Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GJ 01 EVL
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Deceneu, abtipildele le-am pus pentru ca arata frumos.
Usile au fost imbracate mai demult de catre tatal meu, eu zic ca nu arata urat.
Scaunele nu sunt retapitate, scaunele originale s-au facut praf, si a cumparat niste scaune aproape noi de pe un oltcit care se ducea la fier vechi.
Compartimentul motor este foarte curat, nu stiu de ce zici tu ca este murdar, aproape in fiecare zi il sterg cu carpa.
Aspectul din interior nu este neingrijit, pentru ca se ocupa saptamanal de el, s-a facut asa din cauza soarelui. E data dracu masina asta. GJ-xx-EVL -> EViL. Fisele alea sunt moi cand le indoi sau sunt tari -> opun rezistenta!? Fisele de la bujii sunt originalele din fabrica, sunt de urziceni si sunt tari si foarte bune. Daca sunt tari stii unde le este locul? Raspund eu , la gunoi . Recomandate din cate stiu sunt cele siliconice ...
Cristi , apropo , Deceneu n-a intrat pe forumu' tau , a intrat pe topicu' tau . Sau thread , tot unitati de masura
Pentru ca tot esti junior , ca mine si inca cativa pe aici de altfel , motorul nu il stergi cu carpa ...... carpa aia crezi ca ii reda alta functionare ?
Poate nu iti vine vro idee sa-l speli cu jetu' de apa ...
Majoritatea componentelor se spala cu benzina , sau cu motorina , oricum, se aplica doar pentru elementele ce tin de functionare (pompa de benzina de exemplu ) .
Multi ma injura , ca la a mea de cand am postat ultima oara doar i-am indreptat hayonul si am facut instalatia pe spate , + niste joaca la contra-aripi cu grund si fopsea pe fata .... Si dau lectii la altii , oricum , cred ca iti vor prinde niste sfaturi , ca ai nevoie ... 1.Cristii,repeta dupa mine:''ABTIBILD''!!!
2.Usile nu sunt urite,sunt groaznice,kitsch etc.Rau a facut tatal tau ca si-a batut joc de ele cu materialul ala de fata de masa.
3.Scaunele au fost retapitate pe Oltcitul care a ajuns la fier vechi.Lipseste broderia originala si vipusca laterala.Materialul tau este cumparat din comert.Nu s-a folosit asa ceva la Oltcit.Mai invata!
Uite broderia si vipusca pe masina mea:

4.Dupa tine,ala e compartiment motor curat?Ia fii atent aici:
gyorgyoda, fisele nu sunt asa tari, dar nici moi nu sunt.
Sunt perfect bune
denis94, cum spui tu, a intrat pe topicu meu.
Motorul de fiecare data, ori il sterg cu carpa inmuiata in benzina sau in motorina, ori il spal cu furtunul si acopar delcoul.
deceneu, spre fericirea ta abtibild
O sa ii spun sa dea materialul ala jos, dar nu cred ca o sa vrea
Tatal meu nu si-a batut joc de interiorul masinii, a vrut doar sa il infrumuseteze.
La vremea aia prin 2001, cand l-a pus arata frumos.
O sa ii fac poze si la broderia originala sa te convingi odata ca nu au fost retapitate.
Eu cred ca, compartimentul motor la mine fata de alte oltcituri este foarte curat.
Stiu eu un oltcit trs, de ii aduni malul de ulei de la motor cu pumnul. Astazi am spalat olteanul.
Arata bestial
O sa vina si imaginile. daca nu ai "spalat" si interiorul ala ...degeaba ... hotaraste-te ce culoare il vrei maro sau gri ca nu imi pot da seama .. si amandoua nu se pupa Lancer, pe de o parte ai mare dreptate.
Dar acum nu mai stau sa spal interiorul care este facut praf.
In vara asta o sa il schimb.
Tu de care zici sa pun: cognac, albastru, jerse uni(verde) sau gri?
Eventual imi poti face si mie rost de un interior de pe un oltcit din craiova? de ce sa te limitezi la cele standard?
interiorul il poti face cum doresti unele elemente se imbraca in vinilin ... altele se vopsesc

