Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Taxa prima inmatriculare
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Traiasca Guvernul!
Le putem vinde pe baza de procuri etc. Traiasca BOC...ca el a bagat-o Si astia de-s acu nu fac nimic impotriva. Numai idioti Salutare,
Va rog semnati si voi petitia poate mai putem face ceva.
http://www.petitieonline.ro/petitie/31398052/promo

CezarMad Da ,da o sa facem ! DA da, lupule nu mă mînca! uite semnez și petiție pentru asta! zise mielul... ma cat au zis astia ca fac impozitul pt masina?
stuparu_mihairadu a scris:ma cat au zis astia ca fac impozitul pt masina?


Teoretic ar trebui sa fie cat a fost si in 2012 adica neschimbat.Vreo 64 de lei parca. Deoarece sunt interesat de achizitia unei masini si m-am informat corespunzator, la momentul de fata treaba sta asa :
La schimbarea proprietarului/noua inmatriculare, trebuie o hartie de la finante in care trebuie sa scrie ca taxa de inmatriculare a fost platita si NU a fost recuperata.Fara acest document nu poti inmatricula masina.Deasemenea daca masina a fost inmatriculata prin hotarare judecatoreasca nu mai poti reanmatricula fara taxa.Trebuie platita.Daca ai recuperat taxa de la stat(ca proprietar) la prima vanzare trebuie sa o platesti din nou .
Concluzii:
1.Pana in 2006 s-a platit vama la masinile de import.TOT ce misca pe strada la capitolul auto pana in 2006, nu se mai poate vinde decat daca se plateste taxa.
2.Masinile noi autohtone si nu numai, cumparate din tara pana in 2005 sunt euro 3,foarte putine euro 4.Rezultatul o mare problema.......pentru proprietari
3.Valoarea taxei depaseste in 95% din cazuri valoarea masinii.
4.Se pot vinde cu procura notariala pe maxim 5 ani(atat face notarul),pana nu se gandesc astia "bestepti" sa limiteze efectul procurilor.
5.Toate rablele inmatriculate dupa 2007(indiferent de an de fabricatie) pentru care s-a platit taxa si nu s-a recuperat sunt "scutite".
Asta este romania domnilor !

Practic mi-e scarba sa ma gandesc ca nu mai poti lua un renault(ipotetic m-am gandit la marca) din 2003 1,4 euro 3,fara sa achiti taxa,iar o rabla din 95 inmatriculata in 2010 poate fi vanduta ori de cate ori fara taxa. Ipotetic; daca vreau sa cumpar sau sa vand un Oltcit, trebuie musai sa platesc taxa respectiva? Doar daca vrei sa cumperi platesti taxa.Cel care vinde masina nu plateste nimica.

Deci daca pastram rabla fabricata in 1993 si inmatriculata pe Romania in 2008 o puteam vinde fara nici o problema sa inteleg.

Sa speram ca se schimba ceva cu taxa asta, ca daca ramane multi isi vor pastra masinile multi ani de acum incolo. Daca ramane taxa asa se vor vinde masinile pe procura iar multe dintre ele vor fi radiate de la fiscal
Doar daca vrei sa cumperi platesti taxa.Cel care vinde masina nu plateste nimica.

Bun si cine cumpara o masina la care va plati taxa inca o data valoarea sa ?Nu mai bine acei bani pot duce la achizitia unei masini mai noi si inmatriculate dupa 2007 ?
Cel mai probabil 70-80% dintre vanzatori,proprietari sau bisnitari ce au masini inmatriculate inainte de 2007 vor asista la un blocaj pe termen lung.
se vor vinde masinile pe procura iar multe dintre ele vor fi radiate de la fiscal

