Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

motoare oltcit ce scot fum doar la pornire
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am 2 motoare oltcit, amindoua 1300, unul club altul axel, ce scot fum de ulei, aleator (adica nu la toate pornirile), fenomen ce tine de la citeva secunde pina la 3-5 min maxim. precizez ca am schimbat la clubul romanesc semeringurile de supape. Care ar putea sa fie problema? Ma poate ajuta cineva? Multumesc posibil problema sa fie la cilindri,sa nu fie honuiti corect,segmenti de calitate inferioara...scot fum pana se incalzeste motorul si segmentii etanseaza Nu am auzit pana acum de etansare la cald a segmentilor. O fi vreun fenomen mai special. Nu stiu cum se face ca dupa indoirea supapelor la motorul meu, si dupa inlocuirea lor si a simeringurilor de supape a aparut fenomenul de fumegare de mai sus. O fi de la ghidurile de supape... aveti dreptate cu ipotezele, dar de ce fenomenul se petrece cind si cind, nu in fiecare zi si nu la fiecare pornire? pur si simplu nu ii gasesc o explicatie logica. am demontat motorul romanesc si nu am gasit nici o cota la cilindri. Cauza principala de fumegare la rece sunt totusi simeringurile de supape. Daca dupa ce s-au schimbat simeringurile, o perioada treaba a fost Ok, apoi a reaparut, poate fi din cauza simeringurilor proaste. Daca cele noi nu sunt de teflon, ci din acelea nemtesti, de cauciuc, de se monteaza la VW broasca, alea dupa 5000 de kilometri sunt praf, nu rezista, mai ales pe evacuare. De asemenea, simeringurile mai au prostul obicei sa sara de pe ghidul de supapa si sa cuazeze fumegare excesiva. Se rezolva cu niste opritori de supapa. Cristi ai dreptate, chiar si la masinile mai noi se intampla fumegarea la pornire si putin timp dupa din cauza simeringurilor de supape, dar dece in cazul meu chiar si cu opritori si cu supape noi si ghiduri din teflon nu tine? iti multumesc cristi_s, asa credeam si eu, dar vroiam o confirmare indepenrenta de la altcineva. semeringurile nu sint de broasca ci sint cele albe de teflon cu sigurantele de metal pe ele, dar cred ca au fost proaste si poate si turatia ridicata la care merg eu cu motoarele citeodata au grabit uzura. acum ca sa-mi duc explicatia pina la capat, cred ca fumul ce este scos ocazional de motoare se datoreaza si pozitiei in care ramin deschise sau inchise supapele in momentul opririi motorului, deoarece acumularea uleiului in camera de ardere se face imediat ce motorul a fost oprit si uleiul este mai fluid si eventual se prelinge pe la semeringurile supapelor de evacuare de la cilindrii din spate cind acestea din urma ramin deschise. multumesc tuturor. A propos de asta, la motocicletele BMW este specificat in manualul de intretinere ca este normal sa scoata fum la pornire, din cauza ca e motor boxer. De asemenea e specificat si faptul ca au conum de ulei mai ridicat. vreau sa mai fac o recomandare tuturor de pe forum. folositi numai ulei LIQUI MOLY 15 w 40 ce vine din fabrica cu bisulfura de molibden in el si dupa caz, uzura motorului sau anotimp, mai adaugati ceilalti aditivi pt: viscozitate, etansarea garniturilor si chiar inca o doza de bisulfura de molibden in cazul motoarelor f uzate. foarte bune sint si tratamentele de motor tot de la aceeasi firma cel de 1 mil si ceva si cel cu ceramica. si nu uitati sa spalati cit mai bine motorul cind schimbati uleiul atit cu o solutie de spalare cit si cu 1-2 l de motorina si chiar sa lasati amestecul rezultat cu acestea si uleiul, peste noapte in motor si a 2 a zi sa-l goliti. pentru cine are bani poate sa faca apoi o spalare cu un ulei ieftin intermediar schimbului de ulei, mergind o zi cu masina.
cristi_s a scris:A propos de asta, la motocicletele BMW este specificat in manualul de intretinere ca este normal sa scoata fum la pornire....


