Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

O mica intrebare despre carburici

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Dragii mei, eu am un Oltcit dar sunt nou in bransha si nu prea am umblat in masinile astea.
Al meu merge bine, dar am un amic la care se intampla urmatoarea chestie: dupa ce am pornit motorul si s-a incalzit un pic, sta la relanti dar cand accelerez da sa se opreasca. NU e de la pompa de spritz pt ca daca dau 2-3 spritzuri scurte (fara sa apas mult pedala) raspunde. DUPA ce trece pedala cam de jumatea cursei- laser frate! Presupun ca se deschide al doilea corp, repet nu am desfacut, nu am studiat in carte (nu o am la indemana).
Se poate face ceva usor si rapid, gen curatat un jiglor? Nu am timp acum sa-i demontez si spal carburatorul, nici sa mor. Sau daca turez motorul si fac treaba clasica cu pus palma pe gura carburatorului de 2-3 ori, sa "suga" pe toate canalele, ajuta?
Mersi!

P.S. Inca o intrebare mica, off-topic: acelasi individ a mers ca ciobanul sute de km cu o bujie moarta si are f'o 2 chile de benzina in ulei. Cum e bushonul de golire? Hexagon, gaura patrata etc, shi ce dimensiune? daca tragi putin socul, merge normal? poate are amestec mult prea sarac, incearca metodele de verificare de pe site cu electrovalva si furtunul. totusi e posibil sa fie de la pompa de sprit deoarece cand nu merge exact asa face, nu se tureaza decat dupa 2-3 sprituri
mihaiachi a scris:1. dupa ce am pornit motorul si s-a incalzit un pic, sta la relanti dar cand accelerez da sa se opreasca.
2. Cum e bushonul de golire?

1. Se pare ca ai amestecul prea sarac. Mergi la cineva care se pricepe la un reglaj al surubului din talpa.

2. Hexagon de 21. Multzam!
Incep si eu sa banuiesc ca e de la pompitza, "sugerea" carburatorului nu a dat niciun rezultat.
Socul nu ajuta, tot asa face, dupa cum am zis sta la relanti.
Ma uit maine daca chisha "papagalul" pompei, ieri cand l-am "supt" era deja noapte. Verifica si daca nu cumva atunci cand accelerezi vine benzina pe langa corpul "pompitei" aleia care pulverizeaza. Daca se vede benzina pe langa, e de la o-ringul care etanseaza pompita in corpul carburtaorului.
O alta posibilitate este membrana imbatranita sau fisurata.
mihaiachi a scris:
Se poate face ceva usor si rapid, gen curatat un jiglor? Nu am timp acum sa-i demontez si spal carburatorul, nici sa mor. Sau daca turez motorul si fac treaba clasica cu pus palma pe gura carburatorului de 2-3 ori, sa "suga" pe toate canalele, ajuta?
Mersi!


Eu zic ca e infundat ceva pe la treapta 1.
Cel mai bine e sa se duca la curatat carburatorul in Pantelimon, dupa Cora (fosta Dacia Service, acum Marco....distributor Dacia-Renault) mai au si bancul de reglaj carburiciuri.
Eu am fost in decembrie, cu aceleasi simptome dupa ce auto-curatarea cu palma nu mai tinea si mesterul respectiv m-a rezolvat OK. A consumat pe gerul cel mai crunt, mers in oras 11% iar ieri pe Bucuresti-Brasov cu mers vioi (varfuri de 110-120 km/ora ) am scos 7%.
Costul curatirii si reglajului a fost de 100roni. (M-am uitat, chishatoarea chisha- e drept, oleaca pe difuzorul mic, dar chisha.)
M-am uitat, "ciocul de papagal" stropeste, e drept, oleaca pe difuzorul mic, dar stropeste.
N-o sa dea asta 100 lei pe reglat carburiciul, el vroia sa ciorbeasca 2 ramashitze de ulei din 2 bidoane- 10W40 Lukoil si 20W50 marca ? , de-abia l-am convins sa cumpar ulei. Oricum mai are o mashina donatoare, o sa incerc carburiciul de la aia.
De scos am scos 5 chile de "ulei" , omul a mers MULT in 3 sau chiar 2 cilindri- o bujie moarta si alta expulzata. Cre'ca o sa fie numa' bun de aprins gunoiul la tzara.
Masina aia mai are de circulat maaaxim o luna din considerente ce nu pot fi detaliate , pe urma o sa ma bag eu prin cele 2 motoare, sa imi fac unul de rezerva pt mine, daca oi avea ce alege.
======================================
Poate-ti reeditezi cuvintele subliniate. Chiar daca e un forum de si cu soferi, nu sintem totusi pe tarla.