Masinile se pot vinde ACUM pe procura.Nu se stie pe viitor.Este probabil sa asistam la o modificare a procurilor in domeniul auto.Spre exemplu sa limiteze crearea procurilor in cazul persoanleor fizice.Procura implica transferul amenzilor catre detinatorul din acte.Daca primesti cateva amenzi de 2000-3000 ron ,pana documentezi, pana te judeci(obligatoriu pentru vigneta unde nu se accepta decat contestatia in instanta),cheltui mult si inutil.Alaturi de impozitul care trebuie platit de detinator.Foarte multi detinatori nu vor face procuri tocmai din cauza impozitelor.
Sa presupunem ca noul "proprietar" distruge masina intr-un accident dupa doi ani de la cumparare si nu il mai intereseaza nimic.Cum radiaza detinatorul auto de la fisc in lipsa unor documente valabile ?(contract,CI,etc..).Ramane "for life " sa plateasca impozite.In plus ori contract de vanzare cumparare ,ori procura.Nu prea sunt "legale" ambele.Cntractul cu ultimul detinator din acte sau inregistrat la fisc este valabil 30 de zile.
Radierea fiscala implica inmatricularea.Dupa noile prevederi ,cumparatorul, daca nu inregistreaza masina in termen de 30 zile de la radiere, primeste o amenda crescatoare de 800 ron in prima faza.
Cum este ? asa ... nasol ...eu am o dacie 1310 de prin 84-85 ...nu mai stiu exact ... care nu e a mea ...e a unui var de a lu nevasta-mea. Ma batea un mare gand ...ca a scos ferma la vanzare niste masini cielo ... sa ma bag si eu la una; si fa cerere de inscriere la licitatie, pret de pornire la 1500 de lei ...am zis ca daca dau 3000 cu tot cu acte m-am scos... si poc aflu ca tre sa platesc taxa de prima inmatriculare, desi ea e inmatriculata ...culmea ... in Romania ! costuri aproximative pentru taxa ...numa aproximativ 2400 de euro ceea ce mi se pare ca a sarit cu numa 10000 de lei ce imi planificasem eu ...tot aproximativ ! Asa ca inca o palma data capitalistilor ... astept sa scoata baietii astia timbrele (din alea de poluare) poate imi iau toata seria cu tot cu colita ca masina pe numele meu ...nu prea am cu ce ! Taxa asta este la fel de nemernică așa cum este TVA(eu am o problemă cu tvaul ăsta pe care nu înțeleg de ce îl plătesc) și ar trebui DESFIINȚATĂ.
Plumber a scris:Taxa asta este la fel de nemernică așa cum este TVA(eu am o problemă cu tvaul ăsta pe care nu înțeleg de ce îl plătesc) și ar trebui DESFIINȚATĂ.

Taxa pe valoarea adaugata este in toate tarile.Cum ai face tu legea in asa fel incat daca un comerciant cumpara cu acte un produs cu 10 ron si il vinde cu 20 ron, sa poata plati statului cei n% din cei 10 ron adaugat pretului initial ?
TVA-ul pe unii ii ajuta,pe altii nu. Robertino, din punctul meu de vedere e o aberație și, poate sunt eu tâmpit, nu văd cum nimeni nu observă: EU ULTIMUL CUMPĂRĂTOR/BENEFICIAR PLĂTESC ACEȘTI BANI. La mine nu se deduce EU DOAR ÎL PLĂTESC. DE CE DRACU PLĂTESC? EU NU ADAUG NIMIC LA NIMIC. Plătesc impozit la salariu de ce mai plătesc un impozit pe fiecare marfă pe care o cumpăr? Și mai este și un sfert din preț.
Și dacă negustorul cumpără cu 10 și vinde cu 20 nu plătește impozit pe profit?
Plumber a scris: DE CE DRACU PLĂTESC?


Ca sa poata sta toti ''parlamentarii'' in ''garsoniere'' de 5-6-7 camere cu saune, jacuzzi si orice le poftesc inimioarele lor alea mari O veste buna:
http://www.mediafax.ro/economic/noua-taxa-auto-timbru-de-mediu-doar-pentru-masini-cu-maxim-8-locuri-emisia-co2-calculata-integral-10477924
Și dacă negustorul cumpără cu 10 și vinde cu 20 nu plătește impozit pe profit?

