Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Consum instantaneu

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Buna ziua m-ar interesa si pe sa pun si eu debitmetru instantaneu sa vad consumu ,am vazut pe oltcit.ro masina care sa pus asa ceva,care stie sau cine mai are pus puteti sa imi dai si mie detalii mai multe Chiar nu stie nimeni nimic ? inca astept un raspuns ...... Cum arata?Niste detalii suplimentare?
Pe Wartburg am vazut asa ceva.Este actionat vacuumatic,parca. intra pe www.oltcit.ro dar cu internet explorer ca cu altceva nu merge si dai la MASINA TA si este un oltcit visiniu alu Laurentiu scrie si numele, la el am vazut treaba asta si mi sa parut interesant ...
venomvenin a scris:...m-ar interesa si pe sa pun si eu debitmetru instantaneu sa vad consumu
Ai un MP. Imi pare rau ca raspunsul vine cu o intirziere asa de mare insa nu a fost (in totalitate) vina mea. domnule laurentiu, as vrea si eu un MP daca se poate in legatura cu dispozitivul de masurare a consumului, pentru ca si eu sunt interesat de asa ceva.
numai bine!
jimmy92 a scris:domnule laurentiu, as vrea si eu un MP daca se poate in legatura cu dispozitivul de masurare a consumului, pentru ca si eu sunt interesat de asa ceva.
numai bine!

Nu am trimis MP pt ca as tine ceva secret insa nu vroiam sa poluez aiurea topicul. Mai jos redau mesajul din MP:

venomvenin a scris:Salut m-ar interesa si pe sa pun si eu debitmetru instantaneu sa vad consumu , de unde ai luat toata aparatura ca pe internet nu am gasit nimic asemanator cum ai tu sau ai avut.... ti-am vazut pozele pe oltcit.ro ce nu am inteles partea cu returu si furtunu T de la dacia 1300 cum trebuie pus.

Debitmetrul e destul de vechi si nu se mai gaseste pe nicaieri. E de productie "west"germana (pe timpul cind germania era impartita in doua - est si vest).
Cit priveste povestea cu returul; se infunda returul la iesirea din carburatorul original iar pe furtunul ce alimenteaza din pompa carburatorul, se monteaza un "T"eu de dacie. Capetele de intrarea si iesire din Teu au acelasi diametru iar cel de-al treilea, cel pe care se va "lega" furtunul de retur ce duce in rezervor, va avea u diametru de iesire mai mic decit celelalte doua. Asta era singura modificare ce trebuia facuta. Cred ca acum ai inteles ce trebuie facut.
Un alt debitmetru dar ceva mai rudimentar se gaseau pe masinile Trabant.
Laurentiu multumesc pt raspuns , nu e nici o problema ca ai intarziat cu raspunsu
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community