Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Turbo
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
7thRaven a scris:Din ce mi-ai enumerat, mi se pare de N ori mai simplu cu un 32 dis [aka de renault 5].

Mie mi se pare de N ori mai performant cu rampa de 2 , nu mai zic de 4. Daca ar fi sa fac o investitie, nu m-as uita la un singur carb, as pune minim 2.
Dar, cum spuneam: merita? Bogdan a facut motoru' cioburi cu 32 dis + o presiune relativ mica. Parerea mea e ca nu merita. Inca ma mai gandesc daca montez rampa de carb-uri de Alfa33 care zace intr-un dulap...
Daca aveam piese de calitate in motor, acum aveam rampa de 4 carburatoare asistate electronic + turbina. mi se pare mai logica folosirea unui carb dublucorp sincron precum cic-ul... la alea de motociclera oricate ai pune 2 sau 4 is tot monocorp...adica vor reusi sa furnizeze benzina in plus corespunzatoare boost-ului turbinei?

boxeru de pe beetle cu carbu inainte de turbina avea ceva asemanator cu cic-ul numa ca treapta a 2-a era mult mai mare decat prima

decat sa te complici cu atatea carburi si sincronizarea lor... mai degraba pui injectie multipunct tot cu cic-ul ar fi mai simplu...dar presurizarea...cat e presurizarea? Asa cum s-a mai scris: Un proiect cu cat e mai complicat cu atat cere mai multe resurse materiale si psihice pana la urma. Pui 4 carburatoare pe care pui turbina..mi se pare absolut ciudat..ca sa ce ? Sa ajungi tot la 100 de cai ..Nu cred ca exista diferenta intre 1 carb sau 6 carburi atata timp cat se va monta peste, o turbina. La aspirat as intelege dar la turbina..nu vad sensul.

E suficient de scumpa o turbina plus montajul plus accesoriile obligatorii ca sa mai dai bani si pe 4 carburatoare.

Sincer intrebarea a plecat de la ideea de a inclocui carbul de renault da' asteptam un raspuns simplu, un carb simplu, gasibil pe toate drumurile, usor de procurat si folosit iar in schimb primesc 4 carburi, de nu stiu ce..si tot asa.
Ca ideea sa fie buna trebe sa fie aplicabila asa ca prefer "obsesivul" carburatorul de R5 GTT.
daniel.opr a scris:

Sincer intrebarea a plecat de la ideea de a inclocui carbul de renault da' asteptam un raspuns simplu, un carb simplu, gasibil pe toate drumurile, usor de procurat si folosit iar in schimb primesc 4 carburi, de nu stiu ce..si tot asa.


Si ti-am raspuns: carburatoare Keihin si 'M'ikuni. Vezi carb-urile cu care se echipau masinile sport japoneze.
Cat priveste 32DIS, nu e asa usor de procurat nici ala. Sunt niste Gigei pe Mihai Bravu (Bucuresti) cu dezmembrari Renault si italiene, cand ii intrebi de carb sau turbina de R5 GTT, zambesc si spun "mai plang unii dupa piese cu R5 GTT". Ma, de voie de nevoie, mai gasesti pe cand dezmembrari de masini japoneze...dupa cunostintele mele, gasesti destul de greu, atata tot. deci stie cineva alt carb in afara de solex 32dis fabricat sa functioneze impreuna cu o turbina? adica sa stie cand turbina baga presiune ....sa stie cand sa imbogateasca amestecul....sa aibe furtune de presiune la membrana de sprit ,sa reziste la o presiune de 1-5bari cat baga pompa de benzina ..........eu zic ca nu,este singurul din europa ,in america mai sunt carburi pt turbo dar ...........pt motoare de 5-8 litri,asa deci si prin urmare daca mai este cineva care sa monteze turbo pe un oltcit sa mearga pe solex 32 dis sau daca vrea sa experimenteze pe carburatoare de motocicleta Mai exista dar e foarte greu de gasit : Reece - Fish carburetor !
E incredibila cutiuta , pacat ca e cam rara ! Eu sap dupa una de vreo 5 luni si nimic . Ce-i frumos la ea este ca reglajele se fac foarte usor si intuitiv , nu-i nevoie de ani de experienta sau scule sofisticate ( gen ETAX Brasov pt CIC ). Este singurul tip care merge si cu turbo si aspirat la fel de normal , doar ca-i scump la vedere

