Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Team 460 - Viteza in coasta - Teliu 23-25 octombrie 2009
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Vineri si duminca va avea loc ultima etapa din CNVC in localitatea Teliu, la 15 km de Brasov pe drumul ce duce la Buzau ( destul de aproape de locul intalnirii nationale al forumistilor Oltcit , Barajul Siriu). Pe lista de inscrieri aparem si noi, echipa 460: http://www.autorally.ro/index.cfm/page/vtm/subpage/inscrieri/calendar/347/inscrieri_etapa_a_xiii-a_trofeul_teliu.html

Va asteptam, sa povestim la parc, sa bem o apa, sa strangem o mana! Speram ca si performanta sportiva sa fie pe masura, adica sa terminam toate cele 10 urcari! Te rog frumos nu uita de povestile lui John si de narghileaua mea
talash a scris:Speram ca si performanta sportiva sa fie pe masura, adica sa terminam toate cele 10 urcari!
Mult NOROC si ............. BAFTA !!! Vin si eu .
Unde este parcul de service? Parcul de service e mai jos de viaductul ala de la iesirea din Teliu spre Intorsura Buzaului. Traseul incepe cu zona de incalzit anvelope, se continua cu parcul de service, startul, finishul si zona de regrupare, toate pe acelasi drum. Parcul inchis si zona de verificari tehnice e in fata primariei din Teliu. Cred ca o sa ajung si eu. Ne auzim la telefon.
talash a scris: ...
Speram ca si performanta sportiva sa fie pe masura, adica sa terminam toate cele 10 urcari!


Succes! Mutzumim. Sa fie.
Echipajul 460 a ajuns la Brasov, aseara am descarcat masina la mine in parcare si am "ascuns-o" sub prelata. Multumiri pentru ajutor lui suirammarius si vecinului de la etajul doi pentru ideea cu "ascunsul" rampelor.
Astazi sper sa se rezolve si celelalte probleme, pentru orice eventualitate am demontat aprinderea de pe masina mea, care stiu sigur ca merge, asa ca trebuie sa mearga.
Dupa masa sunt verificarile tehnice. Din pacate eu azi nu am liber, asa ca nu pot decat sa le urez spor la lucru baietilor.
cristi_s a scris:le urez spor la lucru baietilor.


Spor la lucru si multa bafta si din partea mea! Ma miram ca nu dau de Talash... poi baietii sunt "in priza"

Poate va mai ramane si ceva timp de rodaj, teste si reglaje Pana la urma a pornit? merge? cum? Ma, din ce am inteles eu pana acum, a mers cu aprinderea electronica, dupa care nu a mai pornit subit. Schimbat cu "delco" clasic, pornit, mers, apoi a inceput sa faca ca toti dracii. Same crap ca la Campulung. Astazi punem alte bujii, alta aprindere. Daca nici asa nu merge, chiar nu stiu de unde vine problema. Ar mai putea fi cablurile de la instalatia elctrica a masinii? bai,ce i-o trebui cgh=ului un exorcist,la asta trebuie o armataaaaaaaaaaaaa

deci,fara deci
marti pe zi a pornit,marti seara n-a mai vrut si pace!
ieri pe la pranz i-am pus delco clasic,alta bobina de inductie,a pornit la sfertul sfertului de apasare de buton,a mers putin am oprit-o,a pornit iar la sfert,a mai mers putin a pornit iar,cand sa o mai pornesc ultima oara sa vad daca rasufla evacuarea pe undeva,n-a mai vrut de nici o culoare
schimbat bobina,fisa,capac delcou...nimic
am dat jos delcoul,platinile impuscate le-am curatat ,pus la loc reglat...nimic
mie imi vine sa-i dau foc,la propriu!si sa-l iau la bataie pe talash ca nu are o aprindere de rezerva
cine lucreaza la masina cristi?
lasa ca vad eu maine si duminica cine se da drept mecanic,ca pe la buftea nu prea i-am vazut fata


later edit
tocmai am vorbit cu iwa si e prin sinaia in drum spre brasov...numa ca merge cam greu,i se tot fufu cablu de acceleratie Bai, da la ranca mai era o aprindere de rezerva.
Eu o sa vin cel mai probabil sambata pe la 12-13-14
Sa aduc sacu meu cu 3-4 aprinderi? Sigur gasim una buna. Dar pana atunci, trebuie sa mearga si vineri. Aprinderea de rezerva de la Ranca a fost la mine pe masina pana aseara, mergea de rupea, deci trebuie sa mearga si pe masina de raliu, daca nu au montat-o deja baietii. Doar daca nu o fi vreo buba pe masina. Cabluri, ceva, mase, etc. E posibil? De abia s-au apucat de lucru ...
iulicuta2000 a scris:ieri pe la pranz i-am pus delco clasic,alta bobina de inductie,a pornit la sfertul sfertului de apasare de buton,a mers putin am oprit-o,a pornit iar la sfert,a mai mers putin a pornit iar,cand sa o mai pornesc ultima oara sa vad daca rasufla evacuarea pe undeva,n-a mai vrut de nici o culoare
schimbat bobina,fisa,capac delcou...nimic

