Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Problema carb

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am tot cautat pe forum.....poate gasesc pe cineva cu problema asta.....dar din pacate n-am gasit....si-am facut un nou topic:

Am pus recent pe masina un carb 1.1 Carfil,curatat cu benzina,jig desfundate cu sarma,suflat cu aer comprimat,etc....Problema este ca in ture se balbaie,face urat.....iar in mers da in nas urat de tot,dar la relanti.....merge impecabil...zici ca doar ce-a iesit de pe linia de asamblare,carbu l-am reglat dupa specificatiile de pe oltcit.ro (prog are sigiliu,suruburile micrometrice au sigilii),nivelu este reglat ca-n carte,pompa de benzina merge perfect (motorul este comprimat si restaurat complet).Stie cineva ce ar putea avea ? O fi supapa triunghiulara de bine, sau jiclorul de imbogatire pneumatica, desi improbabil. Poate jiclorul principal treapta 1 infundat, daca accelerezi energic si deschizi si treapta a doua tot asa face? Cum stai cu consumul?
JustAlex a scris:Problema este ca in ture se balbaie,face urat.....iar in mers da in nas urat de tot,dar la relanti.....merge impecabil...
Nu toate belelele vin din carburatie. Mai poate fi si din aprindere sau distributie. L-ai curatat fara sa scoti toate jiglerele ? Chiar cele care nu le-ai scos au gunoaie .
Cristip1970 a scris:L-ai curatat fara sa scoti toate jiglerele ? Chiar cele care nu le-ai scos au gunoaie .



Scos tot,curatat,desfundat,suflat,distributia e pusa ca la carte cu dintii numarati,curele noi.

Aprinderea e electronica,Bujii noi NGK BP8ES,verificata

EEK! a scris:O fi supapa triunghiulara de bine, sau jiclorul de imbogatire pneumatica, desi improbabil. Poate jiclorul principal treapta 1 infundat, daca accelerezi energic si deschizi si treapta a doua tot asa face? Cum stai cu consumul?



Daca o accelerez brusc pe liber se tureaza bine,dar in sarcina moare instant,consumu.....nu-l stiu....ca n-am apucat sa merg cu ea. Parca ai zis ca n-ai umblat la progresiune . Si pe acolo este circuitul de benzina esential pt putere .
Cristip1970 a scris:Parca ai zis ca n-ai umblat la progresiune . Si pe acolo este circuitul de benzina esential pt putere .



Pai alea au fost lasate asa,n-am umblat deloc,ce era sigilat....nu mi-am bagat nasu.restu le-am desfacut
JustAlex a scris:Aprinderea e electronica,Bujii noi NGK BP8ES,verificata

Pe linga "electronica" mai exista si piese mecanice - capac delco, fise, carbune, distribuitor etc.
Cum ai reusit sa verifici avansul centrifugal si cel vacumatic Apuca-te si curata-l din nou daca zici ca ai partea electrica , aprindere pusa la punct .
Desfa-l complet de toate jiglerele ce se demonteaza la el inclusiv cele interioare pt fiecare treapta cat si cel de progresiune .
Ca sa te dumiresti cu cel de progresiune poti insuruba la maxim din pozitia care este acum ca sa stii cam cate filete ai sa desurubezi la asamblarea carbului .
Cristip1970 a scris:Apuca-te si curata-l din nou daca zici ca ai partea electrica , aprindere pusa la punct .
Desfa-l complet de toate jiglerele ce se demonteaza la el inclusiv cele interioare pt fiecare treapta cat si cel de progresiune .
Ca sa te dumiresti cu cel de progresiune poti insuruba la maxim din pozitia care este acum ca sa stii cam cate filete ai sa desurubezi la asamblarea carbului .



