Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 94 LOW
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
O garnitura nenorocita mi-a mancat nervi de multa vreme azi am depistat-o si era problema la galeriea de admisie-chiuloasa.Am inlocuito mi-a reglat un prieten carburatorul si acum merge frumos.
Mai sunt cate ce de facut la masina maine,dar se rezolva. Gata am facut si identificarea mai trebuie 2stampile pe fisa si sa depun dosarul la politie si sa achit suma pentru numere.
Astazi masina a iesit oficial pe drumuri legal dupa 3ani de stat pe bara.
Am parcurs cu el aprox 200km,viteza de croaziera variand 90-110 si sa comportat foarte bine.
Mai este de lucru la ea,dar incet totul se face/se aseaza la locul lui. De astazi masina este oficial inscrisa pe Dej si pe numele meu specificat acolo pe prima pagina.
Actuala placuta de inmatriculare Cj 94 LOW deci pana la primvara va fi LOW altfel nu se poate!
Asa ca la rugamintea mea daca se poate modifica numele topicului in CJ 94 LOW.Multumesc. felicitari ! e mai frumos LOW se potriveste cu masina Multumesc Awm.
Masina nu este nici pe departe Low si nici nu va fi numai la primvara cand sper sa fie gata si jantele aferente.... Inca o tura de poze si intra la garaj pana la primvara....
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea + Ce bine arata! asa murdara o bagi in garaj ? > deceneu32:mersi mersi nici olteanul tau alb nu arata rau deloc!
Awm momentan da ,dar dupa ce trece zapada putin o sa o scot sa o spal+sa demontez interior si sa imi termin de montat pe o parte suspensia. Ca un copil mic ce sunt .nu ma-m putut abtine sa nu o cumpar.
Click pentru a vedea imaginea +o viata are omul si nici de aia sa nu se bucure?

Ps: rugamintea mea ramane valabila catre domnul Administrator pentru redenumirea topicului! Sa nu zici ca a aprut in revista aia?Sau de unde o ai si pe cat $$ ? Nu a aparut in revista si nici nu o sa apara!Citroen Axel/Oltcit este productie ani '80,revista DeAgostini promoveaza si editeaza reviste-macheta auto ani '70 max.
Am vazut-o pe lebrocoin.fr si am cumparat-o.Un prieten o aduce pana in Ro mai exact Bucuresti.De acolo cu ajutorul si multumiri fara numar! lui rabbitdani va ajunge la mine.
Pretul a fost unul bun (15euro)macheta si 6euro transportul deci undeva la 90lei cash,dar in general o macheta este 160lei. Eu ma refeream la revista asta in care a aparut si dacia 1300 si trabant ,etc,ma gandesc ca apare si oltcitu arata bine axelul oricum e mai reusit decat cele care apar la DeA din cate pare

Alex.Pap a scris:Nu a aparut in revista si nici nu o sa apara!Citroen Axel/Oltcit este productie ani '80,revista DeAgostini promoveaza si editeaza reviste-macheta auto ani '70 max.


aici te inseli uite ca la polonezi o sa apara http://www.kultoweauta.pl/index.php?page=15#spis
si din ce am aflat de la cei care au vorbit cu deagostini o sa apara si la noi ... cand nu se stie ...ei stiu decat ce le apare in numarul viitor ..adica le-am trimis mail la pranz in ziua cand a aparut papucul si debea pe la 5 mi-au comunicat ca urmeaza moskvitch 408

oricum daca apare apare clubul nu trs-ul asa ca esti in avantaj ... sa o stapanesti sanatos daca apare la 6 dim sunt la chiosc ) , scuze de off DeAgostini difera de fiecare tara in parte!In ungaria a aparut IMS,Dacia 1310,Citroen Visa si altele.....
Sincer?Nici axelul nu e facut detaliat facand o comparatie cu Burago care deja sunt profesionisti ,dar alea de la diagostini sunt o chinezarie pe fata... tot ce e posibil sa apara si la noi ... majoritatea sunt cu multe numere in fata noastra ... oricum imi e greu sa cred ca daca au polonezii oltcitul sa nu il aiba cei care l-au produs ... eu cand am vb cu cei de la DeA ..numi-au zis ca nu o sa apara ..mi-au zis ca nu stiu cand o sa apara

