Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

HONDA CIVIC - PH 99 DML
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cam de pe la sfarsitul anului trecut am tot cohetat cu ideea de a aduce o schimbare pentru 2011. Initial a fost doar o idee, cum ar fi daca... Calculele cu masini peste 3000 de euro dadeau cu virgula, nu prea Aveam chef sa fac un imprumut pe zeci de ani doar pentru o masina asa ca m-am orientat la o suma mai mica: ma gandisem la maxim 2500 de euro.
No' cu gandul asta am inceput sa caut masini, tot ce gaseam erau golf 3 si astra F, mai erau corsa dar modelele la banutii astia nu prea mi-au placut si cam atat.
Ce'i drept vroiam si o masina "altfel" si cu bani putini dar si cat mai noua cu putinta hatch si in 2 usi. Tot cautand am pus ochii pe un civic,
mi-a placut linia caroseriei, in special modelul 92-95, dupa anul 95 parca prea aducea a Lanos.
Chiar am ramas placut surprins de civicul asta: o linie moderna, diverse motorizari, motor fiabil, singura buba rugina la aripilie din spate.
Asa am inceput sa caut pe net, sumele erau in jurul a 2000 de euro adica suma pe care mi-o propusesem. Am gasit una gri in Hunedoara la Orastie. In poze arata impecabil, proprietarul sustinea ca e impecabila, deja noaptea ma si visam ca o conduc. Am plecat Vineri noapte cu cumnetemiu si sambata dimineata eram acolo, aproape 700 KM ca sa descopar o masina "preparata" pentru vanzare. Chit peste rugina, vopsea din spray data nasol, rugina cat cuprinde..si tot asa - mai avea una neagra dar era in aceasi situatie.
Dezamagit am plecat acasa si am inceput iar sa devorez netu.

Am gasit-o pe asta pe langa Satu Mare, la 60 KM de AdyF. Bineinteles ca proprietarul sustinea ca masina e impecabila, cerea 1500 de euro. L-am sunat pe AdyF sa dea o fuga sa vaza daca masinuta asta merita un drum pana acolo.
Baiat de nota 20, a dat o raita, m-a sunat, mi-a confirmat ca e OK si intr-o ora eram in tren in drum spre Baia Mare. Am vazut-o, mi-a placut, am scos-o la 1400 si am luat-o acasa.

Masina este pe carburatie, motor de 1343, 16V, 75 de cai.
Are servo directie, servo frana, ambreaj hidraulic, geamuri electrice, trapa electrica si cam atat ca dotari.
Mi s-a parut o masinuta extrem de stabila, putin rigida care se aseaza frumos la drum, e o placere sa ii asculti motorul intre 4 si 6000 de ture.

Primul lucru: i-am pus GPL, nici nu aveam numere da' aveam GPL-u montat )
Saptamana trecuta i-am schimbat distributia si am ramas placut surprins ca piesele nu sunt scumpe deloc: kitul de distributie (curea, intinzator & pompa de apa) m-a costat 280
Un disc de frana fata e 90 de lei, pivot 50 de lei, sunt si piese mai scumpe dar la general preturile mi se par accesibile.

Acum astept sa vina caldura ca sa pot face acelasi mixaj ca si pe oltici: gaz & benzina pe tr 2.
Pe viitor, un rand de jante pe 15 (4x100), probabil ceva folie pe geamurile din spate, vreau sa o las putin mai jos si voi mai vedea in functie de banuti ce idei imi mai vin



e frumoasa , am vazuto si de aproape , sa o stapanesti sanatos si sa nu uiti de Oltcit si baietii cu Oltcit Cine mai sustine ca oltcitistii si fostii posesori de Oltcit nu sunt persoane non conformiste si mai ales cu gusturi ciudate in ceea ce priveste masinile, iata inca un exemplu. Cum, ma sa nu iei tu Astra F sau Golf si sa iei Honda Civic? Pai Astra si Golful sunt MASINILE, restul sunt imitatii palide.

