Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Team 460 - Etapa a IX-a -Cupa Gorjului SEAT (Ranca) 11.09.09
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Aseara am luat de la Pupilaev motor de rezeva, fise, bobine, declouri si aprinderi electronice. Plus bujii. Merci Pupa!

Azi dimineata masina a pornit perfect (cu alta bobina), a mers perfect, a tras bine, fara alte interventii. La verificare, bujiile de pe ea erau caramizii, asa ca am decis sa nu schimbam ceva ce merge.

Multumesc tuturor celor care au dat o mana de ajutor, datorita lor merge masina asta.

La ora 1 e plecarea, va asetptam in numar cat mai mare la cursa! hai drum bun si vezi cum ancorezi masina!
aaaaaa,nu uita sa strangi cutia si sa pui rulmentul de presiune!!!
talash a scris:La ora 1 e plecarea....
Drum bun si ............ asteptam vesti & rezultate bune de la voi !
talash a scris:La ora 1 e plecarea, va asetptam in numar cat mai mare la cursa!


Cursa? Ce cursa? Baieti, rupeti-le capul, va tin pumnii Adicatelea sa vii matale acolo pe traseu, sa dai din maini cand il vezi pe Talash ca trece. Si cand coboara, la fel. Corbule, da un bip cand trece,si ii fac si eu cu mana de la Faget ) As da, numa' ca-s plecat din localitate cu treburi weekendu' asta... incepand de maine de la pranz.

7thRaven a scris:Adicatelea sa vii matale acolo pe traseu, sa dai din maini cand il vezi pe Talash ca trece. Si cand coboara, la fel.
Am plecat si eu spre Ranca. Ne vedem pe acolo.
Iulica, ne auzim la patefon. vesi oarecum proaste...motorul a capatat o bataie de biela si maine urmeaza un transplant...
doftoru e in drum spre ranca acum(daca a iesit din bucuresti,ca pe la 7 abia era la cotroceni,si iuliu maniu era bara la bara pana la autostrada ) maine ajung si eu cu un ambielaj+setul motor vechi...il carpim noi cumva sa mearga si duminica
hai s-auzim de bine La 7 era aglomeratie, sztaut de la eroilor pana la Pitesti

Exagerez un pic nu nu,nu exagerezi deloc,chiar era
am plecat de la metro militari,cu gandul spre centura,l-a sunat pe talash..."ia-o inapoi ca daca e vineri e durere" si am facut un ocol pe la cocacola si am iesit iar in iuliu maniu la autogara,si de acolo eu am mers relativ lejer pana la politehnica unde am luat-o printre blocuri(asta ca sa nu intru pe la sir,ca si acolo era coada) si am iesit la benzinariile alea aproape de ciurel...pana in crangasi aglomeratie,apoi liber pana pe calea grivita la podu constanta...de acolo vai si amar,cu chiu cu vai s-a mers,dar cand am intrat in linia dreapta din bucurestii noi spre centura...jale...din mogosoaia s-a mers ata
timp pierdut in trafic...aproape 2 ore..in conditiile in care noaptea fac tot drumul asta in maxim juma de ora Pe la ora asta, baietii savureaza un gratarel.
Bafta maine si sa ne auzim cu bine.
Un mic preview la ce s-a petrecut acolo, in pozele de mai jos:







Povestea... pe bucati, de la fiecare persoana care a fost acolo
Si bonus, distractia de acolo
Sony map minte, n-au fost 207 km pana acolo, ci vreo 300 si niste serpentineeeeeeeee Da.Bafta!
Abia astept sa vaz oltcitul! http://eranca.com/wp-content/gallery/fotografii-vtm-ranca-cupa-gorjului-etapa-ix-a-cnvc-2009/img-005.jpg
http://eranca.com/wp-content/gallery/fotografii-vtm-ranca-cupa-gorjului-etapa-ix-a-cnvc-2009/img-270.jpg
http://eranca.com/wp-content/gallery/fotografii-vtm-ranca-cupa-gorjului-etapa-ix-a-cnvc-2009/img-272.jpg
http://eranca.com/wp-content/gallery/fotografii-vtm-ranca-cupa-gorjului-etapa-ix-a-cnvc-2009/img-271.jpg

Multa, multa bafta azi ! Sa tina fieru' !

Calc-o, Talasheeeeeee !!!
iulicuta2000 a scris:vesi oarecum proaste...motorul a capatat o bataie de biela si maine urmeaza un transplant...
Daca e acolo echipa de resuscitare si dupa cum observ in poze si film exista asa ceva, sper sa obtineti rezultate bune.