in privinta calitatii machetelor ..sunt perfect de acord pe scurt.. deocamdata fara detalii .Click pentru a vedea imaginea + Si totusi a aparut in cele din urma! Si am aflat multe lucruri noi! Super! Inca se lucreaza curand o sa apara pe micile ecrane. Am schimbat galeria de admisie complet
capac nou ducellier
rotor nou
fise noi
carburatoru solex reglat la standard mere si trage brici
probat carbu weber 32dir necesita alte jigloare si reglaje. plafonul si stalpi...
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2389076&d=1333564774
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2389077&d=1333564774 Ce-ai vrut sa ne arati aici? Bezna din garaj Am tapitat plafonul si stalpi cu material negru "catifea".
Cand ai jantele late cauciucuri late si masina "pe jos" atunci

Click pentru a vedea imaginea 

Click pentru a vedea imaginea  ...atunci ii umfli aripile. Deceneu:
Pe fata roluite si pe spate o sa le schimb si peurma umflate. Sa spart membrana la pompa de benzina mai precis e crapata toata si uite asa a bagat fain frumos/incet si sigur benzina in ulei noroc ca am observat la timp.
Astazi am pus bujii ngk ,filtru de ulei romcarbon si ulei liqui moly formula super 2000 (15w40) si am pus momentan o pompa de benzina frantuzeasca.
Am scos-o putin intr-un mic rodaj de forma.
Concluzia:trebuie sa pun neaparat si celalalt telescop pe fata
sa cobor spatele
sa strang piulitele la pivoti mai tare. Nu intelet...ce treaba are pompa de benzina cu uleiu'? daca se crapa membrana aia, teoretic ar trebui sa nu mai traga si sa nu mai bage benzina... Daca membrana se crapa-rupe-gaureste si alte cele baga direc benzina in ulei.EU am scapat ieftin masina neciculand de mult si am verificat uleiul si membrana.A bagat ceva ,dar nu mult.
Tot norocul ca masina a stat in garaj si nu a primit cox. in principiu asa e ...doar ca pompa de oltcit mai are un orificiu in corp parca ...pe unde se scurge o parte din benzina in caz ca se fisureaza, crapa membrana ... cealalta parte se duce totusi in ulei .. nu multa dar suficienta