Nu.
TVA-ul se plateste astfel:
24% din cei 10 lei adaugati merg la stat.La finalul lunii contabilul face diferenta intre TVA incasat si cel platit pe cheltuieli deductibile.Suma rezultata se plateste statului.
Teoretic cei 10 lei nu sunt profit.Sunt adaos comercial.Profitul este rezultat din venituri minus cheltuieli(la cheltuieli intra toate cheltuielile cu firma)
Impozitul pe profit este 16 % platibil la .....profitul net al firmei la sfarsit de trimestru sau an.Bineanteles statul iti ia inca 16% pe dividente in momentul ridicarii.
Babeste consideram profit cei 10 lei , statul ia 2,4 lei tva plus 1,6 lei daca restul de 7,6 lei este considerat profit, plus 1,6 lei daca ridici profitul sub forma de dividente.Ia socoteste !
Cat ramane ? Robertino, mulțumesc!
Ai demonstrat exact ceea ce vroiam să spun. TVA-ul e o nemernicie inventată. Nu mă interesează cum se calculează, nu mă interesează că agentul economic și-l recuperează sau îl plătește.
DE CE DRACU ÎL PLĂTESC EU CUMPĂRĂTORUL?
DE CE DRACU ÎI SPUNE TAXA PE VALOAREA ADĂUGATĂ? ȘI DACĂ ÎI SPUNE AȘA DE CE MĂ TAXEAZĂ PE MINE SIMPLU CETĂȚEAN CARE, REPET, ÎL PLĂTESC, FIINDCĂ EU NU ADAUG NIMIC LA NIMIC. ÎN FOND CE SE TAXEAZĂ, FAPTUL CĂ CUMPĂR CEVA DE PE PIAȚĂ?
SĂ MĂ PIȘ PE FAȚA ĂLUIA CARE L-A INVENTAT! Si eu si eu Si eu cu cine votez???? Nu l-a inventat un roman sigur !Este un lant trofic de la productie pana la vanzarea finalacatre clientul final,persoana fizica. Asta este viata.Statul trebuie sa colecteze.Taxe de inmatriculare,TVA,impozite.ZEITGEIST !
Este la fel in America,India sau Romania Iar din banii stransi la buget se intretin: armata, sistemul medical public, pensiile, salariile s.a.m.d. .
gyorgyoda a scris:Iar din banii stransi la buget se intretin: armata, sistemul medical public, pensiile, salariile s.a.m.d. .


Ai uitat sa treci ce era mai important, buzunarul celor care ne conduc
gyorgyoda a scris:Iar din banii stransi la buget se intretin: armata, sistemul medical public, pensiile, salariile s.a.m.d. .

Parcă te-am văzut eu că pe 3 ianuarie te înghesuiai la primărie să-ți plătești impozitul.

După părerea mea alt impozit în afară de cel pe venit/profit/salariu și pe teren/construcții nu trebuie să existe. Restul sunt invenții idioate.
Ca și cel care face obiectul acestui topic: taxă de mediu/de primă înmatriculare, mai nou timbru de mediu.
I-ași fi înțeles logica dacă banii strânși din treaba asta să fie folosiți pentru reabilitarea mediului. În clasa a V-a am învățat la Botanică faptul că plantele/arborii prin fotosinteză împrospătează aerul. De ce dracu se dau banii pentru cumpărarea altor mașini chiar dacă sunt mai puțin poluante? Pune domnule pomi, că și așa ați tăiat ca dobitocii! (Nu l-a inventat un roman sigur !Este un lant trofic de la productie pana la vanzarea finalacatre clientul final,persoana fizica. Asta este viata.Statul trebuie sa colecteze.Taxe de inmatriculare,TVA,impozite.ZEITGEIST !
Este la fel in America,India sau Romania )

In USA nu exista tva! Au alt sistem de impozitare.
George Hermenean a scris:
gyorgyoda a scris:Iar din banii stransi la buget se intretin: armata, sistemul medical public, pensiile, salariile s.a.m.d. .