Si cum ii explic eu asta militeanului sau rar-ului mobil :d eu cred ca daca mai incersi sa schimbi inca o data semeringurile si sa pui si suportii aceia de care pomeneai si apoi sa le si lipesti cred ca o sa tina. dar cu conditia ca motorul sa prezinte simtomele desctise mai sus. apropo sa stiti ca inca se mai gasessc pe net in franta solutiile de lipire si etansare motor pe care la specifica constructorul in manualul de reparatie cel scos de fabrica. Solutiile alea anaerobe (adica Loctite 574) se gasesc si la noi, la magazinele care distribuie Loctite, dar sunt relativ scumpe (vreo 200 de lei flaconul de 50ml parca). Exista si solutii echivalente de la alti producatori, care sunt ceva mai ieftine.
Nea Georgel, se presupune ca militianul si R.A.R. ul mobil nu verifica noxele la pornire cu motorul rece. Exista o procedura de masurare a noxelor, care se respecta.
octavian_tom a scris:Am 2 motoare oltcit, amindoua 1300, unul club altul axel, ce scot fum de ulei, aleator (adica nu la toate pornirile), fenomen ce tine de la citeva secunde pina la 3-5 min maxim. precizez ca am schimbat la clubul romanesc semeringurile de supape. Care ar putea sa fie problema? Ma poate ajuta cineva? Multumesc

Problema nu sunt semeringurile de supape.Cu semeringurile uzate,la rece nu scoate fum sa te sperii.Fumul "gros"apare dupa ce se incalzeste , apar dilatarile la ghidurile de supape,uleiul se subtiaza si patrunde pe langa coada supapelor in cilindru.Cand semeringurile de supape sunt uzate sau sarite,pe portiunea conica a supapelor apar depuneri grele de calamina,iar motorul in sarcina "bate" (bataie de avans mare-chiar daca avansul este reglat corect) datorita contaminarii benzinei din cilindrii cu ulei.
Daca fumul este numai la pornire inseamna ca pe langa condensul benzinei in cilindrii calzi care se racesc peste noapte/repaos indelungat, apare si ulei.Cauta "defectiunea" la segmentul raclor/segmenti in general sau masoara deformarea interioara a cilindrilor.
Iar cu uleiul .......eu si altii pe timpul cand oltciturile inca se faceau la Craiova am pus ulei romanesc de PECO(nu se gasea altceva) si au mers rabloantele de n-am avut treaba sute de mii de km si zeci de ani fara reparatii. Nenea Cristi, in manualul RAR-istului, scrie clar fum de orice fel albastru/negru cu exceptia celui de la dizel = papapapa... Intotdeauna testul RAR se face cu motorul cald. Omul a spus ca ii face figuri doar la pornire deci nu in trafic unde are "sanse" sa prinda un filtru RAR.
octavian_tom a scris:vreau sa mai fac o recomandare tuturor de pe forum. folositi numai ulei LIQUI MOLY 15 w 40 ce vine din fabrica cu bisulfura de molibden in el si dupa caz, uzura motorului sau anotimp, mai adaugati ceilalti aditivi pt: viscozitate, etansarea garniturilor si chiar inca o doza de bisulfura de molibden,in cazul motoarelor uzate

+1.Cu precizarea ca uleiul ala cu bisulfura de molibden este 10W-40("Leichtlauf MoS2"), si aditivul se cheama "Viscostabil" si,da, este extrem de util, mai ales vara.
Bafta! Nu am negat vreodata ca testul de noxe se face cu motorul cald, dar daca ala tio porneste si vede fum esti ras...