daca vrei un interior din cele standard excluzi albastru din start .. nu se prea pupa cu, culoarea masinii .. recomandabil ar fi verde sau cognac.. niste elemente .. de cognac .. parca sa zic ca mai am din interiorul de pe fosta masina ..nu prea multe pt ca si ala a fost jumate modificat din start dar cred ca mai am ceva.. Cred ca pana la urma o sa il schimb si o sa il fac tot gri.
Am gasit un oltcit club din 83 cu interior cognac, dar cum ai spus si tu, nu prea se pupa cu culoarea masinii, si atunci nu il mai iau. citeste cu atentie ... eu am scris ca ALBASTRUL nu se pupa cu verde .. in rest toate celelte da ..inclusiv cognac si gri (din punctul meu de vedere cognacul chiar mai bine ca griul), asa mai e si interiorul maro (nu cognac ci variata romaneasca a lui) .. DAR recomandabil ar fi interiorul verde ... Cam greu de gasit interior verde .
La mine in motru sunt 15 oltcit-uri, si din toate, unul singur are interior verde, si ala cu bordul crapat .
Nu prea imi place interiorul cognac cu, culoarea verde metalizat.
Mai bine ii pun interior gri, cum a avut si pana acum eo am interior verde dar nul dau Stiu.
Am vazut oltcit-ul. pai poti sa il faci ce culoare vrei : cativa metrii de vinilin si ceva prenadez ... 3-4 spray-uri de vopsea, putina indemanare , si cam gata ... cu scaunele daca nu gasesti huse la culoare ..cauti material in culoare si faci huse pe comanda sau refaci tapiteria .. e simplu dar cere ceva indemanare si timp

al meu cel putin asa e facut ... vinilin gri ...cu spray gri-olive .. poze am ceva de cand am schimbat scaunele daca e o sa iti arat:) Eu l-as face si acuma, cum spui tu.
Darrrrr, nu vrea bunica-miu, si daca nu vrea el, o sa caut un interior gri si o sa il schimb.
Asta este singura alternativa care imi ramane. cum vrei .. oricum la ala verde care ziceai daca singurul defect e bordul crapat alternativa ar fi sa imbraci decat bordul ...dar inainte cauta vinilin in nuanta originala:) .. oricum destul de greu si cu destui de multi bani o sa gasesti un bord necrapat ..indiferent de culoare

si oricum daca ramai la gri nu trebuie sa iei tot interiorul .. iei decat ce iti trebuie la al tau bord, fete de usi, cam atat la prima strigare din ce am vazut Eu fac cum pot, nu fac cum vreau, ca daca ar fi masina mea, ti-as fi urmat sfatul cu placere.
Cand m-am referit la oltcit-ul ala cu interior verde, nu m-am referit ca o sa ii i-au interiorul, ci doar ca este un oltcit in motru cu interior verde care nu este de vanzare.
Iti spun eu ca gasesc un bord necrapat si cu bani putini.
Stiu eu o gramada de oltcit-uri de prin garaje, care stau acolo de ani buni, si au interiorul ca nou.
Tot la gri o sa raman, deoarece mie imi place aspectul original, si daca a iesit din fabrica cu interiorul gri, tot interior gri o sa ii pun.
Eu vreau tot interiorul, pentru ca asta al lui este facut praf
Daca mai erau cateva parti bune din el, nu il schimbam pe tot Uite, ca trecu timpul, si uitai sa-i mai fac poze la broderia originala.
Dar, o sa ii fac.
Acum sunt in cautare de un interior in stare buna. Astazi, i-am montat la oltean niste burdufuri de caldura aproape noi, luate de la rematul de langa constanta. mai bine ai renunta la tampeniile de burdufe din burete cu aluminiu dezvantajele nu prea are rost sa ti le spun ..cauta si tu si vei vedea ... cauta unele de admisie de saviem mai bine si alea de saviem, la ce sa le pun?
sa imi miroase a cauciuc incins, in masina?
mai bine raman la astea
bunica-miu tot din astea a avut si inainte, si nu avea probleme, si nici nu are Eu am burdufuri de saviem pe masina inca dinainte sa stiu ca sunt de saviem ) (sunt puse de taica-miu de vreo 10 ani de zile) si crede-ma ca nici macar o data nu a mirosit a cauciuc incins in masina.
Si cum spune si lancer, sunt mult mai bune decat alea clasice de burete. Nu mai pierzi nici un pic de caldura.
Sa-ti dau un exemplu: eu sunt obisnuit sa tin mana dreapta pe schimbatorul de viteze, si asta iarna dupa vreo 10km de mers cu masina, nu mai puteam sa tin mana pe schimbator pentru ca deja aerul cald frigea de-a dreptul.
Deci, fa bine si cauta niste burdufuri din astea si n-o sa-ti para rau! + mai ai nevoie sa umbli cateodata pe la motor ..te incurca burduful ...vrei sa il scoti si face scurt cu electromotorul asa ca de fiecare data trebuie scoasa si borna de la baterie ... o operatiune inutila pe care atunci cand umbli de exemplu la etrierii de frana nu o faci