Daniel, sa o stapanesti sanatos si la cat mai putine incidente in cat mai multi kilometri. Multam de urari,

Pai mai trebe sa schimbam putin peisajul, prea e plina parcarea de Golfuri 3 si Astra F.
Cel mai fain e ca discutiile sunt cam aceleasi ca si cu oxidu:
"se mai gasesc piese?" ; "scumpe domnle piesele" ; "in 2 usi ?" ; "N-ai si tu un portbagaj calumea" ; "de ce nu ti-ai luat un G3 sau Astra ?" si tot asa.
Spiritul de turma este extrem de tare impamantenit in Romania da' nu ma deranjeaza ca deja am experienta acum S-o stapanesti sanatos! Faina jucaria, multi km fara incidente! Totusi, eu nu i-as modifica garda la sol.
Cat despre Astra... Cele mai mizerabile. Superba masinuta, scoate echivalentul a 316 e36 ca performante motor...dar nu ai scapat de carburator, in plus ai si EGR calare pe el
e o placere sa ii asculti motorul intre 4 si 6000 de ture.
merge lejer pana la 8000 E frumoasa masina, sa-o stapanesti sanatos!
Oltcitul il mai ti? S-o stapanesti sanatos! Si sa ai parte de ea, sa ne vedem cu bine la intalniri, de olcitisti far' de oltcit !

Si sper sa ai resurse sa poti tine si oltcitul, doar de duminica si tot e bine.

PS. Mai avem vre-un moderator cu oltcit ? Honda.....indestructibila !
S-o stapanesti sanatos !
mariankzd a scris:.... in plus ai si EGR calare pe el ....


Nu stiu care e faza cu EGR-u, stiu ce e dar nu stiu sa aibe asa ceva.

Oltcitul inca il mai am, nu stiu pentru cat timp da' exista. Ramane de vazut ce-mi rezerva viitorul. Asa ca deocamdata am si oltcit Ce frumoasaaaaa e! Superba! Felicitari! Sa o folosesti sanatos! Sa ne vedem cu bine S-o stapanesti sanatos! Intr-adevar sunt foarte fiabile. Eu in 2 ani si 50.000 km am schimbat 2 bucsi la puntea spate in rest consumabile. Ce consum ai pe gaz? M-ar bate si pe mine gandu Consumul inca nu l-am facut dar banuiesc ca undeva la 10-11 % mixt, in conditiile in care imi ia mai mult sa incalzesc masina si sa curat geamurile decat sa ajung la munca. Mai am cate ceva de butonat pe la carburator si IACV ca pe benzina imi face figuri si abia dupa aceea o sa merg sa-mi reglez GPL-ul pe stand. Dupa aceea o sa-i fac si consumul exact.
In momentul asta IACV-ul il am dezactivat ca-mi face figuri si vad ca fara (pe GPL) imi merge mai bine. IACV-ul l-am avut si anulat (ma rog...i-am astupat conducta pe unde trage aer din carcasa filtrului). La mine oscila relantiul si nu scadea sub 1200 neam. Apoi l-am spalat bine cu motorina si si-a dat drumu. Dar tot mai face figuri cateodata cand pornesc la cald...se tureaza de nebuna vreun minut si dupa ii trece Verifica la ea filtru de aer ... parca papa cam mult
daniel.opr a scris:Multam de urari,

Pai mai trebe sa schimbam putin peisajul, prea e plina parcarea de Golfuri 3 si Astra F.
Cel mai fain e ca discutiile sunt cam aceleasi ca si cu oxidu:
"se mai gasesc piese?" ; "scumpe domnle piesele" ; "in 2 usi ?" ; "N-ai si tu un portbagaj calumea" ; "de ce nu ti-ai luat un G3 sau Astra ?" si tot asa.
Spiritul de turma este extrem de tare impamantenit in Romania da' nu ma deranjeaza ca deja am experienta acum


Ce ai zis tu aci e absolut ce imi spune mie lumea...
"N-ai si tu un portbagaj calumea" ; "de ce nu ti-ai luat un G3 sau Astra ?" si tot asa

