Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

B 05 NUH - oltcitul meu
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Incep prin a ma prezenta pe mine, ma cheama daniel am 19 ani si sunt cam de la 16 pe forumul asta.
Pasiunea pentru oltcit s-a nascut de cand eram mic, tata avand unul luat nou in '84, va dati seama cate amintiri ma leaga de masina aia, care, din pacate a luat drumul rematului in 2001 facand loc pentru o supernova.
Intre timp am mai crescut, mi-am luat permisu si am strans 4 mil cu care am cumparat un trs anul trecut, fara cunostiinta parintilor. a ramas asa pana prin ianuarie anul acesta cand a venit scrisoarea de la impozit, si am decis sa le spun totul.
Trs-ul, din pacate, dupa ce am investit niste bani in el, am fost nevoit sa renunt la el deoarece am descoperit ca a avut un accident nasol (pe dreapta lonjeronul si podeaua erau strambe, de asemenea avea contraaripile fata varza din cauza ruginei).
In fine, am pastrat o gramada de piese de pe el, bonul i l-am vandut unui prieten pe 10 mil si am cumparat rm-ul asta cu 12, motivul principal fiind caroseria care, initial mi s-a parut foarte buna si motorul, care, dupa spusele fostului proprietar, are set nou garnituri noi si alte nebunii. in fine, masina nu mai circulase de vreo doi ani.
Am schimbat uleiul, am pus ulei mobil 10W40, si filtrul de ulei, i -am pus filtru de aer purolator, bujii ngk, furtune si filtru nou de benzina si i-am reglat putin avansul. in rest nu am umblat la motor deloc (merge foarte foarte bine si mi-e frica).
Am trecut la caroserie, aripile din fata aveau gauri de rugina in partea superioara, le-am dat jos sa le schimb, ma asteptam sa gasesc si mai multa rugina sub ele dar aparent era tipla sub aripi. am pus niste aripi fara rugina dar care nu prea au linie, iar vopseaua bineinteles ca nu a iesit la nuanta cu restul masinii dar e temporara oricum. Am mai avut niste pete de rugina pe ici pe colo care au fost rezolvate.
La interior a fost cam cea mai nasoala faza, cand am cumparat masina a fost un bidon de ulei sau in orice caz ceva cu ulei in portbagaj, care, pana am ajuns acasa cu masina s-a varsat, ajungand pana in fata. am dat afara tot interiorul, am aruncat mocheta veche (care era defapt un fel de linoleum). din spate pana la traversa din fata era plin de ulei vaselina si alte mizerii, dar tabla era tipla, dupa traversa, am constatat cu stupoare ca lipseau in ambele parti capacele si era podeaua plina de rugina (de suprafata) am slefuit totul pana la metal cu peria de sarma pe flex si am curatat, am pus capace noi, etansate cu mastic, si dupa aceea grund anticoroziv. Am inceput sa-i compun la loc interiorul, la sfarsit totul va fi gri inchis sau negru, pana acum am vopsit bordul si cateva plastice cu negru cu agent de elasticitate, folosind, bineinteles, plastofix. mi-am luat scaune originale de oltcit (cele vechi erau de ursulet si la inaltimea mea stateam cu capul in plafon) mi-am luat vreo 8 mp de mocheta gri inchis perfecta pt auto, si vreau sa-mi cumpar pasla sau fonomin (sau ceva de genu asta, nu ma pricep prea bine la astea) pentru a-l pune peste tot (podea plafon etc).
Apropo de sunet, masina are o porcarie de radio-cd cu mp3 si stick :O Tevion, 4 boxe bunicele si in spate un amp. magnat de 500w si un subwoofer o2 nustiu de cati W.
De asemenea de cand am cumparat-o, am schimbat caseta de directie (cea veche avea joc) si capetele de bara. am reglat timoneria si am strans putin cele 2 suruburi cu piulita, acum am 0 joc. Si am refacut complet franele, pot spune ca am rm cu frana de mana functionabila, si frana de picior care tine la primul cm.
Dupa toate aceste reparatii, vinerea asta am trecut itp-ul, iar sambata si duminica am fost la Dambovicioara, masina consumand putin sub 7%, foarte bine zic eu pentru serpentine care au fost si cu 3 oameni si masina plina ochi cu bagaje. Per total sunt multumit de masina
Pe viitor, dupa sesiune probabil, voi vopsi toata masina din 2 motive (vopseaua asta e naspa si nuanta e naspa). cel mai probabil negru, albastru inchis, sau alb, nu m-am hotarat inca la nuanta.

