Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme pornire. Nu sta motorul la relanti.

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Sal ....Am pornit masina dupa trei luni si ceva a luat-o la a treia sau a patra cheie dar nu sta la relanti si imi da mici rateuri in turatii cand turez.. ce poate sa aiba?Dupa treaba asta nu a mai luat-o sub nici o forma.. carb infundat, probabil innecata, scoate bujiile si curatale/schimbale daca poti, si la carb macar capacul scoate-l s-ar putea sa gasesti o tona de impuritati pe fundul cnc-ului curatal cu propria benzina si peurma sufla-i jiglerele si orificiile din fundul cnc-ului, pune totul la loc si da-i cheie cu soc si atat, si lasa-l sa sse incalzeasca ca n-a mers de mult, nu-i bmw. Aia da.
In orice caz ,BMW nu este.
S-ar putea sa ai jiclorul de relanti infundat, sau s-ar putea sa ai m-ai multe.
Cel mai bine e sa faci cum a spus rabbitdani.
Si eu m-am confruntat cu chestii din astea la un oltcit nepornit de ceva vreme.
Succes. . Sau cel mai usor, ii dai jos gatu' de lebada de vine in carcasa filtrului de aer, ii dai ceva ture cum ii place lui, si ii astupi cu palma gatul carburatorului pana da sa moara (trebuie sa ii tragi putin de tot socul ca altfel nu poti acoperi 100%). Dupa pune-i nescai bujii noi daca se poate, daca nu, arse, curatate bine de tot cu smirghel pe electrod si facuta distanta cu ajutorul lerei. e blocat cuiul pontou....
da-i jos capacul de la carburator, si verifica sa nu fie blocat cuiul pontou.
bewulf a scris:nu sta la relanti ...
Electrovalva functioneaza ??? Am un vecin la mine la bloc, care asa desfunda carburatorul.
Scoate cotul de la carburator, il tureaza si dupaia acopera cu mana.
Dar nu intotdeauna merge asa.
Cristii a scris:Am un vecin la mine la bloc, care asa desfunda carburatorul.
Scoate cotul de la carburator, il tureaza si dupaia acopera cu mana.
Dar nu intotdeauna merge asa.


Dumitru Cristian a scris:Sau cel mai usor, ii dai jos gatu' de lebada de vine in carcasa filtrului de aer, ii dai ceva ture cum ii place lui, si ii astupi cu palma gatul carburatorului pana da sa moara (trebuie sa ii tragi putin de tot socul ca altfel nu poti acoperi 100%).
La fel!! Cu palma se desfunda doar pe moment...cel mai bine il dai jos de pe masina, scoti jiglerele(faci o schema sa stii unde sa le pui la loc la final in cazul in care marimile difera de cele din manual ) si il speli bine si sufli la compresor (prin spalat ma refer la circuite nu la exterior), pui totul la loc si eventual schimbi si bujiile... ... tot vreun gunoi pe camera 1 a fost (ca nu ai reusit desfundarea cu palma asta depinde si de cine o face ..)... mersul ala fortat a facut totusi sa se desfunde desi chiar asa fortat nu avea rost ... mergea si la un 3500 cat sa stea si camera a doua deschisa ... oricum ...metoda aplicata chiar daca a dat roade nu e cea mai recomandata + ca oricum pregateste sa desfaci carburatorul si sa ii dai o suflare gunoiul ala poate sa mai existe pe acolo si ca si in cazul suflarii cu palma pana la urma tort o sa se aseze iar asa cum trebuie ca sa iti infunde ceva asta in caz ca a fost din carburator .... in rest se poate ca sa ai si vreo bujie care sa nu functioneze corect si functionarea in regim de forja sa o faca sa isi revina ...dar problema poate reaparea ... sfatul meu... desfa carburatorul curatal ...si apoi vezi daca mai reapare problema sau nu ...daca mai reapare depinde si de in cat timp reapare si daca esti absolut sigur ca instalatia de alimentare e perfect curata ... daca e curata atunci ramai la explicatioa cu bujiile
Ryan a scris:Cum ramanea sub 1500 de turatii, cum motorul se oprea.
Inainte de a umbla in caburator, verifica sa ai contact electric perfect la electroventil sau desfunda jiclorul din capul lui.. ... verifica sursele ...prin care poti lua gunoaie ...inclusiv filtrul de aer daca e nevoie il schimbi si cureti carcasa ...prin epuratorul de gaze nu prea au ce mizerii sa ajunga in carb ... daca ai zis ca la limita cu benzina ti s-a infundat ...e posibil sa ai gunoaie si in rezervor si filtrul de benzina vechi ... si apoi curata caburatorul ... cel putin desfaci capacul ... desfaci toate jigloarele ...dar ai grija la ordinea lor ..scoti benzina din carb ... il cureti bine suflii orificiile cu o pompa ... verifici si jigloarele sa nu fie infundate ... il montezi la loc ... si cam asta ar fi ... ar trebuii sa iti ajunga vreun an doi daca nu mai bine fara sa ai probleme .... dupa cum stii faza cu palma e temporara ... asa e la oltcit asa patesc si eu cand ma dau la ea si ii dau blana se infunda imediat da le in ... de oltcituri ,eu am curatat carcasa filtrului de aer am schimbat filtru am curat rezervoru, am filtru de benzina de matiz filtru de la roata schimbat si tot degeaba cum ii dau in gura se infunda carburatoru .
Nu pot sa dapasesc si eu in tir ca imediat cum il dapasesc sa si infundat carburatoru trage pe dreapta desfunda si tiru te-a dapasit....
Ryan a scris:Asa cum am spus nu am mai desfacut carburatoare, dar sunt dispus sa incerc. Am vazut ca, capacul carburatorului are 6 suruburi, ce ar trebui sa fac inainte de a desface aceste suruburi si la ce ar trebui sa fiu atent atunci cand scot acel capac ?



