Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cum verific pierderile de ulei de la tubul retur?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cum se verifica daca sunt pierderi de ulei la garniturile de la tevile tub-retur ptr. a nu se confunda cu pierderile pe la capace culutori?
Am citit topicurile si nimeni nu spune concret cum facem diferenta.Rog pe cineva sa-mi explice pe scurt.
De exemplu ,daca dau capacul culbutor inferior jos ce trebuie sa vizulalizez la teava?La garnitura tevii?La oringurile negre cu ce se da la montare?Se acopera oringul in totalitate cu gasket? Simplu. Lasi capacele chiulaselor montate, ca nu te ajuta cu nimic daca le demontezi, si scoti tavitele. Daca ai ulei in ele, clar tub-retur. In plus, se vede tubul, daca curge p-acolo, e murdar si tubul, si blocul motor. Daca demontezi si scutul, se vede perfect.
Inelele de etansare (O-ring) nu le dai cu Gasket. Ala il faci cadou unui vecin care are Dacia, ca la noi nu e bun. Iti cumperi un tub de Loctite bun. Incarci santurile de pe tub, tragi inelul peste, apoi imbraci si inelul cu Loctite. La montare, grija sa nu se ia solutia de pe inel si e ok. Inelele de ax culbutori se monteaza la fel, imbracate in Loctite. Mie nu mi-a curs nici un motor, iar al meu are 103.000 de cand i-am pus inelele...
Spor la treaba. Cu ce fel de Loctite? Loctite... ai 2 variante: ori astepti pana gasesc eu tubul si-ti zic de care e, ori il intrebi pe Madalin Pupa. gasket victor reinz (reinzosil)...35ron/tub...
si siliconul negru ordinar 2+2 isi face treaba cu brio.

Asa ca e bun...ca altfel nu l-ar fi recomandat 3/4 din forum. Sau EC53 din lista aia. Desi are cateva dezavantaje. Unde se gaseste gasket victor reinz (reinzosil)...35ron/tub... ? In Alexandria e "la greu" cam peste tot.
Si e extrem de bun, calitativ. Confirm si eu. La piese auto? orice magazin de piese auto...ar trebui sa aibe sau sa poata aduce
cristi_s a scris:Sau EC53 din lista aia. Desi are cateva dezavantaje.


ce dezavantaje ... eu am inteles ca va creste cantitatea de ulei care sta in capacele inferioare ....

altele ...
cristiensen a scris:La piese auto?

Uite, ca sa mergi la sigur, are la "Autotime" , pe Mihail Kogalniceanu, vreo trei/patru case pana la iesirea spre Alexandru Ghica, pe dreapta (cum mergi catre stadion/sala polivalenta). Acolo am vazut ca avea multe tuburi. Nu cred sa le fi dat pe toate asa aiurea intr-o saptamana.
Cred ca mai are si la "Emda" pe "1 Decembrie", foarte aproape de intersectia cu "Dunarii".
Sper sa gasesti. Anunta-ma daca nu gasesti ca iti fac eu rost si ti-l dau cand mai treci prin Alexandria. E OK asa?
Bafta!
b28kft a scris:
Inelele de etansare (O-ring) nu le dai cu Gasket. Ala il faci cadou unui vecin care are Dacia

Ca rau esti!Nu ma asteptam din partea ta la o asemenea recomandare! Dom' profesor, iar va grabiti Gasket este bun la Dacia, pt ca motorul lucreaza la temperaturi mai mici fata de motorul de Oltcit.
Exemplu clar: etansare baie ulei Dacia 1310 cu cel mai ordinar Gasket de 9 ron, nici o problema (ultimele Dacii nu au mai avut garniturile din pluta si semi-inelele din cauciuc, etansarea facandu-se cu solutie siliconica). Nu m-am grabit,KFT!Un pic de ironie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community