aici sunt mai multe poze la gramada, mai am si altele dar trebuie sa le caut

http://img186.imageshack.us/gal.php?g=dsc03971.jpg Felicitari pentru achizitie, cu toate ca Ja Rule spunea ca nu o mai vinde Sper sa o ingrijesti la fel cum a fost si pana acum ca deh, daia arata atat de bine(din cate stiu eu, ca din cate zici tu nu prea e asa ) E draguta,bravo!S-o stapanesti sanatos si fara incidente!Cel mai mult imi plac farurile...niste jante din aliaj ar merge o sa vina si jante, cat despre faruri, aveau angel eyes si pleoape, am folosit modelul pleoapelor care erau din folie si am facut niste pleoape din fibra care mergeau perfect..... pana le-am spart din greseala, acum voi face altele si voi vopsi exteriorul oglinzii cu negru (cum au facut mai multi) toate combinate o sa rezulte in niste faruri frumoase zic eu. Masina avea multe probleme cand am luat-o, de la obisnuitele frane blocate la piulite de planetara nestransa (deci vorbesc serios cand spun ca se strangea cu mana, am ramas masca cand am vazut, credeam ca sunt rulmentii dusi). usor usor a ajuns pe drumul cel bun, cel putin din punct de vedere mecanic, acum mai am de rezolvat cu vopseaua si interiorul. Multumesc pentru urari! Si Ja_rule sa distrat mult cu mecanica la aceasta masina,deci sa ai spor la distractie.
Vorba aia sa te duca si pe tine unde vrea curu tau . sistematic ai inceput bine
Sa conduci sanatos si vedem in continuare ce munca mai depui la ea . Sa iasa faina cum iti doresti . Felicitari pentru achizitie!
Arata bine, iar motorul e super. un mic "update" la situatia masinii: vineri a fost o zi naspa pentru masina am fost la un gratar la branesti, unde am pus un incarcator de nokia in soclul de la bricheta din care a iesit fum ?! (nu inteleg de ce), in fine, soclul nu a mai mers dupa aceea, ulterior, am descoperit ca nici casetofonul, ceasul, plafoniera, semnalizarea, si cam tot ce e electric inafara de faruri si stergatorul pe fata nu mai mergeau, dupa ce am observat ca toate sigurantele sunt ok si le-am miscat bine, am pornit spre bucuresti, unde, odata ajuns in cartier s-a aprins becul de la baterie, semn ca nu mai incarca, iar la scurt timp dupa a cam murit turometrul, indicandu-mi in jur de 2000 rpm in loc de 6000 gen. Nasol dar nimic ce nu poate fi rezolvat, problema a venit cam cu o ora mai tarziu cand, in timp ce apasam ambreajul pt a face schimbarea in a 4-a s-a oprit brusc motorul si a ramas blocat (rupeam coarba in el si degeaba), speriat si ofticat, am tractat masina pana la mecanic unde am venit a doua zi, cu ganduri de set nou, poate ambielaj cine stie. Am scos fata, am scos motorul pentru prima oara singur, am scos fata lui pt a ajunge la distributie si am observat, dupa ce am dat jos cuelele ca pompa de ulei era blocata, am desfacut-o si nu mi-a venit sa cred ce a patit: o bucata de sarma de ~2 cm lungime si grosimea unui fir de par a ajuns pe exteriorul pinionului mare facand niste santuri gigantice in el, fiind usor fericit, am schimbat ambele pinioane, am pus totul la loc si am dat o cheie, totul mergea perfect, le-am pus la loc, am pus motorul la loc iar acum masina merge iar.