Si testul de noxe se face cand masina isi tine relantiul, asa mi-a zis mie rar-istu. Asta in unele cazuri nu inseamna motor chiar incins. Daca imi tin masina parcata cu partea dreapta pe trotuar imi va scoate fum la pornire indiferent de tipul de ulei si vechimea lui . Ghindul de supapa este sigur . Dar asta nu mai scoate decat la o noua pornire a motorului indiferent daca este cald sau nu motorul si sta ridicat cu partea dreapta . Jocul ghindului poate sa fie si la exteriorul lui respectiv interiorul din chiuloasa . Ovalizarea locasului in chiuloasa ... Opritoarele de care se vorbea oare vor rezolva treaba ? Va salut,

Si TRs-ul meu face la fel, asa facea de cand l-am luat. Am mers cu el 20k km intr-un an, am pus ulei si Mobil, si Lubrifin, acum am ELF, toate au fost 10W40. la fel face, la fel merge. Nu am obs nici o regula.
Si nu face doar la rece. foarte rar face si la cald. Daca merg mai tare si opresc brusc, o las cateva minute si apoi plec, se intampla sa faca si la cald.
Fenomenul asta se petrece destul de rar. Uneori trec zile si nu scoate nici un pic de fum. In modul cel mai sigur, dupa ce scoate fum, cateva secunde, mai rar minute, daca nu opresc motorul nu scoate deloc nici un fel de fum, orice ar fi. Deci in mod cert ceva ce se petrece la oprirea motorului. As lega chestia asta si de impresia ca, daca inainte de a opri motorul, il tin la relanti un minut, fenomenul nu pare a se mai produce.
Poate ca dupa ce tai contactul, motorul mai face cateva zeci de ture, si la fiecare ciclu motorul suge benzina din carburator si spala pelicula de ulei. Iar la pornire, pana arde uleiul ala... Etufoir-ul este special conceput pentru ca motorul sa nu mai traga benzina in cilindrii cand "se taie" contactul.Daca mai functioneaza corect.... Va salut!

Problema cu fumul la pornire o am si eu de ani buni de zile.
Problema nu s-a rezolvat - iar in timp apar alte chestii legate de "cerul albastru din spatele masinii"..
Motorul a depasit de ceva vreme 250.000 km- as zica ca a depasit chiar 260.000. De mers - merge rotund, nu bate, se tureaza frumos, are "viata" .. DAR
- pe langa faptul ca dimineata la prima cheie apare fum albastru MULT, mai apar si alte chestii
1 - Cand are ea chef, repet, numai cand are ea chef - la mersul in oras - o apuca sa scoata fum albastru-albastru cand stau la semafor. . mi-e si jena sa stau in rabla.. Adica ma uit in oglinda si vad nor albastru intre mine si masina din spate.. intr-o zi m-am dat jos si m-am uitat de curiozitate la iesirea de pe toba finala- cat e teava aia de groasa iesea un fum albastru de zici ca acolo ardea ueiul! Fenomentul nu e permanent, apare cand si cum. Se intampla sa merg saptamani intregi pe caldura/frig si sa nu scoata gram de fum cu motorul incins la relanty. Apoi, cand are ea chef- pac, baga fum! Da fum nene! Si culmea, peste 10 minute sau peste mai mult timp totul revine la normal!
2 Alta chestie.. mai nou (nu facea asa!) cand mai dau cate o talpa mica - iarasi ma face de rusine. Adica se mai intampla cand merg la scarbici, p ultima suta de metri sa vina cate un berbec d ecoleg cu alta amsina si sa vrea sa ma depaseasca ca deh, se grabeste! Si atunci o calc si... ii dau fum ALBASTRU! Da FUM, nu gluma! Ciudat e ca apare fumul DOAR daca o calc cand deja motorul are peste 3500 rpm. Scoate un fum albastru ca si cea mai intunecata zi devine o zi cu cer albastru prin luneta !! Ca la avioanele alea care au fumigene- la demonstratii aeriene.. Dau talpa- apare fumigena, ridic piciorul - dispare COMPLET ca prin farmec. De multe ori e chiar interesant- las 2 -3 norisori de-astia in functie de cum turez sau reduc. Daca insist cu talpa si ala sta in spatele meu- am impresia ca nu mai vede bine drumul ca de cele mai multe ori isi schimba banda de mers ca sa nu stea in fum! Autobuzele alea vechi sunt mici copii pe langa visinica mea.
Da asta e - "eu cand vreau sa fluier - pai fluier"- cred ca asta vrea sa imi spuna masina.. asa ca o iert as dori si eu sa stiu ce se intampla la punctul 1, deoarece patesc si eu asta, dar foarte rar, de obicei odata pe zi, asta stiu sigur deoarece la fiecare stop ma uit in oglinda retrovizoare si o turez putin sa vad daca scoate. Treaba e simpla. Daca scoate fum la pornire nimeni nu stie de la ce e, decat dupa o consultatie la motor. Poate totusu fi de la:

1. Simeringuri de supape;
2. Ghiduri de supape;
3. Cilindrii ovalizati;
4. Segmenti de etansare;

Acu sa le luam pe rand. Cu simeringuri de supape din teflon, cu supape noi si cu opritoare care 100% tin simeringurile la locul lor, motoru a continuat sa scoata fum.

Eu cand am desfacut ultima data motoru exact din cauza acestei probleme am gasit ulei in camera de ardere, si nu am putut afla de unde naiba venise oloiu.

Totusi eu zic ca daca era sa scoata fum din cauza segmentilor scotea si in mers sau la talpa mai odioasa, dar se pare ca scoate strict la pornire si putin dupa, dar nu atat de mult tim incat sa se incinga motoru. Si in plus daca era de la segmenti trebuia sa scoata fum de fiecare data si dupa fiecare racire a motorului, cand defapt scoate si cald, dar sa fie pornire.

Chestia asta cu ba scoate ba nu, ma face sa ma duc cu gandul la singurele lucruri ramase, adica ghidurile de supape, nu trebuie sa fie toate duse dar daca sunt sa zicem 2, asta este destul, supapa ramane deschisa si picora oloiu, care fiind incins si deci mai putin vascos patrune in camera de ardere.

Teoretic vorbind 1. 15 w 40 LIQUI MOLY cu bisulfutra de molibden chiar exista, uitati-va pe sit-ul oficial, iar de gasit il gasit la magazinul de uleiuri la intrarea din tirgul vitan. ca tot veni vorba de uleiuri, mai puteti gasi si ulei cutie pt non euro iar pt zgomotul specific cutiei de oltcit se poate rezolva cu aditivul de cutie tot pe baza de bisulfura de molibden. credeti-ma timp de 10 ani am incercat mai toate marcile si tipurile de uleiuri, si va pot spune cu mina pe inima de departe cele mai proaste au fost cele TOTAL si LUKOIL. cit priveste indicativele acestea, cu cit indicativul din fata este mai mic, viscozitatea scade, odata cu aceasta scazind si presiunea (ex 5 w 40), se intimpla ca daca luati un ulei 20 w 40 presiunea sa fie mai mare. iar indicativul di spatele w-ului, va indica temperatura pina la care poate rezista uleiul, de aceea pt masinile non euro unii producatori VALVOLINE si TEXACO produc 20 w 50 si este mai viscos si rezista la temperaturi mai mari (nu se arde prea usor).
2. mare atentieeee !!!!! nu folositi la motoarele de oltcit DURA LUBE este o mareeeee porcarie, nu face altceva decit sa va scada viscozitatea uleiului vostru si impilcit presiunea.

