Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-23-LRD
Pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Un oltcit 12 trs 1993 Negru ,

Astept pareri si intrebari fara suparare



http://imageshack.us/photo/my-images/534/lrdh.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/593/lrd4.jpg/ pozeeee !! da si tu mai multe detalii
in ce an e fabricat, cati kilometri are, cum se prezinta caroseria poze:

http://imageshack.us/photo/my-images/534/lrdh.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/594/1583140.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28/dscf0326m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/lrd2.jpg/

Fabricatie 1993, caroseria antifonata toata, km 135000, da am cumparat un motor de 1100 la 50 000, g11. si tre sa-l pun zilele astea
suuuper
cat ai dat pe el?
motorul este ala de la chromatech, nu? DJ 03 TZH ?
Cristii a scris:
suuuper
cat ai dat pe el?
motorul este ala de la chromatech, nu?


da de la el e motoru'

nu am dat bani pe el, sunt proprietar din 93. din fabrica



ale erau provizorii numerele , doar actele le luasem de la el, dar acum e in regula tot e cumva ala verde si acum l-ai facut negru?
Cristii a scris:e cumva ala verde si acum l-ai facut negru?


nu pe ala l-am vandut. felicitari pentru el
arata bestial
cand treci cu el prin oras, atragi privirile tuturor
Cristii a scris:felicitari pentru el
arata bestial
cand treci cu el prin oras, atragi privirile tuturor




ms frumos , uite nu prea se mai auzea nimic despre oltciturile din craiova . frumos , sa il stapanesti sanatos asa cum e sau cu alte modificari ce ii mai faci. frumusica ... la faza cu modificarile fiecare cu gusturile lui ... jantele dau bine ... la modificarea usilor chiar esti unic ... nu am mai vazut pe la altul... durerea e la evazarea pe spate nu se prea lega cu nimic din restul ... desi si aici e de apreciat ca nu ai decupat aripa ...
P.S.

poate o sa ne salutam prin oras ... sau ne intalnim la vreo cafea ...bafta in continuare... interiorul cum se prezinta? Frumos!
E al 2-lea Oltcit negru pe care il vad (primul a fost unul tot cu numere de DJ dar era in Bucuresti, avea nuste jenti de Smart si arata beton).
Bafta in continuare, si cat mai multi km cu ea!
lancer a scris:frumusica ... la faza cu modificarile fiecare cu gusturile lui ... jantele dau bine ... la modificarea usilor chiar esti unic ... nu am mai vazut pe la altul... durerea e la evazarea pe spate nu se prea lega cu nimic din restul ... desi si aici e de apreciat ca nu ai decupat aripa ...
P.S.

poate o sa ne salutam prin oras ... sau ne intalnim la vreo cafea ...bafta in continuare... interiorul cum se prezinta?


stiu ca sunt naspa aripile pe spate... nici mie nu imi plac, da sunt facute acum 5-6 ani. o sa le fac din nou la vara mai bine.


poze interior + exterior:

http://imageshack.us/f/850/1583144.jpg/

http://imageshack.us/f/854/1583146.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/197/1583148.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/827/1583149.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/4/1583151.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/834/1583159.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/29/1583158.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/62/1583160.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/1583154.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/841/1583143.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/1583153.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/10/1583155.jpg/ nu mai fa poze oltcit-ului langa rabla aia de dracie ca il faci de ris Gusti ma bucur ca ai terminat de lucru la masina si acum "alearga" din nou pe strazi. succes in continuare.

app: de la ce masina sunt oglinzile?
big_marian a scris:Gusti ma bucur ca ai terminat de lucru la masina si acum "alearga" din nou pe strazi. succes in continuare.

app: de la ce masina sunt oglinzile?


ms. oglinzile sunt de mazda da nu stiu modelu'. oricum s-au incadrat perfect

maine primeste un motor g11.

http://imageshack.us/photo/my-images/37/1583132.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/97/1583136.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/560/1583135.jpg/ bun bun frumos motorul ,daca merge cum arata e super trebuie sa functioneze bine
e de la chromatech, si orice lucru luat de la el functioneaza impecabil
AwM a scris:bun bun frumos motorul ,daca merge cum arata e super



merge ceas. motor 1100 cutie in 5. se aude super. un filmulet cu motorul pornit se poate?
un filmulet cu motorul pornit se poate?
Si eu sunt curios sa il aud (misto papucii:) as vrea sa il pornesc si eu pe al meu
am un 1.1 frantuzesc cu sunet foarte frumos, diferit de motoarele romanesti, dar nu stiu cum sa il pornesc
bytzu1 a scris:
un filmulet cu motorul pornit se poate?
Si eu sunt curios sa il aud (misto papucii:)



nu am telefon jmeker . o sa fac.
ms. Faina masina. Motorul arata super, dar fa sa dispara REPEDE filtrul de benzina de acolo! Il montezi intre conducta si pompa, nu intre pompa si carb, ca risti sa iei foc.
De la ce masina provin scaunele? sau mai bine, il montezi jos, dar nu cred ca are loc
cel mai bine cumperi unul de oltcit si il montezi jos
Cristii a scris:sau mai bine, il montezi jos, dar nu cred ca are loc
cel mai bine cumperi unul de oltcit si il montezi jos


nu compara filtru original de oltcit cu cel pe care il are pe motor ... ... e net superior celui de oltcit si ca filtrare si ca timp de folosire ...

