Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

AG-01-GEV: am nevoie de un sfat!!!

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
E un OLTCIT CLUB 11RL din 1992, e prima mea masina si mi-e ffff greu sa ma despart de ea, dar nu stiu ce sa fac!!! In 2008 am terminat tot ce am avut in cap cu aceasta masina ( arata super, totul original , ca din fabrica, nu chestii aiurea, motor frantuzesc de 1100 cmc, cutie frantuzeasca in 5 trepte, jentile sunt din aluminiu de la un Citroen , gume MICHELIN noi , scaunele si bancheta sunt de belea, bord frantuzesc, necrapat, faruri noi, lampi spate noi, mocheta noua, amortizoare noi, totul nou ce sa mai....De fapt nu mai sunt noi, au 2 ani acum. Problema e ca eu nu o mai pot folosi decat fff rar, am alte 2 masini, desi are toate actele ok, inclusiv ITP pana in oct 2010, iar acum, cand am pornit-o dupa un an si jumatate ( a pornit la sfert dupa ce i-am luat baterie noua, cred ca si uleiul ELF si Duralube-ul au partea lor de vina ) mi-am dat seama ca e pacat de ea sa stea in garaj nefolosita , se distruge. Nu vreau nici sa o vand, nu-mi trebuie bani si oricum n-as lua niciodata cat am bagat in ea, doar cauciucurile au fost 1000 Ron! As vrea sa pun niste poze, dar cum n-am facut-o niciodata nu stiu cum, poate ma invata cineva. Merita, va garantez, sa o vedeti! Si poate ma sfatuiti ce pot face cu ea apoi! Salutari!
Pentru poze, utilizeaza www.imageshack.us unde incarci poza de pe calculator, apoi pe forum pui unul din linkurile pe care ti le da imageshack. E de preferat sa copiezi aici in mesaj linul de la "Forum Thumbnail". Multumesc pt ajutor! Sper sa reusesc!
http://img175.imageshack.us/img175/1826/02112008007.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/7382/02112008005.jpg
http://img295.imageshack.us/img295/7877/02112008006.jpg De ce vrei sa te desparti , adica sa renunti la masina ? Doar pt ca nu ai timp de ea spre folosinta ?
Iti dau un indiciu care sa-l iei ca un sfat . Intr-adevar sfaturile nu sunt obligatorii a fi urmate chiar de sunt cerute ...
Cauta un amic , prieten caruia s-o incredintezi spre folosinta . Simplu de zis , nu ?
Dar unul care sa merite sa se foloseasca de masina ta caci arata impecabil si meriti aprecierea mea ... De un singur cetatean mai pot afirma acelasi lucru care are si el la fel o masina pe care o pastreaza si o ingrijeste chiar de nu circula cu ea nimeni , caci nu are nevoie cat mai traieste de bani sau altceva valoros .
Cineva care sa aprecieze masina , nu neaparat ca este fan oltcit , ci mai degraba cum se aprecia masinile pe vremurile cand nu oricine isi permitea o masina si benzina era la ratie
Romanul care stia ca daca apuca sa-si ia o masina cu ea ramanea si la pensie ... adica echivalentul pereche de viata , sotia
Pe scurt , cineva care s-o compare si sa aibe grija de ea ca si de familie ... Ideea este ca ma leaga prea multe de masina asta, a durat cativa ani pana a ajuns in starea asta si m-am enervat foarte rau cand am pornit-o , am vazut ca totul functioneaza perfect, iar dupa vreo doi km s-au blocat placutele de frana pe stanga ! Noroc cu Nicu Radoi ( cei din Pitesti stiu despre cine vorbesc ). Mi-am dat seama ca, la ce timp am eu pt masina asta, incet incet vor cadea mai multe. Si nu-mi convine. Oricum multumesc pt sfat! Faptul ca am intrat din nou pe forum dupa vreo 3 ani si am vazut ca mai sunt destui care au Oltcit, parca ma face sa vad totul intr-o alta lumina. Uita-te la mine unde am cam scris cate ceva legat de masina mea . Daca mai demontez si aripile de pe fata pot zice ca am facut-o eu integral cu mana mea , mai putin cutia de viteze .
