Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit B 32 SCH
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu am mai postat de ceva timp...am reusit sa bag benzina cu apa si am mers pe rezerva si am cam infundat carbu si maine sper sa il desfund si dupa iara pe strazi, vreau sa plec la un drum mai lung sa vad cum merge masina, sper sa nu ma lase pe drum primu drum pana in ploiesti, poate ies cu restu din ploiesti...sa vedem cum se comporta ragalia..deci cu alte cuvinte, test 1 stiti reclamele de la jeleuri alea sugus, am un vierme in pahar? ei bine la mine e asea: am un vierme in filtru de benzina deci rezervoru baga numai mizerii, ma mancat in poponeata si am bagat si 10l de benzina sunt destept foc cateodata, dar nu aveam de unde sti.

planurile viitoare:
-schimbat motor cu unu mai bun.
-schimbat rezervor cu unu mai bun
-schimbat cutie cu una mai buna

cu alte cuvinte, moshu asta are nevoie de un sac mare si un portofel mare schimbat masina cu un scuter bun...ar fi un pas bun in viata ta. bey un pas important in viata mea a fost sa scap de asea zisi "prieteni" si tin dusmanii mai aproape...si e bine un scuter sa iti iei tu motociclistule
DMX a scris:stiti reclamele de la jeleuri alea sugus, am un vierme in pahar? ei bine la mine e asea: am un vierme in filtru de benzina


Daca nu vedeam azi, nu credeam Dar asa e! Vierme in filtru' de benzina!!
b28kft a scris:
DMX a scris:stiti reclamele de la jeleuri alea sugus, am un vierme in pahar? ei bine la mine e asea: am un vierme in filtru de benzina


Daca nu vedeam azi, nu credeam Dar asa e! Vierme in filtru' de benzina!!

fac maine poza daca unu a ajuns in filtru... cati oi avea in rezervor? poate stia ceva fostu proprietar... viermi? combustibilul viitorului
rabbitdani a scris:daca unu a ajuns in filtru... cati oi avea in rezervor? poate stia ceva fostu proprietar... viermi? combustibilul viitorului

o sa aflam asta cat de curand...sa dau jos rezervoru sa vedem ce gasim. Pretena spera sa fie ratatouille asta daca nu s-a dezintegrat p&@a mea...de aia nu tragea ma bine...intrau viermi pe admisie si nu mai inchideau supapele bine, probabil de aia nu statea nici la relanti...au plecat viermii care tineau clapetele cu mana in rezervor...migratorii dreacu


edit: vezi sa nu tai rezervoru cu flexu ca sa descoperi mini lumea avatar...ca iei foc drq si mai distrugi si ecosistemu.
supapa_jr a scris:


edit: vezi sa nu tai rezervoru cu flexu ca sa descoperi mini lumea avatar...ca iei foc drq si mai distrugi si ecosistemu.


cum sa tai ma rezervoru buna aia cu mini lumea avatar deci azi:
am dat jos rezervoru, l-am curatat...ce am gasit: ceva mizerii, dar nu este ruginit sau mai stiu eu...arata foarte bine. Cu alte cuvinte habar nam de unde a intrat viermele sita de la sonda si ea pare foarte buna...maine dupa ce se usuca il remontez si bag iara benzina si mai incerc. Poate merge
am dat si bara fata si maine o vopsesc alba

cu alte cuvinte am pacatuit gaseste un lant mai grosut si baga-l in rezervor...poti cauta pe google cum se curata rezervoarele de jeg statut si rugina...e mai bine decat sa il lasi asa...si viermele...poate a intrat prin alta parte l-am curatat..nu are deloc jeg...cine stie, problema e sigur din alta parte o sa vad asta dupa ce il remontez si schimb filtre si ce mai e.
DMX a scris:ce am gasit: ceva mizerii, dar nu este ruginit sau mai stiu eu.

Carburatorul se infunda si nu mai da benzina pe difuzor. E de la "ceva mizerii". N-ar strica sa inlocuiesti si furtunele, unele-s proaste rau si se toaca cauciucul si-ti ajung bucatele in carb. o sa schimb si furtunele...asta daca ma lasa zapada asta
DMX a scris: problema e sigur din alta parte

No shit?? 2 carburatoare cu acelasi simptom: se infunda! Si se infunda bine! Faci aspiratie, isi da drumul, apoi se infunda. Si tot asa.
Care o fi problema?? (intrebare retorica) misto...sa vedem maine munca de azi:
-terminat de curatat rezervor si ansamblat sonda si ce mai trebuie(maine e pe masina)
-terminat de vopsit bara fata...albu nu prea a vrut sa mearga, spary de proasta calitate asea ca a, ajuns un rosu mac sa fie mai funky maine o montez si fac poze...asta daca ma alsa zapada, deabia ce am dat zapada si acuma e iara pe ea urasc zapada!