Ai uitat sa treci ce era mai important, buzunarul celor care ne conduc


Era deductibil (
s.a.m.d.
). Am vrut sa fiu finut.
Cum se schimbă taxa de mediu.

Timbrul de mediu se va plăti o singură dată pe toată durata de viață a autovehicului și se aplică pentru autovehiculele cu maxim opt locuri, potrivit proiectului.

Formula de calcul conduce la o creștere în medie de circa 10% a sumei de plată pentru mașinile Euro 4 și Euro 3 și o scădere cuprinsă între 60% și 90% pentru mașinile Euro 2, Euro 1 și non-euro.

Conform noii formule de calcul, suma de plată va scădea cu 60% pentru Euro 2, cu 80% pentru Euro 1 și cu 90% pentru non-euro.

Cuantumul taxei pentru mașinile non-euro, Euro 1 și Euro 2, cu tehnologii mai învechite, va fi totuși mai mic decât cel actual, mergându-se pe ideea că aceste mașini au o durată scurtă de funcționare și, deci, vor polua pentru un interval mai mic.

Taxa va rămâne la aceleași cote pentru mașini Euro 5, în timp ce pentru Euro 6, mașini hibride și electrice, nu va fi plătit nimic.

Astfel, pentru o mașină Dacia Duster Euro 5 de 1461 cmc, fabricată în 2012, taxa de plătit va scădea de la 164 euro la 119 euro, în timp ce pentru un Volkswagen Golf 1390 cmc Euro 4, fabricată în intervalul 2001-2003, taxa va crește de la 147 euro la 264 euro.

Timbrul de mediu va fi calculat în principal în funcție de emisia de CO2, luat în calcul în întregime pentru timbru față de 30% în legea în vigoare, înscrisa în cartea de identitate a mașinii sau documentele de omologare.

În ședința de Guvern de astăzi urmează să fie discutat acest proiect în primă lectură. El va fi supus dezbaterii publice și cel mai probabil săptămâna viitoare urmează să fie aprobaz și de Guvern.

http://www.antena3.ro/auto/cum-se-schimba-taxa-de-mediu-antena-3-a-obtinut-proiectul-legii-200343.html
Dupa primele date ,din tabelele date publicitatii ,taxa pentru Oltcit este 225 E . stati sa inteleg si eu o chestie....ca deh.


taica-meu are un mondeo inmatriculat in tara...dar care nu mai are numere.(i-au expirat)

s-a dus a facut verificarea, itp-ul la rar iar si acum trebuie sa scoata numerele.

bineinteles ca i-au cerut sa plateasca NOUA TAXA. banuiesc ca a facut referire la timbrul de mediu nu?

daca e asa...cat dracu platesc la un euro 2 din 96???
stuparu_mihairadu a scris:...cat dracu platesc la un euro 2 din 96???

Timbrul de mediu – cum se calculează noua taxă auto:
http://www.promotor.ro/masini-noi/news/timbrul-de-mediu-cum-se-calculeaza-noua-taxa-auto-10517901
stuparu_mihairadu a scris:stati sa inteleg si eu o chestie....ca deh.


taica-meu are un mondeo inmatriculat in tara...dar care nu mai are numere.(i-au expirat)

s-a dus a facut verificarea, itp-ul la rar iar si acum trebuie sa scoata numerele.

bineinteles ca i-au cerut sa plateasca NOUA TAXA. banuiesc ca a facut referire la timbrul de mediu nu?

daca e asa...cat dracu platesc la un euro 2 din 96???
Momentan platiti conf . legii in vigoare acum ,adica Legea 9/2012 , adica pentru an 1996 ,E 2 si ,banuiesc motor de 1600 cmc. ,astazi platiti 1078 E . Daca asteptati noua lege care se discuta acum ,veti plati mai putin .
cirstoiu nicolae a scris:
stuparu_mihairadu a scris:stati sa inteleg si eu o chestie....ca deh.


