Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

economizor E.E.B.I.O
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
am gasit schema si documentatia aferenta pe oltcit power si nu mi se pare greu de facut. Acuma intrebarea mea este urmatoarea, si-a mai montat cineva asa ceva ? Chiar se simte la consum? ( bineinteles cu schimbarea stilului de mers, nu cu mers agresiv) Pune si tu un link sa vedem despre ce este vorba. http://autos.groups.yahoo.com/group/oltcitpower/files/ trebuie sa aveti cont la ei ca sa puteti accesa fisierele . Inregistrarea e free Bună,
S-a mai discutat și aici despre acel eebio. Eu chiar am unul dar este defect și nu am timp să-l repar. Dacă nu mă înșel rezare a avut montat așa ceva, și parcă zicea că a dat rezultate.
Cu stimă, eu am unul, perfect functional, dar la stilul meu de condus nu s-a simtit. Cine conduce linistit, cu frana de motor la greu...poate sa-l cumpere de la mine. Prin carte parca scria ca reduce consumul cu 15% fata de un mers sportiv valentine acu e prea tarziu ca am cumparat piesele si am facut cablajul daca stiam il lua de la tine da acu....
Stiam ca s-a mai discutat da era pe forumul vechi
Multumesc tuturor pt raspunsuri. Bună,
Am montat un astfel de economizor nou nouț!
Datorită unor altfel de cauze nu am putut verifica economia (chiar mă întreb cât ar fi halit fără el!)
Oricum senzorul de accelerație l-am pus permanent la masă!
Cu un astfel de montaj frâna de motor este deosebit de eficientă (eu am estimat o creștere a capacității de frânare de 100%)
De asemenea acum pot explica de ce computerele de la mașinile moderne, afișează 0% consum la coborâre în frână de motor.
Cum mai remediez și alte probleme vă voi ține la curent și cu consumul!
Cu stimă, de unde se cumpara si cum se monteaza un astfel de dispozitiv? as dori si eu ca oricine sa imi micsorez consumul Eu vreau ceva date despre cum merge. Am avut firul de la electrovalva aia căzut și când călcam accelerația motorul zvâcnea tare urât. Toate șocurile astea se transmit în curelele de distribuție, cutie de viteze, planetare, articulații. No good.
drbas a scris:http://autos.groups.yahoo.com/group/oltcitpower/files/ trebuie sa aveti cont la ei ca sa puteti accesa fisierele . Inregistrarea e free


Nu exista un link liber de toata corvoada aia a inregistrarii gratuite? Alege-ti un nume care sa fie liber, o parola pe care s-o si tii minte, pentru ce toate astea daca accesul tot e free?
Imi pare rau, n-am vazut documentul.
Bastos a scris:Imi pare rau, n-am vazut documentul.
Ai acum aici documentatia economizorului:
Laurentiu a scris: Ai acum aici documentatia economizorului:


Thanks, man! eu nu am inteles mai nimic din ce e acolo descris, dar imi pun intrebarea daca nu ai avea dispozitivul asta si ai merge cum zic ei acolo cred ca sigur ti-ar scade consumul la valoarea care o spun ei acolo ca ar fi cu economizorul ala. de unde se poate cumpara un asemenea dispozitiv, stie cineva? chiar nu stie nimeni de unde se poate cumpara? si cam cat costa..macar aproximativ? Incearca
http://www.okazii.ro/catalog/1044167/auto-moto-velo/altele/ECONOMIZOR-ELECTRONIC-BENZINA-autoturism.html Bună,
La mine nu s-a comportat ciudat în accelerații, nu am înregistrat zvâcniri ale motorului. Singurul lucru simțit (dar numai pentru că știam fenomenul) a fost restabilirea circuitului de relanti după o foarte lungă frână de motor. Oricum un șpriț a remediat rapid problema.
Din păcate testele au fost întrerupte deoarece după o altă defecțiune turația lui de prag a scăzut (totuși inexplicabil spun eu) de la 1350 la 900. În aceste condiții nu prea ține relantiul după o frână de motor.
Cu stimă, Ieri mi-am montat si eu un astfel de economizor , si nu am observat functionari anormale a motorului.Dupa ce am sa fac ceva teste , va v-oi comunica rezultatele.
Mentionez ca acest "EEBIO" functioneaza la mine , conform manualului. am si eu o nelamurire ...cu privire la acest dispozitiv...

daca el opreste alimentarea cu carburant la coborarea unei pante sau la apropierea de un semafor ( cum scrie in anuntul de pe okazii ) masina cum mai functioneaza la relantii daca nu este alimentata cu benzina ?