va dau cuvintul meu ca tot ce v-am scris este perfect adevarat si real
Gabii a scris:
1 - Cand are ea chef, repet, numai cand are ea chef - la mersul in oras - o apuca sa scoata fum albastru-albastru cand stau la semafor. . mi-e si jena sa stau in rabla.. Adica ma uit in oglinda si vad nor albastru intre mine si masina din spate.. intr-o zi m-am dat jos si m-am uitat de curiozitate la iesirea de pe toba finala- cat e teava aia de groasa iesea un fum albastru de zici ca acolo ardea ueiul! Fenomentul nu e permanent, apare cand si cum. Se intampla sa merg saptamani intregi pe caldura/frig si sa nu scoata gram de fum cu motorul incins la relanty. Apoi, cand are ea chef- pac, baga fum! Da fum nene! Si culmea, peste 10 minute sau peste mai mult timp totul revine la normal!

rabbitdani a scris:as dori si eu sa stiu ce se intampla la punctul 1, deoarece patesc si eu asta, dar foarte rar, de obicei odata pe zi, asta stiu sigur deoarece la fiecare stop ma uit in oglinda retrovizoare si o turez putin sa vad daca scoate.


segmentii nu stau fix in pozitia in care sunt montati , de obicei se invart in locas , si mai ajung din cand in cand in linie
tonim a scris:

....mai ajung din cand in cand in linie


Si care este rezolvarea?, si de ce nu staui asa cum sunt pusi?
cristi_s a scris:A propos de asta, la motocicletele BMW este specificat in manualul de intretinere ca este normal sa scoata fum la pornire, din cauza ca e motor boxer. De asemenea e specificat si faptul ca au conum de ulei mai ridicat.

nu prea ai ce le face Mie mi se cand si cand, foooooarte foarte rar, cu motorul rece si/sau cald sa imi arunce afara fum alb in prostie, se face nor de fum. (Stiu ca fumul alb inseamna condens de benzina.) De la ce sa fie oare........!? condens. punct
nu condens de benzina Scuze. Condens. Dar ce se condenseaza...!? Nu gazele arse, provenite din amestecul carburant....!? Amestecul sub forma de vapori care ramane in cilindrii calzi ,condenseaza atunci cand acestia se racesc.Rezulta "zeama".
octavian_tom a scris:1. 15 w 40 LIQUI MOLY cu bisulfutra de molibden chiar exista, uitati-va pe sit-ul oficial, iar de gasit il gasit la magazinul de uleiuri la intrarea din tirgul vitan. ca tot veni vorba de uleiuri, mai puteti gasi si ulei cutie pt non euro iar pt zgomotul specific cutiei de oltcit se poate rezolva cu aditivul de cutie tot pe baza de bisulfura de molibden. credeti-ma timp de 10 ani am incercat mai toate marcile si tipurile de uleiuri, si va pot spune cu mina pe inima de departe cele mai proaste au fost cele TOTAL si LUKOIL. cit priveste indicativele acestea, cu cit indicativul din fata este mai mic, viscozitatea scade, odata cu aceasta scazind si presiunea (ex 5 w 40), se intimpla ca daca luati un ulei 20 w 40 presiunea sa fie mai mare. iar indicativul di spatele w-ului, va indica temperatura pina la care poate rezista uleiul, de aceea pt masinile non euro unii producatori VALVOLINE si TEXACO produc 20 w 50 si este mai viscos si rezista la temperaturi mai mari (nu se arde prea usor).