Este a treia masina la care in timp am refacut-o dupa ce am demontat tot ce este posibil .
Am mare satisfactie si in acelasi timp am colegi si amici ( nu zic prieteni ) care au un altfel de respect referitor la masina mea veche stiind si vazand ce am facut pe la ea . Nu ma refer la cei care sunt membrii aici caci real nu ma cunosc cu multi . Si nu sunt obligati sa ma aprobe de dragul relatiilor amicale .
Masina mea nu arata nici pe departe asa fain ca a ta . Dar garantez fiecare centrimetru din ea si fiecare ansamblu incat n-o dau la nimeni sa o conduca nici macar zece metrii , exclus fetita mea care inca este mica si nu are varsta sa aibe permis . Mie nu imi este frica ca masina imbatraneste odata cu mine Felicitari pentru bijuterie!Cand am vazut prima poza am ramas cu gura cascata ,arata tipla.Incearca sa o conduci macar o data pe luna. Nu credeam ca mai exista oltcit asa de bine intretinut prin pitesti,felicitari
E pacat sa il dai ,nu stiu cine ar putea,sa il cumpere,sa il tina asa.... Dacă te enervai mai prin decembrie o cumpăram eu. Nu am zis ca vreau sa vand masina! Am spus doar ca am nevoie de un sfat pt ca mi-am dat seama ca tot ce am facut ca sa arate asa se va duce de rapa daca nu o folosesc! Si n-am facut putin! A durat vreo 3 ani. Pai de ce iti faci probleme?Stai la casa,ai si garaj,eu zic ca cel mai bine ar duce-o la tine
Masaro a scris:Nu am zis ca vreau sa vand masina!...

Poate îți făceam o ofertă pe care nu o puteai refuza. eu unul zic sa o dai cat mai repede, oricat de pasionat as fi oltcitul este un cazan care nu isi merita oboseala. Un sfat... tine-o cat de curata poti, peste tot, sa nu fie urma de pamant pe sub ea, pe la prostiile de pe la roti.... si fa rar, cate un drum foarte lung cu ea... Gen o plimbare de weekend de cateva sute de km... ca altfel, o sa ai parte numai de surprize cum a fost cea cu etrierul, stand foarte mult nemiscata si cu ajutorul timpului se autodistruge stand...
Oricum, felicitari pentru modul in care arata si mai mult ca sigur merge cel putin la fel de frumos precum arata Ce frumusete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicitari!!!!!! Multumesc pt aprecieri si mai ales pt sfaturi! Vineri, cand revin acasa, promit sa o scot la o plimbare mai lunga, sper sa nu ma opreasca vreun militian pe drum, sau mai rau ,sa ma prinda vreun radar nou, MCV Si voi incerca sa adug si ceva fotografii din interior , e f frumos, acum nu le am in telefon. Felicitari pentru Oltcit. Nu pot spune ca este singurul pe care l-am vazut in asemenea stare; ci destul de multe, chiar in Bucuresti, de unde sunt. Din experienta capatata de la Oltcit, ca sa-l pastrezi intr-o stare exceptionala, urmeaza sfaturile lui Dumitru Cristian, si mai ales fa-i revizii tehnice saptamanale, si plimbari lungi. Asa cum au spus ceilalti, Oltcit-ul se autodistruge stand nepornit, ne-plimbat. Sustin cu tarie ca nu ai avea nici un motiv sa il vinzi sau sa il dai cuiva (sa-l instrainezi), atatat timp cat este intr-o stare perfecta. Ca sa intaresc cele spuse de mine, doresc sa mentionez ca am un prieten care este singurul proprietar al unui Oltcit 11RL fabricat in 1983 si cumparat in 1985, in care Oltcit-ul lui este intr-o stare perfecta (este facut, in totalitate, cu piese frantuzesti). Dumnealui are varsta de 76 de ani. Deci.....
