Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

O problema

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am si eu o problema la olcitu meu....cand merg se incalzeste f repede....nu are putere sa traga etc.....am auzit ca pot improviza cu un cooler de motocicleta pus in spatele elicei....sau daca imi propuneti altceva?multumesc in spatele elicei nu prea poti pune nimic din pacate ...nu e loc ...cat despre coolerul de motocicleta oricum nu face fata ...

zici ca se incalzeste repede si nu mai are putere sa traga ... cu uleiul cum stai? se aprinde becul la ulei? schimba-l, pune un ulei bun si ai rezolvat o mare problema ...

in alta ordine de idei puteai posta pe forumul romanesc sau cauta sa gasesti o solutie acolo benzina proasta , amestec incorect sau avans reglat prost Da .............sigur ai strins piulita de la turbina de racire cum trebuie??? Cum stai cu urmatoarele aspecte:
- pompa de ulei / presiune de ulei (cat de repede se stinge becul de la ulei?)
- elicea de racire a motorului (are toate palele?)
- batai care provin de la motor (culbutori, ambielaj)
- frane (ai cumva masina infranata? o poti impinge usor?)
- avansul?
- benzina? acuma ca discutia e discutie ... sincer eu merg cu avansul dat la maxim de asta iarna ...singurul dezavantaj ... nu mai trage bine in ture... peste 4500 trage mult mai greu ... in schimb trage bine in turatii mici chiar si sub 1500 in trepte superioare ... si intr-adevar motorul se incalzeste mai repede + un consum mai scazut de combustibil calculat la drum lung nu pe oras pentru ca aici clar se simte o diferenta la buzunar ..cel putin asa e la mine mie imi bat culbutori grav deci de la ei se incalzeste repede ? Daca motorul a devenit zgomotos e din cauza culbutorilor nereglati? in cel mai fericit caz...
gyorgyoda a scris:Daca motorul a devenit zgomotos e din cauza culbutorilor nereglati?


La tine e alta problema. Motorul ala de Axel 11R devine zgomotos daca nu e folosit regulat.

(Cui i se pare aiurea raspunsul meu, sa citeasca topicul lui gyorgyoda din sectiunea Masina Mea)

La treaba cu incalzirea excesiva a motorului mai contribuie si tona de praf si, eventual, frunze, care se depun pe aripioarele de racire. Eu le curatam la 1 an. Ma intreb cati dintre Oltcit-isti au demontat tablele superioare ale carenajului si au curatat aripioarele de racire?
b28kft a scris:
gyorgyoda a scris:Daca motorul a devenit zgomotos e din cauza culbutorilor nereglati?


La tine e alta problema. Motorul ala de Axel 11R devine zgomotos daca nu e folosit regulat.


La treaba cu incalzirea excesiva a motorului mai contribuie si tona de praf si, eventual, frunze, care se depun pe aripioarele de racire.

Ma intreb cati dintre Oltcit-isti au demontat tablele superioare ale carenajului si au curatat aripioarele de racire?



Robert referitor la masina m-am lamurit (imi cer scuze inca o data pentru confuzia in care am fost adusi voi cat si eu; sper ca s-a lamurit identitatea masinii si nu mai doresc sa mai fie subiect de disputa), insa nu inteleg ce ai vrut sa sugerezi unde ti-am ingrosat afirmatia. Daca doresti sa ma lamuresti fi-voi vesnic recunoscator.

Referitor la al doilea punct, eu procedez asemenea tie - sa curat cilindrii de impuritati.
gyorgyoda a scris:
insa nu inteleg ce ai vrut sa sugerezi unde ti-am ingrosat afirmatia.


E atat de greu sa sesizezi o caterinca? Ce treaba are supraincalzirea cu culbutorii?? Supraincalzirea este cauzata avansului reglat dupa presiunea atmosferica, racire defectuoasa ,ulei prost sau, daca bagi porcarii in rezervor (gazolina, benzina cu cifra octanica sub 85 etc). Citeste cartea lui Canta. Daca iti bat culbutorii(reglaj defectuos sau uzura mare), si supapele nu se deschid bine, si gazele fierbinti de la evacuare nu ies in totalitate din motor, pe admisie nu intra cat aer rece ar trebui, asta la ce duce? Nu cumva la supraincalzirea motorului? parerea mea e ca ar trebui sa fie foaaarte mare jocul in culbutori in asa fel incat sa nu deschida indeajuns supapa de evacuare, chiar si asa, neevacuandu-se o parte din gazele arse, ele vor veni inapoi pe admisie in momentul in care se deschide supapa, lucru care se observa usor (sufla sau da rateu in carb). Eu mizez pe ceea ce scrie kft si anume jeg pe cilindrii/chiulase/radiator ulei combinat cu ulei scurs ce se transforma intr-o mazga si umple spatiile dintre aripioare, motorul nu se mai raceste, miroase ulei ars etc...
Iti ia 2 minute si o cheie de 8 sa scoti tablele de langa admisie si fa o poza acolo eu zic ca e un inceput Ma bag si eu ca musca-n...cum se curata aripioarele alea ?Au si in partea de jos? bagi o surubelnita, ceva printre ele si cureti mazga aia de acolo...
adrian_paul a scris:Daca iti bat culbutorii(reglaj defectuos sau uzura mare), si supapele nu se deschid bine, si gazele fierbinti de la evacuare nu ies in totalitate din motor, pe admisie nu intra cat aer rece ar trebui, asta la ce duce? Nu cumva la supraincalzirea motorului?

Nu. Prima masina a lui DanMk20 a avut joc imens in culbutori, motoru' nu se supraincalzea, mergea brici, s-a mers cu el in blana si n-a avut nici pe dracu'.

bytzu1 a scris:Ma bag si eu ca musca-n...cum se curata aripioarele alea ?Au si in partea de jos?


Sus scoti tablele (unde e galeria de admisie), jos scoti tavile de pe evacuare. Iei o tija lunga si racai p-acolo. Apa nu are voie acolo nu? de ce nu, daca ai posibilitatea sa dai cu vreo solutie de curatare si jet pe acolo poti sa-i dai, doar alternatorul si delcoul sa fie cat de cat ferite de apa..
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community