Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Une véritable Citroën Axel 12 TRS
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Mno... dupa ce am incercat multe pot spune cu AGU, mi-am dat seama ca Oltcitul in momentul de fata este pe "terminate" si e ultima strigare la piese.... asa ca decat sa ma chinui cu ala... si sa nu raman cu nimic bun peste cativa ani, am zis hai sa incerc sa fac unul nou si original... cu care o sa ma pot mandri in fiecare duminica insorita In afara de asta, intotdeauna mi-am dorit sa am si eu o masina noua, dar veche, si cum lucrul asta parea cam imposibil, am zis macar sa incerc sa-l fac posibil... sa am si eu posibilitatea, la fel cum voi multi ati avut sa ma plimb cu un Oltcit nou, decat cu unul obosit...
Asa ca sa incepem....
Caroseria, noua nouta, la oriigne a avut toate anexele.... dar mentalitatile bolnave au facut ca ea sa ramana "goala", asa ca am facut rost de anexele ei... Capota, aripile fata, haionul si usa dreapta sunt din cele gri, care au fost si tratate chimic... usa de la sofer e si ea de fabrica dar ne-tratata chimic in baile acelea speciale.... Asta e acum... o voi umple de ceara sa ma asigur ca nu-i bai cu dansa...
Ceva poze...
Masina este acum la vopsit.... va fi vopsita argintiu (nuanta originala)... dupa care umpluta de ceara...











vor urma, pe parcursul montarii.. poze... lalala
Stie cineva la CITROEN AXEL 12 TRS, veneau usile, partea de sus negru, si pe caroserie, in dreptul lor, la fel?
Bandourile cum le pot prinde in asa fel incat daca le dau jos sa nu se vada nimic? banda dublu adeziva?

Cu AGU sa vad ce voi face.... ori ii voi face recarosare cu caroseria asta, legislativ vorbind, ori voi repune pe sosele fostul Oltcit al lui unchimiu.... Eu mi-as dori un special, pentru mersul zilnic..... avantajele sunt maricele cu el... ramane de vazut. TOATA STIMA CRISTIANE!
Mult succes! parca era "un veritable"
pe mine ma roade si invidia pentru tabla,dar si faptul ca va fi o veritabila copie Nu pot decat sa-ti urez multa bafta!!! tot respectu pt tine si pt ceea ce faci
iulicuta2000 a scris:parca era "un veritable"

In franceza,mi se pare,e de genul feminin:''une veritable''. :wink:Sa ne explice Cristi,ca a facut scoala in Belgia!!

Cristi,felicitari!Succes in noul tau proiect.Cu vechea caroserie ce-ai de gand?
Foarte interesant cum ai prins caroseria pe rolele alea.Ai gaurit traversa?In spate cum sunt fixate? Foarte interesant ce incerci tu sa faci, iti urez multa bafta. Iar in privinta bandourilor te rog sa scrii aici la ce solutie ai ajuns si daca tin, pentru ca pe mine ma roade treaba asta de multa vreme. Original,original,dar bandourile alea sunt o mare porcarie. Porcarie sau nu, asa a fost, in original, Citronada Axel.
Anyway,

