Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

conducta de frana spiralata

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
oltcitul meu are o conducta spiralata pentru frana, la etrierii din fata - este vre-o problema daca o schimb cu alta nespiralata? ca aceasta este infundata si face probleme... de ce nu au pus una simpla si au pus una spiralata? care este secretul? de unde stii tu ca este infundata?
daca te deranjeaza poti sa o elimini )...glumesc este spiralata fiindca e nevoie de o lungime mare de conducta ca sa fie elastica,cutia se misca o data cu motorul 1. nu am avut niciodata frane bune
2. am desfacut, curatit pistonase plus schimbat placute de frana fata plus spate
3. cand am desfacut in fata etrierii am avut curiozitatea de a sufla pe acea conducta spiralata si am observat ca merge cu galci... ba chiar se infunda rau la un moment dat
4. am schimbat-o cu una mai scurta dar cu destul loc de flexibilitate - e o problema asta? nu. sa aiba lungime destula thanks Lasa frate franele cum sunt.Curata etrierii foarte bine(schimbi pistonasele daca este necesar),schimba toate garniturile ,aeriseste de 5-10 ori pana iti place frana si gat.
Nu compara presiunea cu care sufli tu pe o conducta cu presiunea din instalatie.
Daca tii neaparat spala instalatia si gata.
elektronica a scris:3. cand am desfacut in fata etrierii am avut curiozitatea de a sufla pe acea conducta spiralata si am observat ca merge cu galci... ba chiar se infunda rau la un moment dat

Un capat, cel prin care ai suflat, era liber iar celalalt era cuplat la pompa centrala ??? nici chiar asa... era conducta desfacuta de tot, la ambele capete ca doar am scris mai sus ca am desfacut toti etrierii, toate pistonasele si pe fata si pe spate.
Deci cu conducta desfacuta la ambele capete am suflat si pe o parte si pe alta si cand mergea cand nu mergea...
Masina a avut probleme cu franele de cand o am: faceam aerisirea, aveam frana iar la un timp se lasa pedala iar (dupa ce am inlocuit acea conducta s-a rezolvat problema numai ca nu am pus o conducta identica ci una nespiralata dar care are destul loc pentru jocul cutiei)

p.s. am vrut sa schimb si pompa de frana dar am vazut ca de cand am schimbat conducta nu se mai lasa pedala deci acolo a fost problema Cauta una din dezmembrari spiralata, sau de ce nu noua, spirala aia amortizeaza din vibratii, si cum s-a mai spus copmenseaza si miscarea cutiei de viteze, te trezesti ca-ti crapa sau se fisureaza cand ai nevoie de frane cel mai mult
Nu ai tu in buzici putere sa sufli prin instalatie la presiunea pe care o genereaza pompa de frana Omul a zis ca a suflat in conducta spiralata, care este o teava si nu iti trebuie nu stiu ce presiune sa sufli prin ea ca sa vezi daca este infundata sau nu. Măi băiete măi
scoate pe măcucalului conducta din etrier și dă cîteva pedale și s-a desfundat !!!

aaah am impresia că acest individ face anume....
Zephirus a scris:Măi băiete măi
scoate pe măcucalului conducta din etrier și dă cîteva pedale și s-a desfundat !!!

aaah am impresia că acest individ face anume....



e o varianta buna, am sa o incerc si pe asta dar mai intai cred ca o sa o ard sau o sa o pun intr-o solutie ceva... Cel mai simplu e să exorcizezi toată mașina, iese cel mai sigur cu spirt medicinal. De ăla la sticle de 200 ml. Iei toate farmaciile la rînd, cumperi tot spirtul pe care îl găsești, îl bagi peste tot : prin scaune, prin torpedou, pe sub banchetă.... poți chiar să lași sticlele întregi în locurile menționate. Cam jumătate din cantitate. Apoi restul îl stropești bine-bine peste tot.
Te sui la volan, pui bricheta să se încingă și ... o arunci unde vrei tu.
Efect garantat cu geamurile închise.
Cînd se aude cîte un BOOAFFF! precedat sau urmat de o flacără albăstruie, după caz.... a mai crăpat un drac! deci sa inteleg ca drac=galci da?
hihihih
Zephirus a scris:Cel mai simplu e să exorcizezi toată mașina, iese cel mai sigur cu spirt medicinal. De ăla la sticle de 200 ml. Iei toate farmaciile la rînd, cumperi tot spirtul pe care îl găsești, îl bagi peste tot : prin scaune, prin torpedou, pe sub banchetă.... poți chiar să lași sticlele întregi în locurile menționate. Cam jumătate din cantitate. Apoi restul îl stropești bine-bine peste tot.
Te sui la volan, pui bricheta să se încingă și ... o arunci unde vrei tu.
Efect garantat cu geamurile închise.
Cînd se aude cîte un BOOAFFF! precedat sau urmat de o flacără albăstruie, după caz.... a mai crăpat un drac!

Zeph, tu parca erai... pompier ?? Faine sfaturi...
b28kft a scris:Zeph, tu parca erai... pompier ?? Faine sfaturi...

Sfaturile astea le da in timpul liber ca sa aibe ce face cind intra de serviciu.
Mă, deci ai înțeles cum faci ? Bun. Succes. Și acum hai noroc că tre să plec la lucru
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Sistemul de franare Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community