in alta ordine de idei ..ii dau dreptate lui KFT ...in ceea ce priveste amplasarea filtrului ... oricum dintr-un motiv sau altul montarea filtrului pe circuitul pompa benzina - carburator nu e deloc indicata ... asa ca cel mai bine pe traseul rezervor pompa benzina ... indiferent daca e in compartimentul motor sau in alta parte ... da, nu se monteaza nicodata filtrul de benzina intre pompa si carburator, deoarece este presiune si risti sa iei foc
stiu ca nu se compara, dar i-am dat un sfat
Cristii a scris:
stiu ca nu se compara, dar i-am dat un sfat


Sfat PROST!
Majoritatea filtrelor din plastic care se gasesc sunt pt motoare in 2 timpi. 2 timpi = amestec ulei + benzina. In concluzie, trece jegul prin hartia filtrumui ca la petrecere. Cele mai bune sunt filtrele decantoare tip vechi, dar exclus cele cu pahar din plastic (se deformeaza de la caldura si trage aer fals) sau filtrele metalice pt injectie. Cum aceste filtre nu se pot monta in locasul Oltcit-ului, se monteaza in compartimentul motor, intre conducta si pompa. Decantoarele se fixeaza obligatoriu de caroserie, pt a nu-si schimba pozitia. fie cum spui tu
la care filtre decantoare te referi ca-s bune?
la cele cu paharul din sticla? Da, am scris mai sus. Se gaseau, candva, decantoare cu corp din bronz si pahar din sticla, erau cele mai bune. va salut pe toti,sunt nou pe forum.
motorul merge super bine si se comporta impecabil,mai rar poate piesa ca asta.
b28kft a scris:Faina masina. Motorul arata super, dar fa sa dispara REPEDE filtrul de benzina de acolo! Il montezi intre conducta si pompa, nu intre pompa si carb, ca risti sa iei foc.
De la ce masina provin scaunele?



Scaunele sunt de ford escort cosworth. Am sa montez filtru intre conducta si pompa. ms . Frumuos olteanul, sa`l stapanesti sanatos!
Sigurantele de la capota le`ai luat de curand?...de unde si la ce pret?


Poate ne intalnim prin Craiova dupa 3 octombrie sa mai discutam despre oltence...
bobocu91 a scris:Frumuos olteanul, sa`l stapanesti sanatos!
Sigurantele de la capota le`ai luat de curand?...de unde si la ce pret?


Poate ne intalnim prin Craiova dupa 3 octombrie sa mai discutam despre oltence...



Le am de un an sigurantele, le-am luat de la un baiat din craiova. le-am luat dupa oltcitu' lui cu 50 lei. MS. De ce nu ai bancheta in spate ?
Alex.Pap a scris:De ce nu ai bancheta in spate ?


e lasata masina si daca intra cineva in spate imi loveau rotile in aripi.
ultrasud87 a scris:e lasata masina si daca intra cineva in spate imi loveau rotile in aripi.


nu e de vina faptul ca e lasata masina...ci mai mult faptul ca nu e umflata suficient aripa pentru ce cauciucuri ai ...
lancer a scris:
ultrasud87 a scris:e lasata masina si daca intra cineva in spate imi loveau rotile in aripi.


nu e de vina faptul ca e lasata masina...ci mai mult faptul ca nu e umflata suficient aripa pentru ce cauciucuri ai ...


cum zici tu. Poza sub capota.

http://imageshack.us/photo/my-images/849/dscf0777e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/193/dscf0776e.jpg/



super,ma bucur ca am avut ocazia sa montez acest motor,o bijuterie. arata chiar bine felicitari ... pana la urma ai mutat filtrul ala de benzina sau doar l-ai ascuns in a doua poza? ..
lancer a scris:arata chiar bine felicitari ... pana la urma ai mutat filtrul ala de benzina sau doar l-ai ascuns in a doua poza? ..


deocamdata nu l-am mutat dar o sa-l mut zilele astea. poate are loc sub prag. nu cred ... acolo intra la limita cel original ... asta cu aparatoarea de plastic pusa ...fara aparatoare s-ar putea sa intre sigur ...dar nu e recomandat oricum poate merge aparatoarea modificata cumva la cald ..e ceva de munca .. e destul de mare diferenta de diametru intre filtrul original si cele de injectie ...asta pe langa lungime care are si ea o diferenta ... dar sigur iti pot spune cei care au incercat montarea filtrelor de genul asta acolo ... daca nu e destul loc intre pompa si teava de tur poze noi.