Felicitari nea Dumitre !!! Bravos Cristiane....abia astept sa il vad gata echipat si sa ne spui cum merge....toti utilizatorii cred ca sunt curiosi...bafta Fa-o repede! Abia astept sa vin la lansare. iulicuta, citroen e luat ca si feminin, si de acolo "une"...
Coaja e intradevar ceva.. rar.. si ma gandeam prima oara sa o conserv asa.. dar mi-am dat seama ca ar fii mult mai folositoare si frumoasa in forma unui Citroen Axel nou si cum tot incepusem eu sa colectez piese frantuzesti si de fabricatie straineza.... am zis de ce nu... O sa o umplu cat pot de ceara.... sa fiu sigur ca o sa ma tina ceva.. si sper sa nu vada ce e aia ploaie.. vreodata
Cu bandourile, mai intai sa gasesc unele noi sau impecabile... si dupa sa vad... jantele le am pe cele de la banditu, care vor fi indreptate si revopsite.. cauciucurile sa vad cum le aduc din francia... am gasit unel la un pret... 180 euro toate 4 sau 5... noi noute... dimensiunea din carte...
Ce pot sa zic... sunt nerabdator si eu sa vad cum iese coaja.. le-am zis baietilor sa o faca asa... ca pe un model dar na.... sper sa nu mearga pe princiupiul "e olsit domne..... il gazam si noi aici repede". Ba chiar m-au uimit.. ca au inceput, pe dedesubt ce e de facut, cand eu nu-i zisesem decat de vopsire
Piese.. din fericire am gasit si chedere.... dar vor mai fii care vor trebui refacute din pacate Super tare ! Nea Dumitre, vezi sa ti-o terosoneze. are din fabrica, fara sa exagerez vreo 5 mm de smac pe ea, doar era pentru studiu ddactic 5 pare dar real sunt vreo 2 maxim si decat pe podele....dar sunt multe table doar vopsite.... Cristi, daca executi o lucrare de restaurare, fa-o ca la carte. Nu te zgarci la materiale, fiindca rezultatul final va fi unul pozitiv sau negativ in functie de seriozitatea cu care s-a lucrat.
gyorgyoda a scris:... fa-o ca la carte. Nu te zgarci la materiale....

Frumos spus. Dar depinde de posibilitati.
Hm! Ce-ar fi sa il ajutam si noi? Uite cum facem.
Eu ofer mana de lucru la asamblare, deoarece imi place foarte mult partea aceasta si, pe de alta parte, va fi o experienta extrem de placuta si de neuitat pentru mine, in care voi avea ocazia de a cunoaste noi oameni; astfel voi avea de invatat o multime de lucruri noi de care nu am habar.

Ce ziceti..!? Sunteti de acord? daaa...hai sa il ajutam cu bani, cu materiale...ca sa ne scoatem ochii dupa aia, si sa ne scuipam intre noi...daca se intampla ceva cu masina, sau mai stiu eu ce. Tineti minte ce tziganeala a iesit cand s-au strans bani pentru un oltcit? Daca nu...cautati pe forum

cat despre montat/asamblat...eu unul nu as lasa pe NIMENI sa se apropie de masina. Daca ii zgarii masina omului, sau o lovesti din greseala...iti dai seama ce iese?

terminati cu sfaturile gratis...
omul a investit o gramada de bani, si o sa investeasca la fel...si lucrarea o sa fie pe masura investitiei nu cred sa fie de acord Cristian ....celk putin dupa atata munca de unul singur nici eu nu as lasa pe nimeni sa faca ceva.E placerea lui... Intradevar, e placerea mea cea mai mare, inca de la 10 ani acum cand e cel mai frumos... o sa-mi fie mai mare dragul....
Cu ajutorul, daca va fi necesar, nu voi ezita sa ma adresez celor potriviti, (merci Plumber, gyorgyoda, voi tine cont!)
Este intradevar vorba de ceva piese... dar in primul rand pasiune si dorinta.
Ce pot sa spun, va multumesc mult pentru sustinere, eu sper din ce in ce mai mult ca va iesii ceva foarte foarte frumos
Acum mi-am dat si eu seama, ca vor mai fi portiuni unde voi intervenii cu teroson (podea spate, traverse....). Am inceput sa descopar si ceva diferente de design pot spune intre AXEL si OLTCIT.... pe care le voi evidentia dupa vopsire Cu placere Nea Dumitre!
Pentru mine, pasiunea pentru Oltcit a inceput de la varsta de 3 ani (va voi povesti cu o alta ocazie). hai ma nu ne mai aburi,la 3 ani faceai de zor pe tine,si acum vad ca la fel faci,doar ca si treaba mare...