Intrebarea este de unde a ajuns acea "lita" acolo? daca se intampla iar?
Cam asa am pierdut eu weekendul asta, maine ma apuc sa vad ce are instalatia electrica.....
In rest masina o duce bine, este folosita zilnic, strang bani pentru a o vopsi complet dupa sesiunea iunie-iulie Sambata imi umplu si eu masina de fire, am un prieten care e as in electrica / electronica. Daca vrei, adu' cazanu la noi si-l rezolvam Zona Vitan. am rezolvat astazi cu semnalizarea si casetofonul, trebuie sa-mi iau un tablou calumea de sigurante cu sigurante noi eventual ca asta face fite cam des in ultima vreme, mai am de facut ceasul plafoniera si ceasul de presiune sa mearga, astea nu merg, cred eu, de la o masa dusa pe undeva pe sub bord, una de care m-am legat eu cand am pus ceasul Cumpara daca gasesti un panou de sigurante de Dacia Berlina cu injectie (ultimul model) Are 6 sigurante de tip nou, din ala de se infige. Vine foarte bine in locul celui original. Te scuteste de multe batai de cap. Iti mai trebuie 12 papuci "mama" cu izolatie. Uite panoul:
maine ma apuc sa schimb bucsile de la bratul superior si rulmentii cu ace de la cel inferior, sper sa nu am probleme cu suruburile de la palier de jos, ce imi recomandati ca sa nu le rup?
In alta ordine de idei masina merge super, am mai schimbat odata pompa de ulei cu una sh si pinioane noi deoarece cele pe care le pusesem dupa ce am patit faza cu pompa blocata erau si ele zgariate si nu aveam suficienta presiune de ulei dupa ce se incalzea motorul, acum cu astea noi pompa sh si ulei+filtru noi am 1,5-2 bar la relanti cu motorul cald, si motorul suna bine din nou (cand nu aveam presiune incepea sa bata cand se incingea).
Acum am o problema ciudata, cand merg cu masina prin oras pe vremea asta, cu geamurile deschise am cred ca 60 grade celsius in masina, daca dau drumu la aeroterma vine aer cald desi este pusa pe rece si am verificat parghiile (una am rupt-o din greseala acu ceva timp si am blocat-o pe rece), ce ar putea avea? ce as putea face, ca nu mai suport, e sauna. Pai trage aer cald de afara si-l baga inauntru cu putere nu cred ca poti sa-i faci ceva...si mie imi baga la fel daca ai geamurile deschise, curentul ce intra pe la geamuri anuleaza puterea aerului ce vine de la aerotrema, deci poti sa ai 3 viteze, ca il da peste cap. si da, asa e, aerul "rece" e tras de afara, daca afara e cald, si aerul e cald. poate e mai rece putin cel de la aeroterma daca il baga cu presiune, si il orientezi direct unde vrei tu, dar doar cu geamurile inchise, sau aproape de tot inchise
rabbitdani a scris:maine ma apuc sa schimb bucsile de la bratul superior si rulmentii cu ace de la cel inferior, sper sa nu am probleme cu suruburile de la palier de jos, ce imi recomandati ca sa nu le rup?


