Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Turbo
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ii trebuia una de TRS Se pot scoate 100 de cp dintr-un motor de 1129 prin montarea unei turbine? si... pentru cat timp ai nevoie de 100 cp? Cam 10000-15000km E cam greu sa tina atat in forja maxima,insa la un mers decent combinat cu cateva talpi din cand in cand ar trebui sa tina,insa nu cred ca scoti fix 100 din cel de 1.1,ceva mai putin insa se simte foarte bine Deci e cam greu sa scoti 100cp din 1.1, dar nu imposibil Nimic nu e imposibil,mai bine sa ai 80 si sa fie motorul in siguranta decat 100 si sa nu te folosesti prea mult de ei... hmm gandestete la investitia in turbo care e una oarecum maricica, acum depinde cum te descurci, si gandestete cam cat costa un motor 1.3 sh ca nu e mult comparativ cu turbina, carburatorul si celelalte prostii pt turbo. Stiu ca e ceva de investit in turbo. Am intrebat mai mult informativ, poate peste vreun an o sa incerc ceva. Am 3 motoare de 1.1 si deaia am intrebat de acesta. Momentat strang bani sa-mi pun gpl , dar sper si la zile mai bune
Oricum, si 80cp sa scoti, il mai usurezi putin si o sa fie senzatie
George Hermenean a scris:Stiu ca e ceva de investit in turbo. Am intrebat mai mult informativ, poate peste vreun an o sa incerc ceva. Am 3 motoare de 1.1 si deaia am intrebat de acesta. Momentat strang bani sa-mi pun gpl , dar sper si la zile mai bune
Oricum, si 80cp sa scoti, il mai usurezi putin si o sa fie senzatie

se simte foarte bine si la 80 si ceva de cai ...undeca pe la 0.3-0.4 bari ... la un motor de 1.3 nou la 0,5 bari 90cp la 0,6 100cp si a tinut 3500km
bogdanlascu a scris:la un motor de 1.3 nou la 0,5 bari 90cp la 0,6 100cp si a tinut 3500km

si eu am vreo 6000 de km.... am mers pe la 0.3-0.4 bari si inca mai tine ...
am facut si eu o proba pe la 0.7 bari ....dar nu mult ... cu avansu pe la 24 de grade , vreo 2-3 forje ...(m-i s-a parut cam brutal mai ales la schimbare de la 2-a la a 3-a )
oricum eu am mers pe fiabilitate ... mai mult..
am sa fac poze cand o sa desfac motoru pt upgrade.... sa vad ce e pe acolo.... ... ooops bogdanlascu a scris:la un motor de 1.3 nou la 0,5 bari 90cp la 0,6 100cp si a tinut 3500km

ce a picat in motorul ala? de curiozitate intreb ca eu am reusit sa merg cu cu 0.7-0.8 in admisie vreo 5000km si ceva (cablu km rupt o vreme) cu un 1.3 de x mii km care mai dadea si fum cand l-am luat inainte de turbo si dupa toate astea s-a strambat usor o supapa fix cand am facut o tura din prostie cu furtun wastegate scos si a vazut 1.7(8-9 poate chiar 2 bari naiba stie)

- si km aia i-a facut in regim de "distractie" Am facut rost de o turbina, dar nu se misca elicea in ea.Se poate repara daca o curat sau e dusa? Depinde ce o blocheaza. Pume ceva poze cu ea inainte sa o desfaci Am facut cateva poze cu turbina.Tija de la supapa by-pass se misca doar 1/2 din cursa.
http://www.99poze.ro/Turbina/ Am dat jos partea de aluminu si dupa ce am desfacut putin piulita ai de tine elicea, a inceput sa invarta.Are putin joc in ax dar e foarte mic si e doar in parte unde intra aerul Erau doua palete putin strambe la capete si cand am incercat sa le indrept s-au rupt(se vede in a doua poza).
Am reusit sa deblochez si supapa by-pass dupa am putin WD 40.Ce sa mai verific altceva la turbina?
Stie cineva de pe ce masina provine?
http://www.99poze.ro/turbina_103785682/ Nu stiu ce vei reusi sa faci , dar am vazut ca vrei sa folosesti un turbo de la dizel si inca unu de capacitate cilindrica mai mare decat olcitu , poate reusesti sa faci cateva gauri in capul pistonului . Iar in cea ce cred eu , daca ai rupt din palele unei purbini am vaga inpresie ca acea turbina este DEZECHILIBRATA . avand in vedere ca lucreaza la turati foarte mari , nu stiu ce va esi . Eu stiam ca o turbina poate ajunge si la 20 000 mi de ture , aici trebue sa ai grija Dupa cum arata cuplajul la iesirea din turbina,ori e de vw,ori de ceva bmw(desi e cam mica pentru vw),insa cu colturile alea rupte cum spune si alexandru o sa fie dezechilibrata si chiar daca e buna mult n-o sa o mai duca.
Chiar daca nu are joc acum,dupa ce o sa mearga putin in ulei o sa constati ca are ceva joc,si nu neaparat jocurile dunt dureroase la o turbina cat pierderile de ulei..