in alta ordine de idei ..cele de saviem nu miroase a cauciuc de nici o culoare ... dar sa vezi ce frumos miros alea daca ai o mica pierdere de ulei (de altfel inevitabila) sau iti scapa benzina si se imbiba buretele + sa vezi ce estetice sunt dupa ce le scoti de 2-3 ori si se indoaie tabla aia de aluminiu apoi se rupe

dar fiecare cum il taie capul Lancer, de mult timp caut burdufele acelea de Saviem dar inca nu am reusit sa fac rost de ele. Stii tu de unde le pot procura? Stiu ca sunt in doua variante: unele mai scurte si care nu se prea potrivesc la Oltcit si altele mai lungi numai bune . La magazinele cu piese pt camioane. Da un Search piese saviem. jimmy, eu stiam de la cativa oameni, ca daca pui burdufuri de saviem, miroase a cauciuc incins in masina
o sa caut si burdufuri de saviem, dar deocamdata cele de burete sunt pe masina lu' bunica-miu, si daca lui ii place cum functioneaza, nu are rost sa le mai dau jos
lancer, am patit faze din astea cand trebuia sa umblu la motor, si am distrus vreo doua seturi de burdufuri, dar de, daca n-am gasit pe timpul ala de saviem, cumparam si eu de care se gasea.
nu am patit niciodata sa imi picure carburant sau ulei in burdufele de caldura, pentru ca nu a avut pierderi. Nici n-are pe unde sa picure benzina in burdufe iar daca, ipotetic, ar curge sti ce s-ar intampla? Ulei - aceeasi poveste: nu picura ci se scurge in tavitele de sub galeriile de evacuare de la capacele de culbutori, se arde iar gazul rezultat e aspirat de ventilator prin intermediul canalizatiilor de caldura, respectiv burdufe. ok, am inteles (normal ca stiu ..a patit-o taicameo prin '92 din cauza furtunelor proaste care se gaseau atunci, si eu ca am curat carburatorul dupa un drum mai lung, am uitat sa pun furtunele de benzina in graba, galeriile incinse, am dat la automat si a facut balc...noroc ca aveam stingatorul la indemana asa ca nici macar firele electrice nu au apucat sa se topeasca prea rau) cu benzina se mai intampla nu sa picure dar sa iti mai arunce pe ele pe la probe ... o singura data am patit-o si aveam burdufe normale ...o luna mi-a tot venit miros de benzina ... cat despre uleiul din tavite ... gazele alea arse mai au in ele si vapori de ulei care se impregneaza in burete ... si mirosul iar persista mult timp dupa ce ai eliminat pierderea

ultima data am cumparat burdufe de saviem de la un magazin auto care nu era specializat numai pe camioane ... vreo30 - 40 de lei amandoua daca nu ma inseala memoria ... oricum aducea la comanda de undeva din zona brasovului lancer, burdufele se gasesc si pe saviem-urile date la fier vechi
nu trebuie decat sa cauti
cam atat costa burdufurile 40 de lei ambele
bunica-miu nu are nici o pierdere, asa ca nu imi fac griji.
burdufele astea din burete o sa ramana, pentru ca daca functioneaza corect, la ce sa le mai dau jos. Am gasit un CLUB 12 TRS OLTCIT, cu 22.000 de kilometri reali, ca nou
Sa il cumpar? Faci cum crezi ca-i mai bine... Deci, sa dau mai multe detalii.
Anul de fabricatie, este cred eu 1994.
Masina, nu prezinta urme de zgarieturi, sau lovituri.
Nu a fost niciodata implicata in accidente.
Culoarea este visiniu, mai deschis.
Interiorul este asemanator cu interiorul cognac, deci este copiat dupa cognac de catre romani.
Are tot original pe ea.
Este la al doilea proprietar.
Toata viata ei a fost tinuta in garaj.
S-a rulat cu ea decat foarte putin. fa-i si niste poze s-o vedem si noi cum iti dai seama ca e 94' ? Daca este Oltcit Club 12 TRS -> sigur este din 1993, daca este Oltena Club 12 TRS -> sigur este din 1994.
Poate o fi dat jos vreo oglinda retrovizoare laterala sau vreun plastic...
Cristii a scris:Deci, sa dau mai multe detalii.
Anul de fabricatie, este cred eu 1994.
Masina, nu prezinta urme de zgarieturi, sau lovituri.
Nu a fost niciodata implicata in accidente.
Culoarea este visiniu, mai deschis.
Interiorul este asemanator cu interiorul cognac, deci este copiat dupa cognac de catre romani.
Are tot original pe ea.
Este la al doilea proprietar.
Toata viata ei a fost tinuta in garaj.
S-a rulat cu ea decat foarte putin.


