Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Team 460 - Raliul pe zapada Covasna 23.01.2010
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Lasa bre, ca o poza mica cu pantera pe hayon nu cred sa ne aduca vre-un proces.

In alta ordine de idei, dupa cum stiti, ne pregatim intens pentru raliul "zapezii" din Covasna. Ultimele stiri spun ca s-ar desfasura pe 23 ianuarie, adica peste cateva zile. Speram sa reusim sa ajungem, din pacate avem ceva probleme organizatorice legate de transportul masinii pana acolo... Dar, ca deobicei, facem pe dracu in patru si tot ajungem...

Sursa: http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Stiri2&op=show&id=248 Intre timp a aparut si planul orar, raliul are 125km in total, dintre care 70km de probe speciale. Cat un raliu din Campionatul National de Raliuri 2009.
Speram sa terminam pregatirile la timp (ma rog talash, lascone si iulica, eu mai putin), speram sa gasim metoda de transport de la Buftea la Covasna (deocamdata se pare ca suntem in pom ) si mai ales speram sa facem o figura frumoasa. De Bogdan sunt sigur, de mine mai putin.

Pentru incurajari, injuraturi, aruncat cu bulgari dupa noi, va asteptam in principiu pe 23 ianuarie, pe marginea drumurilor forestiere din imprejurimile orasului Covasna.

Daca se schimba ceva, dam de stire. eu stiu o masina suficient de inalta sa mearga mai bine ca oltcitul pe acolo Care, ma? Vezi pe unde bagi XM-ul ca te alerg !!! http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Stiri2&op=show&id=251 A aparut si lista de inscireri provizorie: http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Stiri2&op=show&id=252

De nins, ninge de rupe la Brasov, banuiesc ca si la Covasna, ca de obicei acolo e mai rau ca la Brasov. Astazi sper sa termine talash ultimele detalii ce tin de hartzogaraie.

Vineri sunt validarile si inscrierile pentru recunoasteri, precum si recunoasterile.
Sambata sunt verificarile tehnice si administrative, precum si cursa propriu zisa. Sambata apar si eu. Dacia Sport (singurul vostru concurent pana acum ) este aia alba a lui Marciuc? Care anul trecut a iesit in sant?

L.E. Acum am vazut ca imi mai trebe o pereche de ochi mai e si un ford escort la H2 Dap, aia este, aceiasi baieti simpatici cu care am stat de povesti anul trecut. Pilotul este arbitru de raliu si coasta, l-am vazut anul trecut la mai multe coaste. si copilotul de anul trecut e tot arbitru ,ca parca si pe el l-am vazut :d Va bateti cu arbitrii? ... o sa fie interesant ( se stie cine castiga nu? ) Anul trecut n-au terminat, chiar daca de obicei sunt arbitrii Si cand te gandesti ca anul trecut pe vremea asta ii amenintam ca ii batem cu oltcitul . Si eu aveam o punga in loc de ciorap... Drive Safely and Responsibly. In rest....fara tumbe
Bafta! Mai, voi in loc sa veniti la Iasi sa "dati mina cu mina" cu oficialitatile, voi va ginditi la raliuri S-a modificat traseul, din cauza caderilor de zapada abundente una din probe este impracticabila, asa ca traseul s-a modificat nitel, in sensul ca se vor parcurge 4 treceri pe proba Betasu: http://www.autocrono.ro/modules.php?name=Stiri2&op=show&id=253 Gata recunoasterile, totul e ok, ceva peripetii (va povesteste copilotul Cristian, daca vreau ). Maine avem nevoie de ceva bafta, noi suntam increzatori! Dar Marius cum a mers?
Bafta maxima maine si aveti grija la santul ala
talash a scris:Maine avem nevoie de ceva bafta, noi suntam increzatori!
Va tinem pumnii ! Bafta, noroc, succes.

Incalziti bine motorul inainte de a iesi pe traseu. O patura pusa in fata grilei motorului, diminueaza timpul de incalzire si consumul de benzina. Aveti grija ca din noaptea asta incep gerurile.

