Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Deblocare rapida etrier.
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
dupa cum am spus ,canalele nu aveau mizerie in ele,m-am uitat in ele mecanicu la fel si dupa inspectia cu ochiu am tras concluzia ca nu trebuie racaite
rumburak a scris:dupa inspectia cu ochiu am tras concluzia ca nu trebuie racaite
Mda, era o munca inutila si cheltuitoare mare de timp. Sa dea Dumnezeu si sa nu fie de acolo problema.
Iulius_je a scris:Sta bine acolo. Ala e mereu primu loc unde ma uit...



placutele de frana, culiseaza usor in locasul lor?
eu am ramas uimit sa vad un set de placute NOI, care dupa 200km au blocat franele. Cauza? s-ai dilatat si s-au intepenit in semi-etrier.


rumburak: ai pus garnituri noi? Ce fabricant? in mod normal daca franele nu sunt blocate sau daca masina nu e infranata, placutele se au joc sus-jos/stanga-dreapta.

Zilele astea ma apuc de ea, si va spun ce si cum... cred ca pompa de frana e vinovata totusi...
valib a scris:


rumburak: ai pus garnituri noi? Ce fabricant?


nu le-am schimbat pentru ca erau bune,nescoapte,si nici nu gasisem de schimb Am si eu o nelamurire. Cum se desface etrierul de pe stanga fata, de sub pompa de frana? La mine este un circuit spiralat, tot de la sistemul de franare, care ocupa cam tot spatiul si nu pot sa sefac suruburile ca sa spal pe acolo. Am incercat cu inelara, prinde dar nu am loc sa misc cheia; la tubulara la fel intra cam fix si dupa ce invart odata scot levierul cu care invart tubulara si nu mai unde sa-l bag ca sa desfac in continuare. Mi-e frica sa fortez sa nu rup conducta sau sa o smulg. Aveti vreo idee?
Vicii a scris:Cum se desface etrierul de pe stanga fata...
Cu cheie cu CLIKET cu cap de 17. + poti sa indoi USOR si INCET de conducta, sa ii faci o alta pozitie, ca sa ai loc mai bun pentru desfacut suruburile
Nu forta prea tare, nu indoi prea mult. la Oltcit fara cheie cu clinket esti mancat..... Azi am incercat, iar sa desfac aerisitorul de pe spate stanga, normal ca nu a vrut , am pus un cleste meserie, inox, calitate, a prins saracu acolo bine de tot, dar a ramas cu surubul in dinti, mai bine zis cu marginile lui, a muscat din el de s-a facut rotund si de desfacut tot nu s-a desfacut. Acum intrebarea mea este mai poate fi facut ceva sau doar inlocuire?


Multumesc. se poate face....
iei 2 muchii la pila sa le faci paralele, si pui o cheie franceza sanatoasa pe surub
incalzesti semi-etrierul cu lampa cu gaz(sau orice altceva)
loveste aerisitorul putin in cap

prinzi cu cheia franceza...si il desfaci Ar fi o idee, dar ma indoiesc ca o sa mearga
O sa se rupa la mine nu sa rupt ! am luat la pila si apoi am desfacut cu o cheie de 6 si a mers! La mine nu mai merge nici cheia de 6, am incercat initial cu aia de 8 inelara, s-a dus hexagonul, asa ca am incercat varianta pilire paralela pana merge cheia de 6, am bagat cheia de 6, am invartit pana s-au dus si | | paralelele. Apoi ieri incercat cu cleste si tot nu vrea. Bineinteles totul stropit din belsug cu lichid de frana. Nu vrea si pace. L-am luat cu vorba buna, l-am injurat, batut, tras, impins, s-a incapatanat sa stea acolo. Plus ca "meseriasu " care a umblat la pus acolo s-a ales cu tot felul de urari. Mai urmeaza un mops si o lampa de petrol, dar dupa ce dau o fuga la Bucuresti si imi cumpar etrier.

Respect. mai bine schimbi etrierul si termini cu balciul,parerea mea ca si eu sunt patit...am tras de aerisitor pana s-a rasucit si intr-un final s-a rupt...am schimbat semietrierul si gata...
Vicii a scris:Mai urmeaza un mops si o lampa de petrol...
Decit cu mopsul, eu as folosi o menghina in care sa string aerisitorul si sa rotesc de etrier dupa o mica incalzire. Gata, am ales solutia, cumpar unul complet si il schimb sau schimb doar semietrierul, nu m-am hotarat inca. Dar astept sa iau leafa si sa ajung prin Bucuresti ca aici nu se gasesc, iar la un magazin de piese oltcit am intrebat: "etrier stanga, spate, aveti?" Raspunsul - " cum arata?" Si am mai intrebat si de niste fise dar nici alea nu stia cum arata si de care are sau pe unde le are. Asa ca ramane sa vad ce fac cand ajung la Bucuresti.

Merci pentru idei si sustinere. Pai au in mod sigur la ACSA si pe Turda.
Uite niste magazine si numere de telefon:
---------------
Magazin Dimitrov (e pe langa Iancului): Bd Dimitrov nr 97
Tel (021) 252 79 65, 0722 284 221
---------------
Magazin Razoare (Drumul Taberei, langa Cotroceni)
Tel 0721 246 478, 0723 361 708
---------------
Magazin Turda (str Turda nr 131, e dupa pasajul Grant cum te duci spre Baneasa)
Tel (021) 666 3181.
---------------
ACSA www.acsa.ro

Suna inainte si vezi daca au pe stoc si cat costa la fiecare nenea e din GALATI...
Vicii a scris:Asa ca ramane sa vad ce fac cand ajung la Bucuresti.
Salut, nu va certati , ideea e ca intre 2 partide de training sper sa am timp sa umblu si dupa ce ma intereseaza. merci pentru numerele de tel si adrese. pai nu ne certam, eu initial nu vazui ca vrei sa mergi in bucuresti Asa e, valib are dreptate. Avem prea multa vechime pe forum ca sa ne certam pentru atata lucru
Cu placere, Vicii
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community