taica-meu are un mondeo inmatriculat in tara...dar care nu mai are numere.(i-au expirat)

s-a dus a facut verificarea, itp-ul la rar iar si acum trebuie sa scoata numerele.

bineinteles ca i-au cerut sa plateasca NOUA TAXA. banuiesc ca a facut referire la timbrul de mediu nu?

daca e asa...cat dracu platesc la un euro 2 din 96???
Momentan platiti conf . legii in vigoare acum ,adica Legea 9/2012 , adica pentru an 1996 ,E 2 si ,banuiesc motor de 1600 cmc. ,astazi platiti 1078 E . Daca asteptati noua lege care se discuta acum ,veti plati mai putin .


masina este inmatriculata. e inmatriculata de prin 2002 in romania. i-au expirat numerele si s-a dus iar sa faca identificare etc.

trebuie doar timbrul platit..si nu stiu exact cat Cum adica i-au expirat numerele? au si astea termen de valabilitate? mi se pare ca daca nu faci itp-ul 2 ture la rand (4 ani iti expira numerele..sau ceva de genul).

masina cum am zis figureaza CA INMATRICULATA...doar ca fara numere a trebuit sa treaca iar prin identificare/itp-ul la rar etc.

si mai nou acest timbru de poulare. In Romania nu-ti expira numerele daca nu faci itp-ul mai multi ani.Daca iti expira itp-ul si nu il faci in decurs de 30 zile(parca asta era termenul) si te opreste politia iti face dosar penal ca si cand masina ar fi neinmatriculata.
Eu i-am facut itp la Oltcit dupa 6 ani Si eu inainte sa-mi iau permisu n-aveam itp la oltcit de cativa ani...si cand l-am facut n-au zis oamenii de la statie de acolo nimic.
Daca te prinde nu cred ca-ti face dosar penal....dar stiu de o amenda foarte usturatoare si retinerea talonului, posibil si a numerelor 9 puncte si echivalentul in lei amenda, plus retinerea certificatului de inmatriculare (mai putin anexa cu itp -urile, ca sa poti remedia situatia la RAR) daca e ITP ul expirat. Stiu din sursa sigura. Oltcit-ul meu nu a mai avut itp din octombrie 2005, iar prin 2007 am primit scrisoare de la RAR prin care ma anunta ca daca nu fac itp-ul in 30 de zile imi suspenda dreptul de a circula pe drumurile publice pana fac itp-ul(iar daca ma prinde politia pe drumurile publice imi face dosar penal).Itp-ul l-am facut in mai 2012 si am mers cu masina pe roti pana la statia itp aproape 50 de km.
stuparu_mihairadu a scris:

masina cum am zis figureaza CA INMATRICULATA...doar ca fara numere



Este posibil ca masina sa fi fost inmatriculata provizoriu, cu nr. rosii, ai dreptul sa o inmatriculezi provizoriu de maxim 3 ori cate 30 de zile adica maxim 90 de zile. mihai daca e vb de mondeo ala cu SSS ...nu prea au cum sa iti expire numerele ... in ro asa cum spun si colegii nu expira numerele ...

mai departe in mod normal ITP-ul il faci la orice service ... nu conteaza ca au trecut x ani de la data ultimului itp ... si la mine era expirat din 2006 si l-am facut in 2012 ... asa ca chestiile cu rar si identificari sunt bau-bau-uri ... asta daca nu cumva ai dat-o intr-o situatie mai "delicata" si atunci ai nevoie de rar Cred ca a fost inregistrata in circulatie cu nr. provizori , numai acele nr. se expira . Eu am avut o Dacie cumparata de la MILITIE , nu aveam talon nici itp , circulam pe baza de dovada data de la serviciu circulatie , avem aceleas nr. pe care le avea masina inainte , de cite ori ma oprea la control dadeam dovada nu aveam nevoie de itp ,si asta vreo 5-6 ani , pe urma am vinduto la unu care spunea ca o recaroseaza . Si cu Olcitu ma-m dus la itp cu intarziere de 4 luni nu au zis nimic , acum se expira in luna a 9a ,iar ma duc cu intirziere de data asta cred ca va fi 1 an si ceva . mam interesat si mi-a zis ca nu este nici o reglementare in acest domeniu , totu este sa nu te prinda in circulatie ca pe linga amenda ,itp-ul este mai sever ca nu mai ai talonu , daca il faci la RAR e alta treaba . :D
stuparu_mihairadu a scris:mi se pare ca daca nu faci itp-ul 2 ture la rand (4 ani iti expira numerele..sau ceva de genul).