Pai are portbagaj mai mare decat la G3 sau astra aia scurta, plus ca mai toate golf 3-urile cu trapa sunt mancate la praguri/aripi fata jos, salut danule.te am felicitat personal dar vreau sa ramana si scris.FELICITARI si nu renunta inca la oltcit. Multam frumos de urari & felicitari. Astept sa vina primavara/vara ca sa pot incepe sa mesteresc la ea O sa revin cu noutati si cu poze proaspete cu prima ocazie. M-au uns la inima anumite remarci precum ca adevaratii oltcitisti sunt nonconformisti pt. ca asa sunt si eu . Iti doresc sa te bucuri de ea si apreciez pe cineva care vede si altceva decat astra si golf3 de care parcarile sunt pline. Salut si sa te bucuri de ea .
Sfat nu umbla la carburator fara un manual
Daca ai nevoie de un sfat te ajut .....Lucrez la dealer Honda E ciudat ca ma gasesc in aceeasi situatie ca si tine. As vrea o masina mai de zi de zi si tot pana in 2500 euro, iar pe net tot asa un Civic am gasit . Ramane de vazut ce fac, oricum am auzit numai de bine de Civic-uri. S-o stapanesti sanatos. Mare atentie la rugina la aripile din spate, eu am luat-o cu tinichigeria deja facuta.

Mi-am tras si jante dar trebe sa le cosmetizez putin:

http://img821.imageshack.us/i/46963058.jpg Cit a costat jantele ? Jantele m-au costat 6,5 bulioane , deocamdata cochetez cu ideea de a la trage o sablare si un vopsit electrostatic costa 4,5 bulioane.... O sa vad pana la urma ce fac.

Este posibil sa am nevoie de un pic de ajutor, stiu ca lichidul de la servodirectie este unul special. Daca cumva ai acces la un catalog cu piese de schimb ti-as ramane profund indatorat. Da revin cu un cod
Pretul este foarte bun , pe !5 caut si eu dar nu am gasit intr-o asa de buna
Modelul tau nu are EGR numai cele dupa 1994 cu injectie Man, ma intereseaza ca si coduri piese de schimb partea de suspensii: bucsaraie, pivoti..etc. Am fost sa caut ceva la un magazin si in catalogul lor nu au gasit decat 2 bucse si ea are mult mai multe.

Multam mult de ajutor. Baga-te pe autokarma,fa-ti cont cu masina si aia iti vor da tot ce ai nevoie.Fata de magazinele(din orasul meu) au preturi imbatabile ! Ca lichid de servo este recomandat numai cel original Honda. Din pacate costa vreo 85 de lei litru la reprezentanta. Multam de ajutor, intradevar preturile sunt bunicele, ca si comparatie eu le-am luat putin mai ieftine de la Motor Mania din Ploiesti dar diferenta nu este foarte mare: 3-4 lei la produs. http://www.unixauto.ro/Unix_TipusVal_Form.aspx
http://www.maximizeronline.com/?action=groups&maker=27&modelgroup=24&cartype=32835

Sigur gasesti aici coduri. Am gasit si aici Cristi, cand o sa iau banutii o sa comand cateva piese pe care nu le-am gasit la MotorMania. Inca o data va multumesc pentru ajutor. Lichidul de servo cod -PSF -(Honda) -
Daca vrei iti aduc eu lichid de servo -pret 20 lei OK, ma intereseaza, dar o sa revin eu cu un mesaj privat cand o sa fiu pregatit Astazi mi-am facut timp pentru jante si le-am cosmetizat putin:



Urmeaza caucioacele Felicitari pentru Hondita

S-o stapanesti sanatos, si sa ai grija de ea. Sa ne tii la curent cum merge pe GPL, cum merge sistemul dual benzina/GPL si cum stai cu consumul.
Imi place cum arata, e cocheta, nu e foarte mare, dar e... simpatica!

Vezi ce "caucioace" iti iei sa aiba acelasi diametru cu cele standard. Banuiesc ca iti place cum e etajata cutia de viteze.