va dau cuvintul meu ca tot ce v-am scris este perfect adevarat si real

Cuvantul tau este "de onoare" sau "simplu"?
Deci... "nu se arde prea usor"?
octavian_tom a scris:1. 15 w 40 LIQUI MOLY cu bisulfutra de molibden chiar exista, uitati-va pe sit-ul oficial, iar de gasit il gasit la magazinul de uleiuri la intrarea din tirgul vitan. ca tot veni vorba de uleiuri, mai puteti gasi si ulei cutie pt non euro iar pt zgomotul specific cutiei de oltcit se poate rezolva cu aditivul de cutie tot pe baza de bisulfura de molibden. credeti-ma timp de 10 ani am incercat mai toate marcile si tipurile de uleiuri, si va pot spune cu mina pe inima de departe cele mai proaste au fost cele TOTAL si LUKOIL. cit priveste indicativele acestea, cu cit indicativul din fata este mai mic, viscozitatea scade, odata cu aceasta scazind si presiunea (ex 5 w 40), se intimpla ca daca luati un ulei 20 w 40 presiunea sa fie mai mare. iar indicativul di spatele w-ului, va indica temperatura pina la care poate rezista uleiul, de aceea pt masinile non euro unii producatori VALVOLINE si TEXACO produc 20 w 50 si este mai viscos si rezista la temperaturi mai mari (nu se arde prea usor).
2. mare atentieeee !!!!! nu folositi la motoarele de oltcit DURA LUBE este o mareeeee porcarie, nu face altceva decit sa va scada viscozitatea uleiului vostru si impilcit presiunea.

va dau cuvintul meu ca tot ce v-am scris este perfect adevarat si real



Astea-s chestii beton... Sunt convins frate.
Apropo,
...o singura data am luat ulei din Vitan.. Am mers de la Buc la Arad si pe drum nu aveam presiune cand statea motorul la relanty - concluzia- de atunci folosesc numai ulei adus de afara din surse sigure.
... daca indicativul dn spatele W-ului indica temperatura pana la care rezista uleiul, atunci eu inseamna ca sunt popa.. dar nu am terminat teologia- deci mai am de invatat.. de fapt inca nu m-am nscris la cursuri, da nu e timpul pierdut. Si mai inseamna ca motorul meu care foloseste un banal 15W40 de la Castrol- ar fi trebuit s afie pe butuci de multa vreme, pt ca temperatura uleiului la sonda e in mod normal peste 85 de grade, de multe ori pana la 110.. .
... in ceea ce priveste Duralube, cred ca a fost o discutie tare interesanta, pro si contra. Eu am folosit de 2 ori in motor si poate ca nu a facut minuni dar nici nu mi-a distru motorul.

Hai bafta la toti! Ok, ca sa nu se incinga spiritele inutil, sa lamurim treaba cu indicativul uleiurilor. La uleiurile multigrad, primul numar este viscozitatea la rece, numarul de dupa W este viscozitatea la cald http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html. Acestea doua se masoara in mod diferit si implicit au unitati de masura diferite. Asta inseamna ca un ulei 10W40 nu este de 4 ori mai vascos la rece decat la cald. Ci inseamna ca un ulei 10W40 este la fel de vascos la rece ca un ulei 10W50, dar este mai putin vascos la cald. Iar un ulei 15W40 este mai vascos la rece decat un ulei 10W40, dar la fel de vascos la cald ca si asta. Nu zău

R Radule, fara suparare, dar e un forum public. Nu mai posta ma, numai la misto, mai si zi ceva. Nu toata lumea intelege poanta cu firul rosu la borna rosie, de exemplu.
inseamna ca un ulei 10W40 este la fel de vascos la rece ca un ulei 10W50, dar este mai putin vascos la cald.

Inexact!
Asta cred ca voia sa spuna Radu...
Regula e valabila doar la cald (100 grd. C), pentru uleiurile cu cifra de dinaintea "W"-ului diferita.
Adica un 0W-40 este exact la fel de vascos la 100 de grade Celsius ca un 15W-40, de exemplu, si , mai mult, egal de vascos cu orice XXW-40.
Insa un 5W-40 nu este catusi de putin la fel de vascos la rece, ca un 5W-30 sau 5W-50, de exemplu.
Deci...
Multa bafta! Am si eu o mica problema ca sa zic asa din cand in cand la pornire scoate fum dar doar la pornire si dupa nu mai scoate deloc ce sa fie ? Asa face si la mine. Dar nu m-am uitat cu atentie sa vad daca e albastru sau gri, adica albastru - toaca ulei= set motor uzat (segmentii in special) sau gri - amestec usor imbogatit= nu-i grav, ci doar poate sa toace putin mai multa benzina, Fum alb pe vremea asta mi s-a intamplat la SFW ci era de la CO fff mare (7 ture desfacut) si progresiunea sugrumata ( 1 tura desfacut) => consum marit.
Cam astea ar fi cauzele si efectele.