poze jos, avem si cu viermele bara si locu unde se tuneaza



gata am montat rezervor si totu la loc si canci...la fel face dupa ce se incalzeste si scot socu merge ca dracu, numai sta la relanti...si daca trag iara socu la fel face, da sa moara daca nu ii dau sprituri moare. De la ce poate fi?

poze mai jos cu masina, bara funky

CArburator si asta nene l-am luat de pe o masina care mergea...gen a mers inainte sa se strice aprinderea vecehe, am mers 2zile cu platina si dupa a mai mers o zi cu noua aprindere si a inceput circu Daca aprinderea este reglata ramane carburatorul. Se ia carcasa filtrului de aer si se demonteaza in intrgime apoi se curata foarte bine sita aceea de la separator pana ramane sirma curata,lucind a ..rugina. Se asigura ca acea conducta care duce aer cald de pe galerii in filtrul de aer este la locul ei. Filtrele si furtunele de benzen sa fie schimbate (inclusiv cel de la roata spate+ furtunul de la sorbul rezervorului la filtrul de la roata) iar furtunele de la gura alimentare cu benzen sa fie intacte (asigura-te ca nu intra pe acolo mizeria din zona pasajului rotii spate).Si desigur tur/retur sa nu fie infundate.O baie carburatorului ar fi benefica, de asemenea, demontat tot ce inseamna surub de pe el.Un filtru de aer nou,cam atat... Apropo de filtrul de bezen (care tb si el schimbat ) : un prieten de-al meu a gasit in carburator chiar si coji de seminte, deci..se poate si mai rau.
Deci, in principiu , problema ta s-ar putea sa fie de la sita aceea din filtrul de aer care nu a fost curatata niciodata. Sa ai spor !
bibi a scris:Daca aprinderea este reglata ramane carburatorul.
aprinderea e bine reglata deci tot nu scap de banc cu carbu...in februarie ma apuc. Pana atunci strang bani si astept donatoru de piese...

andr3it a scris:Se ia carcasa filtrului de aer si se demonteaza in intrgime apoi se curata foarte bine sita aceea de la separator pana ramane sirma curata,lucind a ..rugina. Se asigura ca acea conducta care duce aer cald de pe galerii in filtrul de aer este la locul ei. Filtrele si furtunele de benzen sa fie schimbate (inclusiv cel de la roata spate+ furtunul de la sorbul rezervorului la filtrul de la roata) iar furtunele de la gura alimentare cu benzen sa fie intacte (asigura-te ca nu intra pe acolo mizeria din zona pasajului rotii spate).Si desigur tur/retur sa nu fie infundate.O baie carburatorului ar fi benefica, de asemenea, demontat tot ce inseamna surub de pe el.Un filtru de aer nou,cam atat... Apropo de filtrul de bezen (care tb si el schimbat ) : un prieten de-al meu a gasit in carburator chiar si coji de seminte, deci..se poate si mai rau.
Deci, in principiu , problema ta s-ar putea sa fie de la sita aceea din filtrul de aer care nu a fost curatata niciodata. Sa ai spor !


am curatat cam tot sa vedem...pana in primavara, va sta linistita in parcare sa strang bani s-o fac de la A la Z cum trebuie. Mersi frumos baieti de sfaturi! Ce sexy e cu botu` rosu ) un sfat de la mine.pune un carb de dacie cu filtru de benzina de injectie in compartimentul motor + elimina filtrul de benzina de sub masina .doar un sfat... Incalzeste motorul, dupa ce in prealabil ai curatat carburatorul, si joaca-te cu surubul de pe capac (de aer); chiar daca pe masina pe care l-ai luat functiona, tot trebuie putin reglat dupa motorul tau De ce sa elimine filtrul de sub masina?
bibi a scris:De ce sa elimine filtrul de sub masina?


ptr ca in benzina de obicei mai e si apa,si iarna o sa inghete benzina in filtrul ala
DexterLAB a scris:
bibi a scris:De ce sa elimine filtrul de sub masina?


ptr ca in benzina de obicei mai e si apa,si iarna o sa inghete benzina in filtrul ala


Si daca e la motor nu ingheata? De obicei benzina nu ingheata, din cate stiu eu, poate vroiai sa zici apa din ea. Nu mi se pare o idee prea buna,chiar deloc buna.Preferi sa stai in intersectie sa desfunzi carburatorul?Iarna pui benzina buna si gata.
Giully4u a scris:Ce sexy e cu botu` rosu )


merci o sa fie revopsit si plafonu alb si o sa mai apara nitel rosu pe ici colo racing!