Iti recomand totusi ceva cu racire pe apa,eu am avut de opel de 1.7td,motorul de isuzu, si am fost multumit de cat de frumos mergea oltcitul cu ea,basca a fost turbina care mi-a mers bine si gpl-ul pe turbo... Seamana cu cea de Vw insa nu e. La Vw de obicei, turbina face corp comun cu galeria de evacuare. Supapa ce regleaza geometria e de Vw. Reparatia costa cat nu face (300 euro = supapa si kit-ul de reparatie - corpul). Nu am dat nici un ban pe ea si nici nu o sa duc la reparatie.O sa incerc ceva pe Oltcitul de piese dupa ce o sa-mi cumpar un aparat de sudura Asa de distractie poti sa incerci direct cu asta,desi e cu geometrie variabila si o sa te distrezi putin pana nimeresti sa-ti faca presiune
Spor la treaba ce sa zic... Zic si eu. nu cunva ar trebui un intercoler .avind in vedere ca oltcitu are racirea pe aer si temperatura din capu pistonului e cam mare colaborat cu presiunea din torbo sar putea sa faca o gaura in piston si asta cam repede . Trebuie si intercooler daca vrei perfomanta Si cu si fara performanta trebuie intercooler,insa de gaura in piston nu poate fi vorba,mai repede se aduna segmentii unul peste altul sau se sparg supapele,de la detonatii toate astea... Sar putea sa ai dreptate . avind invedere ca Olcitu are conpresia de 9 fata de altele. (Dacie)care merge si cu 5 .Si totusi cred ca acel turbo e mare ca. capacitate. Cred ca un turbo de motor de 1200 cc ar fi ideal . Nu trebuie sa te sperie marimea turbinei,eu am avut si de 1.7td,si de 2.1 benzina,si au mers bine,la o adica fac si ele aer in functie de cata benzina arde pe evacuare,altfel nu se invart Am si eu o problema care ma scoate din sarite, ma lupt cu ea de un an cred dar devine din ce in ce mai stresanta, poate imi dati vreo idee, ceva ce nu am incercat pana acum.
Merg cu oltcitul din dotare, cu carb de reno 5 turbo, motorul porneste usor, sta la relanti ok accelereaza ok, schimb trepte 1, 2, 3 etc... si vad un semafor rosu in fata. O scot pe liber tine relanti ok, in momentul in care am pus frana moare motorul. Nu inteleg ce legatura are cu frana, pur si simplu (am facut teste) merg un bulevard intreg din inertie scoasa pe liber si nu are nimic, in momentul in care franez da sa moara, si cu cat franez mai tare, cu atat moare mai repede. Daca franez cu stangul, de exemplu, si cu dreptul o tin accelerata, observ ca atunci cand pun frana masina se accelereaza foarte greu.

Masina are pompa de benzina de bmw de injectie, regulatorul de presiune de r5 conducta tur, retur de 8mm cupru, sorb de 8mm facut, aprindere electronica.. nu stiu ce detalii sa mai dau care sa aibe relevanta, tot ce stiu sigur e ca nu e o problema de alimentare, turbina deschide wastegateul la 0.9-1 bar si merg cu presiunea asta pana la viteza maxima in a 5-a si nu da in nas sau nimic de genul. In momentul in care pun frana ramane fara relanti.

Singura chestie care ma gandeam ca se intampla cand pun frana e ca se inclina motorul spre fata putin, si sa fie o problema de nivel de benzina in carb dar asta nu se poate regla, decat poate prin saibe la cui. D.p.d.v. electric nu cred ca ar fi problema deoarece pe loc daca pun frana nu e afectat de nici un fel relanti-ul.
Scuze de post-ul lung Nivel mic in cnc,ori spargi plutitorul putin,ori pui o saiba foarte subtire sub cuiul poanto,ori topesti putin plutitorul sa stea mai sus
Ori,ultima si cea mai serioasa,faci o flansa trapezoidata pentru carburator sa stea inclinat vreo 4-5 grade spre spate incerc diseara daca am timp, ai mai patit asta? intreb ca vad ca ai raspuns imediat ca si cum s-a mai intamplat. Da am patit-o si eu ,dar s-a rezolvat cu saiba foarte subtire sub cui da, am topit putin un plutitor in zona in care calca pe cui astfel incat acum plutitorul sta cu aprox 2mm mai sus decat statea intital si pe moment parca s-a rezolvat problema dar dupa o tura a inceput sa nu mai tina relanti-ul nici pe loc, aici, alta problema veche din alt film, jiglerul ala de pe lateral de relanti mi se tot infunda, azi de exemplu am gasit ceva negru pe gaura din centru care o obtura complet, carburatorul e curat luna si nu inteleg de unde vine jegul ala.. cu ce canal din cnc comunica circuitul de relanti? ala de sus cu bila? sau care e ? o sa dau din nou jos carbul sa-l fac bucati poate de data asta insist pe circuitul de relanti si scap si eu de probllema. merci de sfaturi oricum, ma gandeam ca nefiind reglabil nivelul nu are cum sa fie de acolo Mizeria poate sa intre ca si la carburatorul de oltcit si din aerul din admisie prin gaura unde comunica cnc-ul cu intrarea in difuzor... si mai adaug si eu la cele spuse de iulica (ce are perfecta dreptate)! mizeria aceea se poate chiar forma in carburator! vaporii de ulei in contact cu benzina formeaza asa zisele "gome", mai ales cind ai motorul uzat si produce multi vapori de ulei ce trec de renifald si ajung in admisie. eu la unul dintre oltcit-uri, pt a elimina vaporii de ulei in exces, am montat in serie si renifaldul de la 1100 si cel de la 1300, motorul fiind de 1100, este simplu! atfel nu m-i s-a mai infundat carburatorul!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 din 13
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community