BAFTA !!! vrei sa spui de azi laurentiu?am facut ceva turturi la nas azi mesterind la masina
sa va spun ce-am mesterit azi?
pai,dupa ce am aerisit franele,am zis sa facem unghiul de deschidere al rotilor fiindca pe drum talash a observat ca la frana de motor masina tragea usor mai mult dreapta
si se pare ca bieleta de directie de pe dreapta(schimbata la atelier!) era slaba ,si din piulita pivotului,si din contrapiulita dintre pipa si pivot
am strans-o,si am reglat dupa mai multe masuratori ca rotile sa fie paralele!(trebuia o mica deschidere,dar bogdan a zis asa,daca nu-i merge rabla maine el e vinovat )
am pus stikerele pe masina,am pus si intercomul ...speram maine sa porneasca,daca a pornit o sa fie ok...
hai ne auzim pe maine... Se pare ca stirile despre evolutia echipajului 460 sunt din cele mai bune. Din discutia telefonica purtata cu Bogdan dupa ora 18.30 am aflat ca au evoluat foarte bine, Cristi e ''super-multumit'', ''am rupt bara in stil WRC'' si totul a decurs cum trebuia. Au terminat toate cele 5 probe si, mai mult decat atat, s-au clasat pe locul 15 din 21 de echipaje care au terminat raliul.
FELICITARI !!!
Alte noutati poate aflam cat de curand direct de la ei. Numai bine. FELICITARI!
Asteptam cu nerabdare pozele. Incet, incet incep sa apara si fotografii: - Click aici - si - Aici -

460 Un clasament ceva?

Felicitari baieti pentru prestatie si foarte frumos mesajul de pe luneta.

P.S. http://picasaweb.google.com/bogdan.fb/RaliuPeZapadaComandau#slideshow/5430016039479005186 Se pare ca mecanicii Oltcitului au folosit o tehnologie mai avansata decat cei de la Mitsu. Banda e mai profi decat cartonul
Bravo maaa! Cristi, cum a fost in dreapta? Ce flaps misto are olteanca
DanH a scris:
Laurentiu a scris: Silence.

I'll kill you.
Fu bine, frumos, interesant, bestial si mai ales de-a latu'!

Maine, cand ne dezghetam mai povestim!

PS Flapsul e "indoit" din cauza de mers "finlandez", adica ajutat de parapetii de zapada sa revii pe trasa . Sau din cauza de dictare tarzie a copilotului:P!

Revenim maine.
talash a scris:...Revenim maine.

Aoleuuu, cat mai e pana maine ... atunci , da-i ceva sa-i dezmorteasca limba copilotului
tonim a scris:atunci , da-i ceva sa-i dezmorteasca limba copilotului

pe urma sa-i stea pluta limba ? Pana se dezmortesc baietii (offf, ca mult mai dureaza ...) iata si clasamentele:

CLASAMENTE RALIUL ZAPEZII

Meritati din plin FEEELICITAAAARI !!!!!!!!!!!!!! Misto acolo in clasament! Felicitari! Asteptam poze sau filmari! hai cu pozele,ca mie mi-e lene uof,...ma apuc acum de uploadat... Felicitari! Anul asta sa nu mai coborati sub pozitia asta Ok, revin pe baricade cu impresii. Intarzierea este obiectiva 100%.