Ma repet: concluzia o puteti trage si voi. iti spun si eu punctul meu de vedere...
indiferent cat ai muncit la ea, daca nu ai nevoie de ea, da-o cu ochii inchisi primului care iti face o oferta buna pe ea, sau poti sa o faci si cadou la un apropiat daca doresti; daca o tii sa zaca aiurea, mai mult rau faci, chiar si tie ca iti este gandul la ea. mai bine o vezi pe drumuri, decat zacand in garaj. vad ca zic multi sa o tii; la ce bun? sa stii ca o ai acolo? pai daca nu o folosesti o ai degeaba. lucrurile sunt facute ca sa le folosesti, nu ca sa le pastrezi. parca vad si acum babe care au seturi intregi de vase, pahare, etc pe care le tin intregi la pastrare, si bea apa din cani ciobite;
uite experienta mea: am un xm, la care am muncit destul de mult sa il aduc intr-o stare foarte buna; intre timp, am mai facut de inca 2 masini, asa ca xm-ul zace in garaj fara asigurare, si nescos din curte de 3 luni. cu ce ma aleg din asta? acum cativa ani am dat un cx la care am muncit vreun an sa il aranjez, pe o suma derizorie de 1200 de lei, numai ca sa nu il mai vad cum zace in fata casei. si mai era si un model foarte rar in romania;
dupa parerea mea... daca ai ajuns sa pui aici intrebarea asta, inclin sa cred ca vrei sa scapi de ea si nu prea stii daca asta e o solutie buna.
cauta totusi pe cineva care ar stii sa o aprecieze, si sa o foloseasca cum trebuie, nu sa isi bata joc de ea, sau sa o dea la rabla pe amaratul ala de cupon. M-am intors nai tarziu in tara asa ca nu m-am tinut de promisiunea cu fotografiile din interior. Multumesc mult pt sfaturi, ma ajuta ffff mult! Asa cum au spus multi, voi pastra masina pt ca oricum nu aveam nicio intentie sa o vand si voi incerca sa o folosesc cat mai des. Azi i-am facut schimbul de ulei si filtru ( sunt 2 ani de la ultimul schimb desi n-a circulat masina), i-am aerisit franele si am scos-o la plimbare! Cum n-am prea mult timp am recurs la cea mai simpla solutie: am facut de vreo 4 ori centura noua a Pitestiului ( care e de fapt autostrada) si am strans vreo 100 de km. Masina merge fff frumos, am ajuns si la 130 lejer , mai mult mi-a fost teama, iar apoi am mers mai usor 100-110. S-a comportat excelent, singura problema mi s-a parut ca merge putin infranata asa ca am mers cu ea la doctorul din Pitesti si mi-a zis ca ar trebui umblat la etrierele de la franele pe spate. Am inteles ca voi avea nevoie sigur de niste garnituri mici care se gasesc intre cele 2 etriere , care din pacate nu se mai fabrica si imi va fi greu sa le procur. Asa ca apelez la forum poate ma ajuta cineva ( contra cost evident ). Apoi mi-a revenit si o idee mai veche de-a mea( daca tot am revenit pe forum ), aceea de a face un motor de 1300 cu cat mai multe repere noi posibil. Eu am motorul de la Oltena sora-mii care sta degeaba de mult timp, am un ambielaj nou-nout, de uzina, l-am luat de la Craiova acum multi ani, are si cuzinetii la pachet , am supape noi si cam atat. Mesterul mi-a zis neaparat sa gasesc un set motor de 1300 nou cu segmenti noi, axe cu came ( am inteles ca e mai greu sa mai gasesc asa ceva noi ) si restul mai recuperam din motorul vechi , mai are el....V-as ruga daca aveti orice reper nou pt asa ceva sa ma anuntati promit sa cumpar , dar sa fie nefolosit, , sau daca nu sa-mi indicati de unde as putea sa cumpar. Voi pune un anunt si pe topicul de vanzari-cumparari, poate e mai usor acolo. am eu si garnituri din alea mici intre semi-etriere,