LE : se poate folosi si un carburator de 30 de ani , pt ca n-are jicloare deci nu te intereseaza kituri de reparatie , il iei , il pui , dai o cheie si-l reglezi , apoi talpi cat incape ca ai cu ce !
scorpion a scris:

LE : se poate folosi si un carburator de 30 de ani , pt ca n-are jicloare deci nu te intereseaza kituri de reparatie , il iei , il pui , dai o cheie si-l reglezi , apoi talpi cat incape ca ai cu ce !


Vreoun......... Zenith ? Nu, replica "se poate folosi si un carburator de 30 de ani " se referea strict la un carburator Reece-Fish vechi de 30 -40 de ani , astea NU au jicloare deci sunt foolproof !!! Hai ca sa va zic eu o bomba;eu am folosit pt o perioada scurta de timp un turbo pe masina mea pe care mai mult l-am experimentat ce si cum iar masina este un ''animal'' de opel rekord 2,0 hidramat dar carbutatorul este de ghici?....o sa va cada putin plombele dar asta este eu am un carb de dacie 1400 ..de ce ? ,la inceputuri pt ca doream un consum mai mic ceea ce am si obtinut dupa care am realizat ca este puturoasa rau si mi-a venit ideea sa-i pun o instalatie turbo mai mult sa vad ce poate si dracia asta ,dupa 2 saptamini de munca asidua si factura la curent electric cam dubla (datorita aparatelor electrice din atelier pe care la-am utilizat intens ) am reusit sa montez toata treaba asta la motor ,iar cind am iesit cu ea la probe prin cartier aproape ca nu-mi puteam stapinii rinjetul de entuziasm care mi se afisase pe fața ...deci! treaba este ca a functionat, iar de la bun inceput s-a simtit puterea in motor ,nu stiu exacat cit ca nu ma interesat dar s-a simtit fff mult iar dupa citeva reglaje mai amanuntite pe la turbina respectiv la wastegate pt presiunea dorita am reusit sa realizez ceea ce nu credeam ca poate face o turbina,exact asa cum spunea si Titus puterea comferita de o turbina este alta decit cea pe care ti-o poate da o instalatie de alimentare sofisticata care pina la urma tot motor aspirat este ,deci un turbo comparativ cu un aspirat iti serveste toti acei caluti motorului cu polonicul fața de un aspirat care ti-i da cu lingurita...una din senzatiile placute pe care le-am trait cu instalatia turbo este ca desii puterea se simte inca de la inceput totusi pe la 75km/h simt cum brusc ceva icepe sa ma impinga de la spate intr-un ritm prograsiv si mult mai rapid decit pina atunci......momentan am dat turbina jos datorita faptului ca nu avea sistem de racire cu apa astfel ca se incingea ffff rau si mi-a cam fost teama sa nu se intimple ceva ...dar ceea ce vroiam sa va spun pina la urma este nu prea ar conta ce fel de carburator ai daca este raglat destul de bine... eu tind sa cred ca un carburator poate fi mai tolerant la un sistem turbo decit o injectie si deci poate fi folosit cu mai mult succes ,dar daca vrei ca'' bestia sa manince si mai tare asfaltul atunci bineinteles ca incepi sa te gindesti si la alte carburatoare mult mai performante si sofisticate nu tin motoarele cit baga turbinele...asadar ;''Turbare placuta'' )) )) cataline sa stii ca o injectie "desteapta" este mai fiabila decat un carburator
inectia nu doar toarna benzina ca proasta in motor ci toarna exact cat trebe in functie de ce spun si senzorii(admisie,sonda lambda,pozitie clapeta),si daca mai ai si un senzor de detonatii atunci reglajele care si le face singur sistemul de injectie in "forja" sunt net superioare carburatorlui,care mai trebuie sa ai si ureche pentru detonatii,ceas afr pt a vedea cum stai cu amestectul in diferite puncte(ma refer la turatii diferite,sarici diferite)
injectia stie clar ca trebuie sa fie un anumit amestec pe o anumita plaja de turatie,si il tine in acea plaja,carburatorul nu prea face asta...cel putin unu de dacie
n-a spus nimeni ca nu merge,dar din cate stiu ramane repede fara benzina se poate sa fie mai buna injectia decit carb-ul nu stiu asta nu ma pricep(n-am umblat niciodata la o injectie) ,eu am auzit doar ca este totusi limitata comparativ cu un carburator care-ti baca cobustibil in nestire o alta treaba cica la masinile de formula 1 au numai carburator nu stiu daca e adevarat ....dar pe mine ma sperie un singur lucru la injectiile faptul ca atunci cind ai aud pe toti vorbind ca trebuie luat nuș'ce cip sonde,senzori si alte alea mai ales atunci cind vor sa puna o instalatie turbo pe masina si complica mult treaba si chieltuielile ,pe cind la carb este mult mai simplu,oricum treaba este ca fiecare face cum poate si cit isi permite in rest as spune sigur ca indiferent ce sistem de alimentare ai pe masina atunci cind montezi si un turbo si masina este benzinara TREABA SE SCHIMBA MULT si poti da clasa multor TDI-uri fitoase ale caror soferi se uita cu sfidare la tine atunci cind te vad ca indraznesti sa mergi pe banda de linga axul drumului
catalliin a scris: o alta treaba cica la masinile de formula 1 au numai carburator nu stiu daca e adevarat ....



