Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Buburuza mea
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Valib, rolul practic care era?
Cumva acela de a intari suspensia pe fata? ce alt rol crezi ca ar putea sa aibe? oricum mai simpla varianta cu 2 amortizoare puse paralel nu in x cum sunt cele din poza mi se par totusi prea multe modificari si nu prea isi au rostul ... dar oricum cand se faceau modificarile astea cu 2 amortizoare nu se prea gaseau amortizoare ca lumea pe nicaieri (nici chiar in uzina, a mai experimentat si fabrica pt raliu varianta cu 2 amortizoare)... acuma se poate rezolva cu unul ca lumea si gata ai intarit suspensia ... Am facut rost de o turbina de Hyundai Santa-Fe care am inteles ca baga vreo 3 bari,sa ma risc sa experimentez pe ea ? (mai am o turbina mai mica la care presunea max e in jur de 2 bari). Daca e de diesel o sa spulbere palele turbinei dupa primele teste zau?de aia turbina mea de opel 1.7 are palele intregi si trag de ea de vreo 10mii de km numai pe gaz(temperatura la gaze e mai mare ca pe benzina) si n-are nici pe dracu intr'adevar nu-i cea mai potrivita alegere una de diesel si din pricina formei paletelor pe evacuare,dar oricum este o improvizatie deci pune-o fara probleme...daca nu vrei,pune niste poze cu dansa ca poate o vreau eu Azi i-am mutat bateria de pe fata pe spate O intrebare.....legat de electrica,dar prima data "datele problemei" :
-Inchiderea centralizata a suferit un "soc" acum 1 an....de la o ploaie foarte puternica (mi s-a si umplut masina cu apa).
-Motorasele mi s-au ars.
-Toate sigurantele au ramas intacte
-Am schimbat motorasele

Acum problema este ca nu mai vrea sa actioneze motorasele in nici un fel
Cutia de comanda clancane cand apas vreun buton de la cheie.....dar atat

Vreo solutie ? Schimb-o! Da,merci,chiar nu ma gandisem la asta =)

P.S.
O poza cu bateria pe spate :



(sarma aia nu e definitiva acolo ) Ultima Aditie:

Frumoasa.
E electrica, sau o deschizi cu mana?
Scuzati intrebarea, dar nu ma pricep la trape. E electrica. Nu vezi motorasul acolo? Super trapa! gyorgyoda, am precizat, ca nu ma pricep la chestii din astea. Alex, aplica folie antiefractie pe trapa aia. Nu de alta, da' geamu' trapei e securizat... e trapa de Hoover,nu cred ca are nevoie de altceva

P.S.

Aveti idee cam cat m-ar costa un alternator de Matiz ? (sau orice alt alternator care nu necesita modificari pentru montare,peste 60-70A) Avea Iulica montat ceva alternator de Astra parca.
Cel mai bine sa vorbesti cu el.
70A si usor de adaptat. Pai daca ar putea sa dea un reply aici pe topic....i-as fi recunoscator. Nu poate, e trimis in vacanta(ban) vezi pe celalalt forum ca are postat pe topic sau contacteazal dincolo pe Mp. http://www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/bosch-alternateur-0-120-335-012.html aici e lista cu masinile pe care gasesti alternatorul folosit de iulica ... din cate stiu trebuie modificari la sistemul de prindere (modificarile se fac pe alternator nu pe masina) si polizata un pic cutia de amestec. Avantajul la alternatorul asta e ca nu trebuie modificari pentru prinderea fuliei de oltcit ...din ce zicea iulica merge la fix... Next step:

Am achizitionat niste folie de "Carbon" texturizata pt capota si as vrea sa stiu daca e vreun procedeu special pt aplicare (am inteles ca se foloseste feonu) sa nu o stric degeaba....ca e destul de scumpa. nu orice fel de feon ... vezi ca sunt speciale ..mi se pare ca au ceva uv(asta nu stiu sigur) iar temperatura degajata e undeva peste 240 - 300 de grade...

mai bine vb cu vreun prieten care a mai pus ... sau cei care monteaza folie "omologata" in spatele blocului + ca amicul youtube iti da o gramada de tutoriale despre aplicarea foliei

acum depinde ce folie ai ...de obicei carbon 3D permite si mici greseli ...

P.S.

azi imi veni si mie folia carbon 3D ...doar ca eu deja o testai (folosi un feon obisnuit) ..oricum o folosesc in alte scopuri (interior)
si chestii mici de migaleala dar se lucreaza frumos http://www.youtube.com/watch?v=sImsTfqez6s

Nu-i vad sa fi folosit nici un feon aia sunt romani + ca nu arata chiar tot ..mai documenteaza-te ... plierea peste marginea capotei cum o faci? + ca din ce am observat la incalzire folia devine mai maleabila

http://www.youtube.com/watch?v=ObdmR8HqkqM&feature=player_embedded#at=28 uite un filmulet mai complet si mai sunt o gramada

oricum mai bine iei sa te ajute un prieten care a mai montat ... singur si asa mai greu cu montajul ...

in alta ordine ... colantul nu trebuie sa fie nici prea intins pentru ca ulterior se crapa ...deci sfatul meu incearca sa o pui neincalzita ... pe suprafata capotei iar feonul il folosesti doar la indoiturile peste margine ...
lancer a scris:
in alta ordine ... colantul nu trebuie sa fie nici prea intins pentru ca ulterior se crapa ...deci sfatul meu incearca sa o pui neincalzita ... pe suprafata capotei iar feonul il folosesti doar la indoiturile peste margine ...


