Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)

Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-07-FIU

Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Intru si eu pe forum pentru prima daca sa scriu, desi am user de ceva timp, dar nu am scris niciodata nimic aici.

Sunt student in Craiova in ultimul an. Sunt pasionat de masini, domeniul IT si fotografie.

Am si eu o masinuta de vreo 5 ani in posesia mea. Vreau ca dupa ce imi dau licenta si termin facultatea sa ma ocup ceva de ea ca a ajuns-o varsta

Aici am o poza cu ea, mai artistica asa facuta acum ceva timp. Masina arata la fel si in ziua de astazi, cu exceptia catorva sifonari pe partea fata sofer cauzata de neatentia altor conducatori auto (am gasit-o lovita).

Click pentru a vedea imaginea  frumoasa masina,frumoasa poza,si spor la tot ce ai de gand cu masinuta! si sa ne delectezi cu alte poze artistice cu ea desigur E foarte frumos olteanul tau . Se tine foarte bine masina, pune si tu mai multe poze si da-ne ceva detalii despre ea. Pai sa zicem ca nu prea se mai tine la fel de bine cum se tinea odata

Este fabricata in 1990. Club 11R.

Are aprindere electronica daca nu ma insel de TRS, de pe fosta masina a tatalui meu. Dar in ultima vreme imi da batai de cap pentru ca nu reusesc sa ii reglez avansul cum trebuie din cauza acestei aprinderi electronice. Tata mi-a zis ca s-ar putea sa ii fi ajuns 16 ani de invartit acelei aprinderi si mi-a recomandat sa ii pun delcou normal, da nu il mai gasesc (mai bine zis gasesc doar o parte din el... restu e pierdut in misiune ).

Consuma ulei, ar avea nevoie de un set motor asa ca nu prea mai trage la deal si ciricaie (dar aia e din cauza avansului, sunt sigur).