masina cum am zis figureaza CA INMATRICULATA...doar ca fara numere a trebuit sa treaca iar prin identificare/itp-ul la rar etc.

si mai nou acest timbru de poulare.


Daca masina este deja inmatriculata in Romania , ce timbru de mediu sa platesti ? Taxa se plateste la inmatricularea pentru prima data a masinilor de import noi sau sh , a masinilor noi prod rom. Se mai plateste taxa si la masinile deja inmatr. inainte de 2007 si masinile inmatr. dupa 2007 la care prin instanta s-a recuperat taxa de poluare ,dar la acestea se plateste la urmatoarea revanzare . Daca masina dvs. este deja inmatr. in Romania pe numele tatalui sau al dvs . ,nu inteleg ce timbru sa platiti ? Nu intrati in nicio categorie . Deci nu platiti nimic . Ati fi platit taxa daca ati cumparat-o de la cineva si urmeaza sa o inmatr. pe numele dvs. Cred că dobitocii ăștia care ajung la putere se rup de realitate în secunda imediat următoare .
Am văzut aseară o parte din emisiunea Ora de business(de ce dracu nu io spune ora de afaceri, nu știu) la care a fost invitată ministresa mediului.
Parcă ziceai că e căzută în cap și programată să spună că deținătorii de mașini mai vechi trebuie să își ia neapărat o mașină nouă și nu una la mâna a doua.
Moise Guran i-a dat următoarea speță: am un Cielo și vreau să-l vând. Valoarea lui de piață este de 1500 de euro iar timbrul de mediu ajunge la 750 de euro. Cine dracu îmi va cumpăra mașina care va ajunge astfel la 2250 de euro? Și vaca ce zice, păi mai bine o predai la rabla că noi îți vom da 1500 de euro pe ea și îți ei una nouă. Mă rog, așa spunea ea că are în tărtăcuță să facă programul anul ăsta.
Deci după logica ministresei trebuie să-mi dau mașina la rabla și să mă bag dator la bancă pentru restul de bani cu salariul meu de 250 de euro/lună ca să-mi iau neapărat una nouă.
Ei bine, nu vreau. Vreau să-mi vând hârbul, să mai pun ceva din economii(asta însemnând să-mi iau de la gură) și să cumpăr una mai de Doamne-ajută tot la mâna a doua. De ce nu vreau? Pentru că nu am alternativă. Nici CFR nici altceva care să suplinească autoturismul personal. Pe lângă asta se anunță o drastică scumpire a tuturor prețurilor. Și să nu vină unii deștepți cu replici de genul păi de ce nu faci ceva să câștigi mai mult. Uite sunt idiot, atâta mă duce capul, atâta pot atâta fac.
Așa că, JOS TAXA/TIMBRUL DE MEDIU! De tot, nu că să fie mai mică, să se desființaze!
Dobitocii dracului, faceți în așa fel să crească nivelul de trai și apoi să ne obligați să facem datorii.