Eu zic sa verificati cap-coada instalatia electrica (fire si conectori):
- "de joasa" pe aprindere: baterie - contact (buton pornire) - bobina, modul sau platine, condensator daca e cazul, delco (ruptor, capac, carbune + arc);
- "de inalta" - fise, bujii.

P.S. Cuplati un bec cu neon pe fisa centrala si urmariti mereu daca ajunge sa iasa din bobina inalta tensiune pt bujii. Intrebare capcana
Zapada este? Daca da, multa sau asa, pe trotuar doar? Nu e, ma zapada deloc, pe nicaieri. A fost, s-a dus, gata. E soare acum, desi destul de racoare.
A pornit si masina, nu se stie ce a avut, cu aprinderea asta merge bine. A, pai e bine atunci. Trantesc tablele de 13 si ma deplasez cu rabla. Numa sa reusesc sa rezolv bieleta aia si capul de bara.
cristi_s a scris:A pornit si masina, nu se stie ce a avut, cu aprinderea asta merge bine.
De ce nu mergeti cu 2 bobine in paralel Laurentiu, eu nu sunt convins ca e de la aprindere. Aprinderea care la mine merge nu a mers ca lumea la Ranca. Ma gandesc sa nu fie vreun fir intrerupt (sau dupa cum zicea si jgr1001 la telefon), vreo masa imperfecta. De luat la puricat. Metode de depistat eventuale intreruperi pe fir?
cristi_s a scris:Metode de depistat eventuale intreruperi pe fir?
Un aparat de masura pe ohmetru si cu un buzzer sau un bec alimentat pe 12V conectat pe fir si apoi incept a misca firul sus-jos, dreapta-stinga si vazut daca intrerupe sau nu. Incercati cit mai mult sa nu aveti firul pe bucati - sa fie intreg pe toata lungimea circuitului.
cristi_s a scris:Laurentiu, eu nu sunt convins ca e de la aprindere.
Din alta parte nu cred sa fie daca nu miroase a benzina pe linga motor.
Dupa ce masina n-a mai pornit, ati scos bujiile sa le vedeti Asa va dati seama daca motorul se alimenteaza sau nu cu benzina. Motorul se alimenta cu benzina, dar nu pornea. Acum s-a rezolvat si pleaca la sfert.
E racoare seara si dimineata... acum e chiar placut asteptam imagini si un loc cat mai sus ,,bafta si talpa . Am fost si eu astazi sa vad Oltcitu de raliu.
Bogdane eu eram baiatul cu tricoul portacaliu care a venit in cele doua manse cronometrate langa masina.Ultima data am vrut sa te felicit dar vorbeai la telefon si apoi a plecat.
Tot respecul Bogdane si felicitari echipei 460.
barutzu a scris:asteptam imagini...

Cateva imagini de la Teliu; team 460
http://www.dropshots.com/cristi2307#albums/Costa%20Teliu%20-%202009 Poate reusim duminica sa facem si 1-2 inregistrari.
Mersi Pupa pentru ventuza imprumut
George, dar sa stii ca in afara de el, mai e si echipa. Poti veni linistit sa vorbesti cu ei, nu trebuie sa fii rusinos, ca nu musca sau poate doar Iulica, daca e nervos Iulicuta sa muste?Miramas.Nu face el asa ceva,pare asa mai acid el de felul lui,in schimb e un baiat de zahar.Trebuie sa stii sa il abordezi.Dupa aia treaba e in regula. frumos astept clasamentul . sa zicem un mic teaser:
Am ajuns ieri dimineata in parcul de service fara incidente, a facut prima urcare de recunoastere cu eleiul de rodaj, fara a depasii 4000rpm, dupa care am turnat in motor un Total 10w50 racing si am continuat fara incidente majore. A mai facut un pic nazuri pompa de benzina, a mai dat vreo semne ca ar ramane fara gaz dar nimic notabil,
Au reglat baietii de vreo 2 ori culbutorii dar fara success, din cauza uzurii inca se aude ca o masina de cusut.

