Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

conducta de frana spate din cauciuc cu arc pe ea taiata

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
daca am aceasta conducta traiata trebuie schimbata puntea sau merge inlocuita aceasta ???
CT03VUN a scris:daca am aceasta conducta traiata trebuie schimbata puntea sau merge inlocuita aceasta ???


Merge sa o inlocuiesti, este pe filet la ambele capete, iti trebuie o chei fixa de 15 parca sau 16 .
Spor. Merge schimbat doar racordul flexibil (conducta de care zici tu) intr-o parte(pe bratul puntii) este doar infiletata,si se desface cu o cheie de 17,iar pe punte este prinsa intr-o urche a puntii cu o piulita care se desface cu cheie de 19

desfaci intai conductele din ambele capete ale racordului flexibil
apoi desfaci cu inelara de 19 piulita care tine racordul pe urechea puntii
dupa ce ai desfacut acolo,bagi pe furtunul acela o inelara de 17 ca sa desfaci si de pe bratul puntii...
in prealabil ar fi bine sa dai cu ceva degripant bun,si sa ciocani usor cand desfaci
CT03VUN a scris:daca am aceasta conducta traiata trebuie schimbata puntea sau merge inlocuita aceasta ???


si de unde pot lua alta ??? da-mi adresa pe privat si iti trimit eu una și aici mă??? chiar azi ce m-am chinuit cu una, pînă la urmă am schimbat toată puntea...

Îți trebe fixă de 17 la partea în care racordul flexibil (ai reținut cum se numește?) se prinde în braț și fixă de 15 cu inelară de 19 la capătul din punte.
Asta, după ce ai desfăcut conductele metalice din capătul lui. Cu degripant, atenție multă și fixă de 8.

Succes!
Zephirus a scris: și aici mă??? chiar azi ce m-am chinuit cu una, pînă la urmă am schimbat toată puntea...

Îți trebe fixă de 17 la partea în care racordul flexibil (ai reținut cum se numește?) se prinde în braț și fixă de 15 cu inelară de 19 la capătul din punte.
Asta, după ce ai desfăcut conductele metalice din capătul lui. Cu degripant, atenție multă și fixă de 8.

Succes!



ms mult zaphirus pt incurajari sa speram ca o sa iasa bn sal dupa o lunga absenta am gasit p un site de piese cv da numi dau seama daca asta e ce am eu nevoie

Uploaded with ImageShack.us E cea ce ai nevoie. Dacă se potrivesc filetele lor în locașele lor ATENȚIE la marele fix! atunci e ceea ce îți trebuie!

Mai bun dacă ai găsit nou, CĂ EU, spre rușinea mea, de tine am uitat oricum și eu am uzate, nu se merita oarecum efortul.... zaphirus ce vroiai sa zici mai sus ca eu nu am inteles faza ``inspre rusinea mea fata de tn`` ???ca la ora asta is cam blond ) 'tu-i virgula mă-sii deh, și profeșioniștii mai greșesc... sau omit... se mai intampla dar tot nam iinteles de ce era vb acolo;))
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community