Done! Legat de :
(M-am uitat, chishatoarea chisha- e drept, oleaca pe difuzorul mic, dar chisha.)

Hai s-o lasam asa cum e ! Citesc forumul asta din 2007 si-am citit lucruri de toata jena ca exprimare ! Mihaiachi a avut o replica care se integra in contextul problemei lui si pe care a exprimat-o mai haios in argou !
Misto sau naspa sunt tot argou si ca sa fiu direct sunt tiganisme care au intrat in limbajul comun neobsedat de limba romana literara !
Sincer , care esti ala mai catolic decat papa care te-ai simtit atins in bagajul semantic de "chisa" ?
BTW : daca-mi dai ban pt acest post doar confirmi ce esti.
=========================================
Poti fi mai pe intelesul tuturor (ma refer la textul boldat) ???

Edit by Laurentiu.
scorpion a scris:Sincer , care esti ala mai catolic decat papa care te-ai simtit atins in bagajul semantic de "chisa" ?
BTW : daca-mi dai ban pt acest post doar confirmi ce esti.

Lasam azi, lasam miine si uite asa se ajunge sa folosim cuvintele altei etnii in limbajul curent. Deh doar sintem romani ( "lasa ca merge si asa" ).

P.S. Eu am fost "cel mai catolic decit papa" si nu stiu ce te-a suparat asa de tare ca am atras atentia asupra folosirii unui cuvint specific celor cu tzarina in buletin. http://www.turistik.ro/romania/fundata-sirnea/cascada-la-chisatoare-

Termenul cred ca e de fapt un arhaism, de fapt multe expresii pe care le consideram tziganesti nu sunt- de exemplu, "misto" vine de la "mit Stock"- se ducea omul in occident si se intorcea, elegant, cu baston, de unde vorba s-a generalizat pt orice chestie eleganta, iar pana la "mishto" n-a mai fost decat un pas. Multe cuvinte din import au "adaptate" si nici nu-ti mai dai seama asa usor de unde vin- tishlaifar, abcant, sheping, ba chiar si vilbrochen.

Oricum nu vreau sa va certati (si) din cauza mea Mihaiachi , da' chiar nu ne certam : pus si simplu cred ca-i astenia de primavara + criza care ne-a lovit pe toti !

Daca mai ai drumuri prin Germania , sau daca esti membru pe mai multe forumuri dedicate "broscutei" cauta carburatoarele Reece-Fish , uite o poza :

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/53/REECEFISH_A_SERIES.jpg/250px-REECEFISH_A_SERIES.jpg

