns la garaj,ca sa mai pregatim masina,sa fie gata de imbarcat;zis si facut,dar intai am iesit cu ea la poze in fata stadionului din buftea,cristi cand s-a schimbat a pus hainele in masina de raliu,iar eu le-am pus pe scaunul din dreapta cat am condus-o pana la locul de fotografiat cu pricina;condusa cu motorul oprit,tractiune spate 3-4 oameni putere iar acolo evident ca am dat jos hainele,inclusiv adidasii lui cristi(adidasi noi nouti,abia daca era praf pe ei ) si cristi a luat un brat de haine,si adidasii punandu-i langa o bordura
unde de altfel au ramas,si se trezeste cristi noaptea,ca nu-i gaseste,iar dimineata cand ajungem sa luam masina de raliu...ia adidasii de unde nu-s


si uite asa cu masina imbarcata am plecat la drum


pe drum masina a stat cuminte,chiar si pe portiunea nasoala cu denivelari si gropi dinainte de intrarea in campulung
ne-am invartit prin campulung putin,am ratat prima oara drumul spre garaj,dar cu ceva indicatii am ajuns relativ repede,si chiar la timp asa cum ne propusesem
cum am coborat din masini,peste ce dam

faimosul oltcit 4x4 statea cuminte in parcare

si am inceput procedurili pentru debarcarea bestiei

aici aveti o coborare de pe platforma in stil shutocan

dupa ce am sucit masina pe acolo,ne-am dat seama ca nu coboara,si am cautat alternative
urcat duba cu rotile fata pe trotuar,tot nu era suficient ca masina sa nu atinga cu burta de sinele pe care le-am folosit
si dupa nu prea lungi cautari,am gasit o saltea relaxa,pe care am indoit-o pe latime,si pusa sub sine,masina a coborat foarte bine
si a inceput ploaia am stat putin la streasina unui garaj,pana s-a schimbat directia vantului spre noi;am sarit repede in masini,si dupa vreo 20-30 de minute de asteptari,a venin Floricel(gazda noastra!) ca sa ne deschida garajul
am dus repede masina de asistenta(mkv-ul) si bestia in garaj,ne-am dezmortit putin si pune-te pe treaba
masina nu voia sa mearga neam!la accelerare cred ca din 2000 in 2000 de ture,dadea rateuri,urca la 2000 de ture,pocpocpoc mai urca 2000 de ture,pocpocpoc...si da-i scoate bujii,verifica fise,baga bujii...nimic!la fel de prost mergea
schimbam admisia+carburatorul sa punem normal de 1.1
porneste,parca putin mai bine,si la fel pocpocpoc incepem sa o luam pe aprindere,verificam fisele,nu erau ele in cea mai buna stare,si gasim la un vecin de pe acolo un oltcit,si ne-a spus "luati ce vreti de pe el!"
a venit bogdan cu 3 fise,dintre care una singura a fost buna,cea nr3,care am pus-o la cilindrul 2(evident,i-am facut nod ca sa nu atarne pe acolo) ,apoi am imprumutat o fisa de la masina lui cristi+carburatorul lui,si cu bujiile aduse de tatal lui talas(briskuri sau nu mai stiu ce) masina a pornit si in sfarsit mergea!!!
am lasat-o putin sa mearga,apoi am strans repede sculele si hai in parcul inchis sa ducem masina

acolo inainte sa bage bogdan masina la verificat,cativa curiosi pe langa ea


intra bogdan cu masina in locul de verificari,si in maxim 10 secunde,toti care erau prin parcul inchis rasfirati,acum eram care mai de care calare unu peste altul sa vada dracovenia de oltcit,in acelasi timp unul din organizatori(imi scapa numele,e si pilot) l-a invervievat pe bogdan in timp ce arbitrii verificau masina

evident masina a trecut verificarea tehnica cu brio!(ce modest sunt ) si a intrat in parcul inchis unde si-a ocupat un loc in spate

prin parc erau fel si fel de masini,inclusiv cateva de epoca,pe care le-am mai vazut,si sunt convins ca o sa le mai vedem!


seara am dat o tura prin imprejurimi,si apoi iar in parcul inchis,sa vedem ce mai e pe acolo




am plecat spre Floricel,ca sa ne odihnim pentru ziua urmatoare.
trezirea la 6 jumate,fix atunci suna Gica ,ca a ajuns pe traseu si ne asteapta,pe la 7 suna corbu ca si el e pe drum,intr-un final am plecat,ajunsi la parcul inchis,cu morcovul in dos,se urca bogdan in masina si porneste masina,foarte frumos,rotund,n-a mers asa bine niciodata...
am pornit spre parcul de service de la baza traseului,am intins jucarelele,intr-un final apare si bogdan,masina merga bine.
hai sa intindem pavilionul...dar fara bete,betele au ramas in garaj,in graba mea de a pleca am uitat sa le iau
si pune-te pe treaba,schimba trx-urile cu slickurile,masina fiind gata de start



iar apoi prima urcare,a doua,a treia a patra si ultima...nici nu stiu and a trecut ora intre urcari...ne-am plimbat putin pe la "batranele" am discutat una alta cu proprietarii,oameni foarte de treaba



si eu vreau sa multumesc tuturor care ne-au sustinut acolo la start,si celor care ne-au incurajat fie aici pe forum,sau in alta parte,cat si celor care au adus si un aport material pentru realizarea masinii,o sa incercam pe cat posibil sa progresam atat prin performantele masinii,cat si prin performantele pilotului,si cine stie,poate dam nana la fund unor masini cu pretentii
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community