Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pe două roți
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Zephirus a scris:de unde fac eu rost de presă de 10 tone?
Vezi la un service o presa hidraulica sau daca nu poate poti scoate cu incalzire (lampa benzina) sau racire (azot lichid). ce faci cu ea zeph?nu cumva vrei sa faci bucati ambielajul?si la loc cine ti-l mai face?cine-l echilibreaza? poate a gasit vre-un mester de trabant :d sau macar ceasul lui comparator pai si daca becurile nu merg, decat acum pe baterie, si daca fac scurt intre borne si nu se intampla nimic, asta nu inseamna ca nu merge incarcarea? probabil ca da Ambielaju' ăla îl dau cu totu la hiervechi, i-am rupt pana de la rotor, i-am rupt șurubu de la bucșa platinilor... iaca mare pierdere. Cred că la cît trage la cîntar iau pe el la Remat mai mult decît aș da pe altu sh...

Noutate: Aprilia Tuareg Wind.
...obsedat și îndrăgostit.
Motor 350 cmc 4 timpi, răcire pe lichid. Exact ceea ce caut și ca mărime (taxe și mai ales, consum!) versus putere, baie proprie de ulei, răcire indiferent de vreme și temperatură ambiantă.
frîne disc față-spate
suspensie upside-down
arată ... ce să mai zic c-am zis că m-amm îndrăgostit
beleaua de care se plîng toți, dar problemă ușor remediabilă, cureaua de distribuție. Oricum asta e o problemă ca și rezolvată, în ziua de azi găsești mai ușor piese decît o .... pîine de secară. Plus firmele care fabrică curele la comandă.

Nu prea se găsesc în vînzare.... pentru că-s optime. Cine o are nu prea îi mai convine să o dea.

unii îmi recomandă într-o dușmănie Dominator și Transalp. Cică sunt și mai multe și mai fiabile. Bun, și atunci de ce majoritatea le vînd repede ? "La ele acasă, Tuaregurile sau MotoGuzzi sunt tratate cu respectul cuvenit."
... iar la noi motoristii fug de Aprilia ca nu-s fiabile!


ziceai ceva de un transalp - eu zic ca e o alegere mai faina! testeaza un transalp, si un tuareg. Da nu asa pt 3 minute in linie dreapta, mergi nitel pe forestier, megi nitel pe asfalt pe serpentine si apoi cumperi ce-ti place. Aprilia arat frumusel intr-adevar, insa Honda e Honda!

Referitor la Guzzi - mie unu nu imi plac. Se spune ca sunt 2 categorii - aia care le adora si aia carora le displac- ei bine, eu fac parte din a doua categorie. Eram sigur.
Atunci să fie la mijloc, nici pe a mea nici pe a voastră
Se pare că o să facem un fel de Kawa-club în familie....

Taman la mine în parohie, aș putea spune, am găsit un ... KLE . hehehe
Se pare că tre' să-i utilez omului casa, aș putea spune, da-mi convine de minune. De unde bani grămadă, mai ales pe praful ăsta...
E din 1995, are 43mii, nu are căzături-bușituri, arată bine...

Pentru cei care nu cunosc, e taman cea din prima poză de la începutul subiectului. Mi-am luat presă pentru scos rulmenți, pinioane, rotoare..... aproape degeaba mi-am luat. Nu e tocmai ce-mi trebuie. Și am mai dat și 25 de lei DECI NU POT SĂ CRED AȘA CEVA!!!

Voiam să refac motorul în carcasele cu seriile din acte. Am desfăcut motorul de rezervă, am zis că pun ambielajul ăla acolo....

Și astăzi... SURPIZĂ!!! Rulmenții ăia sunt și ei, cum se poate altfel, tot VARZĂ !!!