pai ar fi cam asa ... demontezi mansonul de cauciuc dintre carb si filtru de aer ... demontezi furtunele de benzina ... demontezi cablul de soc ... vezi cand demontezi si parghia aia dintre mecanixmul clapetei de soc si parghia clapetei de treapta 1 ... aici ai grija ca are si o siguranta si un arc ... si cam asta ar fi ... apoi treci la demontatul celor 6 suruburi si ridici cu grija capacul ... ai grija cum il asezi ... il pui cu plutitoarele in sus ... si nu sprijinit pe ele pentru ca risti sa strici nivelul de benzina in camera de nivel constant (oricum daca tot l-ai desfacut e bine sa verifici si daca nivelul e corect) ... apoi treci la demontarea jigloarelor ... ca sa iti fie usor imparti carburatorul imaginar in 2 parti stanga dreapta... si le pui in ordinea demontarii pe marginile aripilor de pa partea respectiva .... vezi ca sun cele 2 tuburi emulsoare mai exista niste jigloare pentru acestea iti trebuie o surubelnita mai mica si mai lunga ... dupa desfiletarea lor se scot afara cu o mina de pix normala ... apoi treci la curatarea carburatorului ...scoti benzina cu o carpa daca ai benzina de aruncat sau cu siringa si o pui intr-un recipient ceva urmand a o refolosi ... cureti bine tot cu o carpa care nu lasa scame camera de nivel constant s-ar putea sa gasesti ceva depuneri acolo ... si suflii cu o pompa toate orificiile ... vezi ca oricum comunica intre ele .. apoi incepi sa montezi jigloarele la locul lor in ordinea inversa demontarii ca sa nu te incurci ... dar inainte de a monta unul il verifici... sa nu fie infundat si sa nu aiba depuneri pe interior ...acolo unde poti vedea .. daca are depuneri desi multi or sa imi sar in cap si poate pe buna dreptate ca nu e bine ..incerci desfundarea lui cu o sarmulita de cupru (e totusi mai moale decat alama deci ai sanse foarte mici sa le decalibrezi) ...

in alta ordine de idei daca nu tii minte pe parcursul demontarii iti poti face o schema pe care sa scrii de unde l-ai scos pe fiecare ... oricum schema jigloarelor si reglaje gasesti pe www.oltcit.ro la descriere si apoi circuit aer benzina


venomvenin a scris:asa e la oltcit asa patesc si eu cand ma dau la ea si ii dau blana se infunda imediat da le in ... de oltcituri ,eu am curatat carcasa filtrului de aer am schimbat filtru am curat rezervoru, am filtru de benzina de matiz filtru de la roata schimbat si tot degeaba cum ii dau in gura se infunda carburatoru .
Nu pot sa dapasesc si eu in tir ca imediat cum il dapasesc sa si infundat carburatoru trage pe dreapta desfunda si tiru te-a dapasit....


in cazul asta inseamna ca noi astia care nu avem probleme de genul nu avem oltcit ... si mai in gluma mai in serios inseamna trebuia sa opresc din 5 in 5 minute atunci cand faceam craiova tg-jiu sau retur si aveam portiuni destul me mari cand mergem cu peste 120 si in rest in curbe ce o lasam sub 80 ..+ craiova filiasi cu top speed de 160 si nu de putine ori ... sa mai zic ca in regimul asta socoteam un consum de 10 litrii de benzina si e o distanta de 110 km ... deci din punctul meu de vedere daca ai astfel de probleme sunt 2 cauze ... una e cea provocata de circuitele de admisie si alimentare ... si cealalta e din cauza defectului dintre volan si scaun care nu stie sa exploateze masina corect ... mai departe toti aveti sa va ganditi ... Daca n-ai umblat in carburator,nici nu umbla!Cere ajutorul altcuiva mai cu experienta! deceneu omul cat traieste invata ... cert e ca ar trebui in prima faza sa il faca cineva care a mai facut asta si Ryan sa stea si sa vada sa fure + ca surprize pot apare si daca ai experienta si spun asta prin prizma unuia care si-a dat foc la masina intr-o zi calda de vara dupa o curatare de carburator ... m-am grabit si nu am pus furtunele de benzina ... motorul cald bine ... afara cald ... cand ma intrebam de ce nu da semne de pornit la a treia cheie cu carburatorul gol a facut balc si aia a fost ... bafta ca am avut stingatorul si ca am stins-o repede ... nici cablurile nu au reusit decat sa se afume un pic
venomvenin a scris:cand ma dau la ea si ii dau blana se infunda imediat ...
Desfunda cotul de 90gr. si monteaza sita in capul sondei litrometrului din rezervor.
Dupa toata treaba asta, curata intreg traseul de benzina (tur+retur). Multumesc Laurentiu pt raspuns o sa incerc sa fac si treaba asta. ...
Ryan a scris:Problema rezolvata.
Am curatat carburatorul ...cu spray ...
In curind problema va reapare. ryan, cum a spus si laurentiu, problema va reapare
cu sprayul l-ai curatat doar pe moment dar se va infunda iara Ryan, daca nu dai carburiciu' jos sa-l cureti, cand iti mai apare problema cu infundatu' pur si simplu dai gatu' ala jos, o turezi in 3-4000 si pui mana treptat pe el...nu tii mana acolo sa se umple de benzina, doar pui treptat asa.
Si mie mi se infunda uneori...desii cand vin cu ea si o parchez merge ceas...cand e sa plec (fie maine fie peste 1 sapt) se mai intampla sa fie infundat...problema pe care o rezolv in 1 minut treaba asta mi se intampla o data sau de 2 ori pe luna.. deci daca nu ai desfacut jigloarele e un mare fas ... mijeria sau gunoiul cu care face probleme a ramas acolo unde trebuie ca sa iti faca probleme deci are dreptate ce zice laurentiu ...

