Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

ulei lubrifin cu spuma la doar 550 km

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare,
va cer sfatul in legatura cu uleiul din rapaga mea.. este lubrifin si are doar 550 de cand l-am pus. Nu e mai putin deci nu papa dar am vazut ca are multa spuma alba - deci condens
Ce sa fac, sa-l mai las sau sal schimb? ce ulei recomandati (max 100 lei)
Spuma am vazut-o pe joja Fara suparare, dar puteai citi topic-ul acesta, care era putin mai jos, mai intai:http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=558&start=0.
Regulament
--------------------------------------------------------------------------------
1. Înainte de a deschide un topic nou, verificați dacă nu a mai fost deschis. Dacă există, scrieți în acel topic. Dacă nu există, căutați cel mai potrivit forum pentru mesajele dumneavostră. Puteti găsi informații și topice, folosind motorul de căutare: Căutare .
Mesajele care nu respecta regulamentul vor fi editate sau șterse, iar după caz se poate primi interdicție pe forum. Eu am avut ceva pierderi, si am completat cu ceva ulei de la Luk oil, nu a facut figuri pai uleiul de lukoil este net superior lubrifinului...
desi nu dau vina pe ulei,poate e benzina de vina,si din dansa sa iasa ceva condens...
ia baga tu un wolf sa vezi ce bine merge Urmeaza sfatul lui Iulica:baga-i ulei de calitate.Adica de-ala scump!!!
Si sa vezi atunci schimbare! vezi ca am vazut ceva uleiuri in real ... mobil semisintetic ... aveau si ceva sintetic .. preturi de la 150 lei in sus bidonul de 4 l nu am stat sa ma uit
Si sa vezi atunci schimbare!

O sa ai ferrari
Uleiul lubrifin este ulei Total.
Fata de alte deseuri de pe piata este destul de bun.Spuma este de la condensul din motor.Sau apa in ulei care se evapora la temperatura ridicata. putina pasta de dinti Colgate si scapai de spume in ulei , pe topic este indicatia mea . Da-i nainte elektro ca altii se chinuie cautand iar tu afli scurt si rapid exact ce intrebi . eu am ulei lubrifin de 3400km,am trecut iarna cu el,si merge destul de bine,acum trebuie schimbat,ce ulei imi recomandati?as dori unu sa tina mai multi kilometri,(la mine dupa maxim 1000km se negreste e normal?)ma gandeam la agip,astept parerile voastre.

deceneu32 tu ce ulei folosesti de spui asa convins "un ulei dela scump"(nu te contrazic,dar vreau mai multe detalii)

si ce filtru de ulei recomandati,eu am folosit si dela de import albastru da nu mi-a lasat o impresie buna cu presiunea la ulei,si ultimu a fost de buzau si parca se stingea mai repede becul la ulei?s-a mai intamplat la cineva sau mi s-a parut doar mie.

p.s. nu amestecati diferite marci de uleiuri ca eu asa am distrus un vibrochen, chiar daca sunt ambele 10w 40.

numai bine! Ia de aici: http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=558&start=0
Enrique a scris:
deceneu32 tu ce ulei folosesti de spui asa convins "un ulei dela scump"(nu te contrazic,dar vreau mai multe detalii)


Singurul ulei de care sunt multumit la Oltcit e Motul Turbolight 10w40, luat de la Pupa, 95 ron. Ca fapt divers, Motul e recomandat si de producatorii de motociclete de viteza.
Impreuna cu DanMk20, am testat, in paralel, Mobil 10w40. Nu ne-a placut prea mult. Cu Motul, e altceva.

Ca sa nu fac alt topic: a reusit cineva sa schimbe teava jojei de ulei cu motorul montat pe masina? Da! Eu. Mi-am facut scula potrivita dintr-o inelara si o teava.
Altfel nu se poate (cred).
Succes! La asta m-am gandit si eu. Doar ca nu m-am apucat sa tai chei si sa umblu la joja, pt ca motorul meu are tablele foarte apropiate de joja. La DanMk20, de exemplu, e mai mult spatiu decat la mine. Salut,
Pai tai inelara astfel incat sa-i ramana doar "inelul".
Tai si teava longitudinal (usor excentric), si ii pui doua bucati de platbanda, sudate "in lung".Platbandele le-am "creat" usor trapezoidale astfel incat sa aiba loc "scula" pe "curbura" jojei. A cam fost "inginerie", dar m-am strofocat, nervos si frustrat fiind ca pana si pentru fleacul asta trebuie dat motorul jos la olticanie. Eu nu voiam decat s-o strang ca se slabise si dadea cu ulei pe-acolo grav.
In partea de sus i-am lasat doua degajari in "U" cu marginile drepte sa pot baga orice "fier" lung acolo si sa fac parghie ca lumea, sa pot strange "divais"-ul...
Sa-ti mai povestesc ca l-am chinuit pe "nenea sudoru' ", cam o jumatate de zi?
Nu neg ca i-am injurat putin (mai mult) pe domnii ingineri (care probabil erau morti de beti la ora cand au creat "solutia") care au gandit astfel accesibilitatea la diferite piese ale masinii asteia.
Sa nu uitam de tevile de evacuare, stanga/dreapta care ies din galerii (cele de sub motor) sau de vestitele garnituri/o-ring-uri de la tuburile retur.
Te cam doare mintea...
El de mers, merge OK daca-i "cauti in coarne"(mai ales), dar ca mai trebuie si depanat pare a nu se fi gandit nimeni...
Fara suparare...
Ma miram zilele trecute, c-un prieten, ca se pot schimba lamele stergatoarelor fara sa dai motorul jos...

Multa bafta! N-ai idee cat am injuratat la schimbarea bujiile la Punto ) Scos carcasa filtru aer, scos mufele la injectoare, apoi polizat tubulara sa intre... Majoritatea masinilor au compartimentul motor mic si motoru-ngramadit de te doare capu'. Sa schimbi disttributie la Logan, sa vezi ce fain e...
Io ma gandeam sa tai o inelara si sa sudez un fier curbat si atat. Holenderu' jojei nu se strange ca pivotu', n-am nevoie de cine stie ce forta. Cum crezi. Eu am restrans de vreo trei ori pana n-a mai curs. Si ultima data chiar "m-am intrebuintat serios"...
Referitor la alte masini, sigur ca mai sunt si altele cu accesibilitate dificila, dar nu toate, si nu la toate sistemele/reperele. Plus ca te "zgarii" un pic la maini, dar, de accesat, accesezi pan-la urma "divais"-ul.
Olteanul mi se pare unul dintre cel mai "fara grija de mecanic" concepute, automobile.
Posibil sa ma insel.

Bafta! Vezi Citroen C1 / Peugeot 107. N-ai loc s-arunci un ac
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community