Popescu Adrian a scris:daca el opreste alimentarea cu carburant la coborarea unei pante sau la apropierea de un semafor ( cum scrie in anuntul de pe okazii ) masina cum mai functioneaza la relantii daca nu este alimentata cu benzina ?



Pai nu il opreste decat in frana de motor, cand motorul este invartit de roti (in mod normal e invers), dar are un prag undeva pe la 1300rot/min, sub care realimenteaza electrovalva. Astfel motorul practic nu se opreste. Este ceva asemanator cu retarderul (sau frana de motor) de la camioane/autobuze/autocare. aaaaaaa acum inteleg , multumesc pt informatie ! gata licitez si eu pt 1 bucata la nenea pe okazii ....65 ron e o nimika toata , merita incercat , in teorie cat am citit despre acest dispozitiv reduce consumul ..in practiva ...sa vedem !


regards , Adrian
Popescu Adrian a scris:...licitez si eu pt 1 bucata ... merita incercat
Atentie cu montarea economizorului la carburatoarele pt motoarele de 1100 cmc!!! Se fac modificari constructive in surubul de deschidere a clapetei de acceleratie a corpului 1. modificari constructive ? fii mai explicit te rog ...
Popescu Adrian a scris:modificari constructive ? fii mai explicit te rog ...
Daca citesti cu atentie instructiunile de montaj, vei observa ca intrerupatorul electric al economizorului, se monteaza chiar in locul shurubului de deschidere a clapetei de acceleratie (shurub special cu intrerupatorul montat in el). Eu am masurat cu un "spion" acea distanta , si am reglat noul surub identic cu cel original.Din primele masuratori am constatat un consum mai mic in oras(nu este clar , dar inainte puneam benzina mai des) mai baieti ....am cumparat un astfel de dispozitiv ..EEBIO de la nene de pe ocazii ...650,000 lei ...totul nou sigilat in cutie asa cum se livra cand a fost fabricat in 1998 ....

NELAMURIRI :

- unde mama draqu pun eu "senzorul" de pedala care de fapt este un surub cu un arc si cu un papuc ? unde il atasez ? la pedala de frana ? la pedela de acceleratie ? unde ...am manual original ( cel de mai sus scanat in poze ) dar nu scrie nicaieri despre ce pedala este vorba ?

daca este vorba de pedala de acceleratie unde il montez ?

in teorie el face economie nu neg , dar inca nu stiu cum se monteaza , daca e cineva binevoitor sa-mi explice in detaliu ..ii raman dator vandut !!

- tot nu inteleg de ce nu se mai fabrica asa ceva si de ce nu se mai gaseste prin magazine.....cred ca multi ar cumpara.......


multumesc anticipat celor care imi vor raspunde !!
Popescu Adrian a scris:mai baieti ....am cumparat un astfel de dispozitiv ..EEBIO de la nene de pe ocazii ...650,000 lei ...

Cred ca am si eu unul aruncat pe balcon. Daca stiam ti-l dadeam eu (la jumatate de pret).

Popescu Adrian a scris:...unde mama draqu pun eu "senzorul" de pedala care de fapt este un surub cu un arc si cu un papuc ? unde il atasez ? la pedala de frana ? la pedela de acceleratie ? unde ...

Cred ca surubul respectiv inlocuieste surubul de reglat relantiul (la carb 1300, respectiv surub clapeta acceleratie corp I la carb 1100). Vezi ca scie in manual!

Popescu Adrian a scris:in teorie el face economie nu neg , ...tot nu inteleg de ce nu se mai fabrica asa ceva si de ce nu se mai gaseste prin magazine.....cred ca multi ar cumpara.......

In teorie poate face, nu stiu in practica. Si cata economie face? Nu-ti mai consuma (in oras) 10 ci 8 (in cea mai buna situatie). Hmm.. Eu unul nu as cumpara asa ceva... @ CristiCiju nu stiu daca sti dar acest produs ( E.E.B.I.O ) are un brevet inregistrat cu numarul 98146 obtinut de catre Electromagnetica , pe vremea aia 1998 se facea treba , lumea muncea in fabrici si se dezvoltau proiecte care nici in ziua de astazi NU sunt in stare sa le faca in ciuda tehnologii si privatizarii tuturor intreprinderilor , iti pot exemplifica zeci de mii de astfel de exemple precum Grivita S.A care "era" a 2-a fabrica din EUROPA care producea conducte , cazane , tubulatura de ordin INDUSTRIAL gen , rezervoare de benzina , cazane de ardere , etc etc ...( care btw acum nu mai face nimica , da oamenii afara si cam atat ...)
Acest brevet pt prudusul EEBIO nu s-a acordat pe BANI sau pe SPAGA sau pe ATENTII sau pe PILE , l-a luat pe bune si crede-ma ca daca nu era si nu facea ce zice ...nu lua brevetu , nu e ca acum in democratie unde daca vrei ceva te duci cu o sacosa de rosii si una de ceapa si gata ..