Bravos, sa o stapanesti mult timp de-acum incolo.
Dar ca o curiozitate, daca Hondita tot e clasa mica, daca tot e pe carburator, daca tot e pe cutie manuala, daca tot are GPL, de ce ai ajuns sa renunti la Oltcit? Pentru servo-uri, si dotari? Ce anume te-a decis sa faci upgrade-ul? Multam frumos de urari,

Cauciucurile or sa fie 195/50/R15-iar la diametru sunt putin mai mici decat cele din carte (185/60/R14) foarte foarte putin -0.28%.

Legat de cum am ajuns la modeulul asta - am scris chiar in primul post.

Ce pot sa spun insa acum dupa aproximativ 2500 de km de mers cu ea este ca merita fiecare banut. Ce imi place cel mai tare: servodirectia este ferma la orice viteza: ca bordul imi arata 50 sau 130 km /h volanul se simte la fel. Am mers si cu alte masini iar la unele dintre ele dupa 90 -100km/h imi era teama sa trag de volan, se misca parca prea usor. Chiar daca are servofrana, franarea se face progresiv fara teama de a bloca rotile, tin minte ca la o dacia papuc cu servofrana mi-a fost foarte greu sa ma obisnuiesc cu frana, cum apasam putin, blocam rotile. De asemenea nici astra G-ul lui socramiu parca nu franeaza atat de progresiv.
Masina este destul de joasa: nici nu pot sa spun ca "ma urc" in masina ci ca mai repede "cobor" in masina. Dupa ce m-am acomodat cu honda, cand ma-m urcat in astra G parca ma urcasem la volanul unei dube, atat de inalta mi s-a parut . Nu pot sa spun ca m-am dat foarte tare la ea in curbe dar senzatia de stabilitate pe care mi-a dat-o nici nu se poate compara cu astra sau cu olticiul. Pot sa spun ca iubesc masinuta asta.

Faptul ca are carburator chiar m-a bucurat prin prisma ideii pe care o am mostenita de la Liviu & Titus: Gaz pe tr 1 & benzina pe treapta 2- practic combina economia cu performanta reala a masinii. Cat despre rapoartele cutiei , inca nu pot sa ma pronunt foarte tare: pe benzina nu am mers decat cand am venit de la Baia Mare si atunci abia faceam cunostinta plus ca am venit cu ceva probleme, dupa aceea am mers mai mult pe gaz, o sa va povestesc despre rapoarte dupa ce combin GPL-ul cu benzina, pot insa sa spun ca in tr 5-a la 2000 de ture am aproape 80 km/h , cam 38 km/h la mia de ture.

Daca tot am laudat-o atat, haideti sa spun si defectele: In general au probleme cu rugina la aripi in spate si daca nu se face tinichigeria se intinde si spre praguri. De asemenea, problematic este si sistemul de vacuum, un singur furtunel fisurat poate aduce o multime de probleme, si are multe , multe furtunele.



Oricum, eu sunt extrem de multumit de achizitie, olticiul a avut rolul lui in viata mea, am amintiri extraordinare, prieteni extraordinari pe care cu siguranta nu i-as fi cunoscut daca nu aveam masinuta asta dar timpurile se schimba. Felicitari inca o data, ma bucur pentru achizitia facuta. Ai facut o alegere mai non-conformista, si eu spun ca e o mutare super!!!

Asteptam sa-ti montezi noile jante. Ia-ti pneuri de calitate... si apoi sa vedem pozele cu Hondita
daniel.opr a scris:...pe benzina imi face figuri si abia dupa aceea o sa merg sa-mi reglez GPL-ul pe stand.

Cica unii regleaza si distanta intre electrozii bujiilor dupa combustibilul folosit: http://seekpart24.com/suzuki/sx4-gy-06/1-6-vvt-3/spark-plug-100151.

P.S. S-o stapinesti sanatos ! Multi km cu costuri doar pt consumabile !
Titus a scris:... si eu spun ca e o mutare super!!! ...