precum si orice altceva crezi ca ai nevoie de nou.... (set motor, garnituri, simeringuri, etc, etc)
valib a scris:am eu si garnituri din alea mici intre semi-etriere,
precum si orice altceva crezi ca ai nevoie de nou.... (set motor, garnituri, simeringuri, etc, etc)


Va voi suna azi in jur de 10-11. Multumesc! doar dupa 12;)
valib a scris:doar dupa 12;)


Am sunat pe la 10,30 ( pana sa vad mesajul pe forum ) , apoi pe la 13.... Scriu aici lista cu ce mi-ar mai trebui la prima vedere:
- set motor cu segmenti 1300
- o axa cu came ( nu cea de pe partea cu pompa de benzina, o am deja )
- chiulase complete
- culbutori 1300
- garnituri ax culbutori ( 8 buc dupa cum spune mecanicul )
- garnituri tub retur 4 buc
Plus vreo 6 garnituri mici pt franele pe spate despre care ati spus ca aveti. Pana acum am reusit sa gasesc o axa cu came noua de la Dan Alexandru ( multumesc, sper sa intru in posesia ei saptamana viitoare ), apoi m-a pocnit Dumnezeu cu un TRS care are motorul foarte ingrijit, sper sa pot recupera chilasele, sa fie in regula,(l-a adus o cucoana pt un cupon ), am eu ambielaj nou, cuzineti noi, supape noi, astept oferta de la Valib pt set motor nou cu segmenti , plus o gramada de oringuri necesare. Ma aarde rau cealalta axa cu came, chiar nu mai pot gasi? Daca motourl de fata nu iti face probleme, si nu cred ca iti face.... i-ati restul jucarelelor pentru motorul nou, punele in vaselina... si tinele pentru cand o sa te lase motorul de fata e de prisos sa faci altul acum, mai ales ca nu ai probleme cu asta, diferentele fiind mici intre cele doua. Motorul nu imi face absolut nicio problema, sunt foarte multumit de el. M-am gandit doar ca, daca am posibilitatea , sa fac si unul de 1300 , sa-l am de rezerva. Nu stiu daca il voi schimba imediat. Credeti ca e mai bine sa tin piesele noi separat sau motorul complet? Piesele noi e mai bine sa le tii separat si nu in vaselina ci in ulei curat de motor.Le ungi bine cu ulei si le impachetezi cit mai ermetic si cit mai ferite de umezeala. Revin, asa cum am promis, cu ceva poze cu interiorul masinii. Am incercat sa o pastrez cat mai aproape de felul cum a fost cand am cumparat-o acum 18 ani . Imi veti spune voi in ce masura am reusit....
http://img821.imageshack.us/i/12062010148.jpg/
http://img808.imageshack.us/i/12062010149.jpg/
http://img811.imageshack.us/i/12062010150.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/12062010151.jpg/
http://img821.imageshack.us/i/12062010152.jpg/
http://img816.imageshack.us/i/12062010153.jpg/
http://img820.imageshack.us/i/12062010154.jpg/
http://img823.imageshack.us/i/12062010155.jpg/
http://img823.imageshack.us/i/12062010155.jpg/
http://img822.imageshack.us/img822/4003/12062010147.jpg Foarte frumos si ingrijit interiorul .Felicitari! Da,arata bine!Imi plac husele si jantele indeosebi Imi vine sa rad cand ma gandesc cati au sarit cu gura sa scapi de el... Cum sa dai asemenea bijuterie...!? Felicitari Masaro!!! Am ramas fara cuvinte, dar ceea ce simt cand o vad nu poate fi verbalizat. se pare ca am fost inteles gresit.... nu am vrut sa spun sa scape de el, in sensul ca ar fi nasol sau mai stiu eu ce, ci am vrut sa spun ca decat sa il tina sa zaca aiurea, mai bine il da la cineva care il foloseste, si se bucura de el. Vai, cum poate sa arate
A mea... e ghena pe langa asta!!