eu mai stiu o chestie...si o spun fara sa se supere cristian pe mine,ajuti un om care chiar are nevoie,ori cati bani a bagat cristi in piese frantuzesti pana acum?o carca...pe unu sarac nu-l ajuta nimeni,ca vorba aia ban la ban si paduche la paduche trage...cand o fi colo cu masina cu 99% terminata si nu gaseste suruburi la barele de torsiune sau mai stiu eu ce atunci da,dar pana atunci are toate posibilitatile sa se descurce si singurel zic! Ma rog..., ziceam si eu....
E destul de usor sa fi asa intransigent si sa ai impresia ca nu ai nevoie de ajutorul nimanui. Gyorgyoda s-a gandit probabil ca e destul de dificil sa montezi singur motorul de exemplu. Sau usile, sau hayonul. Sau ca e mai simplu cand iti da cineva la mana ce iti trebuie in pozitii incomode.
Ca doar nu o sa-mi spuneti ca are Cristian si vreo linie de montaj. poti sa-mi spui te rog ce chedera ai gasit si unde?
ca as cam avea si eu nevoie de destul de multe. Haion niko ploiesti,
capota turda- bucuresti srcautopiese.ro
aaa, custodele le aveam noi.... de la parbriz il aveam cu parbrizu fr, aa, luneta, craiova.
cele de la usi, le-am luat ultimele de la un fost magazin din iasi Si suruburile, m-am muncit vreo 2 ore in forma bruta desigur, doar curatate.....
Urmeaza ceva zeama de zinc si primaruite, vopsite si lacuite.
Ii multumesc prin aceasta cale si lui AdyAero, Ghita I fiind donatorul suruburilor





La aripile fata, jos, in spatele rotilor, vin suruburi cu saiba mare, la cele de dupa usa? eu asa tin minte,si sus si jos...
vezi ca suruburile alea din fabrica vin cadmiate...dupa ce le-ai maltratat matale s-ar putea sa rugineasca mult mai repede...daca tot le-ai curatat cauta pe cineva care face cadmiere...si or sa stea suruburile ca noi muuulta vreme,mult mai mult decat daca le dai cu zinc si vopsea Sau zincare prin electroliza, sau fosfatare(dar dupa aia raman negre); si pentru randament strangi toate suruburile/saibele/piulitele si mergi cu toate odata Bravo mai baiete!!! Iese aur din mainile tale.

P.S.: Slava Domnului! Am primit tot ceea ce mi-am dorit mai mult. Iar faptul ca mi-am oferit ajutorul a fost un gest de prietenie deoarece amandoi avem aceeasi pasiune, iar ceea ce faci tu acum ma gandeam si eu de ceva vreme, dar inca nu e timpul pentru asa ceva. Deci nu urmaresc nici un fel de castig material (de fiecare data cand am ajutat pe cineva a fost doar pura omenie), ci doar sa te cunosc pe tine si pe altii mult mai bine, sa creasca increderea unii in ceilalti.

Dar vad ca am fost prost inteles si pentru asta imi pare foarte rau. daca mi.ati putea spune si unde gasesc pe cneva de face tratamente de genul, ar fii super.... restul suruburilor oricum le vroiam galvanizate.... la astea ma gandisem doar la zinc si vopsea.... aia le si curata? si un pret aproximativ ar fii super. ms mult http://www.prodmetcom.ro/index.php?p=home
Normal, inainte de zincare piesele se decapeaza (rugina, mizerii si grasimi), Hm, interesanti, sa-i sun sa vad daca se ocupa si de cadminari...
Intre timp am dat ceva detalii vopsitorului despre detaliile axelului
Cunoaste cineva pe cineva cu un Citroen Axel 12 trs ? Legislativ ma intereseaza.. am avut eu in posesie unu,l-am ciuremat de mult Cine ma ajuta si pe mine va rog cu o informatie foarte necesara ?
Ce mama dracu de culoare e asta si ce cod are?

1.

2.



3.


4.




In manualul citroen, apare codul EVE care este un "gris perle" cum e caroseria mea acum, si mai apare un EPT care este un "bleu romantique" care m-ar interesa/tenta pe mine cel mai mult.. dar nu stiu exact care e eu as vrea sa fac masina ca la numarul 1/2/3, care cred eu.. ca e bleu romantique.. voi ce stiti, cum stiti?
Deasemenea nr.4 este o nuanta superba... dar din nou, ce cacat de cod/culoare e? Cristi poza 3 e Bleu Magnetic toata ziua la fel cum e Ghita II sau Pap al meu.
Eu zic sa mergi la laborator de vopsea ca la in Bucale este destule si le zici vreau vopsea de asta cu numele asta si este pe paleta de la ..... Vopsitorul mi-a zis ca nu-l are pe paleta, bleu magnetique asta.. Ghita II are codul de culoare EVE si este la fel ca si caroseria mea... gris perle dupa spusele manualului citronel.
Apropo, si cu jantele..... alea cum dracu sunt? Buzele, miezul si striatiile alea luciu metalic peste care lac..... sau cum naiba? nu este cumva culoarea de pe rl-ul meu de piese?

