Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Caracteristici Oltcit
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Va salut,

M-a rugat un prieten sa il ajut in achizitionarea unui Oltcit. Cum vrea el si cat de cat eu : cu discuri de frana fata-spate. Care este acest model?

Din ce am citit prin ziare, sunt unele modele care au tamburi de Dacia, care cica nu sunt reusiti pt Oltcit si chiar discuri in fata mutate de langa cutia de viteze, puse pe fuzeta.

Mai mult:

1. Ce indicatoare de bord au Oltcit-urile? (cele de avarie ma intereseaza : temp ulei, incarcare baterie, lipsa ulei, presiune ulei etc)

2. Exista motor 1100 cu cutie cu 5 trepte?

3. Dvs recomandati motor 1100 sau motor 1300? El vrea sa faca naveta... Modelul cu tamburi de Dacia spate este Club 11 RT. Are si frana fata de Dacia. O alta facatura iesit din comun de imbecila este Club 11 RM, care are frane Dacia pe fata, iar pe spate fuzeta cu disc de Club cu frana de mana adaptata pe spate. Frana de mana, la RM, nu tinea din fabrica...
La astea, beleaua e cu planetarele, sunt facatura cu tripode de Dacia si nu se gasesc.
Cel mai bine ar fi ca amicul tau sa cumpere un Club 11 RL si sa-i puna cutie de TRS, in 5 trepte, iese mai bine la consum decat un 12 TRS.
Ca indicatoare, ai avertizoare pt incarcare alternator, lipsa presiunii de ulei, rezerva benzina, frana de mana trasa, placute frana fata uzate si lipsa lichid de frana. Multumesc de raspunsuri. Sa inteleg ca 11RL e varianta originala. Asta avea discuri si pe spate?

Asa ca in ordinea calitatii vine RL, RT si RM . E bine ca se pot schimba cutiile intre ele. Nu e de neglijat nici delcoul electronic de la TRS...
b28kft a scris:Cel mai bine ar fi ca amicul tau sa cumpere un Club 11 RL si sa-i puna cutie de TRS, in 5 trepte, iese mai bine la consum decat un 12 TRS.


11 R si 11 RL ... motor 1.1, cutie 4 trepte. difera doar dotarile(gen panou climatizare iluminat, lampa pentru citit harta, finitii interior, geamuri custode care se deschid in lateral, etc)
12 TRS... motor 1.3, cutie 5 trepte

in afara de RT...toate oltciturile au discuri de frana si pe spate


cartea zice ca motorul de 1.3 consuma mai putin ca ala de 1.1......si eu ii cam dau dreptate


eu as cumpara un TRS...motorul 1.3, cutia in 5 trepte, aprindere electronica, si in rest e la fel cu 11 R, si 11 RL
motoarele/dotarile sunt interschimbabile....asa ca nu e mare problema nici daca cumperi un R, RL, RM, nici daca cumperi un RT (de astea 2 m-as feri, pentru ca la partea de tabla sunt praf...)
Deci poti cumpara linistit atat R, RL, cat si TRS....ca oricum o sa ajungi sa iti faci motorul si cutia de viteze dupa placul tau:) eu am rm facut din '89, si nu l-am vopsit nici pana acum augustin tată, de pe forumul motocicliștilor aici ai ajuns?
valib a scris:


cartea zice ca motorul de 1.3 consuma mai putin ca ala de 1.1......si eu ii cam dau dreptate




Cartea zice clar: Club 11 - 1129 cm3 - 6.5% afara, 12TRS - 1299 cm3 - 8% afara. Pt naveta, un 11RL - 1129 cm3 cu cutie in 5 trepte de 12TRS e cea mai buna varianta. [quote="b28kft"]
valib a scris:

cartea zice ca motorul de 1.3 consuma mai putin ca ala de 1.1......si eu ii cam dau dreptate



Pentru Robert: asa cum ti-am spus la telefon si eu am constatat ca 1,3 TRS - ul cu care circul acum consuma un pic mai putin decat 1,1 bleu din avatar pe care-l stii si la care am facut in toamna reglajele carburatorului la Pantelimon si care avea si cutie de TRS. Amandoua au acum in jur de 50.000 km.
Am pus aceasta diferenta pe puterea vizibil mai mare a TRS-ului care te face sa calci mai putin acceleratia.
Diferenta de consum la mine e cam de 1l/100Km.