merg perfect si la Oltcit si la mai ce masina vrei tu sa la adaptezi... Uau! N-am vazut modelul asta never, oricum NU e de brotac, nici nu cred ca se poate adapta.
Dar daca va intereseaza pe voi, cautati pe Ebay etc si vi le aduc, moca sau benzina pt ocol. Traseul meu: Buc- Arad- Solt- Nickelsdorf (deci nu prin Budapesta, nu pe autostrada ci pe drumul cel mai scurt)- Viena- Linz- Braunau am Inn (iarasi nu pe autostrada)- Munchen- Augsburg- Ulm- Stuttgart si de acolo iar pe scurtatura peste munte (drumul B28) pana la Kehl- Strasbourg. Ma fatzai si prin Alsace/Lorraine la intalniri si voi merge de 2 ori spre sud, odata in Haute-Savoie la munte apoi in PACA (Provence-Alpes-Côte d'Azur) la mare- nevasta, copii, cu masina ei deci fara fiare voluminoase ca am mai avut meciuri , asta-vara se trezise ca nu mai are loc de geamantane in portbagaj.
De asemenea am mai adus lucruri venite prin posta la Strasbourg, omul interesat rezolva totul pe net si mie imi venea coletul. Pt sume mici pot plati eu prin cec expediat prin posta catre vanzator.
oricum NU e de brotac, nici nu cred ca se poate adapta

crede-ma pe cuvant cand spun ca s-au facut pt cateva versiuni de motoare de "broscuta" ! Eu imi fac temele destul de migalos .
Imi pare rau ca-i atat de tarziu si pic de somn ca ma apucam si-ti puneam pe un site de sharing toata informatia care-o am despre Reece- Fish + Volkswagen.
Am gasit pana si-o brosura de reclama care mentioneaza sporul de performanta adus pe broscuta de montarea acestor carburatoare.
Maine imi fac o fereastra de timp si pun cumva cat mai multa informatie pe forum , poate te ajuta sa stii ce cauti ca tuning real pt masinuta !
mihaiachi a scris:Uau! N-am vazut modelul asta never, oricum NU e de brotac, nici nu cred ca se poate adapta.
Dar daca va intereseaza pe voi, cautati pe Ebay etc si vi le aduc, moca sau benzina pt ocol. Traseul meu: Buc- Arad- Solt- Nickelsdorf (deci nu prin Budapesta, nu pe autostrada ci pe drumul cel mai scurt)- Viena- Linz- Braunau am Inn (iarasi nu pe autostrada)- Munchen- Augsburg- Ulm- Stuttgart si de acolo iar pe scurtatura peste munte (drumul B28) pana la Kehl- Strasbourg. Ma fatzai si prin Alsace/Lorraine la intalniri si voi merge de 2 ori spre sud, odata in Haute-Savoie la munte apoi in PACA (Provence-Alpes-Côte d'Azur) la mare- nevasta, copii, cu masina ei deci fara fiare voluminoase ca am mai avut meciuri , asta-vara se trezise ca nu mai are loc de geamantane in portbagaj.
De asemenea am mai adus lucruri venite prin posta la Strasbourg, omul interesat rezolva totul pe net si mie imi venea coletul. Pt sume mici pot plati eu prin cec expediat prin posta catre vanzator.

Pai...pe mine unul ma cam intereseaza..insa nu indraznesc...
Sunt curios macar daca merg si cum, la colegul Scorpion.

Stima! Am lipsit un pic, au fost ai mei aici in RO, am stat de fundu' lor...
O sa caut si eu un pic cu Gogutza sa vad ce-i cu carburicele astea. uite un punct de plecare :
http://en.wikipedia.org/wiki/Reece_Fish_Carburettor

pe vremuri era chiar o moda sa-ti modezi masina printr-o schimbare de carburator ( zici ca-i faci moding la ECU.... ) .

Pe VW s-a pus si Minnow-Fish la care am cateva foi cu specificatii. Printre altele pe una scrie ca pt VW1200 cu carb standard facea 0->60mph in 26 secunde si cu Minnow-Fish in 18 secunde
uite si aici :
http://www.historicvws.abelgratis.com/technical/minnow_fish_carb/minnow_introduction.pdf

Si cred ca prin 1966 se mancau mai putine gogosi decat azi cand se prezenta un produs. Oricum e mort si ingropat , asa ca acum nu mai deranjeaza pe nimeni , fie ca-i un Fish un Reece-Fish sau Minnow-Fish !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community