DexterLAB a scris:un sfat de la mine.pune un carb de dacie cu filtru de benzina de injectie in compartimentul motor + elimina filtrul de benzina de sub masina .doar un sfat...


am incercat mai demult, dar aveam belita aprinderea si am aruncat carbu de dacie dar am flansa, t'ul, futunele...sa vad daca mai gasesc vreunu de dacie bun. Si incerc si cu ala, sa vedem ce se intampla. Si asea nu am ce face

mariankzd a scris:Incalzeste motorul, dupa ce in prealabil ai curatat carburatorul, si joaca-te cu surubul de pe capac (de aer); chiar daca pe masina pe care l-ai luat functiona, tot trebuie putin reglat dupa motorul tau


pei a mers bine undeva la 2-3zile si dupa s-a stricat...sa vad daca reusesc sa scot ceva din el

bibi a scris:De ce sa elimine filtrul de sub masina?


DexterLAB a scris:
bibi a scris:De ce sa elimine filtrul de sub masina?


ptr ca in benzina de obicei mai e si apa,si iarna o sa inghete benzina in filtrul ala


oricum l-a eliminat cineva inaintea mea deci nu e de acolo...

mihu a scris:
DexterLAB a scris:
bibi a scris:De ce sa elimine filtrul de sub masina?


ptr ca in benzina de obicei mai e si apa,si iarna o sa inghete benzina in filtrul ala


Si daca e la motor nu ingheata? De obicei benzina nu ingheata, din cate stiu eu, poate vroiai sa zici apa din ea.


nu am patit-o, dar sti cum e toate au un inceput

bibi a scris:Nu mi se pare o idee prea buna,chiar deloc buna.Preferi sa stai in intersectie sa desfunzi carburatorul?Iarna pui benzina buna si gata.


