Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Reglaje carburator - Turbomecanica?
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
valib a scris:
Danutz Bratosin a scris:Furtunu de la capsula de dezanecare acum cand il scot, se tureaza motoru apoi moare.




teoretic, amestecul e ok....consumul ar trebui sa fie OK.
Incearca totusi sa numeri cate ture e desfacut surubul de CO....(il insurubezi la maxim si numeri cate ture ai insurubat, si dupa aia il faci la loc)

(nu ar trebui sa fie desfacut mai mult de 3ture)





Eu cred ca problema ta e in alta parte.
Ai incercat sa mergi cu benzina dintr-un flacon, sa vezi cat iti consuma asa?
Cred ca pierzi benzina....


N-am incercat dar o s-o fac si pe asta. pete de benzina pe sub ea nu am vazut...rezervoru nu cred ca are nimic, e schimbat de vreo 4 ani si a mers numai cu scutu pus. o sa-l dau jos si pe ala sa vad ce si cum

edy99: cat de fuga sa fie reglat ca nici nu trage in mintile lui...e acceptabil pe treapta I, cand am nevoie si ma dau pe treapta a II-a se simte.
In plus la viteza mai mult de 100 chinuit si cu pedala la podea nu ia
valib a scris:a zis mai sus, ca i se opreste motorul, cand scoate furtunul capsulei de dezinecare...


da acum am vazut, scuze.
insa a trecut o luna. pai si ai mers o luna cu el cu asa un consum?


gyorgyoda a scris:Edy, daca saraceste amestecul din surubul de monoxid Carbon, nu trebuie sa umble si la surubul de aer de pe capac, ca sa echilibreze amestecul (14l aer la 1 l benzina)?


nu am zis sa il saraceasca peste masura, am zis doar ca poate il are bogat, si trebuie sa il aduca la regim normal Danutz, la avans te-ai uitat? ce aprindere ai? pe unde e pozitionat delcoul? platina in ce stare e? la ce distanta e reglata? [quote="edy99"]
valib a scris:a zis mai sus, ca i se opreste motorul, cand scoate furtunul capsulei de dezinecare...
''da acum am vazut, scuze.
insa a trecut o luna. pai si ai mers o luna cu el cu asa un consum?''


Da...cu chiu cu vai asa am mers

Valib, delcou e clasic, cu platina. platina e buna, distanta exacta n-o stiu, tata a reglat-o cum stie el. delcou e undeva pe la jumatatea cursei...chiar putin mai mult de jumatate spre motor ia incearca sa il dai mai inspre motor, sau invers....si vezi daca se tureaza mai bine motorul, daca merge mai bine....


de pornit cum porneste??? de mers cum merge masina? descrie De pornit porneste imediat, relantiu tine deabia cand se incalzeste motoru calumea...pana atunci tre' sa o mai ajut eu cate putin.

De mers, merge destul de bine mai ales cand se incalzeste motoru. trage in limita bunului simt (nu mi-au cazut multe oltcituri pe mana sa fac o comparatie da nu cred ca asta e tot ce poate) - vezi cate ture e desfacut surubul de CO, respectiv cel de progresiune...
si scrie aici.....
(le insurubezi la maxim, numeri turele, si dupa aia le desfaci cum erau)

- returul din carburator nu e infundat? (porneste motorul, si dupa aia scoate-i pentru o secunda furtunul de la retur, de la carburator. Ar trebui sa iasa benzina la greu...)
Danutz Bratosin a scris:edy99: cat de fuga sa fie reglat ca nici nu trage in mintile lui...e acceptabil pe treapta I, cand am nevoie si ma dau pe treapta a II-a se simte.
In plus la viteza mai mult de 100 chinuit si cu pedala la podea nu ia


daca zici ca nu trage si nu prinzimai mult de 100, vezi sa nu ai dus ambreiajul, si sa se tureze inutil. ia accelereaz-o pe loc, sa vezi pana la cat se tureaza? se tureaza pana in 7000 -7500 ? accelereaz-o ca nu pusca nimic, ca doar nu o accelerezi minute in sir, doar cateva secunde acolo
edy99 a scris:
Danutz Bratosin a scris:edy99: cat de fuga sa fie reglat ca nici nu trage in mintile lui...e acceptabil pe treapta I, cand am nevoie si ma dau pe treapta a II-a se simte.
In plus la viteza mai mult de 100 chinuit si cu pedala la podea nu ia


daca zici ca nu trage si nu prinzimai mult de 100, vezi sa nu ai dus ambreiajul, si sa se tureze inutil. ia accelereaz-o pe loc, sa vezi pana la cat se tureaza? se tureaza pana in 7000 -7500 ? accelereaz-o ca nu pusca nimic, ca doar nu o accelerezi minute in sir, doar cateva secunde acolo