Pt bratee inferioare iti trebuie imbus bun de 6 mm, nu d-ala in forma de L, torx care-l bagi in tubulara. Daca se strica hexagoanele suruburilor, tre' sa razi capetele suruburilor cu bormasina. Cand umblii p-acolo, tre' sa masori inainte sa scoti bratele, altfel se duce dracu' reglajul inaltimii si-ti va sta masina stramba. Daca ai nevoie de ajutor, striga Daca vrei racoare in habitaclu, inchide geamurile si da drumul la ventilator la putere maxima si directioneaza aerul unde ai nevoie (spre fata etc.). De ce zic sa inchizi geamurile? Simplu, se creeaza putina presiune in interior de la ventilator, si incet incet ti se va racori habitaclul (poti folosi si un parfum pentru improspatare a aerului). Ar fi bine sa dai jos ventilatorul, il desfaci bucati, il speli ca sa elimini praful adunat acolo de ani, ungi axul acela pe care vine prinsa elicea, scoti si plasticele acelea doua din vecinatatea carterului de directie (conductele de aer rece), le speli si pe acelea bine (ca sa nu mai fie gram de praf), cureti instalatia de ventilatie de praf foarte bine, ungi mecanismele de actionare (parghiile acelea toate de aer rece, aer cald, sus-jos etc.), montezi totul la loc si vei sesiza diferenta. Spun acestea deoarece cred ca ai infundata instalatia de ventilatie din cauza prafului depus acolo de a lungul timpului (a anilor). nu e problema de praf, cand am schimbat caseta de directie am curatat aeroterma si conductele de aer paralele cu caseta, o sa incerc chestia cu geamurile inchise Poti sa pui si o bucata de ciorap de dama intre corpul aerotermei si caroserie, o sa iti salveze ochii de frunzulite uscate si sfaramate. Alf, e buna solutia ta, dar asta inseamna ca va trebui demontata mai des aeroterma caci se va infunda ciorapul de dama. Dar daca pui ciorapul la capatul conductelor de aer rece, nu e mai bine? Mda, am luat o frunza din asta in fata cand mergeam la drum intins cu 80-90. A miscat masina putin din fund, bine ca nu foarte mult la mine frunzulitele uscate sunt ultima problema ) la mine imi vin bucati din burete prin aerisirile de sus, din spatele bordului, de aceea, pana nu scot iar bordul sa curat pe acolo merg cu aeroterma inchisa dar si cu ea inchisa e sauna in masina deaia intrebam. eu am facut cu filtru de hota, de anul trecut. avantaj enorm. nu iti mai intra miros in masina, nici daca iti ia foc motorul. ca orice motor de oltcit, l-am facut asta vara dupa ce am avut probleme si l-am etansat perfect. m-a tinut minunea 2000 si ceva de km, acum picura foarte foarte putin pe la un capac, nu cade in tava de caldura, ci se prelinge pe exteriorul ei. dar banuiesc ca ar intra miros in masina. asta iarna cand am dat jos aeroterma sa schimb filtrul, era negru, am pus ciorap, si au intrat toate mirosurile de benzina, ulei, si toate rahaturile in masina. am luat alt filtru de hota si l-am pus.