"Hai baieti ............... ca puteti !!!" Am vorbit acum cu Iwa, sunt deja pe drum spre casa.
Se pare ca au scos undeva la 4:13 fata de vineri, unde cel mai bun timp fusese 4:34. A urcat 4 din 5, ultima urcare fiind pe ploaie, cu slick-uri.
Felicitari baieti!!! Felicitari baieti ..................... din toata inima unor MOLDOVENI !!! Cel mai bun timp de azi, conform Autorally.ro, 4:14:435. Cu 20 sec mai bun ca cel de vineri !! Bravo !!! Sincere felicitari !!! Felicitari tie, Bogdane dar si echipei care te-a ajutat !!! La ultima urcare cronometrata, pe ploaie, vad ca a scos cu 35 de secunde mai bine decat nova [414] dar am inteles ca nova era sa o ia la arat prin prapastii. Si a scos cu 3 secunde mai bine, intre cronometrata si prima mansa.
Bine TALASH!!! Felicitari,felicitari si iar felicitari.Uite ca se poate.
A fost frumos!
Mi-am adus aminte de vremuri demult apuse.Felicitari!
Am vazut ca a fost privit oltcitul,nu gluma! Brava baieti!!! Heh.....
Fuse si se duse inca o cursa
Povestea cam asa:
- ajuns joi seara, facut narghilea la pensiune
- concurat vineri, facut narghilea in parcul de service
- reparat motor vineri spre sambata... nu facut narghilea din lipsa de timp
- terminat de reparat motor sambata, facut narghilea la pensiune
- concurat duminica, reparat masina de asistenta cu Cristi

Asta pe scurt, picanteriile si pozele mai tarziu.

p.s.:
Picturessssssss:
Asa a inceput totul:


Concurenta:


Ce faceau mecanicii:


Si dupa aia...:


Lascone tocmai isi luase roti...:


Totusi din 2 motoare de oltean si un subaru:


Si ca sa ii enervam pe altii:
Si o poza care face deliciul audientei.
Nu stiu cum reuseste Cristi de fiecare data sa apara in ipostaze de genul asta si eu sa-l pozez
Pentru ca sunteti voi naspa si stati ca sacalii sa pozati numai atunci cand e ceva compromitator. Ce sa-ti fac bre? Daca tu nu ne faci poze cand facem d-astea, lumea te vede numai pe tine vinovat
Oricum, ciocanul l-am vazut la vreo 2 ore, dupa ce ai batut tu cu ustensila Bueeeei Dom' injiner... care dai lectii cum NU se lucreaza la motor cu smirghel si ciocan... bati in arbore cu toporu'?

Haideti oameni buni, povestiti acilea cum a fost, detalii, chestii. Sa stim si noi care stam in capatu opus al lumii

Din cate ati scris pana acu, se pare ca ati "luptat" din greu Bravo baieti! Bravo Talash, toata stima si respectul pentru cei prezenti acolo in sprijinul Oltcitului Sincer, sunt placut surprins de echipa care s-a implicat. E MULT mai bine decat ma asteptam

Luand in vedere ca motorul are modificari minore plus pilotul in curs de acomodare cu masina, rezultatul e mai mult decat satisfacator FELICITARI lui Talash & echipa Sunteti tari!

Repet... bagati bre detalii... ce a patit acea biela? dece? cum? A fost vineri infernal de cald, iar diferenta de nivel a traseului este imensa, pe 5 kilometri cred undeva la 300 de metri. Plus aer rarefiat la altitudinea aia. Motorul s-a supraincazit de la prima urcare. La a treia deja se auzea un zgomot suspect si am decis sa ne oprim, in ideea sa mai salvam ceva pentru vineri. Cand am desfacut capacele de jos de la culbutori erau pline de span de cupru, deci concluzia era clara, un cuzinet de biela dus. Desfacut motorul si incropit de Lascone din doua motoare unul. Asta este, arborele probabil era pe duca si supraincalzirea i-a pus capac. Biela de la cilindrul 2 avea joc de cativa milimetri.