Nu cred ca e dus ca la plecare de pe loc, a I-a, a II-a nu se tureaza in gol...deci nu patineaza. de accelerat in 7000 se accelereaza insa dupa imi vine un miros de ceva ars in interior baga intr-un bidon de ulei, un litru de benzina, uita-te pe gradatie. baga un furtun in el, si il prinzi de pompa de benzina, sa alimentezi din el, si pune alt furtun la retur si il bagi tot in bidon. prinzi bine bidonul de aeroterma, la fel si furtunele, si mergi cu masina. ar trebui sa mergi cu ea 13 km, si sa mai poti merge. pentru ca iti mai ramane benzina in carburator. daca ai mers cu ea 13 km, si inca mai ai benzina, e bine

vezi cum mergi pe durata probei. cat mai constant, fara frane si fara acceleratii multe, fara stationari la semafoare si chestii de genul asta, cu o viteza de 40-50 la ora
edy99 a scris:baga intr-un bidon de ulei, un litru de benzina, uita-te pe gradatie. baga un furtun in el, si il prinzi de pompa de benzina, sa alimentezi din el, si pune alt furtun la retur si il bagi tot in bidon. prinzi bine bidonul de aeroterma, la fel si furtunele, si mergi cu masina. ar trebui sa mergi cu ea 13 km, si sa mai poti merge. pentru ca iti mai ramane benzina in carburator. daca ai mers cu ea 13 km, si inca mai ai benzina, e bine

vezi cum mergi pe durata probei. cat mai constant, fara frane si fara acceleratii multe, fara stationari la semafoare si chestii de genul asta, cu o viteza de 40-50 la ora


Am facut ceva asemanator dar din rezervor.
Cand mi s-a aprins becu la benzina (teoretic mai ai 6 litri in ea) am alimentat cu 5 litri de benzina de 200 si ceva de mii. am mers aprox 15 km cu benzina aia pana s-a aprins iar becu. sonda e ochiometrica......nu e cine stie ce exacta

+ daca ai pierderi de benzina intre carburator si rezervor, poti afla doar facand proba cu mersul din bidon/flacon nu e acelasi lucru. fa cum am zis eu. ai grija cum legi bidonul sa nu dai foc la masina pe drum
edy99 a scris:nu e acelasi lucru. fa cum am zis eu. ai grija cum legi bidonul sa nu dai foc la masina pe drum


Ok, o fac si pe asta.
Cum fac proba? cu motoru direct cald sau..? da cald. o alimentezi din bidon si mergi cu ea cat mai constant Deci.
Cu motoru cald am plecat din pantelimon pe fundeni cu masina alimentata dint-o sticla cu 1l de benzina. am mers pe fundeni pana aproape de colentina, m-am intors apoi pe niste stradute pana la cora si inapoi in pantelimon.
Viteza 50-60 in a 4-a la aprox 2500 rpm pe fundeni, iar pe straduta aia cam 30-40 si schimbari de trepte, a II-a a III-a.
In final am mers 8,5 km si a mai ramas benzina cat 2 degete in sticla.

Cum vi se pare? cam 11 litrii la suta . Consum urban 11 %....stai bine Da, dar asta mers 80% din traseu constant...50-60 la 2500 rpm.

De obicei cand merg cu ea mai mult de 10 km nu fac...din cauza ca nu am nici itp. ma tarasc doar prin apropiere. bag benzina de 500 mii (aprox 11 litri) si merg cam 50 km pai masoara cata benzina ti-a ramas si fa calculul de regula de 3 simpla. mie 11 la suta mi se pare mult, mai ales din bidon. loganul meu de serviciu, un van 1.4 consuma 6,5 la suta. eu cu un plin fac 1000 de km. ca are 65 de litrii rezervorul umplut la maxim. si merg cu ea si in oras si in afara. si opriri multe

mie din bidon imi consuma 7,39, iar normal din rezervor consuma 10 acum + sau - un pic Mie 11 la suta mi se pare extra putin
De obicei cand mi se aprinde becu alimentez de cate 500 mii si cum am mai spus merg 50 km. cum am facut 50 km incepe sa palpaie becu.