Nu e adevarat. Au un sistem de injectie extrem de sofisticat. Evident parametrul consum nu intra in calculul unei injectii de curse (raliu, circuit, formula 1, etc.). Un sistem de injectie performant consta de fapt in managementul individual al fiecarui cilindru in parte, management bazat pe achizitii de informatii mult mai detaliate decat ale unui sistem normal. O unitate de control a injectiei unei masini de formula 1 se bazeaza pe circa 100 de date furnizate de diversi senzori la un moment dat. Un sistem de injectie pentru masinile obisnuite este mult mai slab din acest punct de vedere.
Avantajele carburatoarelor fata de sistemele de injectie rezida in costurile mult mai mici, complexitatea mult mai mica si usurinta modificarii parametrilor. De aia se preteaza la masinile de curse "low cost", unde, daca exista o injectie clasica, se prefera inlocuirea cu 2-4-6 carburatoare performante, tocmai pentru a se putea elimina in principal factorul consum din ecuatie (nu intotdeauna e usor de fentat sonda lambda, iar uneori scrierea epromului - chip tuningul - poate avea efecte inverse decat cele dorite, plus ca nu e chiar la indemana). chiar atit de multe carburatoare (2 pina la 6 poate) sa puna pe o masina ????...presupunind ca si acele au celputin cite doua corpuri fiecare.....soarbe alea benzina cu galeata.... eu stiam ca maxim 2 dar aici aud si de 6..in fine am vazut la unu pe o dacie 1310 care avea instalatie turbo pe ea si bineinteles doua carburatoare montate cite unul la 2 cilindri insa alimentarea cu aer era comuna ...ma gindesc nu era mai bine unul singur dar mai mare si care sa fie dublucorp? ...cam uritel lucrase instalatia pe masina chiar si intercoolerul era facut de el urit tare rau dar cica functiona dracia.... carburatoarele individuale pe cilindru parerea mea ca "scot" din motor mai bine calutii decat unu dublu corp,sau cu 4 camere (http://en.wikipedia.org/wiki/File:HighPerformanceCarburetor.jpg)
dar cica niste galerii prea scurte de admisie,la un aspirat scad cuplul motorului...dar ii dau un raspuns mai bun in turatii...
problema cu ele este reglajul...
si inca o chestie,pe un motor cu 4 cilindri aspirat nu vad rostul de a monta mai mult de 4 carburatoare monocorp,si asta pentru ca o sa traga benzina ca un burete,dar nu are aer suficient si atunci e un mare fasss Sa ai 4 carburi la fel . Fiecare cu un jiglor de progresiune . Daca ai posibilitatea sa le reglezi pe un stand este "meserie" . Pe urma eu zic nu are de ce sa nu aibe aerul aspirant de la acelasi filtru de aer .
Daca aerul necesar amestecului emulsionat este cu oarece presiune ( o mica presiune de la un cooler ) ramane doar din clapeta de admisie sa se faca alimentarea directa a pistonului respectiv .
Aerul va avea o turbionare care are un efect mai bun la amestecul cu benzina .
Eu zic ca puterea va creste avand o ardere mai rapida .
Ar mai avea nevoie de calculator asa ceva ? Cred ca nu .
iulicuta2000 a scris:carburatoarele individuale pe cilindru parerea mea ca "scot" din motor mai bine calutii decat unu dublu corp,sau cu 4 camere (http://en.wikipedia.org/wiki/File:HighPerformanceCarburetor.jpg)
dar cica niste galerii prea scurte de admisie,la un aspirat scad cuplul motorului...dar ii dau un raspuns mai bun in turatii...
problema cu ele este reglajul...
si inca o chestie,pe un motor cu 4 cilindri aspirat nu vad rostul de a monta mai mult de 4 carburatoare monocorp,si asta pentru ca o sa traga benzina ca un burete,dar nu are aer suficient si atunci e un mare fasss