Puteam sa jur ca primul care o sa comenteze o sa fie Hofy. Plus racire deficitara pe cilindrii din spate, datorata lipsei tavitelor de aer.
Pentru urmatoarea, nu stiu daca va trebui sa montam burlanele, avand in vedere ca o sa fie la inceputul lui octombrie
Din pacate, daca strangeti fonduri pentru Resita, nu o sa va pot insoti, fiind blocat la munca in perioada 1-5 ale lunii. Si distanta e un impediment maricel.
Bogdane, din pacate va trebui sa ii cer lu Horia 50 de lei Comentez bre... ca si tu ai comentat. Nu mai tin minte exact ce si dece da asta nu mai conteaza (cred ca la alezarea bucsei biela cu smirghelu)

Nasoala faza cu ambielaju'? Cum spui tu, probabil era pe duca. Altfel nu cedeaza ala asa usor. Oricum... in final conteaza ca v-ati descurcat. Sunteti ambitiosi nu gluma Oare cate echipe se gandeau macar sa schimbe arborele pe loc? Din punctul meu de vedere problemele de la ranca au fost cam asa:
1. Traseul
2. Motorul comprimat care se incinge rau
3. Masina de asistenta

Acum sa le luam pe rand:
1. Traseul:
- 5km pe o diferenta de nivel destul de mare (20km Novaci -> Ranca, diferenta de nivel aprox 1000m)
- cateva ace de par pe care abea le urcai si pe jos....
- per total traseul frumos dar destul de greu

2. Motorul:
- la prima urcare de vineri uleiul a ajuns pe la 120grade sus.
- desi nu am fost singurii care am avut uleiul incins am fost singurii care nu aveam si racire cu apa, si vineri fiind foarte cald acest lucru s-a facut simtit din plin.
- din cauza zgomotului din masina nu se poate regla avansul decat dupa mana... caci de auzit detonatiile nu le auzi.
- racirea defectuasa, combinata cu uleiul mai mult sau mai putin stralucit si detonatiile date de avans au dus la jocul destul de mare al bielei.

Acum ideea este urmatoarea: Motorul s-a oprit dupa jumatate de urcare dupa un viraj in sarcina ceea ce este un pic ciudat. Noi am ajuns la urmatoarea concluzie: bine ca a fost asa , diagnosticul pus de John(cu Manta) a fost mai in gluma "vezi ca nu are benzina".... lucru perfect posibil caci nu mai turnase nimeni nimic in rezervor.

Zgomotul a aparut dupa prima urcare. La a doua plecare am auzit un zgomot dubios cu Cristi dar oricum nu mai aveam ce face. la a 3-a plecare deja in ture se auzea o bataie de culbutori, care l-a coborare deja era mult accentuata, dar care dupa reglaj a disparut... si atunci s-a auzit clar bataia groasa de biela.

Din pacate cu piese vechi si nu neaparat bune e cam greu sa faci ceva calumea care sa si tina... Iar ca motorul sa crape dupa 15 km e rau.

3. Masina de asistenta m-a enervat pe mine in special, cu fitele caracteristice Citroen. Etrier dr. fata blocat din cand in cand, cablu de acceleratie care sarea si diverse alte zgomote dubioase care apareau ori dispareau.


Concluzie:
- Neaparat facut ceva cu racirea.
- Timpii scosi cu motorul necomprimat au fost mai buni decat cu cel comprimat (diferenta de vreo 20 - 30 secunde)
- Si altii au probleme: Morcovul (Golf) - a spart o cutie si a ramas fara aprindere; Luncan (Subaru din poze) - a ramas fara transmisie... noi desfaceam motorul, mecanicii lui demontau transmisia si plecau cu ea la Brasov sa o repare; Ono - avea probleme de alimentare cu tensiune electrica; John (Manta) - nu avea presiune la ulei decat de la 2000rpm and so on. Diferenta este ca ei gasesc piese noi/bune iar noi..... bai asta cu racirea deficitara fara tavite e poveste
dar na,am zis fie si am pus tavitele mele pe masina de curse,si eu am venit de acolo pana acasa fara tavite,4000-5000 de ture pe autostrada si nu a trecut de 95 de grade temperatura uleiului..
a fost frumos
eu am plecat sambata la 7 si un pic de acasa,am facut un mic ocol in pitesti la un "salon in aer liber" de tuning...
au fost ceva masini acolo,unele mai frumoase altele nu


abia apoi am ajuns in novaci,si inainte de toate am zis sa merg in parcul inchis,trag masina pe dreapta si intru sa arunc un opchi pe acolo,si dau sa-l sun pe corbu ca aveam semnal,mai fac 2 pasi si in staga vad un hangar in fata caruia echipa "oltcit sucks" statea care mai de care pe scaune in fata masinii cu motorul proaspat venit din "rodaj"
au mai urmat vreo doua ore poate mai mult de invarteala pe langa masina,ca pierdea putin ulei ,un mic reglaj chestii de genu