si chair daca imi reduce consumul cum zici tu in loc de 10 sa fie 8 tot e ceva ! desi eu cred ca face mai mult ... Nu te contrazic insa eu unul nu l-as cumpara (pe asta l-am primit de la fostul proprietar cand am luat masina).
Cum am scris (editat mesaj) mai sus: cred ca surubul respectiv inlocuieste surubul de reglat relantiul (la carb 1300, respectiv surub clapeta acceleratie corp I la carb 1100). CristiCiju DA dar in afara de acela mai e unu "senzor" care se monteaza la pedala....ala de la carburator am inteles....dar cu pedala.... Pai din "Schema de conexiune electrica" eu vad senzorul de pedala ca ar fi cel ce inlocuieste surubul de la carburator. Eu am montat recent un astfel de economizor , si senzorul de pedala este acel surub cu arculet care se monteaza la clapeta de acceleratie(in locul surubului original ,atentie ! -->masurati exact spatiul dintre clapeta si carburator).Daca aveti si alte intrebari , nu ezitati.
Am observat o scadere a consumului de cand l-am montat .
Cristi-inraitul a scris:Eu am montat recent un astfel de economizor , si senzorul de pedala este acel surub cu arculet care se monteaza la clapeta de acceleratie(in locul surubului original ,atentie ! -->masurati exact spatiul dintre clapeta si carburator).Daca aveti si alte intrebari , nu ezitati.
Am observat o scadere a consumului de cand l-am montat .


la clapeta de acceleratie sau la pedala de acceleratie ? aici in manual scrie despre pedala si despre clapeta de acceleratie...


deci la pedela ce mama draqu pun ?

detaliaza pls
Popescu Adrian a scris:
Cristi-inraitul a scris:Eu am montat recent un astfel de economizor , si senzorul de pedala este acel surub cu arculet care se monteaza la clapeta de acceleratie(in locul surubului original ,atentie ! -->masurati exact spatiul dintre clapeta si carburator).Daca aveti si alte intrebari , nu ezitati.
Am observat o scadere a consumului de cand l-am montat .


la clapeta de acceleratie sau la pedala de acceleratie ? aici in manual scrie despre pedala si despre clapeta de acceleratie...


Pai pedala ce actioneaza? Clapeta. La EEBIO este un surub de plastic care se monteaza in locul surubului de reglaj al clapetei 1 a carburatorului, surub care are in el un surub metalic care face contact cu parghia clapetei cand e inchisa clapeta (deci pedala nu e apasata). De aia se numeste senzor de pedala. banuiesc ca la ala se refera. Bună,
Dacă te uiți atent vei vedea că există un șurubel exact ca ăla da din metal pe carburator. Este vorba de șurubul micrometric. Ăla trebuie înlocuit. Dar ATENTIE reglajul este micrometric!
--vezi reglajul pe site--
Cu stimă,
Popescu Adrian a scris:la clapeta de acceleratie sau la pedala de acceleratie ? aici in manual scrie despre pedala si despre clapeta de acceleratie...
Hai mai Adriane , ce sa caute un shurub "la pedala" de acceleratie si mai ales unul de reglaj Pedala e "legata" de deschiderea clapetei de acceleratie, prin cablu si pirghie. Totul face "corp comun" sub denumirea de "pedala de acceleratie" (in viziunea autorului descrierii acestui economizor). Salut

Sunt tocmai in chinurile facerii cu oltcitul meu. Adica acuma il pun la punct pentru verificarea tehnica. Dupa, as incerca si eu un economizor din asta pentru ca stilul meu de condus implica frane dese de motor.

Apropos, auzeam ca nu este recomandata frana de motor la masinile mai noi; banuiesc ca e vorba de astea cu injectie. Care ar fi explicatia?

Voie buna!
dellesmami a scris:Apropos, auzeam ca nu este recomandata frana de motor la masinile mai noi; banuiesc ca e vorba de astea cu injectie. Care ar fi explicatia?