http://imageshack.us/g/577/1583162.jpg/

http://img577.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=1583162.jpg salutari tuturor!!!! ma bucur ca motorul este apreciat,l-am inginerit cu atentie,asa ca o curiozitate ,piesele pe care le-am montat valoreaza cam cat a costat tot motorul. daca cumva totusi nu plec din tara in iarna asta,sper sa revin cu o surpriza pentru cei pasionati de aceste masini. in ce priveste montarea filtrului intre pompa de benzina si carburator,eu recomand solutia asta avand in vedere rigurozitatea cu care am lucrat la carburator si necesitatea ca el sa nu fie contaminat cu reziduuri.am preferat aceasta solutie de montare pentru ca filtrul este de prima calitate,carcasa de aluminiu ceea ce nu pune sub nicio forma in pericol masina,cu atat mai mult cu cat este suficient de bine ancorat. din contra,montarea lui intre teava de alimentare si pompa mi se pare o greseala si asta din cateva motive; motorul are un balans normal fata de caroserie in timpul functionari ceea ce duce la imbatranirea furtunurilor de cauciuc si scurgeri. al doilea motiv,orice modificare a circuitului de alimentare in sensul cresterii complexitatii si aglomerarii de componente in zona de deasupra galeriilor de evacuare mi se pare foarte riscanta. cele mai multe incendieri au pornit de la defectiunile pompei de benzina,scurgeri pe la capacul pompei sau din cauza filtrelor prost amplasate.este adevarat ca au existat cazuri de incendiere din cauza blocari cuiului pontou in carburator ceea ce a dus la scurgerea benzinei din carburator prin diverse zone prost etansate sau deformate,dar aceste cazuri au fost rare. chromatech ... cazuri de incendiu au mai fost si din cauze de calitate a cauciucului din furtune ...mai ales dupa anii "90 ... dupa cum se stie francezii nu au prevazut coliere la furtunurile de benzina si asta pentru ca nu era nevoie ... cauciucul folosit de ei la furtune era un cauciuc care la contactul cu benzina se strangea deci nu mai era nevoie de coliere ... furtunele folosite de romani aveau un cauciuc care la benzina in timp se inmuia si de aici rezulta aruncare furtunelor de pe stuturi ...mai ales la iesirea din pompa de benzina unde e presiunea mai mare ...rezolvarea a fost gasita prin montarea colierelor de catre proprietari ..din fabrica nu ieseau cu coliere
P.S.
poate tot din cauza presiunii mai ridicate la iesirea din pompa nu e indicata montarea filtrului de benzina acolo ci mai de curand inaintea pompei ... cat despre contaminarea cu reziduri ... cele mai frecvente cauze de contaminare tin de rezervor, conducte,furtune de o calitate indoielnica si de filtrul de aer ... eu unul nu am intalnit carburator care sa fie contaminat cu reziduri ... din cauza pompei de benzina ... daca se intampla ceva la pompa de benzina gen membrana sparta bla bla ... niciodata nu va urca ulei in carburator ... din contra va intra benzina in ulei ... deci parerea mea e ca locul filtrului de benzina e undeva intre rezervor si pompa ... iar ca sa scapi de o eventuala contaminare din cauza conductelor de benzina locul lui e in compartiment intre conducta si pompa ... si e destul de sus totusi pentru a nu avea de a face cu caldura degajata de galerii ... furtunele de cauciuc tot asa imbatranesc ... fie ca exista sau nu un filtru acolo ... da,discutia este ceva mai larga,incepand cu calitatea materiaelor folosite dupa o anumita perioada,potenta unor proprietari de a-si intretine masinile conform normelor constructorului etc. in cazul de fata situatia este alta,filtrul montat de mine este pentru motoare cu injectie, sistem care suporta in general 2.8---3.2 bar,cam intre aceste valori ,deci nu se pune problema rezistentei la presiune a carcasei filtrului sau a legaturior cu furtunurile . in ce priveste dispunerea deasupra galeriilor de evacuare problema o reprezinta tocmai proasta calitate a furtunurilor,chiar si de import care se pot fisura si nu neaparat temperatura degajata. chiar le-am recomandat sa inlocuiasca furtunurile pe care le-am folosit.cu toate ca erau noi am observat ca dupa un timp de repaus dupa ce s-au uscat s-au intarit si contractat. asta se cheama deformare plastica si e nepermis pentru asemenea componente. am schimbat furtunele. filtru e tot acolo. mie mi se pare bine intre pompa si carburator. oricum filtru e foarte bun.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community