Pentru Augustin: e preferabil un TRS nu numai din cauza puterii mai mari ci si a vechimii lor, a tablelor cu mai putina rugina.
TRS s-a fabricat parca pana prin 94'. in teorie cu cat e motorul mai mare ar trebui sa consume mai putin
in teorie cu cat e motorul mai mare ar trebui sa consume mai putin

Inseamna ca eu d-aia vreau sa-mi iau V6 2500 cmc-200 cp!
Sa scad consumul nu de alta......
Oricum va consuma urban-iarna- cat un oltcit!
nichishoru a scris:

Pentru Augustin: e preferabil un TRS nu numai din cauza puterii mai mari ci si a vechimii lor, a tablelor cu mai putina rugina.
TRS s-a fabricat parca pana prin 94'.

Si 11 RL tot pana-n '94 s-a fabricat.
tonim a scris:in teorie cu cat e motorul mai mare ar trebui sa consume mai putin



ce vroia el sa spuna e in felul urmator. un motor de dacie de 1.4, are si cilindree si putere mai mica decat 1.6 mpi sau 1.6 16v, deci daca vrei sa mergi cu masina cu aerul conditionat, si un pic mai sportiv, bagi piciorul in ala de 1.4, si te taraii cu el, si apesi ca inecatul pe acceleratie, ceea ce inseamna ca, consumi benzina aiurea. la cele de 1.6, cum calci putin acceleratia cum fuge de sub tine, in comparatie cu cel de 1.4, adica consuma acea benzina util, nu inutil ca la 1.4

eu consider ca in cazul in care l-am zis eu, e mai econom un motor de 1.6, decat unu de 1.4

daca gresesc va rog sa ma contraargumentati

si ca o mica paranteza:
am observat cand am mai condus un logan berlina, ca era mult mai puturos decat cel van. de ce? poate era dci-u de 85 de cai sau poate difera cutia de viteze sau ceva prin dansa 1.4 ambele. nu imi venea sa cred cat de puturoasa era berlina. avea aer conditionat , dar nu era pornit. o fi de la aia? apropo, cum functioneaza aerul conditonat? adica cureaua invarte tot timpul roata unitatii de ac. unitatea nu merge? e pe vre-un sistem tip ambreiaj sau cum? Dap, are un ambreiaj actionat electric, de comanda aerului conditionat. si n-are legatura cu subiectul topicului
bagi piciorul in ala de 1.4, si te taraii cu el, si apesi ca inecatul pe acceleratie, ceea ce inseamna ca, consumi benzina aiurea. la cele de 1.6, cum calci putin acceleratia cum fuge de sub tine, in comparatie cu cel de 1.4, adica consuma acea benzina util, nu inutil ca la 1.4

Mai da' ma lasi....La un mers normal ,cu un sofer normal acest lucru nu se poate aplica.
De unde obtii putere? din aer?Consuma tico mai mult decat masina cu 1,6 ?
Apesi ca innecatul pe acceleratie pentru ca nu stii sa exploatezi corect masina.Sa faci un test de autostrada cu masina de 1,4 l la viteza medie de 100 km/h si sa faci test si cu cea de 1,6 l sa vezi scoti acelasi consum ?
Cum ne este obiceiul am luat-o la vale in topicul initiat pe alta tema.... tico nu consuma mai mult decat un motor de dacie de 1.6 . nu stiu cum e facut cum nu e facut, dar ma minunam ca lua 5. insa tico are 600 si ceva de kg. cand mai luam pe cineva in masina, sau caram cate ceva in el, simteam ca acceleram si nu avea vlaga. in schimb matizul consuma mult pentru o masina care are motorul pe care il are. eu cand conduceam matiz, consuma la suta in oras 8 si ceva , adica cat o dacie.

