Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 94 LOW
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cateva poze cu titiu.
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea  Noutati ar fi cam asa:
Esapament facu cap-coada manual croit dupa schita mea +finala cu 2iesi si dansa prelucrata
geamuri spate custode cu deschidere care isi asteapta chederele pentru a fi montate
bord superior maro necrapat-impecabil
parbriz frantuzesc-cheder aferent

Probleme: trepideaza urca relantiu de la 1000-1200, 1200-1500 hmm stiu ca e mare....
una din galerii nu am etansat-o calumea azi vara cand am montat motoru,dar se va rezolva.
Carburatorul cum am spus si mai sus trebuie schimbat-reglat ca nu merge numa in blana deci clar ceva nu e inregula cu el.


Data viitoare o spal si cu ocazia asta ii fac si ceva poze.
Sa aveti o saptamana placuta. Pana se opreste ploaia si pot scoate masina afara am facut primele poze cu evacuarea(finala) montata.
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +a arata binisor ... tocmai buna sa o inscrii la MApN... lancer nu inteleg carei aluzia?! tevile de tun din spate... alea sunt aluzia .. oricum ii sta bine arata binisor, dar sunt de parere ca tipsurile sunt prea mari...
asta e doar o parere personala!
in rest, spor la treaba! eu un forum pana la urma accept atat parerile pro cat si contra doar oameni suntem. Trebuie sa o mai lasi din suspensie, ca nu prea arata bine cu noua toba si garda la sol pe care o ai. pe langa lasatul suspensiei poate ar merge o prelungire la spoilerul normal sau un alt spoiler ...nu stiu parca se vede prea mult din toba si arat un pic aiurea ... cea standard nu se vede atat de mult din alte considerente ... + acuma ca idee pe o masina standard cum e a ta, toba asta vine cam aiurea totusi George Hermenean:
O sa o las jos in primavara vreau sa imi fac itp/rar si dupa aceea.Va fi nevoie sa schimb amortizoarele de pe fata cu altele ,dar inca nu m-am hotarat si nici nu ma grabesc sa aleg ce sa pun in locul lor. Tot atunci o sa vina si rotile +gumele aferente.

lancer: Inaltimea tobe actuala este mai ridicata si mutata mai spre rezervor decat prinderile tobei originale.Vreau sa raman la bari stock ale masini nu vreau bari lungi impopotonate din fibra care au aspect de plug. Te cam contrazici putin in gusturi, vrei bari simple si frumoase dar ii pui o toba in care bagi un sac de cartofi.

Asa cum zice George, putin coborata si cu niste roti ceva mai late ar arata mai bine.

Felicitari si bafta in continuare! or fi prinderile tobei cum zici tu dar degeaba la oltcit teava cere iese prin lateral e indoita de asa natura incat nu se vede nici jumate din toba ... la tine orice ai vrea sa ii faci se va vedea 3/4 din ea tocmai din cauza evacuarilor care sunt puse la jumatea ei deci nu iti permite sa o ridici mai sus ... si in alta ordine de idei nu toate spoilerele sunt pluguri asa cum zici tu ... Giully4u: Am un set Amil late 6j si am 2roti de tabla intoarse si 2roti de tabla latite care urmeaza curatate si incaltate cu gumele aferente.
Coborata doar la primvara.
Mersi bafta si tie.

lancer: bari de fibra modele ce am vazut nici unul din ele nu imi plac sincer. Ramane varianta sa pun ideeile pe o schita si cu putin talent/imaginatie /rabdare sa pun ideeile in aplicatie.Nu sunt foarte hotarat in legatura cu alta bara/prelungire oricum daca e o sa fie una facuta de mine sau dupa schitele mele. E putin prea jos ,dar numai putin.
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea + Ai schimbat amortizoarele? Nu inca.
Urmeaza pun zilele viitoare jantele de al si gumele aferete.Desi pot spune ca arata "beton" nu se poate conduce ,cauciucul loveste in buza aripi si nu pot vira.O voi ridica putin cat sa pot vira volanu fara problema,dar inalta nu va fii.Momentan e lasata maxim. pai daca nu i-ai schimbat amortizoarele ...suspensie in momentul asta numai ai deloc ... cat despre frecat in aripa, mai tine cont de un lucru cand pui jantele alea de al ... din cate stiu sunt alea de la scroojie ... vezi ca sunt mai late 6,5 j ... + ca mai au o chestie buna in general, maresc un pic ecartamentul .. deci roata iti va veni un pic in exterior fara de cea normala de oltcit ...

