Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Reglaje carburator - Turbomecanica?
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Le poate cineva scoate va rog imaginile/teoria de pe site?imi cer scz dar nu are site-u versiune de android. Daca ai clapetele de acceleratie reglate corect, atunci:
din surubul de CO2 desurubezi pana obtii turatia maxima(dupa aia corectezi ralantiul la aprox. 900rpm) , dupa care din cablul de acceleratie si clema acestuia reglezi turatia motorului la aprox. 2700rpm. Dupa asta din surubul de progresiune cauti turatia maxima. Odata obtinuta turatia maxima, iti fixezi cablul de acceleratie la loc, si ajustezi din nou ralantiul.
Si gata, ai un carburator reglat bine.
badelemircea a scris:Daca ai clapetele de acceleratie reglate corect.


are 1300 la care reglajul la relanti se face din clapeta treptei 1 ...deci .. afirmatia e partial adevarata .. in speta reglezi ca sa dereglezi sau cum vine? in plus relantiul la 1300 e la vreo 700 de rot/min nu la 900 reglajul ralantiului din surubul de CO nu e aceeasi treaba cu reglajul ralantiului din surubul clapetei (sau a surubului de aer din capacul carburatorului de 1100).
Prin urmare, nu reglezi ca sa dereglezi, si nici invers.
Pentru un consum OK, surubul de CO trebuie sa fie intr-o anumita pozitie, la fel si clapeta de acceleratie. Aceste pozitii le obtii prin reglaje.
Daca citesti ce scrie pe site, ideile de reglaj sunt cele pe care am incercat sa le scriu eu. nu intru in amanunte dar interpretezi gresit anumite probleme ... in plus o lectie pe care vad ca multi au uitat-o ... vrei ca un carburator sa mearga bine ... sa iti consume putin .. nu umbla niciodata la progresiune .. progresiunea se regleaza pe banc ... odata umblat acolo . daca reusesti sa obtii un consum decent si masina sa mearga in parametrii .. fii sigur ca e doar un noroc ... restul sunt bau-bau-uri eu am umblat la progresiune de nu stiu cate ori , asa am luat carburatorul dereglat , consum in oras 10 si in afara un 6,5~7 cutie franta 4 trepte
in general daca stai sa reglezi cum este prezentat pe site , consumi vreo 3 litri de benzina pe reglaje si ture de test , pe putin si vreo 2-3 ore bune Chiar si cu actualele reglajd facute de mine dupa ureche si in ideaca daca scot avansu vacumatic sa se opreasca motoru consumu totacelasi este.
badelmircea o sa incerc asa cum ai zis tu,savedem asa cum se comporta.mersi baieti de sfaturi. Relantiu e aprox 900 la.motorul incins
Surubu de co2 e 1-1,5ture exterior spre interior.
Progresiunea nustiu..
Maine masor sa vedem cat e consumu. Boltul pe care sunt prinse plutitoarele se poate scoate in orice parte ?
Vreau sa schimb garnitura de la capacul carburatrorului. Doar intro parte.
Nou set de reglaje acum 1l=8,5km 8.5 litri in afara, in oras...semafoare etc???
Danutz Bratosin a scris:8.5 litri in afara, in oras...semafoare etc???


A scris 8.5 km si reiese un consum de 11,8 la suta de km. In oras.Mers in oras normal,cox,la periferie,drum praf laturalnic doar cu 1,2.
Mai trebe reglaje.Dupa parerea mea &stil de condus combinat consumu normal ar trebui sa fie max 10% in oras. consumul facut cu 1l de benzina e total inexact o diferenta de +/- 1% e insesizabila si poate aparea din x cauze nu stau sa ti le spun dar a mai fost discutat subiectul ... ca e pur orientativ ca sa iti dai seama ca, masina consuma mult adevarat dar sincer 100 ml de benzina ii pierzi cand faci consumul cu litru fara sa iti dai seama unde ... un motor un pic mai rece decat la testul anterior ... ce se afla pe furtune, ce se mai afla in carburator in momentul inceperii testului ... sunt multe probleme care la testul cu litrul iti pot da niste valori mai mari sau mai mici ale consumului .. valori insesizabile cand mergi la un consum de plin pe plin Nu am facut testul cu sticla de data aceasta.Am mers de la benzina 0 pana inapoi la 0.
Testele cu sticla de 1l le-am facut doar cu motoru cald/incins.
Consumu meu de 15% a rezultat din orice masurator,rezervor,sticla sau doar umblat zilnic.. da stiu ai scurs si furtunele de benzina ... oricum nu e concludent oricat de bine ar fi facut ... toleranta aceea de 1% la consum inseamna aproximativ 10 ml de benzina o cantitate infima ... e un punct de start intr-adevar ..un consum de reper ca sa zic asa .. dar nu e un consum concludent ... simplu fapt de la un test la altul ca stai cu motorul pornit in gol ... de exemplu intr-un test prinzi un semafor pe care in testul 2 nu il prinzi ..sau stai cu un minut mai mult la o intersectie sa dai prioritate ... sunt lucruri cu care te intalnesti zi de zi in trafic si pe care nu le iei in seama si conteza mai putin cand faci un consum sa zicem pe un parcurs de 100 de km ... sau consumand 10 litri de benzina ... dar care iti schimba enorm consumul cand il faci la litru ...