Masaro, asa ceva NU se da!!!!! Felicitari! Superba!!! Da,arata foarte bine!Felicitari!Masaro,o mai ai? Intr-adevar, masina arata foarte bine. Interiorul absolut superb (sper eu completat cu succes de o garnitura plafon impecabila,care ii lipsea). Pot spune ca omul este unul dintre cei cu adevarat pasionati de aceasta marca,de pe acest forum. Felicitari pentru masina si ambitie ! Frumoasa masina, la fel si interiorul. mamaaaaaaaaaaa asa oltcit nu am mai vazut decand mam nescut suberp asemenea fetita nu se daaaaaaaaa superb olteanu, bine intretinut, felicitari... Frumos frumos! Ai grija de el si la cat mai multi km! Buna dimineata copii! Ati dormit bine? Se da si masini ca acestuia . Cand nu mai ai loc in Viata si pt ea , se da . oare, o mai exista masina? DA !!! Masina mai exista! saracuta, ca si proprietarul a avut ceva probleme. Din cauza unor probleme foarte grave de sanatate ( am ajuns la transplant de maduva ) , am fost nevoit sa urmez sfatul unora si s-o dau spre folosire unui coleg de la munca. Chiar am crezut ca o sa aiba grija de ea, i-am achitat eu toate taxele, asigurarile, ii bagam si benzina o data pe luna daca reuseam...Din pacate nu a tinut la ea cu tin eu, si acum arata mai rau. De ceva timp ma simt ceva mai bine si voi incerca din nou sa o pun la punct, am recuperat-o deja, doar ca acum va fi mult mai greu, nu prea mai sunt cum eram in urma cu ceva ani...Dar chestia asta sigur ma va ajuta sa merg mai departe! Multumesc oricum pt aprecieri! SĂNĂTATE MULTĂ! Ma bucur ca nu ai renuntat la Oltcit
Mai baga niste poze sa vedem cum mai arata. Sanatate!







Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 

Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Offf, in poze arata cum arata, dar cand m-am urcat si am plecat cu ea...ma doare sufletul. Am aflat acum ca amicul meu se ducea cu masina la tara si avea o garla de trecut, asa ca va dati seama ce urmari a avut chestia asta.
Acum am rugina in aripile spate in partea de jos spre praguri, in usi pe la colturi, evacuarea e vai mama ei, o planetara se vaieta cumplit, n-am stop pe frana, marsarier sau ceata, interiorul e cumplit, cu pamant sub presuri...
Am de tras, nici nu stiu cu ce sa incep. Voi ce credeti? In primul rand nu trebuia sa dai masina de nicio culoare.
Trebuie sa stii ca in ziua de azi lumea e perversa rau de tot si daca esti bun te ia de prost.
Idiotul ala la care ai dat-o si-a batut joc de ea, nu degeaba se cheama idiot.
Acum na, daca vrei sa o mai tii, ai de munca, trebuie revizuita in mare parte si inlocuite componentele distruse.
Sa te inveti minte ca masina, bicicleta, casa si femeia nu se dau.
Daca spui ca ai probleme cu sistemele de iluminare, verifica la tabloul de sigurante dupa sigurantele arse sau cele care nu sunt puse in ordinea amperajului corect.
Schema o gasesti in cartea de rodaj a oltcitului, iar apoi incearca sa ii cureti toate contactele fiindca mai mult ca sigur sunt oxidate.
Bafta!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community