Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit-ul meu moca
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
mihaiachi
Nu te sfatuiesc sa mergi la RAR Grivita. Cand e sa mergi la RAR, da-mi un telefon si mergem impreuna la RAR Voluntari, deja ma stiu aia cu cate Oltcit-uri am fost
Trebuie facuta intai programare. Suni la tel 021/9672, sa ai cartea / talonul la indemana, te-ntreaba ceva date despre masina. OK, multam, sa ma intorc, sa-l fac si vorbim...
Intr-un post anterior am pus o poza cu autocolantul specific frantzuzesc cu dimensiunile si masele.
Din ala rezulta ca poate trage o remorca de 1 tona (2,28-1,28 ).
Asa e in realitate? Daca ma duc la facut CIV-ul echipat cu carlig original, imi vor trece 1 tona greutate remorcabila?

Apropo, s-au facut carlige pt Oltcit "de fabrica"? Oare cele de Axel merg? Poate gasesc pe-aici prin Franta

Iata:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/103269055.htm?ca=1_s
Carlig propriu-zis, pe tipicul ala, am eu in RO.

Numa' ca e la mammma dracu' (eu sunt in Strasbourg). Au existat si de fabrica, si "Accesoires Citroen" pentru Axel
Erau multicele prin Franta, originale... sigur poti face rost de unul la un pret mai avantajos
mihaiachi a scris:Apropo, s-au facut carlige pt Oltcit "de fabrica"? Oare cele de Axel merg? Poate gasesc pe-aici prin Franta

Iata:
http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/103269055.htm?ca=1_s
Carlig propriu-zis, pe tipicul ala, am eu in RO.

Numa' ca e la mammma dracu' (eu sunt in Strasbourg).


S-au facut si parca era unul de vanzare pe forum. Hai ca de la Strasbourg pana acolo nu-s decat vreo 500 km, faci vreo 5 ore jumate cu trenul. I-am scris... ca in 95% din cazuri, nu s-a obosit sa-mi raspunda
Dar ca idee, am f'o sansa sa imi treaca in CIV 1000 kg greut remorcabila, cum zice pe acel autocolant original? Desigur, sunt dispus sa misc din urechi M-am apucat de masina crem. Am scos ieri esapamentul (VAR-ZA!), voi cumpara maine nou si il montez.
Mai trebuie sa inlocuiesc surubul de jos la amortizorul dreapta spate. Surubul il gasesc, dar dificil va fi sa scot ciotul din bucsha amortizorului fara sa smulg tevuta incastrata in cauciuc.
Vor urma numere rosii si o prima prezentare la RAR, sa nu stau sa iau la mana toate alea... Vad cu ce ma resping si aia repar. Are cineva idee unde a prevazut frantzuzu' sa se prinda carligul de remorcare? Am dat deja jos (si vandut la fiare vechi) esapamentul vechi, voi da si rezervorul (scutul lipseste iar rezervorul are o carpeala mare, presupun ca a dat cu fundul odata, demult) si vreau sa studiez oleaca problema prinderii. Cum pe eticheta cu dimensiuni si mase a masinii (pe tipic frantzuzesc) se precizeaza greutatea remorcabila 1000 kg, ar trebui ca prinderea sa fie solida, nu de table si alte fleacuri... prinderea se face odata in 'traversa' in care se prinde si bara spate, si sub bancheta spate. daca vei scoate bancheta si vei da mocheta la o parte vei observa 2 gauri chiar pe jumatatea masinii. sper ca m-am facut inteles. sanatate! Am uitat sa pun pozele facute la marea igienizare.
Pe poza in pielea goala (a podelei), poa' cineva sa-mi zica oleaca mai precis unde sunt acele prinderi? Plz...

Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea  daca nu ma inseala memoria, asta ar fi locul pentru prinderi

http://img641.imageshack.us/i/2dm9ytj.jpg/ Multzam frumos!
Ramane sa incerc la iarna sa cumpar carligul ala de pe leboncoin... Posibil sa schimb oleaca planurile- sa trec intai pe numele meu Oltcitul alb, ala moca- are civ shi numere, tre' doar itp, rca, identificare.... Am si greutate remorcabila, 800/400 kg in talon, pot face eu un carlig pana una-alta si imi aduc remorca franata de 750 din Franta. Si pe cel crem il fac si pe el, dar il conserv la tzara si-l scot doar la ocazii- altfel mi-e ca se duce dracu' repede Azi m-am dus din nou la scrapul din Militari.
Am avut placerea sa gasesc toba finala de Oltcit. Alte atractii: tuburi si focoase de obuz, cutii cu benzi de mitraliera de 7,62 si de tanc sau TAB (n-am masurat), tuburi de cartus....
Ieri am luat o cutie mare de banda moca, iar azi pt inca o cutie si toba am dat 30 lei. Prin buzunare- gramada de piese mici, cireshile de pe tort fiind relee regulatoare electronice, multe, felurite, sa-mi tot ajunga.
Mi-am luat ace pt vitezometru (ale mele erau din plastic si copsesera), cateva piese pt refacerea satelitului din stanga... lampi de semnal de pus pe aripile fatza (masina mea are acolo dopuri din cauciuc).
In w/e inchid pacientul. Gata, am reparat satelitul din stanga, am inlocuit acusoarele bordului si toate beculetele arse si am montat bordul la loc.
Maine voi pune la loc bordul inferior, volanul cel "nou", si cam gata cu interiorul. O sa mai fie de pus (tot maine daca nu ploua prea rau) esapamentul, dupa care mai ramane de schimbat anvelopele (ca sa ies ieftin cred ca o sa descalt Trabantul, are tot 145 R 13), apoi oleaca de revizie la frane si la carburici si fuga la RAR, apoi in decembrie- fuga la Strasbourg am eu un carlig de oxid aruncat prin gradina. daca ai pe cineva prin craiova sau apropieri da-mi de veste
mihaiachi a scris:Azi m-am dus din nou la scrapul din Militari.


Te referi la talciocul din capat de la Valea Cascadelor sau la vreun parc de dezmembrari? Daca e ultima varianta, atunci spune-mi si mie pe unde e, poate mai gasesc si eu chestii interesante pe-acolo.
dj05fmx a scris:am eu un carlig de oxid aruncat prin gradina. daca ai pe cineva prin craiova sau apropieri da-mi de veste


Multzam! Original sau facut? Cat?

Scrapul: se merge spre A1. Chiar unde incepe rampa podului de la iesirea din Buc se ia pe breteaua laterala dreapta, se merge pe langa rampa podului (ignoram placuta "Propr privata acces int") pana in calea ferata (sub pod), faci stanga trecand pe sub pod, mergi 200 metri shi te infigi direct in scrap.
Pe omul cu care te tocmesti acolo il cheama Marian.
Iei de voie, tot ce vrei, fara nicio restrictie (frane, directie, prostii de-astea ca la REMAT-uri). Acum au chiar shi tuburi de obuze, cutii cu banda de mitraliera de 7,62 shi 14,5, focoase de obuz (astea au fost arse, sa faca plici, si sunt ruginite) etc.
Cutiile de 14,5 sunt chiar misto, pot fi fol ca lada de scule, au steaua comunista pe ele. Salutare!
Daca intereseaza pe cineva masina care face obiectul acestui topic (prima, cea alba!), la un pret decent (decent si pt vanzator, si pt cumparator), sa zica. Intre timp a suferit unele modificari, in sensul ca a capatat o capota de motor noua, am usa de la... sofer pare-mi-se (mai trebuie procurata sau reparata la partea de jos cealalta), va avea si un hayon bun... In functie de cum ne intelegem, o pot livra si proaspat vopsita, eventual si cu ITP proaspat, si cu identificare etc.

Vreau s-o dau pt ca am celalalt Oltcit- asta odata, si mi-am luat, aici in Franta, un Renault Laguna Nevada diesel, cu care voi face "naveta" deci absolut toate celelalte masini pe care le am in RO, cam 12-13-14, devin de domeniul pasiunii. Am dat deja o talpa cu Laguna si am ajuns la 170. Mai mult nu s-a putut din cauza aluia din fata care mergea doar cu 140 , iar pe banda 1 erau tiruri. Deci pot si eu spera sa ajung de la Strasbourg la Bucuresti in 22-24 ore (din care 12 de la frontiera pana la Bucale , pana la Szeged fiind autostrada non-stop, 1200 km) si nu in minim 40, cat am scos pana acum.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community