Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

consuma mult daca rasufla talpa carburatorului?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
consuma mult daca rasufla talpa carburatorului? consumul e foarte mare, nu stiu cum era inainte pentru ca doar ce l-am cumparat (cu motor cu tot)
am observat azi ca se aude un fashait strident in zona carburatorului, am crezut ca este de la surubul ala cu arc de la reglaj si l-am mai strans dar nu el era cauza. E posibil sa fie de la talpa carburatorului? cea peste care se prinde carburatorul pe motor? Daca rasufla pe acolo (sau trage aer) e posibil sa consume mai mult masina? ca asta consuma o juma de litru doar in cateva minute pe loc... Verifica intai sa nu fie de la furtunul capsulei de dezinecare, ala mai are prostul obicei sa crape si atunci fasaie. Si da, consuma mai mult, ca trage aer fals si nu merge rotund motorul, cand accelerezi in mers da intai in nas, etc. etc. sa faca si anume cineva curat pe aici...ca sa am loc cu un topic nou
daca am o piulita lipsa la motor,motorul fuge mai tare? Aahahaha.Buna asta .Nea elektronica ai mazgalit az tot forumu prin toati coltisoarili lui
iulicuta2000 a scris:daca am o piulita lipsa la motor,motorul fuge mai tare?
Normal ca va fugi mai tare - scade greutatea masinii marindu-se forta de tractiune. nu stiu care este furtunul capsulei de dezinecare, imi poti spune care este? ce sa verific?

si lasati partile cu topicurile deschise aiurea ca de aia e forum si nu-s aiurea (activitatea pe forum este benefica acestuia nicidecum daunatoare - spun asta pentru ca si eu sunt administrator de phpbb asa ca abtineti-va daca nu cunoasteti situatia) este un furtun ce vine din spatele carburatorului (din talpa lui, mai exact) si o ia pe sub racordul elastic dinspre filtrul de aer si gura de admisie a carburatorului, si ajunge in fata acestuia din urma, unde se conecteaza la stutul unei capsule rotunde ce pe o parte este de plastic negru iar pe cealalta de metal. daca scoti filtrul de aer vei observa cu usurinta furtunul.
elektronica a scris:

si lasati partile cu topicurile deschise aiurea ca de aia e forum si nu-s aiurea (activitatea pe forum este benefica acestuia nicidecum daunatoare - spun asta pentru ca si eu sunt administrator de phpbb asa ca abtineti-va daca nu cunoasteti situatia)


No shit, poate pe unii nu ii intereseaza activitatea, ci calitatea informatiei, nu deschisul aiurea la topicleor cu probleme discutate si rasdiscutate, pentru ca initiatorului ii e lene sa caute. Da, inteleg, e greu sa iti calci pe mandrie si sa dai dreptate loserilor alora si sa dai un amarat de search inainte si sa postezi acolo unde ar trebui postat. Si daca ar exista o sectiune in care fiecare sa isi prezinte masina, cu problemele si imbunatatirile pe care le-a facut, ce fain ar fi. Ah, stai, exista.
Furtunul capsulei de dezinecare e singurul furtun de pe carburator (in afara evident de furtunele de benzina, dar pe alea banuiesc ca le stie toata lumea), e un furtun subtire si curbat, in partea dreapta a carburatorului (pe partea cu filtrul de aer), cum a zis si antescriitorul meu. Pleaca din spatele carburatorului, de pe langa manocontactuld e ulei si vine in fata la chestia aia rotunda prinsa cu doua suruburi de capacul carburatorului si care are o parghie in forma de U, care e capsula de dezinecare. Din nou se ajunge la aceeasi cearta...
Propun inca o data sa se inchida forumul, deoarece s-a scris tot ce se poate scrie despre Oltcit.
Sa ramana deschise doar rubricile de bancuri si "Masina mea". Nu e vorba de asta, motane (desi sincer sa fiu, Oltcitul nefiind o masina foarte complicata si cu multe variatii ale modelelor, se cam poate gasi cam orice informatie pe site si pe forum, doar trebuie putina rabdare sa cauti). Tie ti se pare normal sa deschizi un miliard de topice cu intrebari care s-au mai rasdiscutat si apoi sa zici "dom'le, am activitate, asta nu dauneaza nimanui". Activitatea ar trebui sa inceapa cu un aruncat de ochi inainte si de un search, ca e greu de crezut ca esti atat de unic si special incat numai tie ti se poate intampla asta. Si e vorba aici si de atitudinea fata de ceilalti. Ma rog, cine sunt eu sa imi dau cu parerea.
Mda, toate pleaca de la atitudinea aia tipic romaneasca "Sa ni se dea...".
Arunca-ti un ochi pe rubrica Consum, circuitul de benzina. Sunt un miliard de topice cu titlul "Problema la carburator". C'mon, chiar trebuiau toate?!
Si eu sunt adeptul discutiilor cat mai lejere si libere, dar chiar nu poate lumea sa intre in discutie, trebuie sa deschida alta? Devine tot mai greu de gasit si grupat informatia, care se pierde intr-un miliard de topice si discutii inutile.
O zi faina. Eu mai degraba vad mai placut un forum "inviorat", chiar daca lumea mai scrie si aiurea sau fara sa caute inainte cu search. Altfel deschizi si... nici un subiect nou.
In fine, ce mai conteaza, treptat vor fi oricum din ce in ce mai putine Oltcituri, mai putine subiecte de discutat despre el, pana va ajunge un forum decedat despre un tip de automobil uitat.
EEK! a scris:... Altfel deschizi si... nici un subiect nou.