eu unul l-am dat jos si la curatat acum vreo 6 ani .. de atunci mai are parte o data cel mult pe an de o desfacere pe masina adica decat capacul si jigloarele ... fara spray-uri minune fara altceva ... decat desfacute si curatata ...suflate canalizatiile cu o pompa si jigloarele ... si sincer nu am probleme .. faza cu palma e solutia temporara ... problema reapare cand ti-e lumea mai draga pentru ca gunoaiele tot acolo sunt decat si-au schimbat pozitia si e o problema de timp pana sa obturteze iar ... daca ajungi prin tg-jiu incearca sa iei legatura cu Robertino daca are timp o sa te rezolve sigur la cum il stiu eu ... asa as mai stii un fost coleg cu care am lucrat si cu care imi mai rezolvam problemele legate de motor ... dar nu stiu nimic de el ... nu mai umblati aiurea in carburatoare ! astea trebuiesc duse la curatat (si nu doar pe-afara"e ca nou")si reglat pe stand pentru ca asta nu e carburatorul de pe cataraga aia antica de dacie,altfel maine te vaieti ca are consumul aiurea din cauza amestecului carburant Ete ca eu am fost cu ala vechi al meu de l-am reglat pe stand si aveam consum de 25%. sa te c@c1 in el de stand gigel ala doar l-a spalat si mi-a schimbat 1 jigler. aveam surubu la CO desfacut 7 ture pai standul adevarat e ala de la brasov...
B 04 TWF a scris:nu mai umblati aiurea in carburatoare ! astea trebuiesc duse la curatat (si nu doar pe-afara"e ca nou")si reglat pe stand pentru ca asta nu e carburatorul de pe cataraga aia antica de dacie,altfel maine te vaieti ca are consumul aiurea din cauza amestecului carburant



da bre dar ala care ti-a spus asta nu a stiut sa iti spuna ca daca il desfaci pe masina ...doar capacul superior si speli jigloarele si canalizatiile ...si il montezi la loc nu ai nevoie de niciun reglaj ... si chiar daca il dai jos si il speli atata timp cat nu umbli la progresiune si CO .. il poti pune linistit fara probleme

cat despre stand ... standul e fix zero ...daca dupa aia nu ii faci reglaj si pe masina ... motorul tau nu e nou ca sa iti mearga in parametrii de motor nou asa cum un carburator reglat bine pe stand o sa o faca ... asa ca nu o sa se prea pupe si o sa ai probleme ...dar s-au mai discutat problemele astea de o mie de ori .... asta ca sa nu mai spun ca si cand era uzina ..pe langa reglajul ala pe stand exista si reglajul pe masina ...si asta pe motoare noi

acum sa nu ma intelegi gresit ca standul nu e bun ... e bun pentru un carburator dereglat facut varza ca sa il aduca in niste parametrii ... dar oricum dupa montare mai trebuie bibilit un pic si cine stie sa il aranjeze ...nu prea are nevoie de stand ...
lancer a scris:pe langa reglajul ala pe stand exista si reglajul pe masina

Si pe masina ce reglaje sunt?
De ralanti,pe care il poate face orice sofer amator si de CO,cu un analizor de gaze,intr-o statie ITP sau alt service. da deceneu ... cam astea sunt ... dar nu vezi ca sunt cate unii care cred ca reglajul pe stand e dumnezeu ... ca iei carburatorul de acolo il pui pe un motor si o masina varza ...si instant o sa functioneze impecabil ... bine ca nu se asteapta ca printr-un carburator reglat pe stand sa inceteze inclusiv bataile de vibrochen, axe cu came si pierderile de ulei ... iar planetarele sa se transforme in unele noi care nu mai bat
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community