Dar si distrugi motorul rapid. .Si consuma cat un v12.Nu mai bine iti iei o masina mai puternica daca vrei senzatii tari? nu era vorba de mine,era asa in general
daca vreau senzatii imi pun turbo macar stiu ca se pot scoate inca vreo 30 de caluti din motor,asa la prima strigare fara prea multa bataie de cap la reglaje&stuff
robertino a scris:
Dar si distrugi motorul rapid. .Si consuma cat un v12.Nu mai bine iti iei o masina mai puternica daca vrei senzatii tari?


cum e mai bine sa te stie lumea?
uite pe ala cu v12...de au aproape toti smecherasii obositi
sau...
uite pe ala cu oltcitu cu 4 carburatoare...tu stii cat de taaaare arata/merge? wow...

eu prefer varianta a 2a....
robertino a scris:
Dar si distrugi motorul rapid. .Si consuma cat un v12.Nu mai bine iti iei o masina mai puternica daca vrei senzatii tari?

Nu distrugi motorul si nici nu consuma mai mult.
Ideea e simpla:
1.galerie de admisie mai scurta = repriza mai prompta.
2. avand 4 monturi de admisie pt aer (in cazul unui motor cu 4 cilindrii si 4 carburatoare), motorul va suge aer mai repede, mai usor si mai mult decat prin cele 2 monturi ale carb-ului dublucorp.
Consumul nu creste, pt ca se imparte la 4 cantitatea de benzina furnizata pt fiecare cilindru.
Test facut pe vechea Jawa TS 350 (motor de 350 cc in 2 timpi): montat 2 carburatoare de pe un Kawasaki de 400 cc in locul carburatorului original. Rezultat: repriza mai buna, micsorarea lag-ului si consum scazut cu 0.5 litri in oras si 1 litru afara.
Dezavantaj: se imbacseau carb-urile din cauza amestecului benzina+ulei, dar asta nu e valabil si la Oltcit.
catalliin a scris:chiar atit de multe carburatoare (2 pina la 6 poate) sa puna pe o masina ????...presupunind ca si acele au celputin cite doua corpuri fiecare.....soarbe alea benzina cu galeata.... eu stiam ca maxim 2 dar aici aud si de 6....

