Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Tuning instalatie franare

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Treaba sta in felul urmator...
Vreau sa pot sa ridic masina, respectiv sa o las pana in pamant, fara a cauza probleme instalatiei de franare, de cate ori vreau eu pe zi.
Din experienta, atunci cand lasi masina mult prea jos...am reusit sa stric de mai multe ori conductele de frana(de obicei a puscat conducta care vine de la pompa de frana la limitatorul din spate), din cauza limitatorului banuiesc eu...


Cam cum pot elimina efectul asta?
Da, serios...vreau sa las jos masina si sa o ridic, de cate ori mi se pune pata. cum adica s-a puscat conducta?ca la aia nu umbli cand modifici inaltimea la masina man...
ori de cate ori am lasat masina in jos de spate, mai mult de 2dinti...a puscat conducta de frana. Sau chiar inainte de intrarea in limitator, sau chiar dupa limitator.
Si erau noi.... asta se intampla doar atunci cand nu mai reglezi limitatorul de franare,ramane inchis apesi ca animalul frana si face conducta poc,ori ai nimerit un lot de conducte proaste
mai bine faci limitatorul "fix" si n-o sa mai ai problema asta nu m-ai inteles in totalitate, desi raspunsul e cel care trebuie
Nu apas frana, nu fac nimic. Ma pun sa modific inaltimea bratului spate, si o modific mult de tot, pana se pune cu spatele pe asfalt. In momentul asta, se sparge conducta de frana. In afara de modificarea inaltimii masinii, nu umblu la frane.

la asta m-am gandit si eu, in loc de limitator un T, dar nu stiu cat de buna e solutia asta....sau daca mai exista alta solutie.

Pe scurt...vreau sa adaptez o instalatie de air ride pe oltcit, si ma incurca buba asta tehnica. (sau poate e doar la mine...)

P.s: nu ma intere cine ce crede, cum crede, ce parere are despre chestia asta. Ma intereseaza strict doar solutii la intrebarea mea. Detaliile tehnice o sa apara cand e gata toata tampenia. daca legi o sarma in locul arcului mic de pe limitator,o sa fie blocat pe deschis,forta de franare mare pe spate tot timpul,si aia e,nu are de ce sa se sparga conducta nu pot lega o sarma...pentru ca distanta intre limitator si brat se modifica in functie de inaltimea masinii

nu ar merge nici cu T-ul...din cauza cresterii fortei de franare pe spate.
Masina ar trebui sa fie daily use citeste atent ce am spus! Eu cand am lasat masina de spate am deconectat arcul in timpul operatiunii si apoi l-am intins(tras de el pana s-a decalibrat) in asa fel incat cand nu e incarcata masina arcul sta netensionat...presiunea lichidului in spate e mult mai mica in timpul franarii si la itp a iesit ca am frana la rotile spate(si pe strada frana de la 120-0 nu am avut parte de evenimente neplacute )
mariankzd a scris: nu am avut parte de evenimente neplacute


Nu minti.... ii drept ca nu cu frana Cu hayonul ,dar,s-a dovedit ca nu se inteleg daciile cu oltcit-urile..drept urmare a plecat cu bara sparta dacia si altii cu hayonu indoit :-"
valib a scris:ori de cate ori am lasat masina in jos de spate, mai mult de 2dinti...a puscat conducta de frana. Sau chiar inainte de intrarea in limitator, sau chiar dupa limitator.
Si erau noi....


sincer mi se pare aiurea ... asta ar insemna ca daca pui greutate pe masina ... pana o duci pe burta ar insemna sa sa se puste conductele ...si nu se intampla asha ... ia verifica circuitul de frana si vezi daca ai tras conductele pe unde trebuie ...sa nu fie cumva trase aiurea .... cat despre repartitorul de frana din cate shtiu eu ...cam asta e rolul lui creste forta de franare pe spate cand masina e lasata datorita greutati ... oricum daca o lasi din bare face acelasi lucru deci ideal ar fi sa mai intinzi arcul ...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community