nu apesi ca inecatul in acceleratie, dar daca vrei sa ii dai talpa, apesi sa zvagneasca de sub tine, si neavand putere, apesi si apesi degeaba. la cele cu injectie mai zic, treaca fie,isi calculeaza benzina, da la carburator poti merge cu 20 cu treapta a 2-a de la carburator deschisa, deci consuma inutil
Zephirus a scris:augustin tată, de pe forumul motocicliștilor aici ai ajuns?


Va salut Am ajuns si aici. Ajut un prieten sa isi cumpere Oltcit. De fapt, si eu voiam acum doi ani, dar mi-am permis o Solenza.

Eu voiam din 1994 cu toate dotarile:) El vrea ceva mai ieftin.

AM inteles cum e cu variantele RL, RT. E interesanta treaba cu geamurile custode.

Oltciturile aveau bord albastru din fabrica? Eu tot ce am vazut era un bord maroniu.

Literele de la sfarsitul notarii ce inseamna? La Dacia LS inseamna Lux Super, erau primele cu 5 trepte . Li inseamna Lux Injectie etc. Citisem in Jurnalul National ca RM ar insemna Romanian Modified. Din pacate nu imi mai amintesc exact . Oricum, doar despre RM scria acolo....

Cutia frantuzeasca e facuta altfel decat cea romaneasca? Adica nu e acelasi proiect diferind doar tara de origine? club e ca 1300, deci prima varianta


rl=romanian luxury, r=romanian, rm=romanian modify, adica planetare si discuri fata dacie, discuri spate oltcit, rt=romanian total, adica planetarei si discuri fata dacie, tamburi spate

exista bord maro, cognac, albastru, gri, verde

cutiile frantuzesti difera de cele romanesti, prin proiectare de la rapoarte, la piese, si prin calitate

din fabrica rl, si trs au cele mai multe dotari. in realitate de atunci si pana acum, oricine a vrut, indiferent de varianta a putut sa o faca full option, chiar daca era cheala Cutia frantzuzeasca nu are legatura cu aia romaneasca. Singura asemanare ca se potrivesc amandoua pe masina. Difera si ca design si ca rapoarte si demultiplicari. In principiu per total cutiile frantzuzesti sunt un pic mai scurte ca alea romanesti. augustin, pt. Sibiu (dacă acum nu ești în vacanță acasă la Rîmnicu Vîlcea), ia legătura cu grx sau acasă cu robertino care e în zona ta.
Succes! Nu mai sunt la SB, sunt la RM. VL. O sa iau legatura cu cei amintiti. Pana atunci mai urmaresc anunturile de la bursa.

Cutia franceza s=a produs si dupa 1989, sau dupa s-au pus numai romanesti, cele franceze fiind depasite moral si scoase din fabricatie de Citroen? s-au pus doar romanesti...nu pentru ca au fost depasite moral cele Franta, ci pentru ca statul roman avea o manie pentru a fabrica totul in Romania....(de aceea a aparut si RM, RT) Eu credeam ca dupa caderea comunismului, au reintrodus cutii frantuzesti. In timpul dictaturii am inteles, se facea totul aici. Varu-meo are o Dacie din 1987 care are in loc de mochete un linoleu negru:))

ARO de exemplu a experimentat cu tot felul de motorizari. Pacat ca a murit firma....
augustin87r a scris: Varu-meo are o Dacie din 1987 care are in loc de mochete un linoleu negru:))

....