dezavantaje, iarasi clare, baga aer cald, sau rece cu putere foarte mica. e totusi filtru de hota, nu trece asa usor aerul. insa am preferat putere mica in favoarea aerului curat.

ce sa te complici sa bagi nu stiu unde ciorapul sau alte filtre? desfa aeroterma din suruburile de prindere in caroserie, desfa surubul ce se leaga de tija de caldura, apoi da jos aeroterma si pune filtru la gaura ce baga aerul in masina, si pune aeroterma peste, fa-l mai lung si prinde-l in suruburi, si prinde totul la loc
edy99 a scris:
ce sa te complici sa bagi nu stiu unde ciorapul sau alte filtre? desfa aeroterma din suruburile de prindere in caroserie, desfa surubul ce se leaga de tija de caldura, apoi da jos aeroterma si pune filtru la gaura ce baga aerul in masina, si pune aeroterma peste, fa-l mai lung si prinde-l in suruburi, si prinde totul la loc


Egzact! Eu umblam la ciorap cam la 2 ani, si scapasem de frunze. De ulei picurat pe galerie... alta poveste. am descoperit care era cauaza bataii pe dreapta fata, bucsa de la amortizor de sus era varza, am scos-o in 2 bucati, am schimbat-o cu una buna, si am schimbat bucsele de la bratul superior cu 2 noi (nu trebuia dar am zis sa le pun sa stiu ca-s noi). maine trec si la stanga sa fac acelasi lucru, aparent am scapat de schimbat rulmentii, ii voi schimba dupa sesiune, si voi pune cate 4 pe fiecare parte. Nu am mai scris de ceva timp aici, masina a facut 5000 km de cand o am, m-a dus unde am vrut, cum am vrut, nu m-a lasat decat o singura data, atunci cand am patit faza cu pompa de ulei, tot nu inteleg cum de s-a intamplat dar s-a intamplat chiar la 2 strazi de casa. A mers zilnic pe strazile bucurestiului pline de santuri gropi si damburi, uneori fara mila. acum este timpul sa-i acord mult dorita atentie. De saptamana asta sau cea viitoare ma apuc de tinichigerie (n-am mare lucru de reparat decat pragurile in partea din spate si tabla de care se prinde bara spate) o dezechipez si mai vad ce trebuie schimbat, pun cutia in 5 trepte, pun pragurile de fibra inapoi si le unesc cu caroseria iar dupa aceea cred ca va fi rosie, inca ma mai gandesc la culoare... Bre, spor la treaba si daca ai nevoie de ajutor sti unde ma gasesti Spor la treba! te-am vazut acum cateva saptamani in trafic ! erai cu mai multi baieti in masina ! Sincer mi s-a parut ca masina arata jalnic! Ja-rule o ingrijea mai bine ... din pacate nu am mai spalat masina de ceva vreme, nici timp nu prea am avut, deoarece nu prea am avut timp liber sa fiu sincer, in schimb acum m-am apucat si de asta mica. Am scos astazi motorul, cutia si o mare parte din interior, pana la sfarsitul saptamanii sper sa termin cu caroseria, trebuie refacute pragurile in spate langa roti si traversa de care sunt prinse gaurile de tractare pe spate, deoarece e dusa rau, iar in rest, voi schimba aripile pe fata, usile si capota, va intra inapoi o cutie in 5 trepte si dupa aceea intra la vopsit, ce culoare? am destul timp sa ma gandesc . Oricum dupa aia promit ca o sa am grija de masina pana acum nu prea am avut grija la partea estetica (usile si aripile sunt in valuri, asa am luat masina si murdara cum era nu prea se vedea). a trecut ceva timp si am uitat de acest topic, pana la urma am schimbat complet pragurile cu altele noi, erau mai ruginite de cat credeam. am sudat in autogen peticul din podea de pe dreapta pe care-l prinsesem in nituri mai demult. Am grunduit si terosonat pragurile si podeaua interior exterior, aripile si inca cateva elemente pe interior. am pus in sfarsit tot interiorul la loc cu alta mocheta buna, cea veche era facuta bucati de la uleiul care il aveam varsat. Motorului i-am schimbat cuzinetii, de acolo era problema, in rest la o verificare amanuntita nu a fost mare lucru de schimbat in el setul fiind aproape nou. Masina a mai facut aproape 2000 de km de la reparatie si merge din ce in ce mai bine dar din pacate cutia in 5 trepte a fost o teapa in sensul ca face ca si cutia veche (caraie intr-a 2-a rau de tot) asta mai si sireneaza intr-a 5-a rau in fine...

Am achizitionat inca un oltcit 11 rl din 94 cred, motorul ii merge perfect (poate chiar mai rotund decat al meu) cutia in 4 trepte merge bine si are si interior verde complet, pana si plafonul este verde si e lipit bine, nu atarna. din pacate masina nu are acte o voi dezmembra pt cutie si mecanica de club (eu am rm si vreau sa trec cu franele la cutie) si pentru diverse alte elemente, in rest le voi vinde probabil.



Uploaded with ImageShack.us Tot respectul din partea mea Dani.
Sa folosesti motorisca aia cu multa placere .
Interiorul ala verde e o adevarata bomboana
Alex.Pap a scris:Tot respectul din partea mea Dani.
Sa folosesti motorisca aia cu multa placere .
Interiorul ala verde e o adevarata bomboana