Prin oras nu merg ca un nebun...am incercat sa schimb si in 2500-3500 dar si in 5-6000 si tot asa pare sa consume Ma enerveaza si faptu ca nu trece de 100 ma rog de ea si...degeaba in ce priveste viteza de peste 100, desi ar trebui sa mearga si cu prima treapta, fara sa o deschizi pe a 2-a, dar uita-te un de ai pusa siguranta pe cablul de acceleratie. vezi se deschide treapta a 2-a cand apesi pe acceleratie? daca da, cat? si daca e aiurea, regleaza si pune siguranta pe alt canal.

poate ai talpa grea si apesi prea tare pe acceleratie, adica apesi pe ea inutil de mult, si consumi aiurea benzina Siguranta aia e pusa cat sa stea cablu intins...a 2-a camera o sa aflu curand cand se deschide si aia. momentan ploua
Unde ar trebui sa stea siguranta aia? sa fie cablul intins la maxim. dar sa nu cumva sa tragi prea mult de el, si sa se modifice pozitia clapetei. clapeta trebuie mereu sa se lipeasca de capsula de acceleratie. Pai inseamna ca e intins la maxim. am incercat sa-l mai intind sa pun siguranta pe urmatoru ''catel'' din ala si deja incepea sa se accelereze. daca il las liber nu moarte motoru, deci presupun ca e ok nu? da Treaba cum ca nu trece de 100 poa' sa fie si din cauza motorului? ca are km cam multi? are cam 150k si l-am segmentat pe la 70k. nu papa ulei nu nimic...doar problema cu consumu eu tot cred ca e dereglat ceva. nu are voie sa consume mult si sa nu prinda viteza mare... Dati-mi idei ca am ramas in pana oare un alt carburator o ajuta cu ceva? ai verificat ce am debitat eu pe aici?
sau doar iti place sa pui intrebari? Pai da...am alimentat-o din bidon, am dat scutu la rezervor jos sa vad daca picura din el, am luat traseele de tur si retur la merterit sa vad daca au ceva si nimic.
La surubu de CO deocamdata n-am umblat...si daca umblu, ce anume tre' sa-i fac? mai bine nu umbla la el, ca poate il distrugi de tot. de ce nu iei legatura cu cineva de pe forum sa vada si ei la fata locului? stiu ca fiecare reparatie costa, ca doar e si vorba aia "frate, frate, dar branza e pe bani", insa daca isi dau cu parerea poate nu iti cer bani. Poate are prea strans ambreiajul sau este uzat si nu mai are cuplu de la viteza aia in sus . Dar turatia motorului depasea 3500 dupa 100 km/h ? Ca mai poate avea efect si din avansul vacumatic . Daca nu exista avans nu prea merge bine in turatie . Pai cu a 4-a m-am dus mai mult si cand i-am dat a 5-a aveam aproape 3500...fix cat are o cutie 5 ro in a 5-a la 100
edy, asa este, nu zic nu. dar momentan nu am itp-u facut si s-ar parea ca pana la urma sunt nevoit sa i-l fac. daca nu rezolv pana atunci o sa vorbesc cu niste mesteri de pe aci sa vad daca ma primesc pe la ei ti-am explicat mai sus cu cateva mesaje ce si cum sa faci...
dar daca citesti si intelegi doar ceea ce vrei tu, atunci nu stiu de ce ma intrebi lumea Intreb lumea ca imi consuma o caruta de benzina, daia intreb.
N-am umblat la el ca imi e sa nu-l fu* de tot. nu m-am atins in viata mea de surubu ala si imi e ca daca ma ating sa nu belesc consumu de tot.
o sa umblu si la el da daca imi creste consumu citez: o sa sughiti rau daca numeri exact turele insurubate/desurubate, si te uiti exact in ce pozitie e surubul....nu ai ce sa strici......
ce sa strici la consumul asta de avion?