L.E.: Ar mai fi si fumul negru - mai ales la turatii mari - amestec serios imbogatit. Tot asa consuma mult mai multa benzina = cam 150 % -200 % mie parca mi sa parut ca fumu e un pic albu spre negru ca apare brusc si dispare brusc ,motoru e facut tot acum 30.000 km nu stiu ce sa zic nu cred ca sa uzat asa repede ii mai dau talpa din cand in cand dar na......nu prea as crede ca asta ar fi problema Si mie mi-a scos azi fum albastru la pornire...nepornita de aproape 2 saptamani, i-am dat curent si a luat-o la sfert. a scos putin fum albastru da si-a revenit imediat. Putin fum albastru la pornire e absolut normal pentru un motor boxer. de cand?
de ce? Si a a mea scoate fum la pornire,dar nu tot timpul ,zici ca e o patura de fum ,invaluie toata strada si in 5 sec dispare.Da e comic cand trece cate o masina orin spatele meu sau persoane fix cand o pornesc ,le dau ceata .As inclina sa cred ca fumul e in functie de cum am oprit ultima oara masina,cu soc tras sau accelerata,sau motoru incins etc.Iar daca o pornesc cu pedala la podea am impresia ca dispare mai repede fumul ori nu scoate assa mult . octavian dura lube este aditiv pentru motoarele diesel si benzina format din particule cu rol de antifrecare sr3 se numesc care nu baltesc in ulei satzi afecteze viscuozitatea acestuia ci sunt atrase de zona cea mai calda a metalului unde diminua frecarea componentelor considerabil! asadar nu vorbi in necunostinta de cauza! misto teorie, da cu practica cum stai. eu am distrus un motor foarte bun cu DURALUBE!!!!!!!!! deci pt cine tine la motorul lui, NU FOLOSITI DURALUBE!!!! sint alti aditivi pe care ii gasiti in comert ce fac o adevarata protectie a motorului si sint si mai ieftini!
Octavian a scris:eu am distrus un motor foarte bun cu DURALUBE!!!!!!!!!
Original sau contrafacut ? O mica intrbare? Ai stiut cum , si in ce conditi se introduce Duralube in motor ? Credeam că s-a stabilit de multă vreme că mai bine un ulei bun decât alte prostii. Ca tot a iesit la iveala topicul asta, am o intrebare masina poate da fum la pornire din cauza setului? dar sa nu dea la cald? Treaba sta in felul urmator, iarna trecuta mi s-a indoit o supapa, fapt ce m-a determinat sa desfac motorul sa schimb supapa, am rodat supapa noua, le-am mai rodat si pe restul sa fie, am pus simerringuri noi de supape, axe noi simeringuri la axe noi si am zis (probabil aici e greseala) sa schimb si segmentii... In timpul rodajului am avut foarte mult fum si la pornire dar si la cald, 2 luni mai tarziu, am desfacut motorul si am gasit 3 simeringuri de supape sarite de pe ghiduri, le-am schimbat pe toate 8 cu unele luate de pe forum (noi dar cumparate probabil acum mult timp, in care aveam incredere) astea noi s-au asezat mult mai greu pe scaune drept urmare nu au mai sarit, acum masina se comporta astfel: daca nu e pornita de 1 sapt porneste ok fara fum, cel putin nu sesizabil in oglinzi, daca o incalzesc si ma opresc 5 min cand pornesc masina de obicei nu mai vad nimic in oglinzi de fum, cu cat e mai cald motorul cand il pornesc, cu atat da mai mult fum, in mers nu da mai deloc fum sau foarte putin.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community