Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Il 55 DOG

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salut tururor! Pasiunea mea pentru Oltcit a inceput in 2005 cand am achizitionat un Oltcit Club 12 TRS.Am mers cu ea pana in 2010 pe la sfarsitul anului cand am ramas fara talon iar proprietaru era plecat din tara.Dar am gasit la un nene un Oltena 12 TRS fabricata in 95.Eu am luat-o mai mult pt tabla ca partea mecanica se face repede.Anul acesta in mai m-am apucat de reconditionarea ei.Am dezechipat-o de motor si cutie si am inceput sa o antifonez.Am refacut motoru de la 0(a mai ramas decat blocu si chiuloasele de el).Are cutie de gsa.Dupa am inceput sa ii fac bucsaraia: pivoti noi,rulmenti de la skf,planetare noi,discuri de frana noi.I-am pus evacuare noua(tobele sunt luate la citroen iar finala este carub:)) ).O sa pun cateva poze cu masina in timp ce lucram la ea.




Bafta la reconditionat.
Frumos caine Trebuia sa pui 2 gresoare pe fiecare palier.Cind bagai vaselina un gresor il scoteai complet si il montai la loc abia cind se umplea tot spatiul cu veselina.Aerul nu are pe unde sa iasa.Ai dacut treaba buna ca ai pus furtunasul ala de la cutia de amestec pina la scut.Nu trebuia sa vopsesti galeriile de evacuare.Vopseaua aia se va arde si miroase tare urit.Bun de asemenea ca ai vopsit in alb si compartimentul motor.Mare grija cu viteza la cutia de GSA.Masina de la care provine cutia de viteze are roti pe 15". Super!!! Foarte frumos si curat!!Felicitari si spor la restaurare!
Tare ma bucur cand vad pe cineva ca isi mai repara Oltcitul.
E plin forumul de vanzari pentru RABLA.
Felicitari inca o data,te rugam sa ne tii la curent si cat mai multe pozeee!!! frumos , sa il vedem terminat :X Asa este.
Inca ceva, schimba-i filtrul ala de ulei, ca nu are supapa by-pass, si pune-i unul cu supapa.
Iti recomand sa cumperi romcarbon. da de unde stii tu ca nu are supapa? Pai daca nu e Romcarbon din ala vechi (si bun). Ca fapt divers, filtrul Mann W712/22 ARE supapa by-pass (orice gunoi de filtru no name are supapa by-pass de cand lumea si pamantul, e o chestie absolut subinteleasa la filtrele de ulei) si supapa anti-scurgere.
On topic: mie imi par cam multe culori tipatoare pe acolo. In rest, arata impecabil. felicitari arata chiar bine si lucrezi frumos ... iar chestia cu gresorul ...chiar nu m-am gandit la ea pana acum ..e oricum o treaba buna ...dar intrebarea e ..pe unde iese vaselina veche

cat despre culorile tipatoare ...albastrul de la esapament o sa scapi de el destul de repede si daca nu vezi o sa simti la nas

dar nu inteleg de ce ai vopsit si filetul de la prezoane ...filetele nu se vopsesc din cate stiu eu ...poate ar fi bine sa le cureti totusi Frumos, frumos! Multa bafta in continuare! Nu sunt chiar tipatoare culorile si arata chiar bine daca ii dai rotile jos.Iar cu gresoru cand ii bagi vasilina iese pe la capete vasilina uzata. pai in capete din cate stiu sunt garnituri antipraf... ai renuntat la ele? NU am renuntat la nimic.Dar din presiunea pe care o face decalimetru. asta e oltcitul de 1300 de euro? Da, asta e am vazut-o azi la urziceni live Pai masina se poate vedea in Bucuresti cat si in Urziceni. Ti-a placut masina? oltcitul arata super bine. inn comparare cu al meu care are tablaria varza al tau este frumusel .bafta la reconditionat. arata bine , i-am facut si o poza. am stat putin de vorba cu tatal tau , dar era pe fuga. eu intrasem sa iau o cafea si el la fel , cand l-a intrebat unul din magazin cum merge olteanul
cam scoate fum la pornire , cred ca ai niste semeringuri de supape sarite Pai ghinturile au fost schimbate si oricum nu da cu fum iar de consumat ulei nu consuma deloc.Se poate sa fi dat atunci abur si ti sa parut. valentine, nu te mai chinui sa ii explici ca n-are rost nu era abur , era fum albastru doar la pornire. baga un ochi in spate cand ii dai o cheie cu motorul cald
in rest arata super



ps :
copchile vezi de treaba ta si nu te mai baga ca musca in anumite parti ca nu te tragem de barnet aici . arata super bine masina...o vad aproape zilnic(e vecin cu mine)....imi aduce aminte de fosta mea masina....merge super oltcitu asta...l-am vazut de mai multe ori in trafic...spor in continuare cu el Multumesc pentru incurajare. Masina urmeaza sa fie antifonata si dupa vopsita. Cu vopseaua nu este graba pot sa o antifonez si mai spre toamna sa o vopsesc timp sa fie. Vesti bune!
Cum e trecuta culoarea in talon? In talon este trecuta maro. O sa fie vopsita aceiasi culoare. Masina a fost reantifonata(6 straturi de antifon,2 de teroson si un strat de vopsea), toate articulatiile au fost schimbate, amortizoare noi fata spate, bari de torsiune punte fata de cs, tampoane motor modificate de dacie si multe altele dar nu imi aduc aminte acum, dar o sa revin cu noi vesti despre masina.

http://imageshack.us/photo/my-images/560/ewa4.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/le3g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/16/ap4r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/826/mpdw.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/22/iaiv.jpg/ ia revin-o cu informatii despre tampoanele alea de motor de dacie modificate ... avantaje, dezavantaje ... si cam ce s-a modificat si cum Nu dau deloc vibratii in caroserie iar in demaraj nu mai se misca motoru. Sunt si mai tepene decat cele de oltcit. Iti trebuie doua suporturi de oltcit in primul rand pentru a lua placile care se prind de motor dai cate doua gaurii in placa si o prinzi in suruburi de tamponu de dacie iar jos la prinderea de caroserie un surub sudat). Sa caut pozele sa le postez. Oricum au iesit foarte bine si daca ii faci modificarea scapi de schimbat tampoane. Tampoanele de dacie au costat 50lei amandoua.
http://www.bestautovest.ro/tampon-motor-tip-nou-vm.html Ce se mai aude cu masina? Deocamdata,nimic!
Am recitit si eu topicul. Se dezmembreaza, e topic la vanzari
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community