Inca n-a montat interioru' verde...si cu celalalt oltcit nu cred ca o sa mearga...merge cu NUH-u'. basca tre' sa apara pe la mine in vreo 5 minute alex se referea la interiorul verde pe care i l-am trimis Am pornit motorul de 1.3 acu vreo saptamana, merge impecabil, merci pupa pt chiulase si simeringuri. Astept caldura sa ma mai ocup de masina tre sa schimb cutia cat mai urgent, va mai intreb odata, cum pot pastra rotile de dracie cu franele la cutie, merg fuzetele de rm direct pe club, sau trebuie facute alte inginerii? ca nu as vrea flanse sincer... Pai nu cred ca o sa mearga planetarele....daca pui discuri la cutie si fuzete de RM Dani,ti-am citit topicul.S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Cat priveste modificarile pe care vrei sa le aduci trenului fata,trebuie sa schimbi totul daca pastrezi etrierii pe CV.
rabbitdani a scris:va mai intreb odata, cum pot pastra rotile de dracie cu franele la cutie, merg fuzetele de rm direct pe club, sau trebuie facute alte inginerii? ca nu as vrea flanse sincer...



schimbi doar butucii intre ei. Si renunti la aparatoarea de butuc de la fuzetele de club. (nu am facut personal, dar a scris bogdanlascu pe aici pe undeva) Danez...n-ai mai scris nimic p'aci

De melc stiu...da' stiam ca nu e puzzel-u' complet..si mai nou am vazut o chestie maaare prin fata masinii detalii detalii? Uau, chiar ca nu am mai scris de ceva timp ), Da I-am pus si intercooler de ceva timp din pacate nu prea am o poza cu produsul finit, decat din timpul montajului
Click pentru a vedea imaginea 