Ziua de vineri, alocata recunoasterilor si ridicarii road bookului (carnetul cu harta, distantele si drumurile de urmat) a decurs normal in cea mai mare masura. Am procedat ca in campionatele mari, in sensul ca am facut doar doua treceri, una pentru scriere si cealalta pentru verificat si modificat notitele. O ciorba extraordinara la sfarsit in centrul Comandaului, alaturi de Csongor, Marcus si inca un echipaj, ne-am intors la Sf Gheorghe, unde, prin amabilitatea lui Csongor, am remediat ce era de remediat si am mai lipit niste abtibilde. Am dus masina din nou la Covasna, am lasat-o acolo si am plecat spre casa. Dupa un frig strasnic si oarece peripetii (am ramas fara benzina in mijlocul campului pe drumul de intoarcere, moment in care am descoperit the hard way ca litrometrul de la Xm este un pic optimist si este chior de un bec - ala de arata limita rezervei). Am transcris repede dictarea pe alt caiet si asta a fost tot.
Ziua de ieri a inceput dimineata devreme, la 6:30 ne-am trezit si pe la 7 si ceva am plecat spre Covasna, impreuna cu iwa care ne astepta in fata blocului.
Dupa verificarile administrative, au urmat cele tehnice, trecute cu brio, apoi am asteptat startul, motiv de schimbat impresii cu "concurenta".
Micile peripetii pana la prima proba au fost modificarea ad hoc a road bookului din cauza de strada inchisa, intercom cu personalitate si un motor care s-a supraincalzit de atata asteptare. Prima proba, Comandau, a fost destul de grea, virajata pe urcare si cu multe zone periculoase. Am trecut cu brio, am mers destul de tare, dar destul de prudent. Am remarcat ca m-am obisnuit destul de repede cu dictareaIn parcul de service baietii n-au avut mare lucru de facut, iulica si-a facut de lucru pe la coloana de directie cu un surub si cam atat. Un pic de realimentare si catre proba a doua. Aici alta suprafata. Daca pe Comandau au dat cu nisip si aderenta a fost relativ buna, aici nu era decat dat cu plugul si atat. In unele locuri in sleaurile facute si-a facut aparitia si gheata. Cum noi plecam penultimii, am avut parte de un traseu cu destule capcane. Montati bine de reusita primei probe, ne-am dat drumul la vale, ca proba in mare parte a fost la vale, si am reusit un parcurs destul de rapid, extrem de derapat si spectaculos, mai cu voia noastra, mai fara voia noastra. Din pacate, timpul nu a fost foarte bun, concurentul din fata noastra s-a rasucit pe proba si am asteptat in spatele lui sa intoarca masina. Nu a contat prea mult, pe noi ne-a interesat sa vedem cum se merge si daca tinem pasul, mai ales ca aparusera si primele iesiri in decor. Din cauza ezitarilor in dictare, au iesit niste derapaje memorabile, mai ales cel in care a avut si masina nitel de suferit, parapetul de gheata care a pus masina pe directie a spart stopul a rupt bara si a indoit nitel aripa. Dar..asa e in Suedia. Regrupare, un ceai cald, niste sarma si un patent - multumim Vali Porcisteanu - si am purces pe proba 3, acelasi traseu, dar in sens invers. Desi eram hotarati sa mergem nitel mai prudent, tot am avut parte de derapaje spectaculoase pe ici pe colo.
Urma parc de service, nimic de reparat, doar depistat sursa unor zgomote suspecte pe fata, un cap de bara cu joc in nuca si amortizorul distrus in mare parte de pe stanga fata. Realimentare si, inapoi la vale. De data asta am mers mai prudent, nu am fortat, dar timpul a fost mai bun, deoarece nu am mai avut probleme cu cei din fata.
Ultima proba a fost neutralizata, din cauza ca intarzierile din program au impins competitia inspre momentul apusului de soare, iar prin padure neechipati nu merge sa te dai, e prea periculos.
Am ajuns cu bine la Covasna, a urmat masa festiva cu pilotii si oficialii, afisarea clasamentelor, decernarea cupelor, motiv de bancuri si glume memorabile.
Una peste alta, am incheiat primul raliu, pot spune ca a fost aproape ca un raliu de campionat national, nu la fel de complex, dar cu probe dificile. Per ansamblu total multumiti, micile probleme aparute la masina sunt neglijabile, suspensia a fost exemplara, cutia de Special s-a nimerit de minune pe probele alea extrem de virajate, iar diferentele fata de ceilalti nu au fost foarte mari.
Asta a fost, mie mi-a placut enorm, atmosfera a fost exterm de frumoasa. Singurul regret e ca din pacate Csongor si Marcus au abandonat tehnic, au avut probleme cu doua turbocompresoare si au decis sa nu mai continue.
Abia astept editia 2011.
Ca o masina de raliu adevarata, dupa ce ieri a mers si pornit impecabil, astazi nu a mai pornit decat trasa. A fost foarte frig la Brasov, bateria oarecum slaba, a cam udat bujiile si desi le-am curatat si inclazit pe aragaz, nu a vrut decat trasa.
Poze de la raliu gasiti si aici: http://rallymax.ro/index.php?option=com_zoom&Itemid=30&catid=146
FIlm: http://www.youtube.com/watch?v=SsownZPvjJI

Toate filmarile gasite de mine: http://www.youtube.com/results?search_query=raliu+covasna+2010&suggested_categories=17%2C2&page=2

O poza care mie imi place foarte mult: http://www.rallymax.ro/index.php?option=com_zoom&page=view&tmpl=component&catid=146&key=40&hit=1&Itemid=30 Frumos, foarte frumos.
Bravo baieti