Astazi vom merge sa punem carbul de GSA, si eventual sa schimbam niste culbutori, dupa care maine ii dam iarasi in goarna.

Marea veste pe care am primito este urmatoarea: S-a constituit grupa H2, am iesit pe locul 6 si am primit 3 puncte , de acum tot in sus.


p.s. Multe multumiri baietilor de la Sonic Motorsport (adica sefilor), am primit de la ei tot ce am nevoie de la PowerTape la flex (se apucase Marius de tunat batul de la capota).

p.s. 2. Cea mai tare faza de ieri a fost urmatoarea: Eu la coada la mancare apare un tip care a inceput sa vb cu cineva deja de acolo: "Ba am trait sa mai vad o minune... am vazut un oltci turbo... si cu GPL pe deasupra" Hai ca am plecat si eu spre voi. Ne auzim in vreo 3 ore.
pare asa mai acid el de felul lui,in schimb e un baiat de zahar


Păi atunci atenție să nu îl muște alții
dacă tot veni vorba de el cu a lui hoarlă Bafta multa, baieti!
George Hermenean a scris:Am fost si eu astazi sa vad Oltcitu de raliu.
Bogbane eu eram baiatul cu tricoul portacaliu care a venit in cele doua manse cronometrate langa masina.Ultima data am vrut sa te felicit dar vorbeai la telefon si apoi a plecat.
Tot respecul Bogdane si felicitari echipei 460.


Maine poate nu treci pe la noi !

Hai, s-auzim de bine! O sa trec maine pe la voi. Eu astept cu interes povestirea lui Cristi2307 despre ziua de azi http://new.fras.ro/index.php?option=com_content&view=category&id=71&Itemid=91
Clasament etapa XII.
Din pacate in configuratia actuala(motorizare) tot pe ultimul loc(locul 6 din 6 concurenti la H2) se afla oltcitul..
Cu un timp de 02:35:137 fata de dacia nova a lui Adrian Faragau la 02:29 :564.
Bravo totusi pentru perseverenta ! tot e bine
speram sa reusim ceva invidii cu oltcitul la anu,asta daca o sa se mai doreasca vtm si nu raliu
eu am aterizat acum cateva minute,sunt cam obosit dar multumit ca sa zic asa de rezultat,din pacate azi mi-am facut ceva nervi..asta e,data aviatoare poate merge mai bine rabla
road_menace a scris:Eu astept cu interes povestirea lui Cristi2307 despre ziua de azi

Pana imi gasesc eu cuvintele pentru a descrie trairile de azi , iata un filmuletz cu Bogdan : 460 .

Felicitari Bogdane ! Felicitari ECHIPEI 460 ! Felicitari tuturor!! Am fost si eu astazi la raliu.Am trecut pe la parcul de service,i-am salutat pe cei de acolo,oameni de nota 10.Apoi am mers sa caut un loc unde stau sa vad cursa,am stat in locuri diferite in cele doua manse,dar am auzit mereu cuvantul OLTCIT si numai cuvinte de lauda.Astazi a fost o zi foarte frumoasa pentru mine si cred ca si pentru toti oltcitisti.
Felicitari echipei 460! Foarte bine. Va apropiati din ce in ce de dacioti. Bafta multa in continuare si sa mearga bine oltcitul. Mi se pare mie, sau subvireaza cam mult? Felicitari pentru participare!! Aveti voi timp sa ajungeti si in frunte... doar e primul an in care participati! Am ajuns si eu de vreo 20 de minute. Mai multe maine, acum somn. Buun, s-a incheiat campionatul de viteza in coasta 2009, pana acum am avut o evolutie crescatoare, zic eu.
Despre dubla de la Teliu ar fi multe de povestit. Eu unul vreau sa il felicit pe Bogdan, ca a reusit o evolutie buna in conditiile in care a concurat cu febra si cu pastile dupa el. Masina a mers bine, din pacate problemele au fost, daca motorul a mers impecabil (mai putin tacanitul culbutorilor), problemele de alimentare au iesit la rampa. Sambata am fost cu carburatorul Weber la Carfil, baietii l-au "manarit" aproape la maxim, am mai primit si alte jicloare pentru eventuale "jonglerii", dar se pare ca nu se alimenteaza suficient de repede cu benzina si pe traseu ramane fara benzina in camera de nivel (Weberul avand o singura camera de nivel constant, destul de mica). Deci, alta pompa de benzina si o conducta de alimentare mai groasa. Din cauza ca am lucrat in parcul inchis, aflat in curtea Primariei Teliu si neputand face nici un metru de teste cu masina in regim de cursa, problema a aparut doar in mansele de duminica si nu am avut la indemana nimic sa remediem problema, mai ales ca Marcus a stat cu ochii ca pe butelie pe masina lui si nu am putut suti pompa de benzina de pe Corsa.
Felicitari lui Csongor pentru titlul la H2, a mers tare si eficient, Corsa fiind o mica bomba pe roti.
Pacat de problemele lui John, masina arata impecabil, dar de data asta s-a incapatanat sa nu mearga.
Acum incepe munca de reconstructie si de analizat ce a fost bine (astea sunt putine si merg repede ) si ce a fost rau (aici trebuie un papirus). Nu pot spune decat ca a fost haios. Daca nu aveam probleme cu alimentarea Bogdan ar fi dat jos cateva secunde bune, dar vorba lui Csongor: "Constructia masinii a fost cel mai usor lucru ce trebuia facut... sa vezi de acum incolo."