Acuma... caut presă de 10 tone, cu care să desfac unul din ambielaje...
Doar trebuie să reasamblez motorul ăla! la care motor bre- la Jawa sau la KLE ? Presa de scos rulmentii de pe ambielaj iti trebuia ? Una made in Germany de la utilitatile Trabant este cea mai buna . Inca o mai am de la tatal meu cu care isi schimba rulmentii de pe ambielaj de la Jawa care o aveam .
Una de aia sa cauti si inca ceva util este sa folosesti un vas in care sa-ti incalzesti rulmentii inainte de ai introduce pe ambielaj . Numai in ulei se incalzesc si mare grija sa nu te oparesti sau sa ia foc uleiul la fierbere .
Cand scotea rulmentul incalzea cu foc direct rulmentul ca oricum nu se mai foloseste . Incalzea si extragea cu presa treptat . O mai ai ? Da. Daca ai fi intrebat cand ai fost pe la mine o si vedeai . Dar nu exista sa nu ma intrebe "batranul rachier" daca o mai am . Vedeai ce inseamna Made in Germany vechi . E cel mai bun dispozitiv ce-l am .
Iar procedura de scoatere a rulmentilor de pe ambielaj trebuie s-o aplici dupa cum si eu si al meu batran a fost invatat de meseriasi ce lucrau la fostul IMH Galati cu prese speciale pt vibrochene . Cred că mi se face dor de Galați iar... ehe... de asta toamna lucrez si eu la 2 roti ...

o sa va pun ceva poze cu ce am evoluat pana acum ...
http://www.99poze.ro/motototo/#linkuri
cine ghiceste motoreta ? mobra hoinar ...dar plasticul ala are farmec doar negru bre... o fi avand el farmec negru , daca fostul propietar nu ii tragea dungi rosii cu pensula...nu dadea el acolo niste gauri sa lege bobina cu sarma ... eu daca tot l-am reparat , m-am gandit eu , sa il fac gri olive , sa se asorteze cu coarnele si suportul stopului, pentru ca si astea trebuiau vopsite , fiind afectate de rugina . Cand va fi montat pe motoreta v-a arata mai bine

si inca ceva , din experienta voastra de motociclisti , ce pareri aveti despre Minsk spuneti tot si bune si rele . nu stiu despre minsk,dar hoinarul ala l-as calari toata ziua pai cauta si tu un hoinar, sunt relativ ieftine . si poti sa il inscrii si la primarie, cu numar galben, deci n-ai nevoie de A1 sau A , poti sa mergi cu B sau legislatie ...

Eu pe al meu am dat 3 milioane , l-am luat pornit , la prima peda, dar sarea din viteze, adica imi mergeau doar a 1 a si a 2 a ... pe lana el am primit inca un motor , toba , carburatoare, ferodouri ...
si niste piese noi , ax pana, simeringuri ....

caut si tu pe motociclism , de gasit gasesti motorete ieftine .

eu dupa ce termin hoinarul, vreau sa-mi iau un minsk sa trec la clasa mai mare, hoinarul sa il tin de oras, pentro o singura persoana , ca i-am taiat suportii de la scarite , si minsk-ul sa il fac de drum lung si 2 persoane ...
COSMIN* a scris:

si inca ceva , din experienta voastra de motociclisti , ce pareri aveti despre Minsk spuneti tot si bune si rele .


Minsk? Nu te baga, sunt mizerii. Cad cutiile de viteze, bucsele de bascula se uzeaza repede, vara se supraincinge motorul... La noi aveau Minsk-uri la scolile moto, toata ziua reparau la ele. Am reparat si eu vreo 20 pana mi s-a luat si i-am trimis prin alte parti. hmmmm nu prea sunt de acord cu tine kft -ule ...
stiu ca la minsk cad furcile de la cutia de viteze, dar din fericire se gasesc furci noi si nu trebuie sa demontezi tot motoru ca sa faci reparatii la cutia de viteze. in rest cu celelalte probleme nu stiu ce sa zic, daca minsk-ul care e fier rusesc si se supraincaleste vara si cad bucsele , pai atunci hoinarul care e fier romanesc inseamna ca la prima peda se caleaza motorul si cum o dau jos dupa cric se dezintegreaza....

Eu stiu pe cineva care a avut minsk cativa ani si mari probleme nu a avut cu el... adica, doar astea asa de reglaj si intretinere mai desa la o comunista ... Minsk , a se evita doar de tineret . E puturos si chiar fratii de peste Prut indica motorul asta pt cei care n-au chef de adrenalina din acceleratie . pai eu nu vreau racheta , nu de alta , dar mi-e drag de viata si imi place cu oasele ne rupte ...