Nu este nici o explicatie. faza cu nu folosi frana de motor ca se uzeaza motorul e o tampenie. Si atat. Bună,
Faza e alta. Mașinile cu motor dci de la renault NU AU frână de motor! (Logan, megane, etc). Eu nu știu de ce, las pe cei care știu să dea explicația, dar e pe testate și pe confirmate de dealer.
Cu stimă, vrei sa spui probabil ca nu le taie alimentarea cu carburant, ca frina de motor o potzi folosi la orice mashina. Bună,
Du-te la un test drive cu Logan, bagă 1-a pe o pantă și ia piciorul de pe frână.
Vorbim după aceea.
Cu stimă,
danf a scris:Mașinile cu motor dci de la renault NU AU frână de motor!
Si pe timp de iarna, pe drum alunecos, pe pante cu inclinatie mare, cum se descurca shoferii acestor masini La o coborire a TransFagarasanului, frinele nu ar fi compromise Bună,
Laurențiu, eu am făcut o constatare. Restul treaba lor....
Un amic cu meganul m-a ajutat să testez și acolo și rezultatul același. E drept că computerul afișează consum zero da nu există frână de motor. Sentimentul pe care îl ai este că ai lăsat mașina pe liber.
Cu stimă,
danf a scris:Laurențiu, eu am făcut o constatare. Sentimentul pe care îl ai este că ai lăsat mașina pe liber.
Aiurea senzatie. Sa te potzi baza doar pe frina de serviciu, chiar ca e aiurea de tot.
Poate la o viteza ceva mai mare, se simte totusi si frina de motor. salut,trebuie sa fie vorba de o neintelegere.....la renault sub anumite viteze (adica 30km/h) afiseaza consum 0(asta nu inseamna ca nu exista doar ca e nesemnificativ).....frana de motor exista-ca sa va convingeti la 90km/h treceti in tr 4 lasati-o in viteza dar ridicati piciorul de pe acc si o sa vedeti un consum de 3-4%(instantaneu) ceea ce arata ca se consuma ceva;asta spre deosebire de 90km/h aceeasi tr dar acc pastrata cand arata aprox 7.5(nestabilizat)....consumul scade foarte mult datorita corectiei lambda insa exista frana de motor da, dieselurile de generatie noua nu au frana de motor. impropriu spus, dar ideea e ca daca iei piciorul din acceleratie nu mai simti deloc feelingul de frana de motor al unei masini pe benzina. pur si simplu nu mai accelereaza si atat!!!
LFMCT, despre consumul meganeului in pseudofrana de motor te inseli amarnic. detin asa jucarie si iti garantez ca daca iau piciorul din acceleratie la orice viteza, fie 90-100-130-160 km/h, consumul instant este de 0 l/100 km. stii tu ceva despre viteze sub 30 km/h, dar nu stii deloc bine. sub aceasta viteza, consumul instant nu mai este afisat de nici o culoare. apar 3 linii pe display, exact ca si atunci cand stai pe loc. repet, in frana de motor display-ul afiseaza consumul de 0L/100 km. Bună,
Corect pupa!
Mai ales că oltcitul dotat cu eebio consuma tot 0 în frână de motor. Mai ales în treceri la turații mari din tr4 în tr3. (Pur și simplu se tăia circuitul prin EV).
Cu stimă, salut,la megane de 1600 cm3, in frana de motor afiseaza consum-este vorba de motor pe benzina;pana si la logan afiseaza un astfel de consum ca sa nu mai vorbesc de mercedes....despre diesel nu ma pronunt,pt ca nu am asa ceva, insa la benzina afiseaza;cat despre acele liniute la viteze sub 30 este adevarat insa in frana de motor la viteze mai mari de 30 afiseaza un consum de 2-3-4 litri....este foarte adevarat ca nu se simte frana de motor ca la cele clasice(oltcit) insa exista.... bre, eu vorbeam de megane 1.5 dci. deci diesel. intre motoarele 1.6 benzina si 1.5 dci nu exista nimic in comun. oricum, nu ma pot pronunta in cazul benzinarei, deoarece nu am avut ocazia sa o testez. vorbesc doar ce am vazut si ce stiu!!
danf a scris:...Mașinile cu motor dci de la renault NU AU frână de motor! ...

Bună,
Asta ca să fie clar!
Vorba lu coforumistu -- am ajuns să mă citez singur
Cu stimă,
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 1 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community