la Dacie, s-a folosit linouleul negru dintotdeauna, in loc de mocheta. Mocheta a aparut prin `97....(odata cu daciile zambaretz, daca retin eu bine) Familia mea a avut 2 dacii cu mocheta. Una din 86, export Canada, cutie in 5 trepte, asta evident ca avea , iar una din 95 care avea si asta...Cred ca dupa comunism mocheta facea parte din 'dotari' optionale de confort. Acum daca ne uitam la ce dotari de confort au masinile straine, putem citi : AC, servodirectie, radio etc.... ...500 de kile de inutilitati... augustin...in caz ca nu ai observat,nu se mai fabrica oltcitul,degeaba atatea pretentii si discutii despre dotarile oltcitului fiindca din ce am inteles cauti pentru amicul tau un oltcit cat mai bun
sfatul meu ar fi sa cauti
unul cat mai bun la tabla
un motor de 1.1 frantuzesc separat
o cutie 5trepte franta separat
restul sunt chestii care se pot repara usor Ei, nu sunt inutilitati. Depinde de persoana. De ex si mie imi place sa conduc un LADA NIVA sai ARO mai mult decat orice masina de teren cu toate dotarile (nu am avut ocazia, dar nu mi-ar placea, nici ARO n-am condus dar stiu sigur ca mi-ar placea).

Dar n-am inteles de ce la Oltcit nu au montat Servofrana. NU stiu daca e nevoie, dar te ajuta in mod evident. AM condus in SUA un Jeep jerpelit din anii 70 (aia au multe masini jerpelite, nu au revizie gen ITP) care avea servodirectie, dar nu avea servofrana asa ca initial m-am speriat cand am vazut ca nu e frana cum fusesem eu invatat. TE inveti, oricum...
cristi_s a scris:...500 de kile de inutilitati...


mergi tu cu o masina cu toate dotarile intr-o excursie in Turcia, nu spun mai departe, si apoi cu un oltcit fara AC si servo tot acolo si apoi spune-ne senzatia Sau pana la mare sa mergi si sa prinzi un ambuteiaj de vreo 2ore in care trebuie sa stai la 40de grade vreo 2ore sa mergi cu treapta 1 si 2 E vreo problema ca le consider inutilitati? Ca fapt divers, la Golful de l-am avut ca masina de serviciu in Germania am decoperit ca nu ii merge clima dupa ce am mers o saptamana si ceva cu el (in august). Cum am descoperit? Mi-a zis seful. ca trebuia sa duca masina la revizie si cu ocazia aia schimba si compresorul, ca era stricat.
Din punctul meu de vedere, multe sunt mofturi inutile care ingreuneaza degeaba o masina. Nu ne ajunge un aer conditionat simplu, trebe musai clima cu 17 zone, scrumiera cu infrarosu si butoane, cat mai multe butoane, care ascund niste relee. Ah, si evident, tot felul de senzori si porcarii de sisteme. Nu mai exista masini, ci doar dotari pe patru roti. Vorbesc de cotetele obisnuite, la care viseaza toata lumea. Ca mai exista si din aia de filosofie veche, dar nu a auzit nici dracu' de ei si in plus cam costa. Iar daca e sa vorbim de performata pura, a scazut dramatic. Dar, nah e Golf 5 GTi, are clima trizonica si 250 de cai, ce daca mananca bataie la fundul gol de la un Golf 1 GTi. Da, asa este, trebuie tabla cat mai buna. Restul se repara. Cred ca set motor se gaseste. E firma de traditie drouzhba din Bulgaria care face seturi motor cu segmenti de-ai lor sau cu originali Goetze. Ei au licenta tot Goetze.

http://www.drouzhba.bg/EN/index.html

E si la noi firma Setcar, dar nu stiu daca fac si pt Oltcit. In fine, daca cauti, gasesti. Stiu pe cineva care restaureaza un Volkswagen 1500 fastback si care si-a cumparat set motor tocmai din Brazilia. Cred ca l-a costat, dar daca acolo a gasit omul, de acolo si-a cumparat.