si oricum nu-mi plac vitezanele , naked si alte nebunii ... mie imi plac cele de enduro , cross ... dar cum una buna are pretul pe masura, sa nu mai vorbesc de intretinere...mai bine o comunista , intretinere ieftina , destul de capabila pentru clasa ei ... si nu-i asa de rea daca nu tragi de ea , nu te lasa in drum... COSMIN* , Minks nu e rusesc, e facut in Belarus. Asa cum nici bicicletele Sputnik (semicursiera "ruseasca") si Ukraina nu sunt rusesti, sunt fabricate in Harkov, Ukraina. Rusesti sunt Nipru, Ural, Ij (Izh) si vechile Voskhod, M72 si DKV.
b28kft a scris:Minks nu e rusesc, e facut in Belarus. Asa cum nici bicicletele Sputnik (semicursiera "ruseasca") si Ukraina nu sunt rusesti, sunt fabricate in Harkov, Ukraina.
Te mai pui si tu acum pt o federatie (rusa) ??? Tot un este.
COSMIN* a scris:mai bine o comunista , intretinere ieftina , destul de capabila pentru clasa ei ... si nu-i asa de rea daca nu tragi de ea , nu te lasa in drum...

Intretinerea nu e asa ieftina. Majoritatea piesele se gasesc contrafacute si de calitate indoielnica (segmenti, pistoane, simeringuri), iar daca ai "noroc" de un set facut dracu' stie pe unde, mai mult repari decat te plimbi. A fost Paul pe la mine si ne-am dus la sursa pieselor rusesti sau din fostul stat federal USSR in Galati . Ce vrei , daca nu au , iti aduc la comanda , se gaseste . Cosmine, ...cu timpul o să înțelegi că kft știe numai piane (Yamaha), de preferință peste 1000 și turbo. Altceva pentru el sunt "mizerii".

Dacă ai Hoinarul cu elicea în stînga (cu răcire forțată) n-are nici pe dracu'.
Văd c-ai început bine cu rulmenții și simeringurile..

Minsk sunt bune, dacă poți ignora relativa gălăgie și coada de fum. Patru viteze, doi timpi... o sovietică clasică.
Te atrage că e ieftină. Mai degrabă iei Jawa, (la o adică categoria A îți trebe la toate, și la Minsk și la Jawa, și la Nipră...), nu se compară Izh cu ele. Sunt cele mai bune comuniste. Cele mai bine gîndite și făcute.

Acum aștept să se ivească vreun Varadero 125. Am ajuns la concluzia că vițelușu' ăsta e optim, la ce îmi trebuie mie.

Succes! Zeph, iar vorbesti prostii...
Dupa '99, cand la noi in cartier au "explodat" socialistele, am tot reparat Jawa, Minsk, Nipru, Ural, M72, CZ, MZ, Simpson, Dkw, BMW-uri cu atas si chiar si un Zundap saharian 1100, piesa rara. Tot ce e in 2 timpi crapa. Si crapa repede. la IJ crapa cam tot, la Jawa crapa ambielajul, la Nipru se desfac suruburile singure. La motoarele cu 2 cilindri in 2 timpi te seaca aprinderea (2 perechi de platini) sau ii adaptezi aprindere electronica de Trabant. Singurele cu adevarat fiabile erau Simpson Avo si Sport - un cilindru in 4 timpi, subturat, subcomprimat, daca n-o alergai te tinea o viata. Foarte reusite!
Cea mai buna varianta ar fi un dirt bike (motocross) de 250 - 400 cm3 in 4 timpi, merge si pe aratura, merge si pe sosea cu roti de asfalt (super moto). Si exclus italiana, fiabilitate scazuta, piese scumpe si cam rare. Japoneza e o alegere buna, Kawasaki sau Suzuki. sau, daca te dau banii afara din casa, o Yamaha enduro cu tractiune integrala. Zephirus : da, am inceput bine cu hoinarul , este o refacere totala, nici o piesa nu ramane neatinsa.

Rulmentii la motor sunt noi , simeringurile sunt noi , axul pana este nou , bilele de la fluierul cu pinioanele de viteze sunt noi , cilindreea este marita , de la 39 mm , cat are pistonul de hoinar , am trecut la 42 mm piston de honda.

nici o piesulica nu a ramas neatinsa , inclusiv butoanele le-am reconditionat.

Ceea ce spui tu , cu racire fortata , este mobra ( 5O , 5O Super si Turist) , asta are 4 trepte si arata altfel , eu am mobra Hoinar , cu 5 trepte .