deci la modul cum arata in momentul de fata mai trebuie ridicata ceva mai mult daca ii pui cauciucuri similare la diametru cu 145/80/13 ... cel mai probabil o sa ii pui 185/60/13 ...deci ai grija si pe spate ca o sa trebuiasca umflate aripile si aia te sfatuiesc sa o faci la primavara - vara e mai mica posibilitatea de crapare a vopselei Maine o pun jantele de al pe fata si o sa vad exact cat trebuie ridicata si atata o sa o ridic.Am coborat-o doar de proba ca sa stabilesc inaltimea care va ramane si bine inteles voi pune alte amortizoare.Cauciucuri 175-50-13 o sa pun probabil.Aripile pe spate nu trebuie umflate ,doar taiata buza aripi caci incap jantele.
Problema in momentul de fata este cu rotile actuale nu pot vira volanul caci se opreste in buza aripi. 175 s-ar putea sa iti intre pe spate fara modificari ... dar vezi ca 175/50 e mai mic in diametru cu vreo 5,5-6 cm decat 145/80 ...deci s-ar putea sa nu loveasca la viraj chiar si la inaltimea asta a masinii ... dar si eroarea pe vitezometru va fi pe masura

off topic
de curiozitate ai cantarit cumva jantele? sa imi fac o idee pentru viitor? 175-50 e mai mic in talon ,dar e mai lat decat 145 deci am toate sansele sa bata in aripa din cauza latimi.
Ar fi super daca as gasi 1bucata sa fac proba pe o janta cu actuala garda la sol sa stiu ce si cum.Am nevoie de o singura bucata daca auzi de vreun-a anuntama nu conteaza starea .Daca vrei o pot cantari zilele viitoare,personal nu leam cantarit. aici ai dreptate dar fiind mult mai mic in diametru cu vreo 6 cm ... asta inseamna vreo 3 cm la raza deci la cum arata masina in momentul actual ar iesi de sub buza aripii deci s-ar putea sa nu mai bata in aripa ... ca sa fii cat de cat sigur pana faci rost de cauciuc ... masoara cat iti intra cauciucul actual sub aripa .. cati cm ... daca ai in jur de 3 cm .. mai ridic-o un dinte din partea din spate a barii de torsiune si fi sigur ca aia e

despre cauciuc nu am decat sa iti dau o idee ...cauta la vulcanizari ...unii isi mai lasa cauciucurile uzate pe acolo poate ai noroc Reglajul la bara de torsiune nu il fac dupa dinti cum spui tu.
Il fac asa: la ambele praguri cate un cric si egal ridicata masina
dupa ce ridicata pus pe dinti-nuturi capatu inapoi si surubele aferente si stranse
apoi telescopul repus la loc.
O sa incerc totusi maine cu un cauciuc de 175 de janta de al sa vedem ce si cum este. Daca nu freaca in aripa din cauza latimi atunci am o sansa de reusita cu talon de 50,daca nu atunci o ridic putin.Oricum gume mai mici de 175nu vreau sa pun. deci tu umbli decat in partea din fata a barii de torsiune sa inteleg ... nu umblii si in partea din spate a ei?