Planetare mai merg de Citroen sau se schimba capetele. Eu am vazut cazul invers. AM mers sa reconditionez o planetara la Solenza si a venit un domn cu un Citroen care avea o planetara uzata si i-a spus cel de acolo ca ii pune de Oltcit ca are refacute. Si cred ca asa s-a intamplat pana la urma.

Nu imi dau seama cum de mai aveti atata rabdare cu explicatiile...E ceva banal pt dvs...E
cristi_s a scris:...500 de kile de inutilitati...

Exact! Am un Punto. Plin de fire si relee, relee care pot ceda in orice moment si raman cu rabla-n drum. Sa nu mai zic de ECU, care si ala poate crapa. Exemplu: am luat o groapa, mi s-a aprins martorul de airbag dreapta. Tre' cica resoftat... Dracu' si-a batut capu' cu el. Vara asta, la alta groapa, s-a aprins martorul de motor (check engine). Inca cateva gropi si s-a stins. Zona crepusculara, sau maldarul de fire si mufe sa fie de vina?? Olteanu meu nu face mofturi la gropi...
Dar are ABS! Scula ABS-u' asta... dar oare de ce am distanta de franare mai lunga decat la Oltcit?? Sa nu mai zic ca daca fac frana de motor la Oltcit am acelasi rezultat ca la Punto, dar franeaza mai bine?? Sau ca, la ITP, am constatat ca Oltcitu' are forta de franare MAI MARE??
A! Sa nu uitam aerul conditionat! Dac-ati stii ce mandru sunt de el!!! O singura data l-am pornit... si l-am inchis dupa 1 minut. Am vrut doar sa vad daca functioneaza, cum simt aer conditionat ma ia o durere groaznica de cap. Cica se fac tot felu' de chestii faine de la AC, printre care laringita, sinuzita... Stiati ca de sinuzita, odata facuta, nu se scapa?? Sau ca laringita cauzeaza niste complicatii iesit din comun de faine? Scula aeru' asta conditionat...
Am si servofrana Sculaaaaaaa!!! I-am montat o duza pe furtun, ma enerva la culme, cum apasam frana, ma urcam pe volan.
Pt ce atatea cacaturi?!??? De ce nu se fac masini conectate direct la creier? Lipesti 2 electrozi pe capatana si pilotezi masina cu gandul!
Unde dracu' mai e placerea de a conduce?? Scuze Kft-ule,numai fraierii si prostii se imbolnavesc de la AC.Nu stiu sa il foloseasca.De 2 ani de cind am Peugeotul nici macar nu stranut de la AC. Mersi frumos Hașule. Subscriu lui DanH. Majoritatea pornesc ac-ul in "blana" imediat cum intra in masina si stau cu botu' in el pana li se umfla capul si le crapa ochii. Dupa asta se vaita ca-i doare capu' ala sec!Ca oricarui om imi place progresul.Din cauza asta nu mai am televizor alb-negru la care ma uit si am apa calda si caldura permanent si pornesc aerul conditionat acasa in fiecare zi de canicula.Dorm linistit nu transpir si nu imi este frig.Deasemenea mi-am luat telefon mobil si nu mai am fix cu fir.
Am si masina cu care plec confortabil in concediu oriunde in europa fara sa car dupa mine piese si scule.
Acum 25 ani se circula cu masina doua duminici pe luna.Era neinteresant daca tinicheaua avea AC ,servodirectie,era frumos doar 2 masini pe strada.Benzina era pe cartela ,clima era mai blanda ,oamenii mai buni,ploua regulat si linistit vara si ne bucuram astfel de viata.Plecam la mare seara pe racoare si ajungeam dimineata.Cu o masina inghesuiti 2 familii.In parcari conduceam la rece.....deh-benzina pe cartela si rezerva din bidoane trebuia sa ne ajunga la intoarcere.
Acum plec cand vreau la ce ora vreau ,cu servodirectie ,cu abs, cu ac-cu toate cacaturile astea inutile pot sta in trafic ore intregi fara sa transpir la co..e.Pot sa fac la +35 grade(afara), 600 km fara sa opresc.Poate daca imi vine sa urinez.In masina am 20-22 grade nu 45!
Masina se conduce usor,e confortabila,consuma putin asta mi-am dorit asta mi-am luat.
Nostalgicii pot sa-si ia o volga neagra motor de 2400 cmc,sau un wartburg.cu care sa plece intr-un concediu de o luna in grecia,(unde sunt afara 40 grade iar in masina 60-70)geamurile deschise,vantul in plete,capete umflate si uzi la cur.Numai la hypermarket le place racoarea cand umbla printre rafturi dupa carnati,fara sa le curga transpiratia si jegul in ochi.Specific romanului caruia nu-i place ce nu poate avea!