Iar legat de Minsk , pur si simplu mie imi place motoreta aia , nu este deloc incarcata ,motorul de 125 , are consumul mic , fata de alte motorete , la o adica se poate mari cilindreea daca vreau sau daca consider ca este nevoie.

Pretul pentru Minsk este destul de mic , ceea ce ma atrage , pentru ca eu vreau sa-l refac in totalitate , piese noi se gasesc destul de usor , fata de mz , jawa...

de japoneze, italience, bavareze si alte natii , n-am bani ... nici de achizitie si nici de intretinere.

motoare in 4 timpi nu vreau, nu-mi plac , le consider inutile. Motoare in 2 timpi am desfacut si eu destule, si nu vad de ce sunt asa proaste cum zic altii.

Pana la urma am ajuns ca acum cativa ani in urma cand vroiam sa imi iau oltcit , copil fiind ...intrebam si eu in stanga si in dreapta , toata lumea mi-a zis , nu-ti lua , nu e bun , nu gasesti piese, nu gasesti mecanici , e prost facut .... nu stiu ce si nu stiu cum.... o singura persoana mi-a spus asa, daca-ti place ia-ti , important este sa-ti placa tie nu altora, tu te plimbi cu masina care vrei tu , nu te plimbi pe vorbele altora.

Asa ca , oltcit mi-am luat si nu a fost asa de rau , chiar daca toti din jurul meu nu au acceptat nici astazi ca eu am avut oltcit , trebuia sa-mi iau dacie

Eu cred ca Minsk-ul este destul de fiabil , nu il iau pentru enduro - cross , nu il iau pentru cascadorii , il iau sa merg ca omul .
Si ma gandesc eu asa , ca daca tine o tara intreaga in miscare (minsk-ul este principal mijloc de transport in vietnam ) si aia se descurca acolo si cu piese si cu reparatii , il duce pe drumuri pe unde ti-e mila sa mergi pe jos , nu vad de ce nu m-as descurca eu aici , unde pot gasi ce-mi trebuie , si nu am nevoie de mecanici ca mi-l pot repara singur ... Te citez ... ti-l repari singur ...daca ti-ai facut Oltcitul singur sigur poti si la motoare moto ... sursa de piese cat mai bune si originale sa ai in primul rand . . . si accesibile la pretz . din ce am vazut , piesele nu sunt deloc scumpe, mi-se par chiar accesibile si se gasesc aproape toate piesele .

Acum, astept sa termin hoinarul si sa pun un ban deoparte pentru minsk Am pe cineva care abia si-a segmentat Minskul . Imi poate da informatii daca si cam la ce preturi sunt de vanzare . Numai sa nu te uit )
Oricum nu sunt scumpe , cam un avans de-al nostru , colegii care ziceam ca suntem Ideea cu Oltcitul de la inceputuri am mentionat-o si eu de mai multe ori... E putin penibil sa mergi cu Oltcit si sa zici ca aia nu e buna, ailalta nu... fiecare cu ale lui.

Eu n-am avut probleme cu aprinderea sau incarcarea la Jawa niciodata. A plesnit intr-adevar un rulment de pe ambielaj, dar nu a fost schimbat niciodata, era si cazul.
Sunt cele mai bune comuniste. Cele mai bine gîndite și făcute


Dupa mine cele mai bune comuniste raman Mz-urile
La al meu nu am umblat la motor 5 ani de zile..
Da nu e vorba numai de motor in sine, ci de intreg ansamblul, cadru/motor/cutie/frane/telescoape etc Etz-ul chiar l-am considerat un motor extrem de fiabil pentru un 2T, frana disc pe fata face toti banii, cadrul simplu si usor, cutie precisa si bine etajata, motor cu un piston, simplu si fiabil, racire supradimensionata, carburator cat se poate de simplu, in fine.. Partile slabe la mine au fost - aprinderea (ca sa ajungi la aprindere trebuie sa desfaci capacul de pe partea dreapta, prins in 6 imbusuri, iar eu nu prea le am cu surubarelile), amortizoarele spate- slabe rau, nu tin mult, si cam atat! Restul - benzina si ulei.. ETZ-urile au fost fabricate cu aliaje moderne, fata de IZH si altele, care-s cu aliaje din '40. De asta tin mai bine.
b28kft a scris:ETZ-urile au fost fabricate cu aliaje moderne, fata de IZH si altele, care-s cu aliaje din '40. De asta tin mai bine.