am plecat sus la "cabana" cu gandu de a hali...intr-un final am si halit niste mortaciuni coapte
un pahar de vorba,doua de vin...cu putina narghilea a fost frumos
duminica masina a pornit impecabil,si desi sambata seara alternatorul nu functiona,duminica dimineata incarca beton! am purces in parcul de service unde am intins carabalacul si ne-am pus pe treaba


altii au schimbat roatele,si am asteptat sa-i vina randul chilotului sa partishipe
eu am urcat cu lascone pana in primul viraj dublu de stanga,si am poposit acolo pana pe la 12 parca...bogdan a trecut frumos,cursiv cu incredere!motorisca mergea foarte bine,intre el si ono nefiind decat diferenta ca bogdan a trecut cu 80 poate,iar ono cu 280(exagerez );cand a trecut bogdan in spatele nostru pe undeva striga cineva "hai oltcitul!!!!!!"
am coborat apoi ca incepeau mansele de concurs si a fost o pauza de o ora,nu avea rost sa mai stam pe sus
am mancat si apoi am asteptat sa urce;intre timp s-au adunat ceva nori in zona,si nu stiam ce sa facem cu gumele,pana la urma am mers la risc pe slickuri,si bogdan a mers foarte bine cu ele,scotand timp bun!









o sa vedeti niste poze care nu au sens...au...sunt pentru marius din pacate aparatul meu nu are zoom bun,ca altfel p.s. Vorba lui John mai bine mutam roll cage-ul in fiatul lui Croma si ne dam si cu clima pornita ca scoatem acelas timp http://www.spdzoom.ro/forum/viewtopic.php?p=389#p389 Enjoy! http://expresuldebuftea.ro/index.php/a-n-u-n-t-u-r-i-nou/45-anunturi-buftea/749-concurs-oltcit.html - pana una alta, mai am o zi de concediu. Pana vineri nu fac nimic, apoi avem ceva planuri, toate la timpul lor. Multumim de incurajari si de sfaturi si de critici, speram sa le insusim ! Sa ne vedem cu bine! Asta http://expresuldebuftea.ro/index.php/sport-buftea/44-sport/753-truda-si-rasplata.html ai uitat sa-l pui. psssssst.... astia de la expresul de buftea mi-au gresit numele.... le sar in cap Da-i in judecata, si cu banii din despagubiri sponsorizezi echipa
iwa a scris:psssssst.... astia de la expresul de buftea mi-au gresit numele.... le sar in cap

Iwa, articolul e scris de Bobi Marchidan, care te-a servit cu cafea, ma. Ce daca ti-a gresit numele. I-ai baut cafeaua Ah omuletul cu cafeaua, atunci se trece cu vederea , dar sa mai vina cu cafeaua hello , hello .
daca veniti cu scule si ce mai e nevoie de dat jos motorul va fac cadou cutia de viteze de pe masina . e una de gsa adaptata pentru oltean cu o singura buba : agata a doua , dar atat timp cat dau la pachet si sincroanele nu deranjeaza , nu ? iwa,nu vad de ce te plangi,macar numele tau e scris acolo... Hai bre,ce daca a scris omul IVA in lov de IWA? De unde sa stie el? Articolul e scris de "fanul" nr 1, Bobi Marchidan, care sambata a umblat pe coclauri, de aia apar inadvertente . Dupa cum se vede lipseste si numele mecanicului cel scump, care a avut un mare aport in participarea noastra duminica. Nu-i dati in cap !

LE - unul dintre motivele succesului de la Ranca: http://www.postimage.org/image.php?v=PqCqHXS !

Am gasit si niste filme, de la prietenii de pe opelcllasic: http://www.youtube.com/watch?v=JmtuxHPUr3Y , http://www.youtube.com/watch?v=OBP42rzHTkc Antie la rinichi !
Felicirari dupa atatea ore de munca depuse motorul suna frumos ,
http://www.youtube.com/watch?v=FDP2CjjOdlo&feature=player_embedded n-ar suna mai bine echipa 460?suntem romani totusi... Initial asa a fost ideea. "Echipa". S-a folosit insa cuvantul Rally, titlul topicului de la care s-a pornit e in engleza "When passion rules the game - Oltcit Club Rally" si am trecut deci Team. Merge orice titulatura, dar sa fie compacta si sa defineasca echipajul despre care se discuta.
Am dat drumul mai repede la forum, si nu am apucat sa discutam direct cu "impricinatii"... Aici cam eu sunt vinovat, ca am plecat de la titlul unei melodii a trupei Scorpions. mie tot imi suna aiurea...team patrusutesaizeci Mie-mi aduce aminte de un banc. Cu timpul.
sau tim pi....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community