Gusturile nu se discuta!Eu ca multi altii vreau "progres" .
Scula ABS-u' asta... dar oare de ce am distanta de franare mai lunga decat la Oltcit?? Sa nu mai zic ca daca fac frana de motor la Oltcit am acelasi rezultat ca la Punto, dar franeaza mai bine??

Oltcit-ul e cel mai tare la franare!
Ce te faci daca noaptea dai peste unul beat in mijlocul soselei?Si mai ales daca e ceata? Pui frana tare si speri sa te opresti.Sau sari santul si o iei pe camp sperand sa nu dai de vreun copac gros sa-ti puna el frana mai tare ca oltcitu'.
Sau daca ai abees te scoli in picioare pe pedala de frana virezi si treci (l tot sculat pe frana)pe langa betivanul adormit pe asfaltul cald.Asta am patit eu.Daca nu era abeesu' il striveam pe dobitoc si mai disparea unul la recensamant.Astfel dupa ce am oprit l-am tarat in sant pe nenorocit si n-am apelat 112.
Puterea de franare este 0 fara ca soferul sa aibe controlul directiei (macar 70%) in momentul franarii de urgenta.
Oltcitul a fost o masina extraordinara pentru vremea sa,la fel cum a fost si jaguar-ul E-Type dar totul are un sfarsit.Acum nu putem spune ca HC-85 e mai "tare " ca un Pentium 4, la fel cum oltcitul nu poate "bate" o masina produsa in 2010. Off topic: Urmaresc forumul constant si nu inteleg un lucru: de ce tot timpul se pleaca de la un subiect si se ajunge la eterna dezbatere Oltcit vs. Masina mai noua ?
On Topic: Eu am un RM de 21 de ani si intr-adevar planetarele sunt de toata pleazna. Le-am schimbat odata pe la 55.000 km si acuma ar cam trebui schimbate din nou (dupa vre-o 40.000 km). N-am avut ocazia sa conduc TRS/RL/R dar sunt ok si franele de pe RM.
Oricum prietenul tau cred ca ar trebui sa-si cumpere Oltcitul care-l gaseste in starea cea mai buna, indiferent de model. Dotarile, sa fim seriosi, sunt cam tot aceeasi mancare de peste. eu sunt de parere ca trs-ul este pur si simmplu cea mai buna alegere deoarece este facut recent, are tabla buna (de obicei), are aprindere electronica si cutie in 5 trepte. asta vorbind de o echipare standard, altfel exista multe variatiuni cu motoare de gsa de axel de 1129 sau 1299 frantuzesti cutii in 4 sau 5 ro sau fr.