Citeam din ceva carti de motociclete ale lui bunica-miu, mult "babit", un aliaj extrem de bun la fel precum si numele il sugereaza Bun... la vremuri de iarnă, povești la gura sobei...

Astă toamnă mi-a crăpat ambielajul la djawolenie - stai-ar pe limbă lu kft să-i steie de pocit
Oricum nu era carterul cu seria din acte pe el. L-am recuperat pe cel "pe bune" și m-am apucat de refăcut...
Zilele astea am crăpat ambielajul, am tras rulmenții noi, am mers la presă și l-am repus, pus pe strung, centrat. Valoare tolerată - 0,25 mm. Nenea strungarul a zis că mai mult nu se poate. Foarte adevărat.
Între timp a venit zăpada... intrat în casă la căldurică.
Mai am să trag semicarcasele, trenurile cutiei...
Apoi când termin cu asta, măsor interiorul cadrului la prinderea furcii și caut doi rulmenți conici, de presiune. Idee furată de la un amic a cărui Africană am reparat toamna asta, pe un frig cu draci - și culmea pasiunea dracului prietena de atunci pe lângă că venea din an în paști pe acasă, a dormit și singură în noaptea aia... dar deh, "frațîi nii motojiclijtii..."

Să vuină căldura că mai am de terminat și mIJ-ul. Chopper bre. Calcule peste calcule de te doare mintea. Norocul lui că după fiecare piesă adaptată și montată, îmi place ce iese... În aceiași ordine de idei o să mai cumpăr cu o sumă aproape derizorie încă o motocicletă - bașca cu acte în regulă și cu ataș! - de pe care o să iau elemente ce se potrivesc la marele fix pe a mea. Telescoape cromate... rezervor lacrimă... far cu contact... anvelope...
Apoi o reasamblez cu ce am și-i fac vânt. În pierdere oricum nu ies.

Ideea e alta, însă....
Mă tot bate gândul să trec și eu la ceva în 4T.
Mi se fac tot felul de sugestii. Oamenii sunt foarte subiectivi, extrem de subiectivi când vine vorba de moto.
Eu unul mi-am cam fixat criteriile. Motor în 4T, de preferință monocilindric sau cel mult în V, răcit pe apă, capacitate mică - de pe la 150 până pe la 400 - rezultând consum destul de mic, care pentru mine reprezintă un criteriu important la urma urmei, preferabil enduro stradal, cu frâne pe disc sau cel mult combinate... Și preferabil să arate tip dakar, cu carenă mare care să protejeze de vânt.
Ceea ce se încadrează până aici e doar Suzuki Dr350, dar, nu are carenă, e un motor de trântit cât se poate. Monocilindric, consum mic, fiabil, dar... fără carenă și scumpe.
Tot din seria 350 cmc ar mai fi cele italiene - Aprilia Tuareg, Gilera Dakota/XRT și oarecum exoticele Cagiva și MotoGuzzi. Foarte atrăgătoare la aspect, poate? mai puțin fiabile.

Urmează... probabil câștigătoarea: Honda Transalp 400. Motorul ideal, dar... cam inexistent în România. Și cine le are nu le dă așa ușor. Tocmai de aia. Extrem de fiabile, consum redus, stabilitate, manevrabilitate, arhitectură deosebită....

Kawasaki KLE de 500, parcă nu aș vrea. Deși am găsit aproape de mine una. La preț bun, și nu părea a fi fost accidentată.

Și dacă nu și nu... oi face sacrificul suprem și trec la clasa 650 +/-. BMW F650 nu-mi place ca și carenaj, deși am auzit numai lucruri bune la toate capitolele, Suzuki DR650 nu prea-mi place cum arată, pianele (Yamaha Tenere) la fel... rămâne Transalpul de 600/650. Dar deja mă sperie - costă... și mai au și consum de Matiz. Tocmai de aia, să am 2000 de euro e clar ce mi-aș cumpăra întâi

O variantă deloc de lepădat sunt motoarele chinezești.
Pe net apar tot felul de păreri savante de la tot felul de copchii cretini cu pretenții, care știu ei că nu "ie" bune.
Am un vecin care are un Concorde de ani buni, moșul motorist de viață, și nu a avut nici un fel de probleme. Și circulă cu ea zi-lumină, în sezon.
Mai citeam pe un forum cum un începător a plecat tot cu un Concorde la mare. A ajuns fără probleme, doar la întoarcere a pățit ceva cu înfundatul... carburatorului. Băietul, de ăsta modern... ce să știe el ce și cum. Așa că m-am lămurit: dacă ai avut "comunistă", nu se poate să-ți prinzi urechile într-o "kinezărie". Doar cutiuța de aprindere - care nu e tocmai scumpă și se poate purta una ca piesă de rezervă.
Însă... nu au ce vreau eu. Doar un touring interesant de 200 cmc.