vezi ca umbland numai in partea din fata ai un reglaj brut .. un dinte mutat in partea din fata ...inseamna vreo 5 cm la inaltimea masinii ...daca schimbi si pozitia dintilor din spate e mai mic reglajul ... din combinatia celor 2 o aduci la ce inaltime doresti cu reglaje foarte mici ...e mai greu de explicat ...dar sper ca ma intelegi

la cum o ai in momentul de fata daca iti freaca cu 145 ...fi sigur ca o sa iti frece mai mult cu 175 ... e totusi un surplus de latime ...dar daca nu ai cauciucul bagat sub aripa nu o sa iti mai frece ... dar tine cont si de rigiditatea suspensiei ...sa nu te trezesti ulterior la vreo curba in forta ca iti freaca sau cand iei vreo groapa cu roata virata Din partea din spate fac "reglajul".
Punand masina pe cric la ambele praguri si scot capatul ce tine fix in spate pozitia bari.Stabilesc din cricuri egal inaltimea masini si pun inapoi capul respectiv si strang surubele pentru a tine fix bara pentru inaltimea dorita. aham ...uite o idee buna .. chiar nu o stiam ... mersi am avut eu 175 pe fata pe jante de 13 si imi atingea in bieleta de directie si am pus 165. daca ar fi jante de 14 nu ar atinge
daca ar fi jante de 14 nu ar atinge

Pe fata merg si anvelope de 185 r13, doar ca depinde de et-ul jantei
pe spate mai mult de 175 fara umflat nu intra, chiar si cu 175 o sa frece in contraaripa, indiferent de et.
Si la garda la sol pe fata, nu o sa poti merge cu ea asa, o sa iti bata constant in lonjeron capatul de bara, si capatul de bara o sa se blocheze in buza aia a lonjeronului sau chiar in lonjeron (gandeste-te ca iei curba si cum se mai lasa, pana la capatul cursei bratul superior te trezesti ca nu mai poti indrepta volanul ). o suspensie buna e una in care amortizorul lucreaza...nu neaparat foarte joasa... a mai ridicat-o azi .. per ansamblu cred ca e bine ...mai ales la ce cauciucuri o sa foloseasca ... Aproape gata .Mai am nevoie doar de telescoapele de spate.Am pus la loc momentan cele de fata si inaltimea sa dublat si toata suspensia sta in ta mpoanele telescoapelor fata.. Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea + Am fost la strungar ,am strunjit din tijele pe care intra bucsa superioara a telescopului astfel incat sa incapa telescopul spate.Am taiat acele limbi ale bucse ....am montat sus totul pe partea stanga si am constatat ca pe partea dreapta axul are filetul la capete distrus. deci saptamana viitoare iar trebuie sa ma duc la strungar.Am scurtat tija schimbatorului si asta am bulito este prea scurta .
Astazi mi-a sosit Weber 32Dir-u la care o sa ii fac flansa-gat de lebada ca sa se pupe cu aiboxu de oltcit si reglajele aferente.
Pe langa toate astea am mai facut si mai am de facut o groaza de lucruri la masina si toate trebuie sa fie gata pana vineri dimineata.
Presimt ca joi va fi o zii lunga!
Sunt curios totodata cum va merge masinuta cu weberu dupa ce va fi reglat.
Revin cu o intrebare :
Una din galeriile de la motor sufla la colier(stiu trebuie centrata,etnasata) se poate ca din cauza asta sa imi oscileze turatia ?1000-1200 ?
Sa aveti sarbatori fericite. de obicei oscilatiile de turatie sunt din aprindere ... verifica bujii, fise, delcou ..inclusiv capacul
Alex.Pap a scris:Am fost la strungar ,am strunjit din tijele pe care intra bucsa superioara a telescopului astfel incat sa incapa telescopul spate.Am taiat acele limbi ale bucse ....am montat sus totul pe partea stanga si am constatat ca pe partea dreapta axul are filetul la capete distrus. deci saptamana viitoare iar trebuie sa ma duc la strungar.