Tu chiar speri sa iei bacul fara spaga scriind in halul asta?

Revin cu intrebarea obsesiva: despre ce scrii tu pe topicul asta? Daca este despre o masina anume, scrie despre ea. Daca este despre cai verzi (sau visinii, dupa caz), cred ca ar trebui mutat topicul undeva pe la cafenea, diverse, etc. Daca lipesc pe un volkswagen emblema de la Dacia asta inseamna ca e Dacie?
Tot ce zboara nu se si mananca...... Tu mananci masini...?
Scuze! Dar nu m-am putut abtine!

De fapt era: ,, Nu tot ce zboara se mananca." jimmy, daca mai apuc vreodata sa o vad.
rabbitdani, am precizat si eu
si in anul 1994, s-a produs club 11 rl oltcit, si club 12 trs oltcit.
Am un vecin care are un club 11 rl oltcit de culoare visinie, deci este adevarat ca s-au produs.
gyorgyoda, exista club 12 trs oltena, fabricat si in anul 1996.
cristi_s, am scris despre masina, ca poate o sa o cumpar si o sa modific si numele topicului. sa nu mai spui niciodata, ca ai luat-o pe urmele mele cu off topicul cristii anul fabricatiei e unu ..anul cand iese pe poarta fabricii, ajunge la proprietar si e inmatriculata poate sa fie altul .... si ultimul oltcit (oltena de fapt sau rodae ..ca deja aveau stema de rodae nici de oltena nu mai era) a fost fabricat in 1995
ca a ajuns la proprietar in 1996 e alta mancare de peste lancer, ai dreptate
chestia asta chiar nu o stiam
mersi pentru sfat
Cristii a scris:lancer, burdufele se gasesc si pe saviem-urile date la fier vechi


Fals! Burdufe se aspiratie de Saviem se mai gasesc la magazinele cu piese pt camioane.
gyorgyoda a scris:Daca este Oltcit Club 12 TRS -> sigur este din 1993, daca este Oltena Club 12 TRS -> sigur este din 1994.
Poate o fi dat jos vreo oglinda retrovizoare laterala sau vreun plastic...

Iar scrii tampenii? TRS-uri s-au fabricat si in '88, pt export, cine a avut banuti de spaga si cunostinte in uzina s-a ales cu TRS in loc de RT / RM. Un vecin de-al meu a avut un TRS fabricat in '91.
Da-ti 2 palme. Ai zis bine ca se fabricau pentru export, si tocmai de aceea se numeau Citroen Axel 12 TRS. Cum ai zis si tu poate unii au reusit sa sustraga cateva bucati dar asta e treaba lor. Insa pe piata interna, 12 TRS-urile au aparut de abia in anul 1993.
b28kft a scris:Un vecin de-al meu a avut un TRS fabricat in '91.

Deci, la tine '91 inseamna '93... Sper sa nu dai BAC-ul la matematica.
Cat despre Axel, te cam inseli, ca de obicei. S-au exportat atat sub denumirea Citroen Axel, cat si sub denumirea Oltcit Club - exemplu clar, un coleg de-al tatalui meu, care si-a adus un Club 11R din Dresda.
Oricum, in ceea ce te priveste, nimic nu ma mai mira. Nene hai sa ne intelegem.

12 TRS a aparut pentru prima oara la Salonul Auto de la Paris in anul 1984 sub egida Citroen si sub denumirea de Axel 12 TRS. Si au fost fabricate cu majoritate de piese frantuzesti. La noi, pentru prima oara s-au vandut 12 TRS-urile s-au vandut incepand cu anul 1993 sub denumirea de Oltcit Club 12 TRS, un an mai tarziu si-a schimbat denumirea in Oltena 12 TRS, si au fost fabricate cu piese exclusiv romanesti.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community