In rest masina deja a implinit un an de cand merge cu 0.7 bar si fara intercooler o scot o data la cateva zile si merge predominant in forja nu am reusit sa fac carburatorul de r5 sa nu mai dea in nas cand incerc sa accelerez brusc de la relanti, daca aveti sfaturi, sunteti bineveniti. Pana acum au picat: simering/oring pompa ulei, ambreajul a inceput sa patineze in primavara, am schimbat pompa de ulei cu totul si pus ambreaj nou, totul a tinut o ora, dupa care a disparut treapta a 3-a din peisaj. Am pus cutia de pe oltcitul lui hanimall (thx) si pana acum nu a mai facut nici o fitza, are ulei motul 10w40 6100 si motorul nu zice nimic, becul de ulei nu se aprinde nici la 100grade, masina merge superb chiar nu ma asteptam sa reziste atat. Motorul e un motor de trs cu cine stie cati km si chiulase de gsa, nimic modificat, doar simeringuri noi si garnituri si ce mi-a mai trecut prin cap acu vreo 2 ani si ceva cand am inchis motorul asta.
Apropo de temperatura, mi-am montat si eu odata cu cutia de la hanimall, si ceasurile lui (pres temp si boost), am mai avut ceas de presiune de ulei dar de temperatura niciodata, am ramas uimit cat de Greu se incalzeste masina :O O singura data am ajuns la 100 grade si asta era acum in teste dupa ce am pus intercoolerul. Poze cu masina o sa fac zilele astea ca trebuie sa ajung la garaj sa-mi montez spoilerul, sa vad daca trebuie decupat sau nu si sa o spal sa mai postez si eu p-aici poze Ceva nu merge bine la ceasurile alea,se incalzeste al naibi de repede motorul de oltcit acum, pe soarele asta, da, dar seara cand ies cu ea sau dimmineata cand plec cu ea, daca merg chill se incalzeste repede la 60-70 grade si de acolo in sus, in functie de viteza daca merg constant pe un bulevard ramane acolo, daca prind cateva semafoare sau o fortez, urca mai sus. Cum e normal sa se incalzeasca? intreb de curiozitate, ceasul de temp pe care il am este montat sus, stiiu ca cel mai bine se ia temp uleiului de jos, din baie. Tot asa se incalzeste si la mine, si chiar am schimbat de curiozitate mai multe ceasuri si sonde, crezand ca nu merg bine. La mers usor, urca destul de incet temperatura, facand exceptie in miezul zilei pe canicula, iar la mers constant (drum lung), chiar si pe caldurile astea, nu sare de 70 de grade E corect ce iti indica ceasul. La 60-70 grade citite in capatul de sus al blocului, in chiulase uleiul are vreo 90 - 95 grade. La acest motor nu poti citi concret temperatura uleiului, pt ca sunt diferente foarte mari in functie de traseu, in chiulase fiind temperatura cea mai ridicata. Talpa si incidente lipsa. Va bat si eu la cap cu o problema, o am de cand am carburatorul asta si in pauza de iarna asta s-a agravat. Masina mea nu are "spritz", nu stiu care este termenul tehnic pentru "apas acceleratia mai brusc si moare". Se intampla inainte de iarna doar daca de la turatia de relanti calcam acceleratia la podea, acum s-a agravat, daca apas brusc chiar si 1/4 din acceleratie, fie moare, fie da un rateu pe admisie si moare.. de atunci am schimbat complet carburatorul cu altul identic, vreo 2 membrane la pompa de sprit, reglat in toate felurile (nu ca ar avea cine stie ce reglaje inafara de amestec relanti si turatie relanti). Carburatorul in momentul in care il accelerez pulverizeaza benzina corect, tind sa cred ca nu e de la el, distributia nu cred ca e decalata, deoarece trage de rupe masina, problema asta fiind doar pana la 1300-1400 ture. Avansul l-am avut mic de tot, dupa care mic, dupa care relativ corect, dupa care mare, si dupa toate reglajele posibile am descoperit ca problema dispare daca e la Maxim lucru care nu este recomandat, desigur. Am schimbat delco, bobina, modul (apr. electronica desigur) cu altele, si capac cu rotor noi, fara nici un rezultat. Problema nu e urlatoare avand in vedere ca merg cu ea de 1 an in aceasta maniera, dar devine stresant, cand, la un cedeaza trecerea trebuie sa ma bag mai repede si situatii de genul. Eu acum ca sa plec de pe loc o accelereeeeeeeez finut sa ajunga la 1500 si de acolo o pot calca sa plec . Idei? poate fi de la bujii? sunt siemens cu distanta reglata la 0.9 de mine in iarna, fise tesla intregi dar antice. dupa cum spui tu e posibil sa fie o problema de aprindere ... masoara totusi acele "fise antice" sa vezi daca mai sunt in parametrii sau schimba-le cu unele noi daca gaseti .. in plus parca la turbo trebuie alte bujii .. parca ceva mai calde (dar nu sunt sigur)... in plus o oare care problema de dat in nas la rece si lag la carburator normal mie mi-au rezolvat-o niste bujii denso iridium incearca cu capsula de la vacumatic ... conectata la vacuum..
dar ai grija cu presiunea... In carcasa filtrului de aer exista un termostat care inchide si deschide o clapeta pentru ca filtrul sa primeasca fie aer cald, fie aer rece in functie de situatie.
La tine e posibil sa fie defect acel termostat.
Iarna trebuie sa ai conectat si tubul de aer cald TF3 intre galerie si filtrul de aer, vara merge si fara el dar iarna se cunoaste lipsa lui. Lui ii merge mereu naspa...si nu are carcasa filtrului de aer.

Incearca cu alte bujii(mai calde?), si un set de fise noi.
EMTEC a scris:In carcasa filtrului de aer exista un termostat care inchide si deschide o clapeta pentru ca filtrul sa primeasca fie aer cald, fie aer rece in functie de situatie.
La tine e posibil sa fie defect acel termostat.
Iarna trebuie sa ai conectat si tubul de aer cald TF3 intre galerie si filtrul de aer, vara merge si fara el dar iarna se cunoaste lipsa lui.



daca ar avea carburator de oltcit si sistem de admisie de oltcit da .ar fi bune sfaturile tale ... dar din pacate sistemul lui de admisie si evacuare e modificat substantial din simplu motiv ca are turbo dap, urmeaza bujii noi si niste fise, sigur imi trebuie bujii mai calde? nu prea ma pricep deloc la bujii eu stiu ca la turbo trebuie bujii mai reci, fiindca temperatura din camera de ardere e mai ridicata....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community