Lamborghini Countach are 6 carburatoare. si cati cilindri?

kft-ul are dreptate,are reprize foarte bune,dar reglate prost(sau dereglate) nu trag foarte sus
lexu a avut de alfa 33 pe masina,si pana la 5000 de ture tragea ca nebuna,de acolo era moarta....iar consumul in regim de talpa era undeva la 8%
iulicuta2000 a scris:si cati cilindri?
12. Carburatoarele erau Weber 45 DCOE. Asa ca fiecare cilindru cu carburatorul sau. pai pina la urma cred eu ca treaba se simplifica daca in locul mai multor carburatoare se adauga o tubina dupa care se mai modifica(largesc)putin jigloarele carburatorului original ....mai multe carb-uri inseamna obligatoriu sincronizare care trebuie sa fie buna ,se mai deregleaza unul ,se mai imfunda altul.....insa ceea ce nu sunt eu prea lamurit este cit creste consumul dupa ce adaugi turbina sa zicem la mers normal si lejer ,fara manevre de raliu......eu cind am avut montata turbosuflanta acum citeva luni si pina am dato jos sincer mi-a cam fost frica sa ma uit la consum avind in vedere consumul pe care-l avea inainte (14%) ...si cum Titus a fost putin evaziv cind l-au mai intrebat citiva de consum imi imaginez ca este dezastru cu cresterea consumului ....dar totusi asa citeva detalii ca sa stim cam cit ne pregatim''sufleteste'' la buzunar inainte sa iesim la o cursa lunga (Bucuresti-Constanta) ia citeste topicul lui pupa si o sa vezi consum de oltcit turbo titus si asa e cam zgarcit in detalii...
cristi_s a scris:
Lamborghini Countach are 6 carburatoare.

Da, Lamborghini Countach are 6 carburatoare si 12 cilindri cu dispunere in V.
Dar la ala e buba mare nu cu carb-urile, ci cu compresia.
Fiecare carb vine montat intre 2 cilindrii, din carb pleaca galerie de admisie pe stanga si pe dreapta, carb-ul furnizand amestec carburant pt 2 cilindrii.

\---|carb|---/

Dar, pt ca sunt galerii laterale (fara cutie de amestec gen Oltcit, galeriile pleaca direct din carburatoare), daca ai un cilindru cu compresie scazuta care nu-si trage suficient amestec carburant, este ca si cum ai avea un carb dereglat. Beleaua e ca un carb il reglezi relativ repede, dar compresia o "repari" facand motorul piese...
b28kft a scris:carb-ul furnizand amestec carburant pt 2 cilindrii.

cristi_s a scris: Carburatoarele erau Weber 45 DCOE. Asa ca fiecare cilindru cu carburatorul sau.



Ce treaba are compresia cu distributia amestecului, daca fiecare cilindru e cu carburatorul lui?
Weber 45 DCOE arata asa. Practic sunt 2 carburatoare intr-un singur corp. Adicatelea Countach avea 12 carburatoare, fiecare cilindru cu carburatorul lui. Problema mare era ... pornirea la rece, se ineca foarte usor.