cum deschizi pagina de start ai sus in dreapta "Mesaje scrise de la ultima vizită"
eu pe ala apas intai si frunzaresc tot ce-a fost scris de la ultima vizita
cristi_s a scris:
elektronica a scris:

si lasati partile cu topicurile deschise aiurea ca de aia e forum si nu-s aiurea (activitatea pe forum este benefica acestuia nicidecum daunatoare - spun asta pentru ca si eu sunt administrator de phpbb asa ca abtineti-va daca nu cunoasteti situatia)


No shit, poate pe unii nu ii intereseaza activitatea, ci calitatea informatiei, nu deschisul aiurea la topicleor cu probleme discutate si rasdiscutate, pentru ca initiatorului ii e lene sa caute. Da, inteleg, e greu sa iti calci pe mandrie si sa dai dreptate loserilor alora si sa dai un amarat de search inainte si sa postezi acolo unde ar trebui postat. Si daca ar exista o sectiune in care fiecare sa isi prezinte masina, cu problemele si imbunatatirile pe care le-a facut, ce fain ar fi. Ah, stai, exista.
Furtunul capsulei de dezinecare e singurul furtun de pe carburator (in afara evident de furtunele de benzina, dar pe alea banuiesc ca le stie toata lumea), e un furtun subtire si curbat, in partea dreapta a carburatorului (pe partea cu filtrul de aer), cum a zis si antescriitorul meu. Pleaca din spatele carburatorului, de pe langa manocontactuld e ulei si vine in fata la chestia aia rotunda prinsa cu doua suruburi de capacul carburatorului si care are o parghie in forma de U, care e capsula de dezinecare.



exista si search dar functioneaza cand vrea el, mai bine zis deloc asa cum trebuie, la fel ca si multe altele pe acest forum (anunta-ma cand apare un raspuns / e mort, nu merge niciodata) PM merge cand vrea ... etc Esti singurul care are astfel de probleme. E de la tine, nu da vina pe forum. notificari nu primesti decat la mesajele private,e taiat din start
elektronica a scris:consuma mult daca rasufla talpa carburatorului? consumul e foarte mare, nu stiu cum era inainte pentru ca doar ce l-am cumparat (cu motor cu tot)
am observat azi ca se aude un fashait strident in zona carburatorului, am crezut ca este de la surubul ala cu arc de la reglaj si l-am mai strans dar nu el era cauza. E posibil sa fie de la talpa carburatorului? cea peste care se prinde carburatorul pe motor? Daca rasufla pe acolo (sau trage aer) e posibil sa consume mai mult masina? ca asta consuma o juma de litru doar in cateva minute pe loc...



elektronica...aveai doar turu in sticla ca daca da nu iti fa grija nu ai pierduto a ajuns in rezervor nu a mancato motoru .... si cu rasuflatu da cum zic si baietia acel furtunas aveam ambele furtunase in sticla
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community