sau daca iti place consumul asta, stai asa cu el...
eu ti-am zis unde as umbla eu, ce as verifica, etc M-am invatat sa reglez carbul dupa indicatii din carte si de aici de pe site . In plus am tinut cont de mirosul specific la iesirea din toba finala si anul acesta m-am convins cat de mult conteaza simtul olfactiv al benzinei arse evacuate cand la tester de gaze mi s-a dat o mana de ajutor lasandu-ma sa vad cu ochii mei cum sunt gazele evacuate in timp ce surubaream la carb .
Cred ca asa este cel mai ieftin cu putinta sa ai carb reglat .
Intre doua curatari si spalari si dezinfectari ale aceluiasi carb nu s-au potrivit totdeauna acelasi reglaj in ture de la Co sau progresiune . Vorbesc de chiar o tura inainte sau inapoi la Co si mai putin de jumate la progresiune .
valib a scris:daca numeri exact turele insurubate/desurubate, si te uiti exact in ce pozitie e surubul....nu ai ce sa strici......
ce sa strici la consumul asta de avion?


sau daca iti place consumul asta, stai asa cu el...
eu ti-am zis unde as umbla eu, ce as verifica, etc


Na ca am umblat si la ala l-am insurubat vreo 3 ture si cred ca mai mergea putin (incepea sa mearga greu) cu motoru oprit.

l-am dat inapoi si chipurile inca mai merge deci...ce e de facut? 3 ture desfacut, ala de CO?

dar ala de progresiune?



3ture si un pic...se apropie de adevar (de obicei e undeva intre 2 si 3 ture desfacut)
vezi si la surubul de progresiune, si daca ala e desfacut macar 5,5ture, atunci problema ta nu e din reglajele carburatorului, si aparent...nici din carburator Ala e plin de vopsea, nu pot umbla la el. (si parca nici nu se umbla la el nu?) atunci pregateste bani multi de benzina... mergeam ieri cu tico de la munca, si dintr-o data ii da in nas. deabea am ajuns acasa cu el

ma duc azi la hotii aia de la carbotest, cica trebuie sa ii facem verificare. il da jos, desface capacul, scoate jiglerele, 4 parca, desface in spate un surub de reglaj, gen cel de co ca la oltcit, il spala, il sufla cu aer, monteaza totul la loc, schimba acel surub, desi mergea pus si celalalt de dinainte, il pune pe stand, il regleaza, si cer ca nesimtitii 150 de lei

pai la 150 de lei, luam alt carburator.

a venit patronul, isi facea cruce cand a auzit cat costa reparatia la carburator.

nu a durat mai mult de 30 de minute tot ce au facut ei la carburator.

niste HOTI Nu cred ca luai altul de 150 lei,unul de dacie costa ori 320 ori 520 nu mai retin ,deci ala de ticu era mai scump preuspun la mana a doua, zic ca , gaseam

http://www.craiovaforum.ro/vanzari-piese-auto/vind-carburator-de-tico-complet-208396.html Helllooo : ultima data cand am intrebat din curiozitate cat este un carburator de Tico NOU , am aflat ca pretul este in jur de 16.000.000lei vechi deci.... trezirea la realitate : la 2.000.000lei vechi probabil ca-ti luai ceva , dar sigur nu carburator NOU ! E putin mai scump acum.La un baiat care are magazin de piese auto (import), si cu care sunt prieten, am intrebat zilele astea (de curiozitate), si am gasit la frumoasa suma de 1830 RON.
Cele bune!
edy99 a scris:ma duc azi la hotii aia de la carbotest...
Eu intotdeauna cand am de facut ceva intreb cat costa aproximativ, bineinteles ca se intampla sa coste mai mult, dar macar orientativ. Ce te faceai daca nu aveai banii astia la tine?
L-as fi sunat pe sef, poate cand afla cat costa te punea sa cumperi 5 l de benzina si sa ii dai foc
PS. La noi la firma s-au vandut 2 Ticozaururi cu 1000 RONI bucata pentru angajati. Erau tare obosite dar totusi s-a avut grija de ele. Asta inseamna totusi o masina de rezerva, sau sudai 2 Ticouri si faceai stretch-limo Eu m-am dus sa imi desfunf jiglerele, nu sa imi faca carbotest pt asta. Am mai fost odata si a schimbat bornele, o siguranta si un bec si au luat 60 ron. Ei au zis, du-o la service si cand e gata ne suni si venim cu banii
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community