Ce cauciucuri s-au folosit? normale de iarna sau cu cuie? Am folosit asa: pe fata TRX 170/70/340 Michelin de iarna, vechi, dar bune. Pe spate am folosit tot cauciucuri second hand, 155/70/13 de iarna, in stare foarte buna, cu un profil asemanator cu cele de raliu. Nu au avut cuie, am vrut sa punem cuie pe ele, dar nu am gasit in timp util unde sa montam la preturi decente. Insa din ce am observat, doar cei care au avut cuie de raliu au fost foarte avantajati, au fost piloti care au folosit cuie de strada, cum am fi vrut noi, dar din ce ziceau diferenta de aderenta in conditii de cursa nu a fost foarte mare. Oricum, derapajele au fost spectaculoase si fara cuie. Felicitari pentru prestatie!! Si la mai mare. Din clasament vad ca ati luat locul I la H1 .

cristi_s a scris:Din pacate, timpul nu a fost foarte bun, concurentul din fata noastra s-a rasucit pe proba si am asteptat in spatele lui sa intoarca masina


Probabil ca mai urcati un loc in calasament daca nu aveati problema asta si daca fortati un pic mai tare.
Avand in vedere ca este prima participare pentru echipa, nu pot decat sa va urez ca urmatoarele sa fie cel putin la fel de bune! Clasamentul nu prea a contat pentru nimeni. Chiar faceam misto cu Bogdan Marciuc, dupa ce talash a parcat Oltcitul langa Lancia lui in parc, ii zic lui talash, "baaai, faci de rusine Lancia", la care Marciuc:" Da' chiar te rog, io oricum senzatii ca in Dacia Sport n-am mai intalnit". Echipajul din fata a venit sa isi ceara scuze ca ne-a incurcat, dar oricum nu a contat timpul, noi eram hotarati sa terminam, timpii pe proba i-am calculat doar la primul service.
A, o mostra din ce a trebuit eu sa fac: Asa se vede filmarea de la mine din caiet (e primul rand).
Au fost la un moment dat niste insruiri de vreo 5 - 6 curbe legate, una mai nasoala ca cealalta, nici nu stiam cum sa le citesc ca sa inteleaga talash ca vine o parte nasoala, o data i le-am zis pe toate odata si nu a inteles mare lucru, mai mult de 3 curbe, daca sunt legate, nu prea merita sa le zic, ca tot nu se intelege succesiunea curbelor.
Una peste alta, eu sunt bucuros ca nu am pierdut dictarea decat de vreo 2 ori, dar sunt si mai bucuros ca am realizat repede unde am gresit si am reluat repede.
Am uitat sa zic ca probele au avut 8,8 km prima, 10 si ceva fiecare din urmatoarele 4. Au fost ceva kilometri de drum forestier de acoperit.







poze la gramada ca de obicei

se pare ca polizorul a batut totusi sageata din carpati(dacia sport) ,iar daca bogdan se inscria la h3,luam si cupa pentru locul 3

tocmai a trecut bogdan pe la mine,in drumul lui spre buftea masina inca merge brici urmeaza cateva luni de hibernare Ce fata are iwa: .

Domnul acesta este Simon Arpad, presedintele clubului organizator, Auto Crono, din Sfantu Gheorghe. O fotografie superba:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=1279887&d=1264342644 bravo baieti ati intrat in carti . Am evadat din spital... si vreau sa va felicit. Super frumos... iar pt stickerul din luneta.. efectiv nu am cuvinte . Cand vazusem topicul/poanta cu vanzarea voiam sa vin sa ve musc de jugulara... iar acum cand am citit tot topicul asta... nu mai pot de bucurie. multa sanatate cicloape inainte ca talas sa vanda masina,eu cristi sigur ii dadeam foc

BRAVO baieti !
O doza de iubire si daruire pt ceea ce faceti amestecata cu o mica doza de nebunie (ma refer la vremea de afara), ma fac sa-mi scot palaria (caciula, sapca) in fata voastra. . Vorba lui Barutu: "ati intrat in carti" asa ca, sa nu le parasiti.
iulicuta2000 a scris: inainte ca talas sa vanda masina,eu cristi sigur ii dadeam foc

Si...........de rest ma ocupam eu personal. Felicitari!

Cat a consumat? )
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Raliu Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community