Jos taxa/timbrul de mediu! @Plumber . Am vazut si eu emisiunea , Atita insista sa vindem masinile astea facute de noi ROMANI , asa cum am putut noi atunci , si sa cumparam altele noi . Am concluzionat ca duduia vrea sa-i faca cu .......mare alte state . Cind a privatizat industria , mie, tie si multor alrora ce ne a dat , doar printre dinti . Da neamtului ai convine sa schimbe masina periodic ca o cumpara tot pe a lui din tara , nu o ia pe a noastra , el ce taxa de rabla ia si cu un salar si-a loat alta noua . Stiu ca ai sa zici ca ia Dacia , da , dar dupa 2 ani garantat nu-si va mai lua alta Dacie , si ce calitate au cele care pleaca din tara , ciurucurile remin aici la noi , te duci la garantie sa ti-o repare dai spaga si tot proasta e . Neamtului nu are curaj sa-i faca asa ceva . Si apropo , sti ce a zis Rajoy anu trecut cand a fost vorba de a 2 a transa de inprumut ? Ca nu o va lua pina nu vor de drumu la finantare cei de la banci . Ai remarcat cum a dato de pamint cind a zis sa bage taxa in carburant , dar pe cea-lanta a scoso ? ca au mai bagato o data , dar au uitat sa o scoata . Hai ca incep sa ma inervez pe degeaba . De ce sa platesc o taxa pe un lucru facut de mine (partial)intr-o fabrica facuta de mine(partial) sa circul pe un drum facut de mine(partial) nu inteleg de ce ??Eu le dau bani de mincare si ei rid de mine ! Pai e corect ? Si ca incheiere EU CU CINE VOTEZ
faceți în așa fel să crească nivelul de trai și apoi să ne obligați să facem datorii.

Nu au cum sa creasca nivelul de trai dupa ce au distrus sistematic economia in 20 de ani.
Am 4 angajati carora le dau un salariu bun.Acum vor pune impozit de 3% pe venit.Scumpirile carburantului,impozitul suplimentar,remuneratiile pentru prestari servicii ramase neschimbate din 2008,ma vor obliga sa reduc salariul sau sa reduc numarul angajatilor asa incat sa pot suporta impozitul.Angajatii ramasi vor munci mai mult pentru aceeasi bani.
Criza locurilor de munca este deosebit de acuta.Am pus un anunt pentru un loc de munca si in 24 ore au sosit 80 de CV-uri.Incredibil !
Statul este "stat" !Principala indatorire a statului este sa colecteze bani si da printre altele, bugetarilor,parlamentarilor salarii nesimtite, sporuri si pensii .
Nu te obliga nimeni sa faci datorii.Imprumutul la orice institutie financiara(bancara sau non bancara) implica un risc pe care trebuie sa ti-l asumi.
Mai intai te uti in punga ,analizezi ziua de maine si decizi daca iti faci credite.
Poti sa-ti cumperi avion,nu poti stai la bicicleta.Asta inseamna capitalismul !
Prevad pentru Romania in urmatorii ani o saracie cumplita !
Peste 50% din IMM vor "trage oblonul".Romanii nu vor mai putea plati datoriile, taxele,inclusiv pentru masina.
Momentan pentru taxa de timbru exista varianta procurii notariale. Intrebare...poate ma lamureste si pe mine careva

Vreau sa-mi iau o masina neinmatriculata(din germania) in romania. Ca s-o inmatriculez platesc taxa din 2012 aia pentru prima inmatriculare sau platesc timbru asta de mediu...sau cum i-o mai zice??? Timbrul asta de mediu il platesti dupa ce va intra in vigoare ,adica dupa publicarea in Monitorul Oficial ,asta fiind ultima etapa . Pana atunci ,dezbatere publica ,aprobare in Guvern, o trecere prin Parlament . Deci ,pana atunci e in vigoare legea din 2012. Din cate am vazut la noul timbru de mediu , sunt avantajate masinile E2 ,deci sub 2000 ceea ce e o chestie buna ,pentru ca si romanii saraci sa-si poata permite o masinuta rezonabila, la un pret rezonabil si sa nu fie sub papucul bancilor . Nu stiu de ce aveam impresia ca o sa avem 2 taxe....una pentru prima inmatriculare (aduse din afara, sh) si timbru asta de mediu pentru reinmatricularea din romania in romania. Oricum ar fii...pentru euro 4 taxele sunt cam la fel...aprox 250-260 euro (motor 1.4). Oricum, mult'am!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 3 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community