si baga benzina si cu membrana fisurata ...doar ca nu baga la capacitate normala ... iar o parte din benzina se scurge sub membrana si de acolo o parte pe orifico\iu .. o parte ajunge totusi in ulei Orificiul din corp e pt a nu face vid in partea inferioara. ufff.... ce iti e si cu fizica asta creeaza vid exact acolo unde nu te astepti ... inclusiv la anumite mamifere bipede:) Pus membrana nou la pompa de benzina.Filtru de ulei romcarbon Buzau.Ulei formula super 2000 de la Liqui moly (15w40) .Montat bujii ngk .
Am pornit motorul totul merge in parametri normali.Am facut si cate ture cu dansul,dar mai este de lucru la partea de suspensie-tablarie-detalii si bien'sur interiorul.
Multumiri lui Jimmy pentru membrane.
Inca o tura de table mai trebuie usile si un haion "sanatos" si peurma o sa inceapa lucrarile la detalii.
Cateva poze....
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +[/url]+[url=http://www.99poze.ro/p/e214eb3406080335c0c5ec09b0bda5f0.jpg]Click pentru a vedea imaginea +[img]http://www.99poze.ro/h/b72d1123f325722068969a475edfc2f0.jpg[/imgurl=http://www.99poze.ro/p/1991ac1011c2090385e88773219a5acc.jpg]Click pentru a vedea imaginea + Am cumparat ieri si haionul,au sosit si usile saptamana trecuta.
Multumiri lui Ronee pentru "aranjamente".
Am scos parbrizul,ce mai era interior ,au ramas doar geamurile spate custode si luneta din haion.
Am montat haionul si l-am centrat pentru proba se aseaza ft bine ,dar necesita putina atentie 3-4lovituri de peitris.Sunt curios cum se aseaza la linie aripa fata cu usile.
momentan doar atat. pai si poze unde sunt ? lasa pozele ca nici n-ai terminat-o si ai demontat-o iar ce naiba, aripa spate am crezut ca e pt viitor in caz de doamne fereste sau pt urmatoarea vopseala dar vad ca te-ai apucat iar :O Pai... cam asa era vorba ca raman pe data viitoare.Cand am venit momentul sa montez jantele pe fata am observat ca sunt exagerat de afara si arata urat + ca in spate abia incap cu 165-70 dar mite cu 195-55.
Oricum avea o gramada de atinsaturi de pietris fibra-chitul la antena-incuietoare sa dus dracu deja asa ca nam avut nimic de pierdut.
Masina va fi raschetata complet grunduita si data in filler.Pana in viitorul apropiat nu va fi vopsita pana nu va fi gata si nu vor si niste upgrade-uri facute.
Masina e deja "desfacuta".Mai trebuie sa aduc usile acasa si sa le centrez impreuna cu aripile fata apoi sa scot aripile spate .Centrata linia si reglata "ca sa cada bine" si haftuite la prinderi.
Awm poze gasesti mai sus. cum sa incapa bre doar 165/70 pe spate ... la mine unul au incaput 185/60 fara modificari ...dar ramane prea putin spatiu intre cauciuc si marginea aripii vreo 4 -5 mm si in mers mai mult ca sigur freaca asa ca o sa ii pun 175 sa nu mai fac modificari.. Priveste mai atent modelul si latimea jantelor mele si ale tale si vei observa diferenta.
Treaba cu tablele nu a fost strict legat de jante.A fost strict legat de pretentiile mele privind linia masini si lovituri vizibile sau nevizibile ,dar existente.
(pe romaneste dau atentie pana si la cele mai mici detalii) stiu bre ca sunt mai late daca asta vrei sa zici sunt de 6,5 ... nu sunt jantele de la scroogie??? le stiu dar nu e o diferenta asa mare sa stii ...cauciucurile de 185 pe jante de 5,5 (ca ale mele) vin mult bombate peste buza jantei ... pe cand pe jantele tale vin normal ... 185 e cea mai mica dimensiune care vine normal pe janta ta (nu luam in calcule cele pe care le intindem noi sa vina mai altfel ...ca asa poti pune si 145-uri) ...la mine 185 e dimensiune maxima ...cel putin cam asa dau calculatoarele de cauciucuri ...

deci stiu prea bine care e problema si tot atat de bine stiu ca si la jantele tale si la ale mele pentru 185 trebuie umflate aripile sa fi sigur ca nu freaca

asta cu tablele si pretentiile e altceva si iti dau dreptate Diferenta mare sau nu totusi sunt mai late si nu intra....
La mine nu intra nici macar cu 165.
Pretenti sunt si trebuie sa iasa "ca-n germania". Ieri seara au ajuns usile acasa si maine vor fi montate.
Am achizitionat si 2cutii de grund HD Body.
De ceva timp am achizitonat si 2scaune de Toyota Celica.Aripile spate urmeaza sa fie demontate. Aripile spate au fost demontate si sa montat in rest toate elementele de tablarie.Zilele urmatoare o sa fac o contrare si montare preventiva sa vedem cum se aseaza aripile spate. Niste poze nu pui? Urmeaza si poze numai sa fac rost de aparat.
Mi-am prins urechile si intr-o cutie cu 5trepte fr de pe un axel si zilele astea sper si cu o volanta usurata... Ai facut rost de aparat? fa rost de aparat si dai cu poze la volanta aia usurata, ca oltcit fara aripi spate am mai vazut Grija mare cu volantele usurate, daca nu a fost echilibrata dinamic, eu unul nu m-as risca sa o montez. Se poate lasa cu din astea: http://youtu.be/bYZViTrEwKc Poze cu volanta o sa apara curand cand se va monta si cutia de axel pe masina.
cristi_s cunosc videoul si intamplarea ,dar dupa parerea mea volanta accea este grav usurata fata de cat este amea...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 3 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community