Să-mi termin eu hârburile astea însă. Apoi.... mai vedem. Ba dobi! Nici o carena nu te apara de vant si de reumatismul aferent!!! Pt asta exista nadragii din piele!!! Sau, faci "revista presei" in blugi (bagi ziare).
Si cu ambielaju' de Jaw(r)a, ti-am zis ca sunt patit... Schimbat 2 intr-o vara.
Mă tot bate gândul să trec și eu la ceva în 4T.


Ideea e că îmi trebuie un motor enduro-stradal, din cauza drumurilor dificile, adică nu neapărat înalt dar cu cursă mărișoară și moale a suspensiei, dar confortabil și ușurel, cu motor mic, silențios și consum redus.

Se ia una bucată motocicletă Aprilia Tuareg 125 (nu altfel!) sau preferata inimii, Gilera XR2 125.
Se scoate din prima motorul din ecuație! (o să explic mai jos de ce!) și se analizează:

- Furcă upside-down (super! telescopul se curăță prin legea firii, adică totul (apă-noroi) curge firesc spre jos) iar amortizorul e pe gaz;
- Monoamortizor spate, cu pretensionarea arcului reglabilă;
- Frâne disc față-spate;
- Roată de 17 spate, 21 față , ca la surorile ei mai animale, de 650/750. Avantaj ușurința găsirii anvelopelor adecvate;
- Sistem electric pe 12V - aceiași idee ca mai sus (becuri, baterii...);
- Radiator răcire chiar supradimensionat - bine, depinde și de motor, vorbim mai jos;
- Rezervor și carenaj mari, cu spațiul aferent pentru genunchi, șaua confortabilă; două faruri mari; poziție foarte confortabilă;
- Greutate avantajoasă - maxim 140 kilo;
- ..aspectul sentimental: aspect de Dakar clasic al anilor '80-'90, preferatul meu al tuturor timpurilor

Așa.. și scoțînd motorul de pe ea,
Se ia una bucată motor "meid in ceaina" de la renumiții First Bike, moncilindric, răcire pe lichid, capacitate 150-250, cu consum de 2litri/100km testat! , patru timpi (baie proprie... nu e cazul să mai detaliez), cu cinci rapoarte în cutie (unele vin și cu una înapoi și nu doar hidramatele pt. ATV ), silențios, fiabil... pornire cu demaror... piese gîrlă, de la seturi motoare pînă la aprinderi...

Se combină aceste două elemente și obținem un enduro stradal cu consum nesimțit adică, pentru mine, motocicleta ideală. Clar mai bună ca un scuter, clar mai bună ca una de 650. poze...poze....ca fara poze e ca si cum ai vorbi degeaba


Sau



Plus



Uploaded with ImageShack.us

Egal



Mulțumit? se observa ceva miscare pe aici

Zephirus : tata are o motocicleta de la first bike , modelul Formula , are motor in 4T de 199 cmc , despre fiabilitate nu prea am ce sa iti spun ca nu prea a calarit-o , are cam 5OOO de km cu ea si nu a avut probleme la motor deloc , doar bujia a picat dupa vre-o 15OO de km . in rest merge bine motorul trage bine , are cuplu , consumul este mic , cam 2 - 2,2, la 1OO de km , depinde de bagaje si semafoare. Carburatorul a facut ceva fitze ca sa spun asa , si anume s-a gripat tija de la soc si nu mai inchidea socul detot.

In alta ordine de ideei eu am terminat Hoinarul

L-am pornit , am facut cam 1O km cu el in prima zi , fericit nevoie mare , cand deodata nu a vrut sa mai porneasca , s-a innecat ... , l-am impins , a pornit dar nu mai tragea deloc , rateuri in carburator asa ca l-am impins pana acasa , desfac aprinderea si am vazut ca pastila de la platina mobila era desprinsa. Am cumparat o platina de piaggio ciao , i-am cositorit pastilele platinei , asa pentru orice eventualitatea , am pus platina , am reglat aprinderea si merge iarasi bine .