http://imageshack.us/photo/my-images/444/dc060901001.jpg/

nu stiu ce cod este dar daca a fost vreodata trecut pe caroserie spune-mi unde sa ma uit, inca e vopseaua originala pe ea poate te ajuta.. Nup, e tot cum e caroseria in primele poze, EVE gris perle... am cautat ceva pe net.. si gs-ul ar fi avut acel bleu romantique in ultimii ani de fabricatie si apare si in gama de culori folosita de citroen intre anii 83' 90' parca...
Daca e cea ca de pe GS, e una superba Eu am vrut sa il vopsesc pe Ghita II dupa ce l-am luat, am fost la un magazin de vopsea auto din Crangasi, avea un paletar foarte bogat, mi-a gasit culoarea in el comparand cu plafonul. Din pacate e o vopsea speciala care se da in termen de 5 zile dupa preparare, altfel se strica, asa mi-a zis nenea de la magazin. O sa caut codul culorii, trebuie sa il mai am scris pe undeva.
Acum si asta e cu dus si intors, masina era din 1994, timp suficient ca vopseaua originala sa isi schimbe culoarea din fabrica.
Eu zic sa te duci sa iti alegi o nuanta cat mai apropiata de ce vrei tu, decat sa alergi dupa culoarea cea mai apropiata. Oricum in talon o sa ai trecut trept bleu sau gris, in functie de imaginatia astora de la RAR, poate doar in carte sa iti apara culoarea exacta. o sa-i apara in talon albastru sau gri Nu o vreau la nuanta.. ca sa zic asa... o vreau dupa cod.. dar vreau sa aflu ce coduri au culorile alea..... sau mai degreaba, sa vad ce culoare e bleu-romantique ala.. oricum, la taicamiu masina e neagra si in talon e gri parca... deci mi se cam rupe de faza cu talonu'... Daca nu ma insel eu cred ca am niste suruburi care arata foarte bine de la Oltcitul asta:

Le caut, le fac o poza si imi spui daca iti trebuie. Ar fi super
Gizz, are doar 13.000 km?
Ar fi superbe niste suruburi ok... de la orice, de oriunde... Ornamentele de pe haion, cele negre, cum se prezinta?Deasemenea, chestiile alea de cauciuc de sub ornamente.. de stau in compartimentul portbagajului acolo.. pana in cheder.. atarna asa... m-ar interesa, cat si butucul cu care deschizi portbagajul, chestia aia neagra in care intra butucul cu cheie, daca e in stare impecabila.... Acele din bord.. ai putea sa le dai separat? Hm... si ce-ar mai fii, aaa, isonorizarea fonica/termica de pe panoul ignifug.. crezi ca ai putea sa o scoti in asa fel incat sa o pot re-lipi?
M-ar interesa pentru chestia pe care urmeaza sa o iau, o sa-i fac topic in curand, flapsurile de la bari, fata/spate cat si oglinzile retrovizoare daca sunt din cele reglabile din exterior... Mașina nu mai este de multă vreme. Am povestit eu despre ea pe aici. Motorul este acum pe mașina mea și mi-am oprit de rezerva cam tot ce se putea demonta. Cred că rezolvăm cu flapsurile dar restul nu mai sunt. In cazul in care nu va iesii ce vreau eu, o fac amfibie






Ce e ala, silicon obisnuit, sanitar? sau mastic? Mastic pensulabil, aplicat cu degetul peste care s-a dat cu teroson peste care s-a dat cu o chestie care era si isonorizant si teroson peste care urmeaza o vopsea ca sa arate si frumos...
http://www.hbbody.ro/produse.php?supID=1&ctgID=5&ofID=0&dID=59&lng=ro Ala mi se pare ca in timp o sa crape asa am dat si eu pe la lonjeroane si a crapat Ce se mai aude cu proiectul?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community