de asta sunt si eu satul...si de cand am luat masina, tot bag bani in ea si merge la fel...si numai zic cata benzina papa cand merge nasol asta e, o fac eu pana la urma. Nu ma dau batut desi multi ar vrea asta, sau spera sa fac asta sa zica, ce ti-am zis si pe asta o duci la fier aiurea! mergeam iarna trecuta bagand zilnic de 10-15 lei neavand bani (stundent) si n-am patit-o cu apa in benzina si nici n-am bagat cine stie ce benzina, (petrom, luk) e carburatorul infundat poa sa fie el si nou si tot se infunda daca a mers fara/cu filtru benzina vechi sau cu gunoaie in rezervor. metoda mea? scoatel ial in casa scoatei capacu si toate jiglerele, lasa suruburile de reglaj la locul lor, bagal intr-o oala toarna apa si detergent lichid de vase lasal sa fiarba vreo 30 min fara jiglere si peurma clatestel in apa rece eventual cu o carpa sau burete sterge bine mizeria acumulata pe fundul camerelor unde sta benzina, suflal cu furtunul de la o pompa de umflat roata (nu am facut-o niciodata de lene) si asambleazal la loc dupa ce s-a uscat, daca crezi ca e necesar baga niste ulei pe la axele clapetelor de acceleratie sa nu ramana deschise. pe urma aruncal pe masina, pornesteo, las-o sa se incalzeasca si vezi ce si cum la mine niciodata nu a dat gres treaba asta. tine cont de faptul ca carbul meu a mers perfect vreo 5-6 luni si peurma, a stat vreo luna nefolosit carburatorul (cat am schimbat cuzinetii si am facut tinichigeria), cand l-am pus la loc era infundat, si a stat impachetat bine tot acest timp sa nu intre mizerie in el. sufla-l ma cu pompa cand te apuca chefu...pe unde l-am desfacut noi in benzinarie...daca e de la carb aia o sa dea rezultat...si...plm...pune-i benzina ca asta nu e masina sa mergi pe vapori acu vezi de ce iubeam eu carbul ala? Mai bine, dupa ce il fierbi, iei o periuta de dinti si il clatesti bine, cureti si mizeria ce se depune pe exterior (daca nu se desfunda bine si trebe sa-l desfaci si a 2-a oara macar arata ca nou); si, cel mai bine il clatesti cu furtunul de la dus pe apa calda(cat mai calda), bagi jet de apa prin toate orificiile, si apoi il lasi sa se usuce, apoi bagi WD40 cu paiul prin toate canalele, cat si pe el asa putin...in timp poate se mai corodeaza, asa uleiul ala ajuta la oprirea fenomenului.
Metoda cu fiertul e foarte buna pentru ca nu trebe sa mai desfaci suruburile de reglare, scoti doar jicloarele si membranele.La mine nu a dat gres niciodata.
Ca fapt divers, metoda mai veche de curatare a rezervoarelor: apa clocotita (depistezi usor si eventualii pori) @rabbitdani
Cu apa-n benzina am patit-o eu, cum s-aprindea rezerva incepea sa mearga zmucit. S-a rezolvat cu 200 grame de alcool. De atunci, nu mai alimentez cu 20-25 ron.
Problema carburatorului e simpla: se infunda difuzorul. Cand se infunda, o pornesti dand sprituri ca la competitie, apoi faci o aspiratie si merge. Merge ce merge si se-nfunda la loc. Asa facea si primul carburator, cel de 1129, umblat in toate suruburile, acum o pateste si cu carburatorul de 1299 de la DanMk20, care a trecut pe la carbotesc si-a functionat impecabil. Ceva-mi spune c-a halit un jeg nesimtit din rezervor. Nu e neaparat din rezervor, eu am patit sa se roada un furtun pe interior si sa ajunga fragmente de cauciuc in carb. Exact asta i-am spus si eu, sa schimbe furtunele si sa curete rezervorul. Da' dac-a facut o depunere n carb, e cam tarziu, tre' curatat...
rabbitdani a scris:aiurea! mergeam iarna trecuta bagand zilnic de 10-15 lei neavand bani (stundent) si n-am patit-o cu apa in benzina si nici n-am bagat cine stie ce benzina, (petrom, luk) e carburatorul infundat poa sa fie el si nou si tot se infunda daca a mers fara/cu filtru benzina vechi sau cu gunoaie in rezervor. metoda mea? scoatel ial in casa scoatei capacu si toate jiglerele, lasa suruburile de reglaj la locul lor, bagal intr-o oala toarna apa si detergent lichid de vase lasal sa fiarba vreo 30 min fara jiglere si peurma clatestel in apa rece eventual cu o carpa sau burete sterge bine mizeria acumulata pe fundul camerelor unde sta benzina, suflal cu furtunul de la o pompa de umflat roata (nu am facut-o niciodata de lene) si asambleazal la loc dupa ce s-a uscat, daca crezi ca e necesar baga niste ulei pe la axele clapetelor de acceleratie sa nu ramana deschise. pe urma aruncal pe masina, pornesteo, las-o sa se incalzeasca si vezi ce si cum la mine niciodata nu a dat gres treaba asta. tine cont de faptul ca carbul meu a mers perfect vreo 5-6 luni si peurma, a stat vreo luna nefolosit carburatorul (cat am schimbat cuzinetii si am facut tinichigeria), cand l-am pus la loc era infundat, si a stat impachetat bine tot acest timp sa nu intre mizerie in el.


o sa incerc si asta sa vedem ce se intampla....

supapa_jr a scris:sufla-l ma cu pompa cand te apuca chefu...pe unde l-am desfacut noi in benzinarie...daca e de la carb aia o sa dea rezultat...si...plm...pune-i benzina ca asta nu e masina sa mergi pe vapori acu vezi de ce iubeam eu carbul ala?


frate nu merg cu vapori mai deloc...bag mereu 15-25ron cand se aprinde becu magic...am suflat cu pompa pana a vrut sa fuga carbu de pe masina si nimica. Lasa-ma ma cu carbu ala de l-ai avut racing, ca te-ai mai dat mare cu el si numai mergea masina

mariankzd a scris:Mai bine, dupa ce il fierbi, iei o periuta de dinti si il clatesti bine, cureti si mizeria ce se depune pe exterior (daca nu se desfunda bine si trebe sa-l desfaci si a 2-a oara macar arata ca nou); si, cel mai bine il clatesti cu furtunul de la dus pe apa calda(cat mai calda), bagi jet de apa prin toate orificiile, si apoi il lasi sa se usuce, apoi bagi WD40 cu paiul prin toate canalele, cat si pe el asa putin...in timp poate se mai corodeaza, asa uleiul ala ajuta la oprirea fenomenului.
Metoda cu fiertul e foarte buna pentru ca nu trebe sa mai desfaci suruburile de reglare, scoti doar jicloarele si membranele.La mine nu a dat gres niciodata.
Ca fapt divers, metoda mai veche de curatare a rezervoarelor: apa clocotita (depistezi usor si eventualii pori)