Timp de mesterit este, piese se gasesc, bine ca merge motorul... (intradevar uleiul si piesele bune se vad) si sa ne vedem cu bine la anul, caci deja avem admiratori pe acolo si am primit doar vorbe de lauda. Singura urcare, la care am fost pe traseu.





Fiesta asta se oprise la poza si cand sa intre in curtea primariei i-a murit motoru. Hai sa fac si eu un mic rezumat, ca doar am participat si io !

Dupa ce am avut o saptamana groaznica inintea cursei, cu motoare facute in ultima secunda, cu probleme, cu masina nepornita pana in preziua cursei... Multumiri Marius pentru rodaj !

Vineri, prima urcare incet, pana in 4000 de ture, cu uleiul vechi. Apoi schimb de ulei si urcat in ture progresiv. Nu se incinge, nu curge deloc. E perfect . Din pacate carburatorul limiteaza, intre 5000 si 6000 de ture nu trage deloc. In ultima urcare da in nas la start si restul cursei o fac fara sa trag.

Sambata Iwa si Cristi regleaza carbul de GSA la Carfil, il montam si mergem acasa.

Duminica dimineata masina targe bine pana la jumatatea traseului apoi nu se mai alimenteaza... Schimbam pompa de benzina cu una identica, dar degeaba... Apoi punem una mecanica, dar totul in zadar... Asa ca am mers doar pentru "palmares". Sunt convins ca daca ar fi mers masina pana la capat bine, am fi avut motive in plus de bucurie. Is multumit ca unde a mers masina am mers si eu tare (cred )

Per total e bine, motorul merge, acum putem incepe sa lucram la altele - alimentare, carburatoare, aprinderi, suspensii.

A fost un an minunat la curse, cu multa munca dar si cu multe satisfactii. Dezamagiri n-am avut. Ma bucur ca am reusit sa ducem Olcitul la curse, sper sa il vedem si la anu', depinde de foarte multi factori. Ma bucur ca a fost asa multa lume in jurul nostru, fara ajutorul lui Iulica, Corbu, Lascone, Pupa, Iwa, fara ajutorul gastii de la Iasi, fara ajutorul forumului, n-am fi reusit sa ajungem aici (o sa dau cate o bere celor pe care nu i-am mentrionat, sunt sigur ca am omis multa lume ). Sper ca am adus zambetul pe buze unora, pe trasee stiu sigur ca am avut si critici dar si aprecieri.

Se poate mai bine, promit ca facem tot posibilul sa mergem mai departe si cat mai sus. Pentru ca se poate ! Asteptam critici si sugestii cat mai multe, laude mai putine sa nu ni se urce la cap !

LE Hai cu inca o veste. Deseara la RadioLynx (radio online) o sa auzim una alta despre Oltcit in general si despre Oltcitul de curse in particular ! http://www.radiolynx.ro/emisiuni/34-turbolynx.html
talash a scris:Schimbam pompa de benzina cu una identica, dar degeaba... Apoi punem una mecanica, dar totul in zadar...

Bre, daca nici cu hăripi de corb n-a vrut să zboare pe traseu, nu stiu ce sa mai zic http://www.youtube.com/watch?v=0i0UTllNZe8 un minifilmulet. Daca mai aveti, hai cu postari! "alaturi de Minitehnicusul Bogdan Talasman."
Bueeeeeeeeeyyyyyyy, de cand esti tu minitehnicus ma? Trebuia sa-ti zica "maxibarosus"
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community