pentru o concludenta incearca sa refaci testul de cateva ori cu aceleasi setari pe acelasi segment de drum si o sa vezi ca daca nu ai posibilitatea sa ai aceleasi conditii rezultatele vor fi complet diferite Rezultatul este acelasii ,dar diferenta se vede seara si la condus in blana.
Lasand la oparte teoriile care nu reduc consumu atat e ,mai trebe reglaje sa scada . Testul doar cu carburatorul plin si mers in ralanti, la cite minute se ridica ?
Vezi pe forum ca s-au facut si astfel de teste unde consumul este ceva mai mare ca intr-un mers turat si fara fum negru scos pe teava de esapament. Puteti detalia un pic?
Benzina doar nivelu din carb sau alimentat? mai era si testul in gol ..la relanti cu motorul cald ... doar cu benzina din cnc pompa sa umple sticla de 2 litrii ... probabil cel la care se refera laurentiu e similar doar ca se face pe timp de functionare

in privinta consumului sincer il poti scade mult si bine ...dar daca ajungi la scaderea performantelor si pierderea demarajului tot degeaba Am facut un reglaj la un moment dat si consuma 15% au scazut toate inafara de consum..
Alex.Pap a scris:Benzina doar nivelu din carb sau alimentat?
Cu benzina doar din CNC. Facusem un test insa nu mai retin cite minute trebuia sa functioneze motorul. Postul ala trebuie cautat pe aici prin forum caci au trecut ceva ani de atunci. Din aduceri aminte parca ar fi trebuit sa mearga cam 2.5-3 minute in relanti la (900 rpm). asta cu consumul in opinia mea e cam irelevanta....atata vreme cat vrei un consum mic mergi ca mosu cu ea si o sa-l ai. daca ii dai in gura ce si ce o sa-ti creasca si ala garantat.

am scos 4 l si ceva la 100 de km cu asta a noua...cu 90-100 la ora. si fara forje spre severin.

in schimb in oras cand o calc de la piata pana la ford dus si intors 1 saptamana doar prin semafoare si cozi ..fac 100 de km cu 7 l. (acum am facut mai exact 110 cu 8 l)

revenind la oltcituri..ca doar asta e forumul....am alimentat de la calu mort de vreo 30 de lei intr-o zi...si cand am ajuns acasa am facut pana ..desteptului..

am mers blana cu oltcitul in ziua aia ce-i drept...dar am reusit in 7-8 km sa-i mananc 4 l de benzina.
stuparu_mihairadu a scris:dar am reusit in 7-8 km sa-i mananc 4 l de benzina.


norocosule ..eu stiu unul care a mancat un litru si ceva in nici 100 m

sunt cazuri si cazuri ... si chiar in cartea oltcitului spune ca in anumite conditii de mers si soferit un carburator bine reglat poate sa consume cu pana la 200% mai mult decat consumul normal Am citit multe aberati despre reglajul carburatorului de catre mai mari specialisti in reglaju de consum si ma tot mir ,de unde atati specialisti ! Un lucru sa se retina , ca in monentu in care reglezi relantiu se va deregla partiala , cian reglezi partiala se va schimba valorile de consum pe relanti , deci vatrebui sa reglezi din aproape in aproape ,pana ajungi la o valoare buna de consum cuprinsa intre 16/1 ,17/1 .16:17 reprezinta aer ,iar 1 reprezinta carburant . Asta va spun ca am lucrat in standu de probe si reglaje a carburatorului de OLTCIT in anu 1983 , la primele 3000 de carburatuare vacute de romani la Carfil Brasov , fara un stand si date tehnice despre tipul de carburator ,tot cea ce se face este ARTIZANAT. Cam sarac amestecul asta de 16-17/1 pt un motor aspirat max 14.1 pt turbo 12.1 Acesta era raportu la care trebuia sa reglam carburatoru si pe urma se sigila , nu avea voie sa umble la reglaj decit reprezentantu nostru trimis de uzina . Pentru cei ce doresc reglarea carburatorului de ei insisi asistati de un analizor de gaze, le recomand statia ITP de la Razoare (P-ta Danny Huwe).
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community