Asa arata motorul de Countach: http://static.howstuffworks.com/gif/lamborghini-sports-cars7-3.jpg
http://www.camerafilters.com/ec/images/Hallett98/Image16.jpg
http://www.lambojack.com/Monterey_2007/Countach%20Power.jpg
Carburatoarele sunt dispuse in exteriorul ramurilor V ului, la interiorul V ului e evacuarea. Asta la versiunea europeana, la cea americana au montat injectie.
A existat si o versiune de Countach, Countach LP5000S QV, pe care au montat carburi verticale, nu orizontale, tot Webber, 44 DCNF (poza e de pe rivalul Ferrari ), la care intr-adevar admisia e pe interiorul V ului. Dar tot e fiecare cilindru cu carbul lui. ce de fiseeeeeeeee,si cand te gandesti ca sunt multi care le incurca pe alea 4 la oltcit,care sunt montate antiprost pai da , dar prostu" nu duce lipsa de vointa Si vointa aia e nativa ...
cristi_s a scris:


Ce treaba are compresia cu distributia amestecului, daca fiecare cilindru e cu carburatorul lui?



Carburatoarele sunt dispuse in exteriorul ramurilor V ului, la interiorul V ului e evacuarea. Asta la versiunea europeana, la cea americana au montat injectie.

Nu. Nu are perete despartitor intre galerii, asta e problema cu compresia. Cred ca o sa va luati Lamborghini .
iar consumul in regim de talpa era undeva la 8%

Cu tot respectul ,la oltcit uneori scoti consum de 8-9% sau peste, extraurban cand e traficul "incetosat".Si cu carburatorul original si extrem de bine reglat,tot nu scade sub 7% extraurban,poti sa-l .....Oltcitul nu este cunoscut pentru consumul mic.Mai ales iarna te "rupe".Iar putere marita din motorul de oltcit sau din alte motoare nu obtii prin suplimentarea cu aer simplu!
cum e mai bine sa te stie lumea?
uite pe ala cu v12...de au aproape toti smecherasii obositi
sau...
uite pe ala cu oltcitu cu 4 carburatoare...tu stii cat de taaaare arata/merge? wow...

Valib ,cand eram mai tanar gandeam identic dar cand ajungi la o varsta te saturi de stat toata ziua pe sub masini,te saturi de liniute stupide la semafoare sau stiu eu unde,te mai doare cate ceva,vezi un accident banal ,la o cursa,in care moare cineva apropiat, incepi sa privesti altfel lucrurile. Am investit mutli bani in masini, bani cu care ridicam o casa mai mare.Atunci aveam satisfactii marunte acum,regret!E bine totusi sa te stie lumea un om ,corect ,cumpatat, cu o atitudine corespunzatoare.
Oltcitul nu este masina care sa merite investitii extreme!Am vazut pe pielea mea ca munca nu este apreciata.Masina face 1 euro,munca la ea face 1999 euro.Din 50 oameni doar unul stie sa aprecieze munca.A trecut timpul oltcitului! Mai sunt 30-40 pasionati in tara si dispar pe zi ce trece din ei! Prefer sa tin oltcitul care mi-a ramas,asa cum este "orighinal", care ma va tine 40.000km fara sa pun mana la el.Sunt masini vechi de 15-20 ani,aparent banale care nu au V12 (a fost ceva comparativ),cu care nu te poti pune cu oltcitul(nici la consum nici la performante),poti sa-i motezi saracului oltcit,turbo,biturbo,sau 16 carburatoare.Cele mai apreciate masini vechi nu sunt cele "tunate" ci cele originale.Cel putin asa am vazut eu criteriile de selectie. De! Vârsta, nene....

A cam început să mi se suie și mie mintea la cap și să ajung cam la aceeași concluzie. Îmbătrînesc.... sau doar mă ... maturizez ? Tu, matur?
Incet, incet si eu incep sa ajung la aceeasi concluzie, dar se mai intampla sa mesteresc cate ceva si mai imi revin
b28kft a scris:
Nu. Nu are perete despartitor intre galerii, asta e problema cu compresia.


Nu inteleg, ce perete despartitor? Sunt 12 tevi legate de 12 carburatoare, unde intra in schema peretele despartitor?