asea am curatat rezervoru ala...si oky

b28kft a scris:@rabbitdani
Cu apa-n benzina am patit-o eu, cum s-aprindea rezerva incepea sa mearga zmucit. S-a rezolvat cu 200 grame de alcool. De atunci, nu mai alimentez cu 20-25 ron.
Problema carburatorului e simpla: se infunda difuzorul. Cand se infunda, o pornesti dand sprituri ca la competitie, apoi faci o aspiratie si merge. Merge ce merge si se-nfunda la loc. Asa facea si primul carburator, cel de 1129, umblat in toate suruburile, acum o pateste si cu carburatorul de 1299 de la DanMk20, care a trecut pe la carbotesc si-a functionat impecabil. Ceva-mi spune c-a halit un jeg nesimtit din rezervor.


probabil

Giully4u a scris:Nu e neaparat din rezervor, eu am patit sa se roada un furtun pe interior si sa ajunga fragmente de cauciuc in carb.


b28kft a scris:Exact asta i-am spus si eu, sa schimbe furtunele si sa curete rezervorul. Da' dac-a facut o depunere n carb, e cam tarziu, tre' curatat...


le-am schimbat si pe alea...sa ma duc la magazin sa iau unele noi si mai bune, si schimb si conductele alea de benzina sa fiu sigur. Sa vedem dupa ce mai face...oricum vreau sa pun ca test intr-o zi un carb de dacie, sa vad daca are aceeleasi simptone LUME LUME, CIRCU DMX SI OLTCIT PREZINTA!!!!

capacul de, delcou buclucas'

de la asta nu mergea...am schimbat capacu si acuma merge perfect...sta la relanti, merge frumos, se tureaza e perfect. Cu alte cuvinte trebuia sa verific ala...deci merit un premiu, ca am facut ragalia...Gata ma duc si eu ca omu la cumparaturi CU MASINA...revin cu poze mai pe seara cu vechiul capac si unele cu rabla. Zona crepusculara la tine... Avea scanteie pe toate 4 fisele ultima data.
b28kft a scris:Zona crepusculara la tine... Avea scanteie pe toate 4 fisele ultima data.


sa sti un fleac!

2 poze cu vechiul capac.


poze cu asta micu, cam murdar...maine fac curat in el si il duc la spalat sa intre bine in 2011







in 2011 va fi rosu mac+alb doar o sa vedeti mai in primavara cand vine vremea buna, pana atunci strang bani!

LA MULTI ANI!!! De ce capacul e auriu ? Stiam ca exista doar negre si alea maro care cica sunt mai bune asea l-am luat...cu alte cuvinte foarte prost a tinut maxim 3zile...acuma il am pe ala maro de la aprinderea cu platina frantuza, se potriveste perfect pe aprinderea electronica ducielle sau cum se scrie ducellier
COSMIN* a scris:ducellier

asea am zis si eu deci din nou am rascumparat pe saracul oltcit am trecut intr-o zi pe la real vitan si am vazut saraca masina cu afis in geam si plina de praf, am zis ca ma vrea inapoi, asea ca am sunat si am luat-o! Acuma merge mult mai bine, desi are carburator de dacie...dar macar consuma decent. Oricum am mai reglat-o un pic si e belea. I-am refacut bad-boy'ul, l-am taiat un pic si e belea. O sa urmeze cateva modificari, gen filtru de carbon, toba de carbon si alta bara pe fata(a fost vopsita cu pensula si e cam rupta) si o s-o modific pe cea de pe spate. Si mai vedem, deocamdata se tine ragalia!

p.s. am reparat si stergator, lumini tot...acuma e functional absolut tot.

Am sa revin cu poze! Cand am vazut ca l-ai dat am crezut ca nu o sa-ti mai iei Oltcit vreo data. Ti-ai rascumparat oltcitul?Felicitari!
George Hermenean a scris:Cand am vazut ca l-ai dat am crezut ca nu o sa-ti mai iei Oltcit vreo data.

deceneu32 a scris:Ti-ai rascumparat oltcitul?Felicitari!

cum ar spune uni, a fost un moment de nebunie dar nu regret, ma plimb cam zi de zi cu el si nu am probleme si consum decent!

urmeaza sa ii trag niste geamuri ionizate, o toba de mijloc buna ca a mea e cam dusa...si mai vedem

poze!


Imi place masina.Nu inteleg,totusi,ce rost are capota aia prelungita peste masca fata si peste faruri.Noaptea vezi ceva?Motorul se raceste corespunzator?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community