offtopic: cred oamenii in general isi iau masini noi cu dotari peste dotari nu pentru placerea de a conduce ci pentru comfort siguranta si nu in ultimul rand, fiabilitate. eu unul sunt tanar si prefer sa conduc o masina la care volanul e legat prin fiare la roti, forta de franare este cea aplicata de piciorul meu iar acceleratia este legata de motor printr-un cablu ce duce la un carburator fiind ca eu inca ma distrez in spatele volanului, cand ma voi calma, mai tarziu in viata imi voi lua ceva nou dar pana atunci, zilnic tocesc strazile cu oltcitul Toate dotarile sunt pt "boiereala" ... Cine vrea sa fie boier are si banu sa-si ia masina noua . Cine nu are si nu este boier se interseaza de ceva mai vechi dar circulabil in conditii bune de siguranta .
Costurile ulterioare de intretinere conteaza in functie de ce isi permite din venit aka buget familiar .
Tipule , cumpara-ti masina care te multumeste si sanatos sa fii ca sa o poti conduce linistit
Pentru Augustin: e preferabil un TRS nu numai din cauza puterii mai mari ci si a vechimii lor, a tablelor cu mai putina rugina.
TRS s-a fabricat parca pana prin 94'.

Peeey si atunci de e al meu e din octombrie 95 ??
De asamblat s-au asamblat pana prin decembrie 95. Deci ramane 12 TRS. Noi initial ne gandiseram la un Special, dar cum nu se gasesc de vanzare si nici piese, ramane 12 TRS. AM vazut unul in SB era lovit in bara din fata. Arata destul de bine si era la un pret extrem de mic, parca sub 5 milioane. Nu stiu ce s-o fi intamplat cu el...

Eu consider ca uleiul e cel mai important in orice mecanism. Daca pui toate reziduurile, se alege praful. Pacat e ca masina nu mai recupereaza:) ungerea. Profit de faptul ca am vazut fluturandu-se o serie de modele de Oltcit de 1.1 putin mai sus in topic. Pe mine ma chinuie o intrebare : exista R TA , care sa fie diferit de RT ? Pt ca al meu asta are scris in carte Oltcit Club 11R TA ? Facut in 1991 !
Adica si-n CI si-n talon scrie Club 11R spatiu TA , ca am inceput sa ma intreb daca acest model nu-i vreo varianta de RT , pt ca la puntea spate unul din capacele de tabla care protejeaza interiorul rotii si etrierul , este decupat ca la cele cu frana de mana pe spate..... si ma gandesc serios la literele astea ce varianta indica.
Cineva spunea pe un topic ca R TA reprezinta o varianta de echipare mai buna ( oricum diferita ) decat RL.... e corect ?
Pt cei care ati vazut un talon de RT , cum este scris la rubrica "Tipul/Varianta" ?
scorpion a scris:Adica si-n CI si-n talon scrie Club 11R spatiu TA , ca am inceput sa ma intreb daca acest model nu-i vreo varianta de RT ,Cineva spunea pe un topic ca R TA reprezinta o varianta de echipare mai buna ( oricum diferita ) decat RL.... e corect ?



R TA e doar un simplu 11 R
TA vine de la "Traction Avant", si e scris la toate oltciturile in cartea de identitate (sau asa ar trebui)

R TA < RL (RL ar trebui sa aibe geamuri custode care se deschid in lateral, scrumiera iluminata, bla bla...desi...multe RL-uri n-au asa ceva) Vali , sa traiesti, ca mi-ai luat o grija de pe suflet Cum bre, scrumiera iluminata!?
M-am uitat in cartea lui Canta, dar nu pomeneste nimic de asa ceva...
A existat asa ceva pe Oltcit? da, este....
pe TRS-uri si pe RL ar trebui sa fie obligatoriu
(bec mic verde, in coltul din dreapta a scrumierei, in interior) R-TA tractiune pe rotile din fata . Traducerea te duce la asa ceva .
valib a scris:da, este....
pe TRS-uri si pe RL ar trebui sa fie obligatoriu
(bec mic verde, in coltul din dreapta a scrumierei, in interior)


Ciudat! Pe TRS-ul meu din '94 - nici un led verde, nimic,
O fi fost obligatorie dotarea, dar ,romanii ca intotdeauna, nu respecta regulile.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community