Robertino, dintre masinile super sport, sincer prefer Lotus, dar dintre italiene, clar Lamborghini. Mult peste Ferrari/Maserati din punctul meu de vedere.
dintre masinile super sport, sincer prefer Lotus

Parca as fi scris eu. Lotus nu face decat masini sport.Si aici ma refer nu la aer conditionat,piele ,navigatie,scaune incalzite/racite etc.. sau mai stiu eu ce prostii.
Sport numai "piele si os" si un motor +transmisie ale dracu foc.
Incet, incet si eu incep sa ajung la aceeasi concluzie, dar se mai intampla sa mesteresc cate ceva si mai imi revin

Am o droaie de prieteni carora le mai carpesc cate ceva(nu au toti oltcituri,unii au masini de 3-4 ani).Asta este unul dintre modurile mele de a ma ralaxa.
robertino a scris:Si cu carburatorul original si extrem de bine reglat,tot nu scade sub 7% extraurban,poti sa-l .....Oltcitul nu este cunoscut pentru consumul mic.
Ca fapt divers, Bucuresti-Buzau 5,5 l/km. Mers lejer cu 90 kmh, turatie spre 3000 rpm. ...la care se mai adaugă un avans foarte bine reglat. Unii îl ignoră...
AdyAero a scris:
robertino a scris:Si cu carburatorul original si extrem de bine reglat,tot nu scade sub 7% extraurban,poti sa-l .....Oltcitul nu este cunoscut pentru consumul mic.
Ca fapt divers, Bucuresti-Buzau 5,5 l/km. Mers lejer cu 90 kmh, turatie spre 3000 rpm.

Sunt de acord ,daca prinzi drum iber si nu treci de 90 km/h,mergi constant,nu ai multe opriri,nu intalnesti rampe,nu faci depasiri in forta.Nu poti face un drum (in cazul meu) Tg jiu- Bucuresti la un consum sub 8%-10%.Sunt 100km de rampe! .In oras constructorul a dat un consum de 9,8% ,si consumurile constructorului nu le poti egala chiar daca iei acum un oltcit nou ,perfect reglat.Oltcitul 12 trs are dat de producator un consum de 5,8% extraurban.De ce crezi ca am pus gpl pe oltcit daca consuma asa putin ca un tico?
...la care se mai adaugă un avans foarte bine reglat. Unii îl ignoră...

Primul lucru pe care am invatat la aprinderea electronica a, a fost reglajul avansului.De cea clasica nu mai vorbim! http://members.fortunecity.com/nitro_mike/turbo/install.html
Pt motoare boxer .
cristi_s a scris:
b28kft a scris:
Nu. Nu are perete despartitor intre galerii, asta e problema cu compresia.


Nu inteleg, ce perete despartitor? Sunt 12 tevi legate de 12 carburatoare, unde intra in schema peretele despartitor?



Sper ca schema asta sa te lamureasca:

http://img31.imageshack.us/img31/8921/71910447.jpg Da peretele? Peretele, peretele dom'le, unde e? kft, sunt carburi weber, adica 2 carburi intr-un singur corp. Peretele ala exista din fabricatia carbului. Ete si schema: cristi_s , din ce am citit eu mai demult, cica n-ar fi peretele... Man, cu proxima intalnire iti aduc un Dellorto (e identic ca si constructie cu Weberul) sa vezi despre ce e vorba exact. A mai ''turbat'' cineva pe aicea?...ca eu deja 'turbai' pentru a doua oara ,insa de data aceasta putin mai altfel decit asa cum este normal,adica exact cum spunea cineva pe forum cu turbina pe 'evacuarea calulu'.. (vacuarea pe toba finala) si cu tubulatura cit pt un ''chalenger'' pai si poze ceva nu pui si tu?sau esti secretos?
inca n-a turbat nimeni din pacate o sa pun si poza...dar de luni incolo cind am sa scot ''caruța'' la șosea pt probe si teste (mai am putin de bibilit la sistemul de racire si gata) ....sa vezi atunci ''catîri'' putere
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Următoare
Pagina 11 din 13
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community