Sti ceva ce eu nu stiu ?

Astazi am reusit sa montez si caucioacele, nu sunt extraordinare (AVON ZV3) dar pentru inceput sunt ok, putin cam galagioase dar trebe sa verific undeva presiunea in ele.



Am descoperit si o bucse care trebe sa o schimb, urmeaza in zilele care vin, tot astazi am ajuns la reglajul GPL-ului, urmeaza sa-i fac consumul si sa vad daca a scazut sau nu. frumoase jante sa ai grija de ele si de masina . Ar trebui putin mai lasata S-o stapanesti sanatos bre!
Asta nu-i modelul ala care, daca-i schimbi ceva garnitura la carburici se face de 90 de calutsi? Din pacate nu e bre, urmatoarea generatie :modelul 96-00 parca 1.4 are chestia aia tare : cu 15 lei castigi 15 cai 1 Leu/Cal, asta ar fi fost afacere
Imi place cum arata jucaria.
Se gasesc greu in stare buna?
7thRaven a scris:S-o stapanesti sanatos bre!
Asta nu-i modelul ala care, daca-i schimbi ceva garnitura la carburici se face de 90 de calutsi?


Eu am modelul ala .... numa ca e cu 90 de martoage japoneze din fabrica....
7thRaven a scris:Se gasesc greu in stare buna?


Sa mor daca te inteleg tu cu 5D-ul tau ma intrebi daca EG-urile se gasesc greu in stare buna ????

Depinde cum ai noroc, nici a mea nu e extraordinara, dar in timp sper sa o pun la punct. Pai nu intreb pentru mine, posibil pentru don'soara
Plus ca EG-urile arata genial! Misto masina, are un design destul de futurist nici nu zici ca are mai mult de 10 ani din lateral. "Colturi" rotunjite, triple moderne, jante etc Apropo din lateral zici ca e Peugeot 206, deci se confunda usor cu masinile de generatie noua, dupa 2000. Daca ai aduce si in fata niste imbunatatiri ar fi perfect(parerea mea). Nu imi plac farurile, asta tradeaza anii totusi.

PS: Golful3 e putin sub 2.000E, ford KAaa 1.3 la fel , iar la aceeasi suma 2.000 luai si solenza sau fiat, cu 2500 poate chiar cielo pe GPL. Dar alegera a fost a ta.

Am dat acum edit sa nu se inteleaga ca la banii respectivi(sugerati de mine) iti iei o masina sh tocmai ingrijita, ci o masina de mers cu ea. Ca de ex. am vorbit cu un mos cu o solenza de 7ani cu 35.000km!!! care cerea pe ea 3.000E, iar un tip din Neamt cerea 3700(din care a lasat 300) pe una diesel acum un an pt. ca avea 65.000km
lord_wader a scris:Misto masina, are un design destul de futurist nici nu zici ca are mai mult de 10 ani din lateral. "Colturi" rotunjite, triple moderne, jante etc Apropo din lateral zici ca e Peugeot 206, deci se confunda usor cu masinile de generatie noua, dupa 2000. Daca ai aduce si in fata niste imbunatatiri ar fi perfect(parerea mea). Nu imi plac farurile, asta tradeaza anii totusi.

PS: Golful3 e putin sub 2.000E, ford KAaa 1.3 la fel , iar la aceeasi suma 2.000 luai si solenza sau fiat, cu 2500 poate chiar cielo pe GPL. Dar alegera a fost a ta.

Am dat acum edit sa nu se inteleaga ca la banii respectivi(sugerati de mine) iti iei o masina sh tocmai ingrijita, ci o masina de mers cu ea. Ca de ex. am vorbit cu un mos cu o solenza de 7ani cu 35.000km!!! care cerea pe ea 3.000E, iar un tip din Neamt cerea 3700(din care a lasat 300) pe una diesel acum un an pt. ca avea 65.000km

Nu compara masinile japoneze de pana in 2001 cu cele europene ... e diferenta de la cer pana la pamant....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community