La asta ma gandeam.....ca poate a prins mizerie la surubu de prog... Sau pui carburator de Dacie si ai scapat de belele.
http://forum.oltcit.ro/diverse/irma.htm
EEK! a scris:Sau pui carburator de Dacie si ai scapat de belele.
http://forum.oltcit.ro/diverse/irma.htm



I-am comprimat motoru sa-i pun carb de dacie ? sa fim seriosi....am un carb de BX 14 si unu de fiat croma turbo....nu stiu care din ele am sa le pun....dar trebuiesc duse la reglat......si pana atunci am zis ca merg cu asta de 1.1......dar de unde.. Filtrul de benzina inc e stare este? in stare masiva, e de motorina JustAlex, imi trimiti carbu si ti-l duc la carbotest daca vrei. poate o fi filtrul cam prea fin,si nu lasa decat apa sa treaca,retine benzina in el? nu serios acum,filtrele de motorina sunt mult mai fine decat alea de benzina si e posibil sa nu faca fata pompa
iulicuta2000 a scris:poate o fi filtrul cam prea fin,si nu lasa decat apa sa treaca,retine benzina in el? nu serios acum,filtrele de motorina sunt mult mai fine decat alea de benzina si e posibil sa nu faca fata pompa



Pompa face fatza....daca ii scot furtunu de alimentare....tasneste benzina 0.5metri

b28kft a scris:JustAlex, imi trimiti carbu si ti-l duc la carbotest daca vrei.


Sa vad daca ii dau de cap....ca am mai vb cu o pers sa-mi dea un carburator de citroen....sa vad care-i treaba si cu el. o sa ii dai de cap doar daca desfaci sigiliul de la progresiune, si reglezi atat progresiunea cat si CO.

din cate am inteles, ai umblat doar la CO, pentru ca restul suruburilor au fost sigilate inainte.
Odata umblat la CO, si reglat dupa o metoda anume, carburatorul e dereglat, pentru ca nu ai umblat si la progresiune.
CO/Progresiune...sunt 2 chestii care trebuie sa fie corelate intre ele. Motorul nu o sa mearga bine niciodata daca ai CO reglat la 2,5ture, si Progresiune la 1 tura desfacuta. (e doar un exemplu)
(sau poate e si treapta 1 reglata aiurea, sau si treapta 2, trebuie verificat...degeaba e sigilat.)


Asta ca si cauza principala...
dupa aia, daca problema persista, poti incerca sa desfunzi carburatorul cu palma. Suspectez treapta 1 semi-infundata



Daca se apuca cineva candva sa spele/curete/regleze carburatorul...de ce nu o face cap coada, de la A la Z? Degeaba faci doar o chestie, sau reglezi doar o chestie....pentru ca poate ai noroc si merge, poate nu. Daca iei de la A la Z, controlezi toate variabilele, toti parametrii.... pana umbli in carburator ... verifica si furtunelul de la vacuum ...sa fie infipt bine in ambele parti ...ca asa am patit si eu ... adica pe liber era perfect ...cand ii dadeam in sarcina murea ...sau mergea cu socul tras ... si la delcou era pus de fantezie .... si mi-a luat o juma de rezervor de benzina pana m-am prins ce are .... Am sa incerc si ce mi-ati spus voi,ms. Un reglaj calumea dupa ture de surub CO si Prog...imi spune cineva ? ca am gasit mai multe variante pe aici.... (pt motor comprimat) depinde de carburator(prelucrarile din interior, si cat de desfundat e, cate depuneri are prin el, etc)....nu o sa gasesti 2 carburatoare cu suruburile desfacute identic, care sa aibe aceleasi consumuri, si care o sa se comporte identic.

CO....de la 2 ture la 3,5ture desfacut
Progresiune...de la 5,5ture la maxim......
valib a scris:depinde de carburator(prelucrarile din interior, si cat de desfundat e, cate depuneri are prin el, etc)....nu o sa gasesti 2 carburatoare cu suruburile desfacute identic, care sa aibe aceleasi consumuri, si care o sa se comporte identic.

CO....de la 2 ture la 3,5ture desfacut
Progresiune...de la 5,5ture la maxim......



De consum nu ma int.....pt consum am un Focus din 05 pe motorina....vreau...sa fie agila cat de cat...pana dau de cap la celelalte carb.
Am sa incerc reglajele alea,ms.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community