Asa ca 2 zile nu m-am mai dat jos dupa el. O sa va arat si o poza zilelel astea , cand fac rost de un aparat . Auzit poveste...nah, balada populara, ca un tip s-a urcat pe-o motoreta first-bike, si a plecat la drum, cica l-a oprit la granita cu turcii, la iesire din turcia spre asia, si a facut si retur fara probleme, doar evacuarea a cazut dar a sudat-o...cica era din iasi
unii îmi recomandă într-o dușmănie Dominator și Transalp. Cică sunt și mai multe și mai fiabile. Bun, și atunci de ce majoritatea le vînd repede ?

pentru ca majoritatea cum le iau le trantesc repede, le fac muci...am vazut adus un transalp de la nemti pe platforma, tipul a trecut prin cluj, arata tzipla, nici o zgarietura, neamtul o tinea in garaj cu prelata pe ea, 30 mii de km si nu vedeai urma de uzura nicaeri, a ajuns in iasi, in 2 saptamani noul proprietar a dat cu ea de pamant ...și transalpul ăla e verde, dacă nu mă înșel...

Cosmine, o vorbă din bătrîni și pățită pe propriul șioric: poartă la tine o platină (sau două,... trei, patru.. depinde de numărul cilindrilor și nu numai; la cît e de mare și cîntărește una, zece poți să ai cu tine că nu se simte.. dar atunci cînd n-o ai face toți banii!) , două-trei bujii, o șurubelniță reversibilă, (o poți folosi și pe post de dorn cînd desfaci o roată să faci o pană), o cheie reglabilă, un petec de cameră/anvelopă, o bucată de fișă.
Un pachet format din toate astea nu știu dacă-ți ocupă un pachet de 20cmx10cmx2 cm în cutia de scule.... dar cînd nu le ai...
Fără becuri, plastice, alte minuni mai poți să mergi; dar fără astea...

De ce nu iei o aprindere Gotronic, cu un singur senzor (tu ai monocilindric)? Nici nu știi ce diferență e! ADIO scântei ratate de la zborul de platină, și oricum scînteie garantată! urcă mai repede în ture, ... mă rog, avantajul dispariției unui contact fizic bucșa metalică trece prin dreptul senzorului care comandă cutiuței roșii (aprinderea) să întrerupă înfășurarea primară, adică descărcarea secundarului, adică.. scânteie! Înțelegi tu...

Am fost astăzi pe la First Bike, cică un motor complet echipat, gata de suit pe cadru, de 200 cmc (care a echipat modelul Forumula ), ajunge aprox. 500 euro. Nu mi se pare mult; e un motor nou care a trecut de stadardele ECE. Iar despre moșicletele asamblate de ei am auzit lucruri rele doar la capitolul finisaje pe la cadru și service, lucruri care, în cazul problemei mele, nu mă afectează...

O să văd eu... Parodie după reclama la Pepsi

"Ce cîștigați dacă cumpărați o Jawa?"

(fără a sta pe gînduri)
"O mie de draci și abilitatea deosebită de a inventa înjurături noi de care nici nu te credeai capabil și te fac să rîzi singur deși transpiri și-ți dai pumni în cap?"


De ce morții și răniții nu pornește la pedală, dar dacă o trag 3 metri, pornește la sfert ????
Menționez că aprinderea e reglată ca la carte, la 3 mm înainte de PMS, platinile sunt curățatem carburatorul e desfăcut și suflat pe toate circuitele, și reglat ca la carte....

Mai are o singură șansă: aprinderile elecronice. Dacă nu.... toaipă, brichetă, și sortată pe categorii: aluminiu, cupru, fier...
Zephirus a scris:1. "Ce cîștigați dacă cumpărați o Jawa?"
2.De ce morții și răniții nu pornește la pedală, dar dacă o trag 3 metri, pornește la sfert ????

1. O sticla cu apa.
2. Cind ai facut reglajul de 3 mm la platina, ai uitat sa iei in consideratie si jocurile. N-am știut că am cască de femeie...

http://www.youtube.com/results?search_query=road+to+heaven&aq=f
Zephirus a scris:N-am știut că am cască de femeie...
Ai intrat cu capra in coafor de ti-ai pus bigudiuri ???
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Cafenea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community