te-ai complicat cu amortizoarele... Pai aveam mai multe variante si am ales sa montez telescoape de spate pe fata.Alte varianta erau telescoape pe gaz sau telescoape Al-ko sau cum se numesc.
Nu puteam ramane la telescoapele standard caci efectiv masina statea in bucsele telescoapelor si sa ridicat dublu fata de cat a fost coborata. de obicei ocilatiile de turatie sunt mai degraba din aer fals, verifica etansarea carburatorului a cutiei de admisie si cele 4 garnituri de pe chiulase, zic eu..
Alex.Pap a scris:Pai aveam mai multe variante si am ales sa montez telescoape de spate pe fata.Alte varianta erau telescoape pe gaz sau telescoape Al-ko sau cum se numesc.
Nu puteam ramane la telescoapele standard caci efectiv masina statea in bucsele telescoapelor si sa ridicat dublu fata de cat a fost coborata.




ma refer la solutia adoptata pentru a pune amortizoarele de spate pe fata turatia oscileaza "la propriu" sau doar pe turometru? la mine de exemplu oscila dar doar pe turometru, mersul motorului neschimbandu-se. am rezolvat problema prin schimbarea bobinei...
iar la treaba cu amortizoarele puteai mult mai simplu sa iei toata bucsa superioara a unui amortizor de fata si s-o infiletezi in locul celei de spate, si nu mai era nevoie sa te duci la strungar.
sarbatori fericite si un an nou cu bucurii! adrian_paul ti-am raspuns mai sus.
jimmy92 oscileaza atat motorul cat si turometrul ,se aude clar cum creste de la 1000la1200...
Pentru mine a fost mai simplu sa fac un drum la strungar caci mai aveam de aranjat una alta,dar va trebui sa ma duc incaodata...

Ramane sa etnasez galeria jos la colier si daca tot asa face desfac galeria de admisie din chiuloase.
Sarbatori fericite sa aveti! Cred ca bebeu' lui Dan a ajuns pe la pc Sau am uitat noi limba romana. Revin cu o intrebare daca ma poate cineva ajuta.
Vreau sa dau o comanda de bucse de teflon pentru volan.
Pana acum am aflat diametrul interior 24mm si exterior 36mm.Am nevoie sa aflu adancimea sau latimea bucselor pentru a nu le face prea mari sau prea mici.Am nevoie de masuratori exacte. De astazi itp valabil pana in 2013 si asigurare valabila pe 6luni.
Programare la RAR pe 05,01,2012 ,mai este de lucru la masina si posibil sa am rezervorul spart... Felicitari pentru ITP !
Pai cat ti-a consumat, de crezi ca ai rezervorul spart? 10km/5L de benzina desi am cu a 2-3-4 in mare parte.....
Posibil nici sa nu fie atatia km....
O sa verific maine rezervoru dedesubt sa vedem daca curge sau ceva.. Cam multa benzina s-a consumat
Uitate si pe la conductele de benzina si verifica si returul sa nu fie infundat
Daca ai avut rezervorul gol cand ai pus benzina,vreo 2-3l iti raman in rezervor cand ramai fara benzina(nu mai trage sonda). Am schimbat bobina care facea arc electric cu firele
Am tras fisele sa stea calumea pe bujii
Am reglat avansu
Deja altfel merge desi carburatorul trebe sa il schimb.Am constatat ca sa desprins elicea din vibrochen cu tot cu surub .
Deci ramane carburatorul buclucas si elicea care trebuie remontata +alte maruntaie ...
An nou fericit sa aveti. pai si itp-ul cum l-ai trecut cu noxele alea ... la consumul care zici ca il ai ... ai o gramada de noxe ...

oricum felicitari pentru itp pe talon scrie doar atat 30.12.2013
Suntem in Romania lancer e foame de bani,totul se rezolva cu o suma mai mica sau mai are de bani....
Ca sa nu o dam in diverse....mai este de lucru la masina,dar se face. aham credeam ca l-ai facut pe bune ... nu-i bai tu sa fi sigur ca merge ... in rest ... spor la munca ....nimic nu e rezolvabil

oricum reteta asta cu ITP-ul o sa o aplic si eu la anul in ianuarie ..pana atunci ... la multi ani sa ne vedem sanatosi, voinii si cu pofta de munca in 2012 Din Oltciturile existente la cate ies gazele? Hai sa fim seriosi...
Daca tot e afara adaug si eu ceva poze..
Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +Click pentru a vedea imaginea +
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community