Cam asa ma gandeam si eu Azi i-am facut ITP la mine la munca au venit unii din bucuresti de au colantat 3 masini, un audi s4 de 500 de cai, un tt, si un opel astra decapotabil. am vazut cum se face, nu e mare lucru, migala multa, iar feonul il foloseau in cazul in care in momentul in care doreau sa il puna pe masina, facea cute, trageau de colant, il incalzeau si se ducea orice cuta, iar de lipit si de dezlipit pana cand sa iasa peste tot ok, nu era problema, trageau de el in draci Da' scartari rau sunt aia....

Na! Am luat-o pe urma lui Cristii cu off-topic-ul aiurea si inutil. ceva.....nou

Asta da achizitie
De ce ai mutat bateria in spate? spune-mi si mie, ca eu nu ma prea pricep la turbine
pe ce are racirea?
George Hermenean a scris:Asta da achizitie
De ce ai mutat bateria in spate?


1. Pt ca era prea mare (inalta) si nu se inchidea capota
2. Mai mult spatiu in compartiment motor pt eventuale.....imbunatatiri. Ce parere aveti de un carburator de Renault 18 Turbo ? e mai bun decat cel de r5 ? e tot solex 32 dis, doar ca are capacul diferit si mai are un stutz in plus, nu are cele 3 suruburi si flansa pt prinderea gatului ca la r5 si probabil are alte jiglere etc..
rabbitdani a scris:e tot solex 32 dis, doar ca are capacul diferit si mai are un stutz in plus, nu are cele 3 suruburi si flansa pt prinderea gatului ca la r5 si probabil are alte jiglere etc..


Asta da,stiam.....dar nu asta era intrebarea Carb :







El montat pe masina:



Acum problema e ca nu ii nimeresc reglajele,i-am facut ca la dacie (3 ture prog,chiar si 4.5 si apoi sa jonglez din aer,dar tot nu vrea),nu sta la relanti si nici la acceleratie constanta,doar in sprituri merge (cu socu tras urca mai bine in ture)

Ceva sugestii ? incearca un amestec mai bogat ... daca zici ca merge un suturi si doar cu socul urca in ture ... probabil ai un amestec prea sarac Fa carburatoru' piese, curata-l bine, apoi incearca sa-l reglezi. Daca zici ca-i de Renault 18 turbo, ala avea capacitate 1565 cm3. Fa amestecu' foarte bogat, vezi cum merge, apoi reduci amestecu'. Eu stiu ca se regleaza foarte usor, nu face probleme. Totusi, cel la care am umblat eu avea si turbina, poate nu-i place fara...
b28kft a scris:Fa carburatoru' piese, curata-l bine, apoi incearca sa-l reglezi. Daca zici ca-i de Renault 18 turbo, ala avea capacitate 1565 cm3. Fa amestecu' foarte bogat, vezi cum merge, apoi reduci amestecu'. Eu stiu ca se regleaza foarte usor, nu face probleme. Totusi, cel la care am umblat eu avea si turbina, poate nu-i place fara...


A fost curatat bine de tot in decarbusolv,lasat la murat 24 ore...si suflat cu compresoru la 10 bari,deci e curat.

lancer a scris:incearca un amestec mai bogat ... daca zici ca merge un suturi si doar cu socul urca in ture ... probabil ai un amestec prea sarac


Eu i-am inceput reglajul ca la carbu de dacie,3 ture progresie...si-am urcat pana la 5-6,iar aer....de la strans complet...pana la scos de tot Atunci --->
b28kft a scris: cel la care am umblat eu avea si turbina, poate nu-i place fara...
Pai da...bun,dar turbina aia intra pe la 2000-2500-3000,la relanti....turbina nu are nici un efect,e ca si cum n-ar fi,nu cred ca asta ar fi problema. Cand ai facut flansa de adaptare te-ai uitat atent la orificiile din talpa carburatorului?de forma nu sunt facute ele
Reglajul la relanti are o singura chestie comuna cu turbina,si anume admisia,fara admisie pusa carburatorul trage prea mult aer,leaga-i traseul de admisie+filtru de aer si apoi regleaza-l,bineinteles dupa ce te dumiresti cu gaurile din talpa! Pai am inteles ca gaurile din talpa sunt pt apa si ca n-am treaba cu ele Vezi sa comunice canalul electrovalvei cu gaura din flansa. Dac-ai astupat-o...
E cam greu sa faci mecanica pe forum. Daca nu am jucaria-n fata, nu prea stiu de ce sa ma leg... carburatorul pe masina pe care a fost montat nu avea si o flansa prin care trecea apa, cum spui tu, asemanatoare cu cea de dacie, s-ar putea, prin ea sa comunice anumite orificii cu gaura aia din mijloc. O noua aditie azi :

Am o oarecare.....problema:

La rece....porneste imediat.la cald.....abea invarte electromotoru....si-mi pulseaza si ceasu.O fi de la baterie....sau de la electromotor ?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community