Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Merge alta bobina pe oltcit?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salut vroiam sa intreb a incercat cineva alta bobina pe oltcit?, daca da ce rezultate sunt? eu am avut bobina de dacie, pe vremea cand aveam aprinderea clasica, si n-am avut nicio problema. Eu am pus bobina de Daewoo.Bobina de Tico,Damas. si e mai buna ? Da, este mai buna si da si scanteia mai puternica decat cea de Oltcit. O sa vezi diferenta dupa ce o sa o montezi si ii scoti fisa centrala.
Aceasta este bobina:
si u de unde ai procurato ? Te duci la un magazin Daewoo si ii ceri bobina de inductie de Damas,Matiz sau Tico. te duci la dezmembrari si o scoti mai ieftin la dezmembrari nu e noua ... nu stii cat te tine sau daca merge in parametrii sau nu(poate fi obosita si aia) ...intr-un cuvant poti da banii degeaba pe ea ... pentru siguranta tot una noua e mai buna ...
atel10 a scris:Te duci la un magazin Daewoo si ii ceri bobina de inductie de Damas,Matiz sau Tico.


Bobina din imaginea de mai sus este pentru DAEWOO? Da este bobina de Daewoo.Gasesti la magazin noua si o pui si ai terminat cu problemele sau daca nu o are pe stoc dai comanda si iti vine. Mai exact,ce model de DAEWOO?Si cam cat costa? Pai te duci si ceri bobina de Damas daca nu are e la fel la Tico sau la Matiz.Pretul nu il mai cunosc ca am luat mai multe piese atunci si a fost o suma mare. Cam cum este aia din poză am desfăcut eu de pe un Matiz. pt aprindere electronica bobina de inductie trebuie sa aiba rezistenta interna intre 0,5 - 0,7 ohm. daca pui o alta impedanta mai mare vei vedea ca iti da in git motorul mai ales la acceleratii instantanee. pt aprindere clasica impedanta este 1,5-2,0 ohm si chiar este nevoie de o impedanta si mai mare, tocmai de aceea bobinele originale veneau insotite de o rezistenta auxiliara pt a marii rezistenta finala a intregului circuit si acest lucru proteja contra uzurii premature platina. deci nu merg inversate bobinemle de inductie de la aprinderea clasica la electronica si invers! Cu bobina asta trage bine, am incercat-o si cu aprindere clasica Ducelier si cu aprindere electronica Ducelier.Iar motoru intra repede in turatie si nu o sa aveti probleme cu aceasta bobina.
Octavian a scris:
deci nu merg inversate bobinemle de inductie de la aprinderea clasica la electronica si invers!


Aici tin sa va contrazic! Merg cu bobina de 1.1 pe aprindere electronica ducellier de 2 ani de zile, si merge excelent! Bobina nu se infierbanta, masina nu da in nas la accelerari bruste. Am si o bobina de 1.3 pe care am pus-o odata doar de curiozitate, si sincer nu am sesizat nicio diferenta in comportamentul masinii... am pus si eu o data aprindere electronica ... deh au fost niste conjuncturi nu imi mergea mie bine delcoul (imi tot afuma si ineca bujiile ..inclusiv bujii noi cu fise noi)eram la tg-jiu ..asa ca singura oferta convenabila ...a fost o aprindere electronica second ...am folosit-o doar pana la craiova deoarece avea setul de cablu care venea la modul mult prea dezizolat si lipit /inodat deci intr-un cuvant varza ...

Oricum am folosit delcoul de 1,3 cu bobina de 1,1 .. ce pot zice ca nu am avut probleme cu datul in nas la accelerari bruste de fapt nu am avut nici un fel de probleme ..scanteia normal era mai puternica decat la delcoul standard ... am dat-o ulterior jos de pe masina tocmai datorita acelui cablu varza in care nu aveam nici cea mai mica incredere... si unul nou la acea vreme mi s-a parut enorm de scump (in jur de 70 de lei ...cand pe toata aprinderea electronica fara bobina dadusem 15 lei)
Octavian a scris:pt aprindere electronica bobina de inductie trebuie sa aiba rezistenta interna intre 0,5 - 0,7 ohm. daca pui o alta impedanta mai mare vei vedea ca iti da in git motorul mai ales la acceleratii instantanee. pt aprindere clasica impedanta este 1,5-2,0 ohm si chiar este nevoie de o impedanta si mai mare, tocmai de aceea bobinele originale veneau insotite de o rezistenta auxiliara pt a marii rezistenta finala a intregului circuit si acest lucru proteja contra uzurii premature platina. deci nu merg inversate bobinemle de inductie de la aprinderea clasica la electronica si invers!


Am aprindere clasica DUCELLIER pe motor de 1,1.Daca ii pun aprindere electronica,este compatibila bobina DAEWOO cu noul sistem de aprindere? Bobina merge si pe aprindere clasica cat si pe aprindere electronica foarte bine. masurati-va de curiozitate inductantele bobinelor, luind in vedere faptul ca multimetrele digitale ce se gasesc in comert au o toleranta de cca +0,6 ohm si cititi manualul acela mic si subtire de oltcit in care se pomeneste si despre 12trs. datele astea mai gasindu-se si in manualul frantuzesc de citroen axel. simptomele nu le veti regasi, sint descrise de mine in urma celor patite. de la o premiza asemanatoare am pornit si eu cind am schimbat bobinele intre ele si am observat ca nu tine poanta!

PENTRU O SCINTEE MAI PUTERNICA FOLOSITI UN AMPLIFICATOR DE SCINTEE(CURENT) TIP CEL FABRICAT DE GOTRONIC TIRGU MURES? VALABIL DOAR PT CEI CE AU APRINDERE CLASICA. Multumesc pentru informatii! cumva merge si bobina de Cielo mai exact de Nexia coreeana? Din cate o vad eu pe ceea de mai sus este asemanatoare cu ceea de pe Nexia tatalui meu[/b]
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community